-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πατάς γκαζι, κανείς την προσπεραση, αφήνεις και επανέρχεσαι στην ταχύτητα που ήσουν. Στη δεύτερη περίπτωση, πατάς το resume οταν ελευθερωθεί το πεδίο.Sent from my Tab using a pigeon.
Στην 3άρα πρέπει να το ξαναρυθμίσεις με κάθε επιφύλαξη να κοιταξω το μάνουαλ .
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Μακριά απο Γερμανικούς και Ιαπωνικούς κουβάδες. Πάρε Renault να έχεις όλα αυτά που θες.Ναι, ειδικά αν θες και στενή φιλία με τον μηχανικό του συνεργείου....
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Μακριά απο Γερμανικούς και Ιαπωνικούς κουβάδες. Πάρε Renault να έχεις όλα αυτά που θες.
Ναι, ειδικά αν θες και στενή φιλία με τον μηχανικό του συνεργείου....
Καλά ας πάρει γερμανικό και στο πρώτο σέρβις ας κρατάει βαζελίνη, προφυλακτικά γιατί ολο το προσωπικό του συνεργείου θα του κάνουν σέρβις στο αμάξι και κολονοσκόπιση στη τσέπη και αλλού!!!
Εντάξ κι αν σκάσει κανένας καταλύτης στα πρώτα 2-3 χρόνια δεν τρέχει και τίποτα. Γερμανικό είναι αξίζει!!!
-
Για μένα έτσι όπως τα θέτεις φαντάζει καλή λύση το νέο VW Jetta, έκδοση 1.2 Tsi Comfort στα 20.250 ευρώ, χωρίς όμως το αυτόματο κιβώτιο...το οποίο μάλλον δε μπαίνει προς το παρόν στις βενζινοκίνητες εκδόσεις του αυτοκινήτου. Προσωπικά το βρίσκω και σχετικά όμορφο για sedan. Αν θέλεις σώνει και καλά αυτόματο κιβώτιο και δη αξιόλογο, νομίζω πως στα λεφτά που κινείσαι και στην κατηγορία των μικρών sedan η Οctavia 5 σε κάποια από τις εκδόσεις της είναι μονόδρομος (έχει και την πρακτικότητα της 5ης πόρτας).
-
Φίλε μου αφού κοιτάς ογκόδες αυτοκίνητο γιατί δεν πας να κοιτάξεις το Fluence που έχω κι εγώ
Αυτοκίνητο τύπου Octavia μόνο που δεν έχει turbo αλλά ένα σκυλί ατμοσφαιρικό στα 1.6 και με την προσφορά που τρέχει παίρνεις την έκδοση dynamic ή privilege (δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές στον εξοπλισμό τους) με μερικές χιλιάδες ευρώ λιγότερα από το οποιοδήποτε Octavia κλπ με πολύ παραπάνω εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας
Το κόστος του Full extra privilege είναι με μεταλικό χρώμα και ταξινόμηση γύρω στα 17500 με την προσφορά που τρέχει
Σε μπλε μεταλλικό (όχι το σκούρο το πιο ανοικτό) -
Δεν αφήνεις το Fluence και να δεις σοβαρά το Octavia? Kαι οι τιμές του μια χαρά είναι για αυτά που προσφέρει.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Δεν αφήνεις το Fluence και να δεις σοβαρά το Octavia? Kαι οι τιμές του μια χαρά είναι για αυτά που προσφέρει.Γι αυτά που προσφέρει είναι ακριβό.
Το μόνο που δίνει παραπάνω στην περίπτωση που δεν θες αυτόματο είναι τούρμπο που στην τιμή του Fluence είναι στα 1.2 και το οποίο δεν κάνει γι αυτό τ' αμάξι όπως για κανένα μεγάλο του Vag άσχετα που μόνο στο Superb δεν έχει μπει ακόμα
Όσο να τα κάνουμε αυτή τη στιγμή το Fluence είναι περισσότερο value for money με την προσφορά που τρέχει την στιγμή που προσφέρει παραπάνω εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας από τον τσέχο -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δεν αφήνεις το Fluence και να δεις σοβαρά το Octavia? Kαι οι τιμές του μια χαρά είναι για αυτά που προσφέρει.
Γι αυτά που προσφέρει είναι ακριβό.
Το μόνο που δίνει παραπάνω στην περίπτωση που δεν θες αυτόματο είναι τούρμπο που στην τιμή του Fluence είναι στα 1.2 και το οποίο δεν κάνει γι αυτό τ' αμάξι όπως για κανένα μεγάλο του Vag άσχετα που μόνο στο Superb δεν έχει μπει ακόμα
Όσο να τα κάνουμε αυτή τη στιγμή το Fluence είναι περισσότερο value for money με την προσφορά που τρέχει την στιγμή που προσφέρει παραπάνω εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας από τον τσέχοΚαλά σε άνεση πρεπει να υπερέχει, ο Γάλλος, αλλά δε νομιζω οτι συγκρίνονται. Μάλλον σαν πακέτο το Octavia είναι καλύτερο και μάλλον πιο αξιόπιστο και σίγουρα με καλύτερη μεταπωλητική αξία. Πάντως το 1.4 tsi elegance το είδα τιμή καταλόγου με απόσυρση 19.090 (χειροκίνητο προφανώς) και σαν αυτοκίνητο (επειδή το έχω οδηγήσει, αν και με άλλο μοτερ), είναι πολύ καλό.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Δεν αφήνεις το Fluence και να δεις σοβαρά το Octavia? Kαι οι τιμές του μια χαρά είναι για αυτά που προσφέρει.
Γι αυτά που προσφέρει είναι ακριβό.
Το μόνο που δίνει παραπάνω στην περίπτωση που δεν θες αυτόματο είναι τούρμπο που στην τιμή του Fluence είναι στα 1.2 και το οποίο δεν κάνει γι αυτό τ' αμάξι όπως για κανένα μεγάλο του Vag άσχετα που μόνο στο Superb δεν έχει μπει ακόμα
Όσο να τα κάνουμε αυτή τη στιγμή το Fluence είναι περισσότερο value for money με την προσφορά που τρέχει την στιγμή που προσφέρει παραπάνω εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας από τον τσέχοΚαλά σε άνεση πρεπει να υπερέχει, ο Γάλλος, αλλά δε νομιζω οτι συγκρίνονται. Μάλλον σαν πακέτο το Octavia είναι καλύτερο και μάλλον πιο αξιόπιστο και σίγουρα με καλύτερη μεταπωλητική αξία. Πάντως το 1.4 tsi elegance το είδα τιμή καταλόγου με απόσυρση 19.090 (χειροκίνητο προφανώς) και σαν αυτοκίνητο (επειδή το έχω οδηγήσει, αν και με άλλο μοτερ), είναι πολύ καλό.
Σαφέστατα είναι ανετότερο και με ποιοτικότερη κύλιση λόγο μεταξονίου την στιγμή που δίνει 5 αστέρια σε crash test (δεν έχει δοκιμαστεί αλλα 5 έπιασε το Megane και με κορυφαία μάλιστα βαθμολογία) στάνταρ ESP και αερόσακούς οροφής που δεν έχει το Octavia ημιδερματικό σαλόνι και στις δύο εκδόσεις που προανέφερα διζωνικό κλιματισμό ,parctronic και άλλα πολλά κι όλα αυτά με 18000 με όλα μέσα, όταν τα αντίστοιχο Octavia έχει 20000+ και για να βάλεις τα παραπάνω φτάνεις στα 21000+
Είναι ή δεν είναι ολοκληρωμένο αμάξι με αυτά τα λεφτά? -
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Καλά σε άνεση πρεπει να υπερέχει, ο Γάλλος,
με ποια λογικη? δεν ειμαστε στο 1980..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Καλά σε άνεση πρεπει να υπερέχει, ο Γάλλος,
με ποια λογικη? δεν ειμαστε στο 1980..
Είδα και με τα δεδομένα του 2010 τι γίνεται.
Πέραν της Merc τους έχουν πάρει στο κατόπι οι γερμανοί κατασκευαστές τους γάλλους σ' αυτόν τον τομέα
Α ρε Qsis -
τι γινεται δηλαδη , δεν εναι ανετη μια octavia ? δεν ειναι ανετο μεχρι αηδιας ενα golf 6?
μη το παμε πιο πανω οπου σφιγγουν οι αναρτησεις..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι γινεται δηλαδη , δεν εναι ανετη μια octavia ? δεν ειναι ανετο μεχρι αηδιας ενα golf 6?μη το παμε πιο πανω οπου σφιγγουν οι αναρτησεις..
Αυτό είπα εγώ?
Απλούστατα δεν είναι τόσο άνετο όσο ένα αντίστοιχο γαλλικό αμάξι
Ναι ξέρω όταν σφίγγουν οι ημιάκαμπτοι κοπανάνε και οι πολλαπλοί του Vag(με την μαγνητική αναρτηση βέβαια γιατί με τις συμβατικές το παίζεται ) ίσιώνουν τα πάντα.Άσε που με ημιάκαμπτο δεν στρίβει κιόλας τ' αμάξι
Τεσπα άχρηστοι Γάλλοι που δεν ξέρετε ούτε ένα αμάξι να φτιάχνεται -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δεν αφήνεις το Fluence και να δεις σοβαρά το Octavia? Kαι οι τιμές του μια χαρά είναι για αυτά που προσφέρει.
Γι αυτά που προσφέρει είναι ακριβό.
Το μόνο που δίνει παραπάνω στην περίπτωση που δεν θες αυτόματο είναι τούρμπο που στην τιμή του Fluence είναι στα 1.2 και το οποίο δεν κάνει γι αυτό τ' αμάξι όπως για κανένα μεγάλο του Vag άσχετα που μόνο στο Superb δεν έχει μπει ακόμα
Όσο να τα κάνουμε αυτή τη στιγμή το Fluence είναι περισσότερο value for money με την προσφορά που τρέχει την στιγμή που προσφέρει παραπάνω εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας από τον τσέχοΚαλά σε άνεση πρεπει να υπερέχει, ο Γάλλος, αλλά δε νομιζω οτι συγκρίνονται. Μάλλον σαν πακέτο το Octavia είναι καλύτερο και μάλλον πιο αξιόπιστο και σίγουρα με καλύτερη μεταπωλητική αξία. Πάντως το 1.4 tsi elegance το είδα τιμή καταλόγου με απόσυρση 19.090 (χειροκίνητο προφανώς) και σαν αυτοκίνητο (επειδή το έχω οδηγήσει, αν και με άλλο μοτερ), είναι πολύ καλό.
Σαφέστατα είναι ανετότερο και με ποιοτικότερη κύλιση λόγο μεταξονίου την στιγμή που δίνει 5 αστέρια σε crash test (δεν έχει δοκιμαστεί αλλα 5 έπιασε το Megane και με κορυφαία μάλιστα βαθμολογία) στάνταρ ESP και αερόσακούς οροφής που δεν έχει το Octavia ημιδερματικό σαλόνι και στις δύο εκδόσεις που προανέφερα διζωνικό κλιματισμό ,parctronic και άλλα πολλά κι όλα αυτά με 18000 με όλα μέσα, όταν τα αντίστοιχο Octavia έχει 20000+ και για να βάλεις τα παραπάνω φτάνεις στα 21000+
Είναι ή δεν είναι ολοκληρωμένο αμάξι με αυτά τα λεφτά?Αμφιβάλω αν έχει ποιοτικότερη κύλιση το Ρενό (δεν το έχω οδηγήσει βέβαια). Όσο για την άνεση συνήθως τα Skoda είναι λίγο πιο 'σφιχτά' απο τα Ρενό. Αλλά γενικά δε μου λέει πολλά να δώσω 2000 ή 3000 χιλιάρικα λιγότερα για 2-3 αερόσακους παραπάνω. ΝΑΙ, συμφωνώ για το ESP αλλά προτιμώ να το πληρώσω εξτρα στο Octavia και γενικότερα το less money, more extras ΔΕΝ κάνει ένα αμάξι καλύτερο overall. Βεβαια εδώ λέμε διάφορα, ο άνθρωπος θα βάλει τα λεφτά ο άνθρωπος θα διαλέξει. Ο καθένας έχει τα κριτήρια του και τις εμπειρίες του.
-
έχει πολύ ποιοτικότερη κύλιση
Τεσπα εγώ δεν τα έδινα 4000 χιλιάρικα σχεδόν παραπάνω για Octavia με τίποτα την στιγμή που έπαιρνα εφάμιλο αμάξι με πολύ λιγότερα λεφτά
Θα πήγαινα κατευθείαν σε μεγαλύτερο και καλύτερο αμάξι -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
έχει πολύ ποιοτικότερη κύλιση
Τεσπα εγώ δεν τα έδινα 4000 χιλιάρικα σχεδόν παραπάνω για Octavia με τίποτα την στιγμή που έπαιρνα εφάμιλο αμάξι με πολύ λιγότερα λεφτά
Θα πήγαινα κατευθείαν σε μεγαλύτερο και καλύτερο αμάξιΓια τη κύλιση επετρεψέ μου να αμφιβάλω. Και εφάμιλο???......
Anyway. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Καλά ας πάρει γερμανικό και στο πρώτο σέρβις ας κρατάει βαζελίνη, προφυλακτικά γιατί ολο το προσωπικό του συνεργείου θα του κάνουν σέρβις στο αμάξι και κολονοσκόπιση στη τσέπη και αλλού!!!
Εντάξ κι αν σκάσει κανένας καταλύτης στα πρώτα 2-3 χρόνια δεν τρέχει και τίποτα. Γερμανικό είναι αξίζει!!!Μάνο το δικό σου αυτοκίνητο είναι η εξαίρεση. Είσαι ο μοναδικός γνωστός μου που έχει/είχε renault και είναι ευχαριστημένος από την επιλογή του. Επίσης, τα service της Renault στο Ηράκλειο δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά από αυτά της VW, μη σου πω ότι σε μερικές περιπτώσεις εμφανίζεται ακριβότερη η Renault.
-
Καλά μιλάμε είστε άλλα ντάλα εδω μέσα μερικοί
Γεια σου ρε Μάνο μοναδικε ευχαριστημένε πελάτη της Ranult στην Ελλάδα
Συνέχισε έτσι τα δικά μας είναι μπουρδέλα και αλλάζουν και λάδια φίλτρο με 70 ευρώ
Α μωρή Renαρα τι μας κάνεις.Όλο μας ταλαιπωρείς -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
τι γινεται δηλαδη , δεν εναι ανετη μια octavia ? δεν ειναι ανετο μεχρι αηδιας ενα golf 6?
μη το παμε πιο πανω οπου σφιγγουν οι αναρτησεις..
Αυτό είπα εγώ?
Απλούστατα δεν είναι τόσο άνετο όσο ένα αντίστοιχο γαλλικό αμάξι
Ναι ξέρω όταν σφίγγουν οι ημιάκαμπτοι κοπανάνε και οι πολλαπλοί του Vag(με την μαγνητική αναρτηση βέβαια γιατί με τις συμβατικές το παίζεται ) ίσιώνουν τα πάντα.Άσε που με ημιάκαμπτο δεν στρίβει κιόλας τ' αμάξι
Τεσπα άχρηστοι Γάλλοι που δεν ξέρετε ούτε ένα αμάξι να φτιάχνεταιεγω δεν ειπα οτι ειναι αχρηστοι, οχι να τους βγαζουμε καλυτερους παντου (στη προκειμενη περιπτωση ανεση και στριψιμο 2 σε 1 παντου και παντα )
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
έχει πολύ ποιοτικότερη κύλιση
Τεσπα εγώ δεν τα έδινα 4000 χιλιάρικα σχεδόν παραπάνω για Octavia με τίποτα την στιγμή που έπαιρνα εφάμιλο αμάξι με πολύ λιγότερα λεφτά
Θα πήγαινα κατευθείαν σε μεγαλύτερο και καλύτερο αμάξιΓια τη κύλιση επετρεψέ μου να αμφιβάλω. Και εφάμιλο???......
Anyway.Προσωπικά το golf μου φαίνεται πολύ πιο άνετο ιδιαίτερα για τους πίσω σε σχέση με το megane. Τώρα αν έχει τόση διαφορά το fluence, μη έχοντας ιδέα, πάω πάσο. Πάντως όταν συγκρίνετε τιμές καλύτερα να το κάνετε με τον 1.2 tsi αφού μ αυτόν έχει εφάμηλες επιδόσεις ο 1.6 της renault.
Σχετικά με το σέρβις τώρα, ακούγονται όντως τρελά ποσά αλλά προσωπικά (πάλι) δεν μου έχουν πιάσει ποτέ τον ποπουδάκο μου. Άμα ψάξεις βρίσκεις. Λίγο πάνω απο 80 ευρώ πλήρωσα στο τελευταίο σέρβις (λάδια φίλτρο δηλαδή).
Και να το καταλάβω να το λέει κάποιος που προσπαθεί να κάνει οικονομία απ όπου μπορεί, αλλά να ακούς άτομα που κάνουν σέρβις κάθε 7.5K χμ κι ας λέει ο κατασκευαστής 15 να μιλάνε και πανάκριβα σέρβις, σορρυ αλλά μου φαίνεται λίγο χαζό.
Γνωμη για νεο αυτοκινητο γιατί πελάγωσα!