-
Οι τριτεκνοι εχουν απαλλαγη απο τα τελη ταξινομησης (μεχρι τα 2000κυβικα) αλλα για να το πουλησεις πρεπει να περασουν 5 χρονια νομιζω αλλιως πληρωνεις κανονικα το δασμο.
Δες αυτα τα λινκς
http://www.aspe.gr/index.php?option=com ... 9&Itemid=2
http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_pl ... k/efk5.htm
-
Aν φερω αμαξι καινουργιο απο το εξωτερικο(απο Γερμανια με net price) θα πληρωσω και ΦΠΑ και τελη ταξινομησης?
-
λοιπον ο πατερας μου απο τα 15 περιπου μεχρι τα 30 του εμενε στη γερμανια...θελω να ρωτησω αν θεωρειται επαναπατρισμενος(τωρα ειναι 50) και αν δικαιουται αυτος ή εγω καποιας ευνοιας οσων αφορα εισαγωγη αυτοκινητου απο το εξωτερικο και επισης αν εχει το δικαιωμα για κοκινες πινακιδες?
-
Νομιζω οτι εχει οριο για ποσο καιρο μπορεις να κανεις αιτηση μετοικεσιας. Δεν ειναι για παντα.
Νομιζω η ευκαιρια χαθηκε πριν 20 χρονια.Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Νομιζω οτι εχει οριο για ποσο καιρο μπορεις να κανεις αιτηση μετοικεσιας. Δεν ειναι για παντα.
Νομιζω η ευκαιρια χαθηκε πριν 20 χρονια.Νικος
δε πειραζει,
ευχαριστω... -
Επειδή βλέπω ότι το θέμα του εκτελωνισμού απασχολεί πολύ κόσμο θα σας δώσω τα φώτα μου επειδή και εγώ κάποτε είχα βρεθεί στην θέση σας και είχα αρκετές απορίες αλλά κανείς δεν ήταν διατεθειμένος να απαντήσει η δεν ήξερε ακριβώς τι έπαιζε θα σας λύσω της απορίες σας.
Καταρχήν θα απογοητεύσω τους περισσότερους από εσάς που αναζητάτε φθηνότερο καθημερινό αυτοκίνητο από εξωτερικό.
**ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ !!! ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ !!**Ο κάθε εισαγωγέας οχημάτων μαζικής εισαγωγής έχει τέτοιες τιμές χονδρικής που καθιστά ασύμφορη την μεμονωμένη εισαγωγή μεταχειρισμένων έως και 5ετιας . Εκτός εάν ο στόχος σας είναι να γλυτώσετε σε ένα αυτοκίνητο μέχρι 1800cc από δυο έως 5 χιλιάδες ευρώ με την προϋπόθεση να πληρώσετε μετρητοίς και χωρίς καμία εγγύηση.Οπότε ποιον θα συμφέρει μια εισαγωγή ?
Αυτοκίνητα με μεγάλο κυβισμό /οικογενειακά / επαγγελματικά
Όλα τα οχήματα μεγάλου κυβισμού που πληρούν τελευταία οδηγία EURO 5/6 είναι προτιμότερο να εισαχθούν από εξωτερικό διότι εάν ο πωλητής είναι συζητήσιμος μπορείτε να πάρετε απόδειξη αγοράς με ποσό της αρεσκείας σας εφόσον πρώτα έχετε ενημερωθεί για το ποια είναι η χαμηλότερη τιμή στην υπηρεσία αξίων για το όχημα της αρεσκείας σας.
εδώ το κέρδος μπορεί να φτάσει και τα 20 χιλιάρικα.Υβριδικά Οχήματα / Ηλεκτρικά
Το καθεστώς εισαγωγής για τα υβριδικά οχήματα επιτρέπει την μεμονωμένη εισαγωγή αυτών ατελώς από εντός και εκτός Ε.Ε (εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα τέτοιο πράμα)Δεξιοτίμονα / Αγωνιστικά / Σπάνια αυτοκίνητα / Ρεπλίκες / Κιτ Καρ
Η ποιο συμφέρουσα κατηγορία οχημάτων . Το τελωνείο μπορεί να έχει υπηρεσία αξιών αλλά αυτή περιορίζετε μόνο σε οχήματα τα οποία είτε είναι από Ε.Ε είτε έχουν ευρωπαϊκό πιστοποιητικό συμμόρφωσης. Η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων λόγο της ιδιαιτερότητας της δεν έχει πιστοποίηση και χρειάζεται μεμονωμένη ταξινόμηση και έλεγχο οπότε εάν ο εκτελωνιστής σας είναι ΓΑΤΑ και έχει άκρες μπορείτε να το βαφτίσετε όπως θέλετε... ασχέτως παλαιότητας και ρύπων διότι απλά δεν υπάρχουν στοιχεία ! (Προϋπόθεση να έχει δηλωθεί πρώτα σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΗΣΗΣΗ ΑΓΓΛΙΑ και μακριά από Γερμάνια) Οπότε JDM τέρατα όπως Nissan Skyline , Nissan Silvia , Toyota Supra , Honda NSX , Mazda RX7 FD και πολλά άλλα είναι η ποιο συμφέρουσα εισαγωγή. Ελάχιστο τέλος ταξινόμησης 4500 μέγιστο 18000 (εξαρτάτε από τον εκτελωνιστή και τον αναγραφόμενο κυβισμό και αξία στην αγγλική άδεια η οποία μπορεί να προσαρμοστεί σε λογικά επίπεδα εφόσον είναι συζητήσιμος ο πωλητής)Πολυτελείας Άνω της 20ετιας / Ιστορικά / Συλλεκτικά
Τα οχήματα αυτά δεν Ταξινομούνται και δεν καταβάλλεται Τέλος Ταξινόμησης.
Ιστορικές πινακίδες η μουσειακή χρήση ( καταβάλλεται μόνο ΦΠΑ και Δασμός εφόσον προέρχονται από χώρα εκτός Ε.Ε.
Έγκριση από ΦΙΛΠΑ η ΕΛΠΑ για Ι.Ο. Πινακίδες.**Και φυσικά ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ !!! **Οχήματα τα οποία δεν έχουν εισαχθεί ακόμα στο Ελλάδα είναι και αυτά δελεαστικά στην εισαγωγή τους με την προϋπόθεση πάντα ότι έχουμε να κάνουμε με πληρωμές μετρητοίς και όχι με δόσεις η γραμμάτια. Σε αυτήν την κατηγορία το κέρδος μπορεί να φτάσει και το 50% της αξίας !!! .
**Ειδικές Περιπτώσεις.**Αυτοκίνητα που προέρχονται από χώρες εκτός Ε.Ε η δεν έχουν Ευρωπαϊκή άδεια κυκλοφορίας και δεν πληρούν την τελευταία οδηγία ρύπων εκτελωνίζονται αλλά δεν ταξινομούνται ! Οπότε εδώ πρέπει να φερθούμε έξυπνα. Τα γράφουμε πρώτα Αγγλία με κόστος που δεν ξεπερνά τα 3χιλιαρικα και μετά τα εκτελωνίζουμε Ελλαδιστάν σαν EURO 5 .
Τελευταίες Πληροφορίες
Τι Πληρώνω ?Τέλος Ταξινόμησης χ% : Ειδικός φόρος που βγαίνει με βάση τον κυβισμό , την παλαιότητα και τα διανυθέντα χιλιόμετρα (ελάχιστο 1200 ΕUR για τελευταίας γενιάς οχημάτων πόλης., 4000 EUR για όλα τα υπόλοιπα άνω των 1500cc .Μέγιστο ανάλογα τα προσκομισθέντα στοιχεία και τον εκτελωνιστή.
Εισαγωγικός Δασμός 10% : Καταβάλλεται μόνο για οχήματα που εισάγονται από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπολογίζεται από την αξία CIF (τελική αξία οχήματος + μεταφορά)
Φ.Π.Α 23% : Καταβάλλεται μόνο για οχήματα που εισάγονται από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπολογίζεται από την αξία CIF (τελική αξία οχήματος + μεταφορά)
Έξοδα εκτελωνιστή (200~600)
Λάδι (300 ~ 2000) Ανάλογα το όχημα και την περίπτωση ,μπορεί και να μην χρειαστεί αλλά σπάνια δυστυχώς...
Ειδικό Φόρο Έκτακτης Εισφοράς : Ποσοστό που βγαίνει από την αξία αγοράς η την τελωνισθείσα αξία (καινούριο κόλπο αλλά τα @@ μας θα πάρουν.. θα φροντίσετε να μην ξεπεράσετε τα 40 χιλιάρικα. αλλιώς 5% η 10 %Πρώτο σήμα : Ανάλογα τα κυβικά
Πινακίδες : κάνα 300 όλα μαζί αν το αναλάβει άτομο που διεκπεραιώνει θέματα που αφορούν το υπουργείο συγκοινωνιών (τεχνικά γραφεία - σχόλες οδηγών)
αν το αναλάβετε γλυτώνετε κάνα κατοστάρικο αλλά δεν αξίζει.. πολύ τρέξιμο εάν δεν ξέρεις.και τελευταία η Ασφάλεια.
Μπορώ να κυκλοφορώ με ξένες πινακίδες ?
Ναι. Με την προϋπόθεση να είναι ευρωπαϊκές και να παρουσιάζετε συχνές επαγγελματικές η ιδιωτικές συναλλαγές στην χώρα προέλευσης που να δικαιολογεί την χρήση αυτών.
Τον τελευταίο καιρό έχουν εμφανιστεί εταιρίες που αναλαμβάνουν να σας κάνουν μετατροπή των πινακίδων σας σε βουλγάρικες για χαμηλότερα τέλη και ασφάλεια αλλά και να κάνουν κίνηση στο όνομα σας προσκομίζοντας σας διάφορες αποδείξεις που θα δικαιολογεί τις πινακίδες.
Δεν σας περιορίζει κάνεις στο πόσο θα κυκλοφορείτε Ελλάδα με ξένα νούμερα. το 6 μήνες δεν ισχύει.Αυτά Τα λίγα από εμένα.
** http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm *** http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/MIN_MAX_OXHMATA_2006_2008.zip
-
Ο χρήστης rudd-o έγραψε:
**Και φυσικά ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ !!! **Οχήματα τα οποία δεν έχουν εισαχθεί ακόμα στο Ελλάδα είναι και αυτά δελεαστικά στην εισαγωγή τους με την προϋπόθεση πάντα ότι έχουμε να κάνουμε με πληρωμές μετρητοίς και όχι με δόσεις η γραμμάτια. Σε αυτήν την κατηγορία το κέρδος μπορεί να φτάσει και το 50% της αξίας !!! .
θα ειχε πολυ ενδιαφερον να μας πεις με ποιον τροπο θα κερδισει καποιος εως 50% της αξιας, απο τη στιγμη που ο εδω αντιπροσωπος αγοραζει χονδρικης και κερδιζει περιπου 1000-2000€ για ενα αυτοκινητο 25.000€
επισης, πολλες εταιριες βαζουν καπελο στην τιμη αν πας και αγορασεις κατευθειαν απο το εργοστασιο τους (και φυσικα οι πιο πολλες δε σου δινουν καν αυτη τη δυνατοτητα).
-
για παραδειγμα δηλ. ενα silvia s15 1999 απο Αγγλια με 8,000Ε,ποια θα ηταν τα συνολικα εξοδα για να ερθει Ελλαδα??
-
Hyundai Genesis Coupe 1998cc USA CIF 18400 (αν παρουσιαστεί υπoτιμολόγηση γλυτώνεις κάνα 5χιλιαρο στο σύνολο)
Φ.Π.Α και Δασμός 6072Τέλος Ταξινόμησης 40% 9053
300 Εκτελωνιστής
300 Πινακίδες
660 Πρώτο σήμα (εάν γραφτεί μετά την 1/1/2012) αλλιώς άλλα 600 ακόμα για νωρίτερα
400 ασφάλεια35185 Καινούριο με το κλειδί στο χέρι από dealer στην California . Στην Ελλάδα έρχεται με 45κ + 5% κατόπιν παραγγελίας.
Μέσω Αγγλίας με βάση το όχημα του παραδείγματος και την αξία του η καλύτερη τιμή που μπορούμε να έχουμε με όλα τα παραπάνω 22~26χιλιαρικα.
Silvia S15 SpecR 1999 SR20DET EURO 2 μέσω Αγγλίας περνά σαν EURO 4 αλλά πλέων όλα τα πήγανε μια κλίμακα δεξιά.
Οπότε έχουμε και λέμε.8000 EUR CIF UK(με τιμολόγιο 2280.75 για να είμαστε πιστευτοί)
Θέλουμε Καλό εκτελωνιστή με πείρα και γνωριμίες !
Αξία 3400 οπότε λόγο παλαιότητας θα εκτιμηθεί μια τιμή μεταξύ 2800 και 3200
Στην καλύτερη περίπτωση
Τέλος Ταξινόμησης 83% στα 3200 + 1000 Λάδι = 3656Στην χειρότερη περίπτωση
Τέλος Ταξινόμησης 216% στα 3200 = 6912300 Εκτελωνιστής
300 Πινακίδες
660 Πρώτο σήμα (εάν γραφτεί μετά την 1/1/2012) αλλιώς άλλα 600 ακόμα για νωρίτερα
400 ασφάλεια13350 Στρογγυλεμένα στην καλύτερη με άδεια 01/2012
16570 Στρογγυλεμένα στην χειρότερη με άδεια 01/2012
-
Φιλε Σπυρο μην κοιτας τους χονδρεμπορους... αυτοι ειναι μεγαλυτερα λαμογια. Αν εχει ενα στοκ 10 οχηματα με κοστος 200.000 και εχει 2000 απο το καθενα... το κλεισε το μαγαζι ποτε θα κανει αποσβεση? οποτε κατι αλλο πεζεται. Μην το ψαχνεις καθολου.
-
Ο χρήστης rudd-o έγραψε:
Silvia S15 SpecR 1999 SR20DET EURO 2 μέσω Αγγλίας περνά σαν EURO 4 αλλά πλέων όλα τα πήγανε μια κλίμακα δεξιά.
Οπότε έχουμε και λέμε.8000 EUR CIF UK(με τιμολόγιο 2280.75 για να είμαστε πιστευτοί)
Θέλουμε Καλό εκτελωνιστή με πείρα και γνωριμίες !
Αξία 3400 οπότε λόγο παλαιότητας θα εκτιμηθεί μια τιμή μεταξύ 2800 και 3200
Στην καλύτερη περίπτωση
Τέλος Ταξινόμησης 83% στα 3200 + 1000 Λάδι = 3656Στην χειρότερη περίπτωση
Τέλος Ταξινόμησης 216% στα 3200 = 6912300 Εκτελωνιστής
300 Πινακίδες
660 Πρώτο σήμα (εάν γραφτεί μετά την 1/1/2012) αλλιώς άλλα 600 ακόμα για νωρίτερα
400 ασφάλεια13350 Στρογγυλεμένα στην καλύτερη με άδεια 01/2012
16570 Στρογγυλεμένα στην χειρότερη με άδεια 01/2012
πως γινεται να περασει σαν euro 4??δε τα ελεγχουν στο κτεο για ρυπους??
αμα ισχυουν ολα αυτα τοτε σιγουρα πρεπει να μπει αυτο το post στο nissan club..με 13,000 για silvia s15 βλεπω να αρχιζουν οι εισαγωγες -
Ειμαι με το ιδιο νικ στο NissanTuners δυο σ15 εχω φερει. Και απευθειας απο Ιαπωνια και μεσω Αγγλιας.
Οσο για το ΚΤΕΟ εσενα στο μετρανε ? πως θα μπει το 50ρικο μεσα στην αδεια ? -
Γιατι δεν συμφερει και για τα χαμηλα κυβικα?
Για euro 5 focus 1,6 diesel http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1587077/.
13.000e στην Ελλαδα+100ε τελη+250ε ασφαλεια=13350εΓια euro 5 απο Γερμανια(οπου μαλιστα απο ιδιωτες βρισκεις κατα μεσο ορο 1000ε φθηνοτερα απο το mobile.de συμφωνα με παιδι που εχει φερει). Oι τιμες στο mobile.de κυμαινονται στα 7500-8000 για euro5 ,αρα στα 7000ε απο ιδιωτη θα βρεις σιγουρα.
7000ε το αμαξι + 1200ε το τελος(εδω μπορεις και να δηλωσεις χαμηλοτερη τιμη αγορας για να εχεις χαμηλοτερο τελος) +150ε η αμοιβη του εκτελωνιστη + 800ε για την μεταφορικη ,αλλα και για την ευρεση του αμαξιου +350ε για τελη και ασφαλεια= 9500ε
Δηλαδη γλυτωνεις 4000ε ανετα και εχεις και εγγυηση και ειναι και σχεδον καινουργιο το αμαξι!
-
Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα.
Θα ήθελα την βοήθειά σας για ένα θέμα που μου προέκυψε.
ΕΙΧΑ ένα subaru libero '94. Και λέω είχα γιατί την προηγούμενη Τετάρτη έκανε φτερά...
Το συγκεκριμένο αμάξι με είχε βολέψει απίστευτα λόγω μικρού όγκου και μεγάλων χώρων φόρτωση.
Επειδή έχω παιδί με αναπηρία μου διευκόλυνε την πρόσβαση και έκανε την καθημερινότητά μας λίγο ευκολότερη.
Όπως και να 'χει ψάχνω για να ξαναγοράσω το ίδιο και βρίσκομαι μπροστά στο εξής παράλογο και 'δελεαστικό'. Στην Ελλάδα δεν μπορώ να το βρώ με ελληνικές πινακίδες κάτω απο 5.000 ευρώ ενώ στη Γερμανία μπορώ να βρώ με 1500-2000.
Έχω διαβάσει πάρα πολλές σελίδες (και αυτή απο το gsis) και ψάχνω να ξεκαθαρίσω το τοπίο.- μπορώ να φέρω αμάξι 15ετίας euro2?
- αν ναι επιτρέπεται να το φέρω οδικώς μόνος μου?
- επειδή έχω παιδί με αναπηρία νομίζω ότι δικαιούμαι κόκκινες πινακίδες. Μπορείτε να μου υποδείξετε που μπορώ να ρωτήσω και να μου απαντήσουν υπεύθυνα? Διευκρίνηση το παλιό το είχα με κανονικές πινακίδες αφου το είχα αγοράσει απο Ελλάδα πρωτού προκύψει το θέμα με το παιδί μου.
Να διευκρινήσω ότι θα το αγοράσω απο ιδιώτη στη Γερμανία και όχι απο μάντρα (αν αυτό έχει κάποια σημασία).
Επίσης έχω βρεί και αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1679499/ και θα ήθελα μια γνώμη αν αξίζει να μπλέξω για την μετατροπή των πινακίδων σε ελληνικές.
Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.
Φιλικά
Κυριάκος -
@ dominus'
Φίλε μου ρίξε μια ματιά εδώ , http://www.disabled.gr/lib/ , υπάρχουν όλα όσα ζητάς σχετικά με δικαιώματα και υπηρεσίες .
Κανε εγγραφή και μην διστάσεις να ρωτήσεις τα παιδιά είναι καταπληκτικά . -
να έχεις υπόψιν σου ότι αμάξια τέτοιας τεχνολογίας φορολογούνται υπερβολικά (ουσιαστικά αποτροπή εισαγωγης φτηνών σαράβαλων)
τσέκαρε πριν κάνεις ο,τιδήποτε τους δασμούς, αν και φοβάμαι ότι η μια η άλλη θα σου έρθει με τα μεταφορικά... -
@ rudd-o
H όλη συζήτηση για τις συγκεκριμένες εισαγωγές, γίνεται σύμφωνα με τις ΝΟΜΙΜΕΣ διαδικασίες, ή με την απαραίτηση προυπόθεση 'γνωριμιών' - ' λαδώματος' κλπ, κλπ. ?????
Πχ: Το περιβόητο COC (Certificate of Conformity) με την πλήρη περιγραφή του προς εισαγωγή οχήματος (απο κινητήρα-σασμάν-ρύπους μέχρι ταπετσαρίες-hifi κλπ), ώστε να διαπιστωθεί ότι είναι και το συγκεκριμένο που εκτελωνίζεται, δεν το ζητάνε σε τελωνείο-ΥΠ. Συγκοινωνιών ?
Γιατί εμένα και τις 2 φορές που έκανα εισαγωγή μτχ απο Γερμανία, μου το ζήτησαν ???
Μάλλον δεν είχα γνωριμίες ή ο εκτελωνιστής ήταν π@π@ρας .....Η νόμιμη εισαγωγή 'καθημερινού' μτχ ΙΧ που δεν είναι ΕURO 5, (άρα μοντ 2009 και έπειτα), σήμερα είναι σχεδόν ασύμφορη, λόγω της σημαντικής πτώσης των τιμών και στην Ελλάδα.
Απο το 2012 και μετά , που τα EURO 5 θα είναι τουλάχιστον 3ετίας+ , άρα όντως κάπως παλαιά , το ξαναβλέπουμε ! -
dbekos Μακρια Απο Γερμανια ! Αναγραφονται τα παντα στην αδεια. Δεν δεχονται υποτιμολογισεις και γενικα ειναι αναποδοι ανθρωποι.
dominus Για το SUBARU το βανακι που θες η ελαχιστη αξια ειναι 2200 οποτε θα εχεις φορο γυρω στα 1100. οποτε δεν ξερω εαν σε συμφερει.
-
Ο χρήστης rudd-o έγραψε:
Μακριά απο Γερμανια ! Αναγραφονται τα παντα στην αδεια. Δεν δεχονται υποτιμολογισεις και γενικα ειναι αναποδοι ανθρωποι.Μα αυτό ακριβώς θέλω, για να μην 'τραβιέμαι' εδώ, που δεν έχω ..... 'άκρες'!
Θα μπορούσα να ασχοληθώ και με μτχ απο Ιταλία, αλλά οι Ιταλοί:
1/Είναι 'παπατζήδες' και δεν ξέρω αν το αυτοκίνητο θα διέθετε τελικά όλα τα χαρτιά για τον εκτελωνισμό του.
2/Ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται στα αυτοκίνητά τους (οδήγηση-συντήρηση), ήταν και παραμένει 'οδυνηρός' ! -
Γεια σας
Θα θελα να ρωτήσω αν εχει ακούσει κανένας για μείωση των τελών στα ερχομενα απο Ε.Ε. αυτοκίνητα τώρα τέλη του Αυγούστου. Μου το είπε ένας που έχει μάντρα αυτ/των και φέρνει απο Γερμανία. Επειδή το απόθεμα στ DIESEL που έχουν οι μάντρες τελειώνει τα τσ@γλάνια ανέβασαν τις τιμές κατά ενα χιλιάρικο στα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα που είχαν! όπως κ να χει ψαχνομαι να πάρω κάτι σε πετρελαιοκίνητο μετ/νο μικρό κ εξαφανίνονται μέρα με την μέρα, αυτός όμως μου πε οτι τέλη αυγούστου μπορεί να μειωθούν τα τέλη για αυτές τις περιπτώσεις. Να βασιστώ στην γνώμη του? Οχι τίποτε άλλο αλλα θα του παραγγείλω αυτοκίνητο απο Γερμανία κ μου πε οτι θΑ κρατήσει την τιμή χαμηλά.Του λέω πώς αφού δεν συμφέρει με τόσο ψηλά τέλη, κ μου λέει τι σε νοιάζει εσυ θα το πάρεις σε χαμηλή τιμή ελεγμενο κλπ. Να βασιστώ στα λόγια του? Η' οσο προλαβαίνω να βρώ κάτι εναπομείναντο σε diesel στα ήδη υπάρχοντα λιγοστά οχήματα απο μάντρες??
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ Ε.Ε.