-
Ο χρήστης GA14DE έγραψε:
Μια που οδηγώ ίδιο Αλμεράκι με τον Kouk απλά 3 χρόνια παλαιότερο και μετά από 157.000 χλμ. ας πω και εγώ 2-3 πραγματάκια δεδομένου οτι μιλάμε για ένα προβλεπόμενα συντηρημένο αυτοκίνητο.Αν έχεις λάστιχα 175/65-14 στην επόμενη αλλαγή βάλε 185/60-14. Μεγάλη διαφορά.
Λάδια δεν καίει. Εγώ βάζω Amsoil AMO 10W-40 κάθε 10.000 χλμ. Φθηνά και πολύ καλά. Για βαλβολίνες μπορείς να δοκιμάσεις Redline MT-90 αλλά δεν θα καταλάβεις και καμία διαφορά. Γ@μάτος ο λεβιές, μακρυές οι 4η-5η.Τιμόνι ελαφρύ αλλά αρκετά σαφές. Μπορεί εύκολα να γίνει υπερστροφικό με άφημα φρένου ή/και τιμονιά εκεί που θες αλλά καμιά φορά και εκει που δεν θες (πχ. πατημένη 4η στην παλιά Σπ. Λούη έξω από το ΟΑΚΑ πριν το 2004-αν είσαι 'υποψιασμένος' έχει μια κάποια πλάκα το θέμα αλλιώς αρχίζεις τα γνωστά περί ιαπωνικού κρατήματος). Περιέργως αν δεν το στραμπουλίξεις δεν υποστρέφει πολύ.
Θερμοκρασία δεν ανεβάζει. Θεωρώ οτι όλος αυτός ο ντόρος που είχε γίνει με τα καρμπυρατεράτα Σάνυ Ν14 δεν έχει λόγο ύπαρξης πλέον. Αν σου ανεβάσει θα πάθει οτι παθαίνουν και όλα τα άλλα μοτέρ. Από κατανάλωση αν δεν περνάς τις 3.000 σαλ είναι καλούτσικα για την εποχή του. Διαφορετικά καίει αρκετά.
Τα φρένα έχουν πολύ καλή και άμεση αίσθηση αλλά με φορτωμένο αμάξι δείχνουν (και είναι...) ψιλοψόφια. Ομοίως ενώ με 2 άτομα μέσα ο κινητήρας είναι νευρικός και με πολύ απόκριση (κάποιοι το έχουν περάσει και για 1.6), με φουλ φόρτωμα θέλει κατέβασμα 3ης και σύνεση στις προσπεράσεις. Άνεση και ηχομόνωση στα μείον. Αντοχή, κόστος συντήρησης, αξιοπιστία, κιβώτιο, προμηθευτές (Hitachi, Ichikoh, Calsonic), 'made in Japan' στα συν.
Αυτά. Ότι άλλο θες ρωτάς...
185/60/14 έχει.
Κοίτα. Δεν ψάχνομαι με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ούτως ή άλλως, δεν γίνεται να το συγκρίνω. Για 14 χρόνια είχα ένα αυτοκίνητο που, κατέληξε με, 192 άλογα και μπλοκέ! Τι να συγκρίνω?
Το πήρα για να μετακινούμαι και να μειώσω τα έξοδα μου. Και, μέχρι στιγμής, έχει αποδείξει πως όντως είναι πολύ φθηνό στην χρήση του.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Κονιτσουα Αδης σαν. Απλα να σου θυμησω την συζητηση που ακουγαμε στον Λοφο, θυμαδαι τοτε που τα κρικετ ηταν βγαλμενα απο την καταψυξη της ΕΒΓΑΣ και η πατουσα παγωτο ηταν ακομα στην γκαμα της, για το πως το δοδζε καλιβερ ειναι ΤΟ αμαξι για την ελλαδαSent from my MB525 using a gezellig dutch cow
Χαι, ειχε περασει στη ληθη η φαση...ηταν μηχανικος ομως ο ρητορας!ψαγμενος ρε φιλαρακ...
Αδη-μονω για νεες υποκλοπες!Ο κουκ εβαλε και 5-30?ειναι συμβατο με νισσαν?λολ κουκ οντως βγαζει τετοιες καταναλωσεις η ειναι παπας αεκ supporters κτλ κτλ?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Ρε πουπουληθηκε τι σημαινει?Ορθογραφικό είναι. Ποπουλήθηκε ήθελε να γράψει ο Κώστα. Πουλήθηκε στο e-pop.gr δηλαδή.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Κονιτσουα Αδης σαν. Απλα να σου θυμησω την συζητηση που ακουγαμε στον Λοφο, θυμαδαι τοτε που τα κρικετ ηταν βγαλμενα απο την καταψυξη της ΕΒΓΑΣ και η πατουσα παγωτο ηταν ακομα στην γκαμα της, για το πως το δοδζε καλιβερ ειναι ΤΟ αμαξι για την ελλαδα
Sent from my MB525 using a gezellig dutch cow
Χαι, ειχε περασει στη ληθη η φαση...ηταν μηχανικος ομως ο ρητορας!ψαγμενος ρε φιλαρακ...
Αδη-μονω για νεες υποκλοπες!Ο κουκ εβαλε και 5-30?ειναι συμβατο με νισσαν?λολ κουκ οντως βγαζει τετοιες καταναλωσεις η ειναι παπας αεκ supporters κτλ κτλ?
Για λίγο 5-30. Επιστρέψαμε τάχιστα στο 10/40!
Ναι. Σε Εθνική κάτω από 6 λίτρα στα 100. Το ρεζερβουάρ είναι 50άρι και μου βγάζει κοντά στα 700 χλμ!!!
-
Ένα ωραίο μπλε Almera.
-
Ποιός κιαρατάς το βρήκε ρε?!?!! Ακριβώς σαν το δικό μου το χρώμα, λέμε!!! ΜΠΟΡΝΤΩ!!!
-
Δεν είναι μωβ;!
Πρόεδρε, για πες μας...μπλοκέ μπήκε τελικά; Είναι ακόμα 1.4αρι ή έχει αλλάξει; Στα κρύα πώς ξεκινάει; Δεν πιστεύω να είσαι με τα ίδια λάδια, ε;
-
Και το ποσοστό του μπλοκε.
-
Κάφροι!
Βενζίνη μόνο. Το αυτοκινητάκι το πήρα για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Οι εποχές των μετατροπών πέρασαν. Ανεπιστρεπτί.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν είναι μωβ;Εκείνη την εποχή και στο Almera και στο Micra η Nissan διέθετε δύο αποχρώσεις ... 'μπορντώ'. Το 'μπορντώ' και το 'μπορντω-μωβ'... μέχρι την παραλαβή του δικού μου ... την αγωνία του είχα μην είναι το νεκρουλί!!!
ΥΓ. Sorry @Kouk αλλά αυτό το μωβ στο Micra ... σαν 'νεκροκάσα' για κοντά ανθρωπάκια έμοιαζε!!!
-
-
Το micra δυστυχώς δεν έχει αναπτήρα/ρεύμα . Καμία ιδέα πως μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό; Παροχή απευθείας από τη μπαταρία;
-
Και πολύ καλά κάνεις που είσαι σίγουρος για το Β210, όπως και το επόμενο (Β310) Sunny που ήρθε εδώ.
-
Το Β310 ήταν και το τελευταίο πισωκίνητο όπως και ... 'Datsun' αλλα για πρώτη φορά ... 'Sunny'. Μετα ξεκίνησαν τα 'βολιώτικα' Nissan με κίνηση μπροστά.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Το micra δυστυχώς δεν έχει αναπτήρα/ρεύμα . Καμία ιδέα πως μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό; Παροχή απευθείας από τη μπαταρία;Για ποιο micra μιλάμε? Αναπτήρα δεν έχει , ρευματολήπτη όμως πρέπει να έχει...
-
Το Κ11 στην βασική του έκδοση (Jive) δεν έχει ούτε αναπτηρα/ρευματολήπτη. Γενικά ... η συγκεκριμένη 'οπή' έχει μια πλαστική ταπα.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το Κ11 στην βασική του έκδοση (Jive) δεν έχει ούτε αναπτηρα/ρευματολήπτη. Γενικά ... η συγκεκριμένη 'οπή' έχει μια πλαστική ταπα.Ωχ! Δεν το είχα παρατηρήσει αυτό...
Τότε, αν δεν υπάρχει γραμμή, θα πρέπει να κατασκευαστει μια απο ανοιγμα διακοπτη και σχετική ασφάλεια... -
Ξέρω -και το έχω δει - μόνο το στρόγγυλο καλυμμα. Οταν το έβγαλα μια φορά για να δω με το μάτι και το δάχτυλο τι υπάρχει απο πίσω ... δεν υπήρχε τίποτα. (Θεε μου τι περιγραφή!!!)
Οπότε ούτε προεγκατασταση! -
Παιδιά χαιρετώ...Οδηγώ ένα Nissan Primera P10 SRi...Αν έχει κανείς εμπειρία από το συγκεκριμένο μοντέλο ας σχολιάσει, καθώς από όσο γνωρίζω στην Ελλάδα έχουν κυκλοφορήσει μόνο 20 τέτοια μοντέλα...Άντε και καλή μου αρχή στο forum...;)
-
Καλωσήρθες αρχικά!
Το 'SRi' που βγήκε το 94' στην Αγγλία ήταν 'πακέτο εξοπλισμού' με κάποιες διαφορές (βασικά εμφάνιση και αναρτηση) απο τις απλές εκδόσεις. Υπήρξε και σαν 1,6 και σαν 2,0.
Εδω τι είναι αυτα τα ... 20?
Σε 'ελληνικο' 1,6 εχοντας πίσω την αεροτομή του SRi ... καπακια κινητηρα και όχι εμενα για οδηγό!
Σε 'εγγλέζικο' 2,0 ο SR20DE μου είχε αρεσει πολύ! Πολύ καλή η αποδοση του και με το στησιμο του SRi ... ενθουσίαζε! Αν θυμαμαι καλά απέδιδε 150 άλογα.
NISSAN FORUM