-
-
καλησπερα φιλε σε ευχαριστω.το 124 ειχε καπακι 16v ? και κοστιζει τα διπλα ?
για ξεμπερδεψε με λιγο.για εξηγησε μου καλυτερα εαν θες.
παντως εχω βρη την λυση και ξερω τι θα κανω ολα υπαρχουν.... -
το καπάκι που φορούσε η ΒΕΤΑ ήταν απο 124 abarth. Το εν λόγω καπάκι είναι αρκετά αν όχι τελείως διαφορετικό απο το 131.
Είχε μικρότερη γωνία βαλβίδων. Οι ιταλοί το λένε testa stretta (επ'ιπεδη κεφαλή ) γιατί μοιάζει πιο πολύ με F3.
Οπτικά η μεγάλη διαφορά είναι ότι τα ψευτοκάπακα ανοίγουν απο το πλάι αντί απο πάνω στο 131.
Σαν κεφαλή είναι μακράν καλύτερη απο του 131 και πιο καθαρόαιμη αλλά τρελός μπελάς στο στήσιμο-ρύθμισμα .
Το πρόβλημα είναι ότι ήταν σχεδόν χειροποίητη και βγήκαν λιγα κομμάτια σε αντίθεση με τα 1000 τόσα του 131 -
Eυκολο και ενδιαφερον προτζεκτακι!!!!!!
http://www.finecars.cc/en/detail/car/11 ... 20&request[filter][offset]=0&request[filter][rowcount]=6
-
Επειδή μόλις απέκτησα μια fulvia coupe, αναρωτιέμαι αν υπάρχει επίσημο αρχείο της Lancia (όπως το archivio storico της Alfa Romeo), από το οποίο μπορώ να μάθω λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο. Μέχρι σήμερα (που έφτασε επιτέλους στα χέρια μου) πίστευα ότι το αυτοκίνητο ήταν 1200cc πρώτη σειρά, ενώ ανακάλυψα ότι στην άδεια γράφει 9 φορολογίσημους ίππους. Θα εκτιμούσα βοήθεια και από κάποιον συμφορουμίτη αν γνωρίζει. Ο αριθμός πλαισίου είναι 818360-0011358 και κινητήρα 818303-012740, σύμφωνα με την άδεια, γιατί δεν πρόλαβα να τα βρω πάνω στο αυτοκίνητο. Θα ανεβάσω φωτογραφίες το συντομότερο.
-
Συγγνώμη, με διορθώνω. Τα βρήκα στην πρώτη σελίδα του topic. Βιάστηκα.
-
Καλορίζικη, να τη χαίρεσαι!
Και ό,τι βοήθεια θελήσεις. -
Αυτη τη Fulvia... την ξερει κανενας ???
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1422749/ -
Όχι, αλλά λάθος χρώμα, ζάντες, μάσκα, εσωτερικό, επένδυση ταμπλό, καθρέφτες, καθαριστήρες...
-
δεν παιζεσαι....αμεση ανταποκριση. Υπαρχει στο πισω μερος του μυαλου μου το στησιμο μιας αγωνιστικης. Οποτε ειδικα το θεμα του εσωτερικου δεν με πολυαπασχολει... Ευχαριστω πολυ παντως!
-
Τότε μήπως είναι ακριβή βάση για αγωνιστικό;
-
ναμαι κι εγω, Τακης απο Αμαλιαδα Ηλειας, με μια βeta berlina 1300 originale του 1978. φαν των παλιων αυτοκινητων με γυαλιστερα νικελ και διχως ηλεκτρονικα , κυκλοφορω καθημερινα με τη κυρια μου, τρελλος ονειροπολος μεσα στο χαος των ηλετρονικων αυτοκινητων που κανουν καφε , μανταρουν καλτσες παρκαρουν μονα τους κλπ. μεγαλη αγαπη και διακαης ποθος η αποκτηση μια fulvia berlina 2ης σειρας σαν αυτη που ειχε ο πατερας μου στο μακρυνο 1979. αν μπορω να βοηθησω κατι ελευθερα, οσο ναναι κανεις δεν τα ξερει ολα και δεν ειναι κακο να ρωταμε, προκειμενου να βοηθηθουμε να βρουμε και κανενα ανταλλακτικο. ευχομαι...λιαν συντομως να σας συστησω αυτη τη fulvia... φωτογραφιες της κυριας μου δεν ξερω πως ανεβαινουν.. δοκιμασα αλλα ανεπιτυχως
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
ναμαι κι εγω, Τακης απο Αμαλιαδα Ηλειας, με μια βeta berlina 1300 originale του 1978. φαν των παλιων αυτοκινητων με γυαλιστερα νικελ και διχως ηλεκτρονικα , κυκλοφορω καθημερινα με τη κυρια μου, τρελλος ονειροπολος μεσα στο χαος των ηλετρονικων αυτοκινητων που κανουν καφε , μανταρουν καλτσες παρκαρουν μονα τους κλπ. μεγαλη αγαπη και διακαης ποθος η αποκτηση μια fulvia berlina 2ης σειρας σαν αυτη που ειχε ο πατερας μου στο μακρυνο 1979. αν μπορω να βοηθησω κατι ελευθερα, οσο ναναι κανεις δεν τα ξερει ολα και δεν ειναι κακο να ρωταμε, προκειμενου να βοηθηθουμε να βρουμε και κανενα ανταλλακτικο. ευχομαι...λιαν συντομως να σας συστησω αυτη τη fulvia... φωτογραφιες της κυριας μου δεν ξερω πως ανεβαινουν.. δοκιμασα αλλα ανεπιτυχωςΔιαβασε τις οδηγιες στο viewtopic.php?f=11&t=22303
-
Ο χρήστης ck037 έγραψε:
δεν παιζεσαι....αμεση ανταποκριση. Υπαρχει στο πισω μερος του μυαλου μου το στησιμο μιας αγωνιστικης. Οποτε ειδικα το θεμα του εσωτερικου δεν με πολυαπασχολει... Ευχαριστω πολυ παντως!το βασικο προβλημα που εχει αυτο για να γινει αγωνιστικο ειναι η ηλιοροφη εκτος και αν δεν εχεις προβλημα να μπαλωσεις τον ουρανο ή να τον αλλαξεις αν υπαρχει αυτο το ανταλλακτικο.
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
ναμαι κι εγω, Τακης απο Αμαλιαδα Ηλειας, με μια βeta berlina 1300 originale του 1978. φαν των παλιων αυτοκινητων με γυαλιστερα νικελ και διχως ηλεκτρονικα , κυκλοφορω καθημερινα με τη κυρια μου, τρελλος ονειροπολος μεσα στο χαος των ηλετρονικων αυτοκινητων που κανουν καφε , μανταρουν καλτσες παρκαρουν μονα τους κλπ. μεγαλη αγαπη και διακαης ποθος η αποκτηση μια fulvia berlina 2ης σειρας σαν αυτη που ειχε ο πατερας μου στο μακρυνο 1979. αν μπορω να βοηθησω κατι ελευθερα, οσο ναναι κανεις δεν τα ξερει ολα και δεν ειναι κακο να ρωταμε, προκειμενου να βοηθηθουμε να βρουμε και κανενα ανταλλακτικο. ευχομαι...λιαν συντομως να σας συστησω αυτη τη fulvia... φωτογραφιες της κυριας μου δεν ξερω πως ανεβαινουν.. δοκιμασα αλλα ανεπιτυχωςκαλως μας ηρθες Τακη....
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Τότε μήπως είναι ακριβή βάση για αγωνιστικό;Φθηνη δεν την λες...Αν ομως η καροτσα και τα μηχανικα ειναι σε καλη κατασταση ειναι μια καλη βαση!
Αλλωστε Μιχαλη για να σου πω την αληθεια δεν εχω βρει και τιποτα φθηνοτερο εν Ελλαδι...εκτος αν ξερεις κατι που δεν ξερω εγω! -
Να ρωτήσω κάτι τους γνώστες του θέματος, το σχέδιο του Giovanni Michelotti για τον Vignale με βάση την Aurelia Β20 του 1953 σαν αυτο http://www.coachbuild.com/gallery/main. ... temId=2176 παρηχθει σε πόσα κομμάτια;
Πόσα υπάρχουν ακόμα ξέρει κανείς; -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι τους γνώστες του θέματος, το σχέδιο του Giovanni Michelotti για τον Vignale με βάση την Aurelia Β20 του 1953 σαν αυτο http://www.coachbuild.com/gallery/main. ... temId=2176 παρηχθει σε πόσα κομμάτια;
Πόσα υπάρχουν ακόμα ξέρει κανείς;Δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία πουθενά (παρόλα αυτά μπορώ να κάνω μιαν ερώτηση σε κάποιον ιταλό expert...αν μπορεί να μας διαφωτίσει),δεδομένου ότι δεν πρόκειται για fuoriserie σε σασσί Β52, προορισμένο αποκλειστικά από τη Lancia για τους carrozzieri,αλλά για μια Β20 τρίτης σειράς,απολύτως standard.Κάποιες ελάχιστες Β20 terza serie δόθηκαν σε Zagato και Vignale,προκειμένου να τις μετυαποιήσουν,'ντύνοντάς' τες με ελαφριά καροσερία για αγωνιστική χρήση.
Ο Zagato έχει φτιάξει τρεις.Ο Vignale πόσες;
Η συγκεκριμένη πάντως είναι η μοναδική που έχω δει ποτέ (δεν αποκλείω να είναι και esemplare unico,καθώς δεν άκουσα ή διάβασα ποτέ να γίνεται λόγος για άλλη),την τελευταία δε φορά ήταν προ τετραετίας στην θεματική έκθεση του μουσείου Bonfanti-Vimar με τίτλο, 'Aurelia simbolo di un secolo Lancia' .
Ανήκει σε ιταλό συλλέκτη από την περιφέρεια του Veneto. -
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Πεστο κι για το φιλο σου (τον apr) τι σημαινει το...esemplare unico , να μπει στο νοημα Alba μου !μοναδικό κομμάτι (οne off στα ελληνικά)....
υ.γ. και κατι που ηθελα να σε ρωτησω Alba μου ποσες τεστα ροσα του 57 υπαρχουν και πουληθηκε η αλλη 11+τοσα εκατομμυρια ?
το μυστικό δεν κρύβεται απλά στην περιορισμένη παραγωγή της 250TR (λίγο πάνω από 30 κομμάτια από το 57 ως το 61 και νομίζω 2 εργοστασιακά και 19 'πελατειακά' το 57-58) ,αλλά στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη είναι η πρώτη που κατασκευάστηκε (χρησιμοποιήθηκε ως εργαστήρι εξέλιξης όλης της σειράς,ανήκε στην αγωνιστική ομάδα της ferrari και δεν ήταν versione clienti),έχει ένα palmares που βγάζει μάτια (1000Km Buenos Aires,Σουηδικό GP,Nürburgring 1000 km,Le Mans και τα ρέστα),ανακατασκευασμένη μέχρι το τελευταίο της πριτσίνι,βαμένη με τη livrea του NART 1958,με πιστοποιητικό αυθεντικότητας από την ίδια τη ferrari,με δύο διακρίσεις Best in Class στο Pebble Beach,δύο ιδιοκτήτες σε 40 χρόνια και πάει λέγοντας......
Classic Lancia Forum