-
Τι διάσταση φοράς;
-
205/55/16 H
-
Ρωτώ για να δω αν είναι συχνή διάσταση που πουλάνε. Και όντως είναι. Πολλές εταιρίες έχουν μοντέλα που φοράνε 205/55R16 και 225/45R17. Άρα είναι αρκετά πιθανό να βρεις κάποιον που να πουλά τα πρώτα, έχοντας, ή θέλοντας να τοποθετήσει τα δεύτερα. Πολλές φορές μάλιστα αυτό γίνεται πολύ κοντά στην αγορά του αυτοκινήτου, άρα μπορεί να βρεις αρκετά καινούργια.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Ρωτώ για να δω αν είναι συχνή διάσταση που πουλάνε. Και όντως είναι. Πολλές εταιρίες έχουν μοντέλα που φοράνε 205/55R16 και 225/45R17. Άρα είναι αρκετά πιθανό να βρεις κάποιον που να πουλά τα πρώτα, έχοντας, ή θέλοντας να τοποθετήσει τα δεύτερα. Πολλές φορές μάλιστα αυτό γίνεται πολύ κοντά στην αγορά του αυτοκινήτου, άρα μπορεί να βρεις αρκετά καινούργια.Ισχύει. Κι εγώ είχα αλλάξει λάστιχα στα 1.000χλμ γιατί ήρθε με 195/65/15 Energy και τα μισούσα Ευχαριστώ για την ιδέα που έδωσες, πιστεύω κάπως έτσι θα τα βολέψω τελικά!
-
Τόσο χάλια είναι τα λάστιχα σου μετά από 4 χρόνια;
-
Αυτό σκεφτόμουν και γω ακριβώς. Σιγά πια, δεν είναι και 20ετίας! Για μέρικούς μήνες θα σε βγάλουν μια χαρά. Και δεν χρειάζεται να γίνεις κοτούλα, αρκεί οδήγηση με μέτρο.
-
Kαι εγώ θα έλεγα να τα αφήσεις και να οδηγείς λίγο πιο προσεκτικά.
-
Σε 3 μήνες θα φύγω για περίπου 1 χρόνο και το αυτοκίνητο θα μείνει σχεδόν ακίνητο για αυτό το διάστημα. Από την άλλη, μέσα σε αυτούς τους 3 μήνες προβλέπονται κάποια ταξιδάκια και υπολογίζω να γράψει γύρω στα 1.500 χιλιόμετρα ακόμα το αυτοκίνητο, σε εθνικές οδούς.
Εμένα δεν θα με ενοχλούσε ο ένας χρόνος αναμονής αλλά η ασφάλεια μου σε αυτά τα ταξιδάκια στους επόμενους 3-4 μήνες.
350 - 400 euro δεν είναι πολλά για την ασφάλεια σου και τον επιβαινόντων. Απλά σκέψου το ύψος τις ζημιάς που ρισκάρεις.
Αν είσαι στριμωγμένος , μην περιμένεις ηλεκτρονική απάντηση , Πήγαινε σε γνωστό σου λάστιχά να τα δει να σου δώσει μία γνώμη. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ποιά η άποψή σας για τα Pirelli P Zero RFT?Διαβάζω στα διάφορα φόρα του εξωτερικού ότι είναι πιο μαλακά και πιο άνετα από τα bridge και στο tirerack γράφει ότι ζεσταίνονται πιο γρήγορα επειδή:
P Zero Run Flat tires feature a special silica and carbon black tread compound that proves competent during the first few miles of driving when the tire is still cold, as well as provides consistent performance throughout the tire's life.
Είναι 3η γενιάς RFT και μια γενιά μπροστά από τα bridge.
Σε συγκριτικό τα P Zero RFT βγαίνουν καλύτερα: http://www.tirerack.com/tires/tests/tes ... p?ttid=98&
Λέω να πάω σ'αυτά.
Καμιά άποψη για τα συγκεκριμένα ελαστικά?
Κανείς?
-
Μετά από 1500χλμ με τα Exalto 2, έχω ανάμικτα συναισθήματα...
Εξηγώ:
Στο στεγνό είναι Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Α! Βεντούζες, κρατάνε, φρενάρουν, είναι προοδευτικά. Δεν θα μπορούσε κανείς να ζητήσει κάτι παραπάνω (εντάξει, με σκληρή ανάρτηση ένα σετ ημισλίκ... ). Σε σχέση με τα PC2, κλάσεις πιο πάνω...
Στο βρεγμένο η κατάσταση είναι διαφορετική. Εκεί τα PC2 είναι απλά άπαιχτα και τα Exalto 2 ένα κλικ πιο κάτω. Όχι άσχημα, αλλά όχι και κορυφαία. Το διαπίστωσα χθες κατά την κατάβαση του Βερμίου, όπου έβρεχε (γκχουμ... λίγο ) και πήγαινα ελαφρώς (αχέμ...) σβέλτα ( )
Εκεί που παίρνουν πολλά είναι η ντεμί κατάσταση που συνηθίζεται στους Ελληνικούς δρόμους και ονομάζεται γλίτσα... Εκεί είναι απλά απαράδεκτα (torque steer με 4η και 2.000σαλ σε ατμοσφαιρικό 1600ράκι 110 ίππων και 15 κιλών ροπής;;;;; ), όπως μπορεί να καταθέσει και ο οδηγός που λίγο έξω από τη Χαλάστρα με είδε να μπαίνω άτσαλα στο ρεύμα του μετά από μία πολύ χαλαρή στροφή (όχι εκεί που δοκίμασα το torque steer με 4η ). Τα PC2 (όπως και κάθε λάστιχο άλλωστε) προφανώς δεν είναι βεντούζες στη γλίτσα, αλλά είναι σαφώς καλύτερα... Τέτοιο χάλι δεν περίμενα... Απλά δεν έχεις λάστιχα σε αυτές τις συνθήκες...
Συνοψίζοντας, δεν μετανιώνω για την αλλαγή, μιας και στο στεγνό το αμάξι δεν το αναγνωρίζω (πρώτη φορά από καινούριο δεν τραβάει δεξιά με τέρμα γκάζι στην 1η και 2η ταχύτητα για παράδειγμα, ενώ τα όρια στις στροφές έχουν ανέβει σε άπιαστα επίπεδα σε σχέση με τα PC2), απλά εύχομαι να μην βρέξει πολύ χειμώνα... Ή μάλλον να βρέχει ή πολύ ή καθόλου!
Επιπλέον και σε άνεση υπερτερούν σε σχέση με τα Continental, τόσο σε απόσβεση ανωμαλιών (σημαντική διαφορά), όσο και σε θόρυβο (ελαφρώς).
-
Μου φαίνεται πολύ περίεργη η αρνητική σου κριτική για το βρεγμένο. Πραγματικά εκεί το θεωρώ πολύ καλό!
Δεν έχω οδηγήσει PC2 για να συγκρίνω, αλλά μου φαίνεται απίθανο να είναι καλύτερα.
Φυσικά δεν έχω λόγο να μη δεχτώ αυτά που λες. Ίσως είναι και θέμα αυτοκινήτου/γεωμετρίας, τι να πω. Πέφτω απ' τα σύννεφα, πάντως.
Σε 'μένα, το μόνο αρνητικό των PE2 ήταν ότι τα έφθειρα σε λίγα χλμ...
-
Μάρκο, περίμενε να καθαρίσουν οι δρόμοι και μετά βγάζεις συμπέρασμα. Σε τέτοιες συνθηκες και τα continental γλυστρούσαν.
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Τι να πω... Τα PC2 πάντα μ΄εντυπωσίαζαν εάν υπήρχε έστω και υποψία υγρασίας στο δρόμο.
Στο κανονικό βρεγμένο (και με τόσο νερό στο Βέρμιο την Κυριακή, πιστέψτε με είχε καθαρίσει από σκόνες) ήταν καλά, απλά ένα μικρό κλικ κάτω από τα PC2.
Στη γλίτσα που πέτυχα στην παράκαμψη των διοδίων ήταν άθλια... Όχι ότι τα PC2 ήταν βεντούζες εκεί, όπως είπα προφανώς και εκείνα γλιστρούσαν, απλά τα Exalto2 ήταν σαφώς χειρότερα από τα PC2 ΜΟΝΟ σε τέτοιες συνθήκες (που προφανώς ΔΕΝ είναι ο κρίσιμος παράγοντας επιλογής ενός ελαστικού! )
Συμπερασματικά; Μπορώ να έχω τα Exalto στο στεγνό και τα Premium Contact όταν έχει υγρασία;;;
@sinanai: Σε πόσα λίγα χλμ τα έφθειρες;;;;
-
Είναι περίεργη φάση. Τα Pilot Exalto 2 τα είχα στο προηγούμενο 206 και σε διάσταση 195/55-15. Τα πρώτα του ήταν Premium Contact, που δε μου άρεσαν καθόλου.
Όμως, ήταν τα πρώτα χρόνια που οδηγούσα, με κινήσεις σαφώς πιο άτσαλες από ότι τώρα. Μου άντεξαν 1 χρόνο, δλδ περί τα 35.000 χλμ. Δεν είναι ενδεικτικό, όμως, μην φοβάσαι. Φίλοι, που τα έχουν δοκιμάσει σε διάφορα αυτοκίνητα τους άντεξαν για 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα. Άνετα.
Αν τα φορούσα τώρα, κι εγώ κάπου τόσο θα τα κρατούσα. Τότε έφταιγε η άγνοιά μου.
-
~60000 εχω κανει με τα exalto και πρέπει να τα αλλάξω πριν το χειμωνα γιατι εχουν χασει αρκετα απο τη πρόσφυση τους, απο πέλμα εχουν μερικα χιλιοστα ακομη. Το θέμα μου είναι οτι στη διασταση μου, πλέον, τα κοστολογουν πανακριβα και ψάχνομαι για μεταχειρισμενα.,
-
Εντυπώσεις από τα P6Cint σε 185/60-14: Χμμμ... ανάμικτες θα έλεγα... Στα θετικά το ότι δε χαζοσπινιάρουν όπως τα PE2 που είχα πριν, όπως και το ότι κρατάνε πάρα πολύ καλά σε -λογική και ανάλογη του υπόλοιπου «πακέτου»- πίεση σε στροφές. Αρνητικό το ότι στριγγλίζουν ΠΟΛΥ. Θα τα ξαναέβαζα πάντως, τα Πιρέλλι γενικά θεωρώ ότι «κάθονται» πολύ καλά στο στήσιμο του Τέμπρα.
-
Εχω ενα Fiat Panda 1.2.
Φοραει μαμα λαστιχα 155/80/13 που θελουν αλλαγη.
Αν βαλω 175/70/13, θα εχω αυξηση στην καταναλωση?
(μαλλον ναι, αλλα περιπου ποσο? λιγο? πολυ?) -
Γιατί να μην πας σε κάτι ενδιάμεσο; 175 από 155 μου φαίνεται αρκετή ποσοστιαία διαφορά. Αν για κάποιο λόγο θες να φαρδύνεις, πήγαινε σε 165... Εγώ ούτε αυτό θα έκανα, πάντως.
-
ειναι επειδη τα βρισκω ετοιμα τα συγκεκριμενα...
λες οτι δεν συμφερει ε?
-
Είχαμε Παντάκι 60άρι, με τα μαμά 155, και δεν αντιμετώπιζες κάποιο πρόβλημα, αν κινούσουν με λογική. Νομίζω πως δεν αξίζει, ναι. Τι εννοείς ότι τα βρίσκεις έτοιμα; Δε βρίσκεις 155 δλδ;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]