-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Αυτη την ικανοτητα την εχουμε μονο εμεις οι ΕλληνεςΈχω την εντύπωση ότι και στη Γερμανία, το κράτος το λογίζει ως 2600. Θεωρητικά είναι 1300+ αλλά λόγω διαφορετικού τρόπου λειτουργίας, δεν γίνεται να συγκριθεί άμεσα με τον κυβισμό των εμβολοφόρων κινητήρων.
-
Σε μια συναντηση μας νομιζω πως καποιος ειχε πει οτι το μοτερ παροτι η Mazda το δινε 1300 κ.ε το φορολογουσαν ως 2000κ.ε και υπηρξε αντιδραση απο την εταιρια.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Α και ο λογος που δε δηλωνεται 2600 ειναι επειδη δε γινεται να μετρηθει ο wankel.
Με ποιούς κάνεις παρέα ρε?!
Γιατί να μην μπορεί να μετρηθεί?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Οταν τα λεω εγω ομως οτι ειναι δυο με 658 ο καθενας δε με πιστευουν επειδη εχει βγει ιδιοκτητης mazda rx8 που εχει πει οτι ειναι δυο ροτορες των 2600 κυβικων και το υποστηριζουν και οι φιλοι του... Του λεω αμα ειναι 2600 τοτε ειναι αργοστροφο.Α και ο λογος που δε δηλωνεται 2600 ειναι επειδη δε γινεται να μετρηθει ο wankel.
δεν γινεται να μετρηθει ο wankel? δηλαδη απλα βαζουν τους ροτορες και λενε οσα βγαλει η αλεπου?
αν ειναι ετσι κοτσαρε ενα τετραροτορο και οσα βγαλει ρε παιδι μου -
Νομίζω ότι κάποτε μαζεύτηκαν και έχει αποφασιστεί ποια κοιλότητα θα χρεώνεται σαν θάλαμος καύσης (που δεν είναι και πολύ ξεκάθαρο λόγω του τρόπου λειτουργίας των βάνκελ) και πλέον μετριέται αυτό. Με βάση αυτόν τον τρόπο μέτρησης βγαίνει 1300άρι.
Υπάρχει πάντως ένα θεματάκι γιατί εύκολα μπορείς να πεις ότι είναι λογικό να το μετράς αλλιώς και να σου βγαίνει τα διπλά αλλά αφού συμφωνήθηκε να το μετράμε έτσι τελεία και παύλα. Όπως πχ έχει συμφωνηθεί να μετράμε το ύψος ενός ανθρώπου χωρίς καπέλα και παπούτσια και με τα μαλλιά κολλητά.... αλλιώς εμένα με έχω για δίμετρο.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όπως πχ έχει συμφωνηθεί να μετράμε το ύψος ενός ανθρώπου χωρίς καπέλα και παπούτσια και με τα μαλλιά κολλητά.... αλλιώς εμένα με έχω για δίμετρο....[Ψινάκης mode on] Φοράς ψιλοτάκουνες μωρή κοντή;;; [Ψινάκης mode off]
(πλακίτσα)
-
Λόγω έντονης καταιγίδας εδώ πάνω αναρωτιέμαι ...
Τα inox μεταλλικά μέρη του QQ υπάρχει περίπτωση να λειτουργούν σαν ... 'αλεξικέραυνα' ή είναι το ίδιο με την υπόλοιπη βαμμένη λαμαρίνα του αμαξώματος ή δεν ισχύει τίποτα τέτοιο? -
οχι το αμαξι λειτουργει σαν ιδιοτυπο κλωβο faraday (το αλουμινιο γυρω γυρω λειτουργει ακριβως ετσι)
-
Να' σαι καλά! Μου πέρασε μια -αν και γελοία- ιδέα μήπως ...
-
Το site του λειτουργεί μια χαρά, με τα προϊόντα κλπ. αλλά το κατάστημα στη Βουλιαγμένης είναι άδειο και λέει πωλείται κλπ. το τηλέφωνο το ένα δεν απαντάει κ το άλλο δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή. Τί έχει γίνει τελικά έχει μεταφερθεί ή φαλήρησε κ έκλεισε; Ξέρει κανείς;
-
μπορεί να έκλεισε τα φυσικά καταστήματα και να δουλεύει μόνο μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως έγινε και με το electroworld
-
Tα μπροστινα φτερα των καινουργιων αυτοκινητων ειναι πλαστικα???Ειδα μια C4 σημερα και ηταν σπασμανο στη μεση.
-
παλια τώρα.....
-
Σε λίγα αυτοκίνητα ισχύει αυτό. Τα περισσότερα έχουν κανονικά μεταλλικά φτερά.
-
Για την ακριβεια τα λανσάρισε πρώτη η renault στο clio 2
H καινοτομία βασίζεται στο γεγονός ότι διαθέτουν υψηλή ελαστικότητα με αποτέλεσμα να επανέρχονται στην κανονική τους μορφή μετά από μικροχτυπήματα (στα μεγαλύτερα ''τον πίνουν'' κανονικά όμως) αλλά και στο χαμηλότερο βάρος. -
Tωρα που το θυμηθηκα ειχα δει και μια 335 Ε92 με ραγισμα ενος εκατοστου περιπου στην μεση του θολου.Κι αυτη πλαστικα τα χει??
-
Γιατί σε χαλάει το πλαστικό φτερό;
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Λιγακι...
-
Δηλαδή την Corvette που είναι όλη πλαστική, ούτε να την φτύσεις, έτσι;
-
Σοβαρα???
Τι εξυπναδες ειναι αυτες??Τελικα μονο οι Ιταλοι βγαζουν σοβαρα αυτοκινητα....απο ανθρακονημα.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο