Fiat 124 Abarth corsa του 1974
Latest posts made by achy
-
RE: Τι ιστορικο αυτοκινητο εχουν τα μελη του forum..?
-
RE: Classic Lancia Forum
το καπάκι που φορούσε η ΒΕΤΑ ήταν απο 124 abarth. Το εν λόγω καπάκι είναι αρκετά αν όχι τελείως διαφορετικό απο το 131.
Είχε μικρότερη γωνία βαλβίδων. Οι ιταλοί το λένε testa stretta (επ'ιπεδη κεφαλή ) γιατί μοιάζει πιο πολύ με F3.
Οπτικά η μεγάλη διαφορά είναι ότι τα ψευτοκάπακα ανοίγουν απο το πλάι αντί απο πάνω στο 131.
Σαν κεφαλή είναι μακράν καλύτερη απο του 131 και πιο καθαρόαιμη αλλά τρελός μπελάς στο στήσιμο-ρύθμισμα .
Το πρόβλημα είναι ότι ήταν σχεδόν χειροποίητη και βγήκαν λιγα κομμάτια σε αντίθεση με τα 1000 τόσα του 131 -
RE: Classic Lancia Forum
Παιδια τα 16ν καπ'ακια απο 131 abarth έχουν 10-15 χιλιάρικα ενω τα 124 τα διπλάσια .Η Β φορούσε απο 124.
Και να έχει κάποιος ξεχασμένο (131 ίσως όχι 124 αφου ζ'ητημα να υπάρχουν καμιά 30αρια παγκοσμίως) δεν θα χαρίζει .... -
RE: αρχαία φωτογραφία
Παιδιά
Ευχαριστώ για τις διαφωτιστικές πληροφορίες.
Συμφωνώ ότι πρόκειται για το αυτοκίνητο που περιγράφεται στην εν λόγω αγγελία -
αρχαία φωτογραφία
Παιδιά
Κοιτάξτε τη φωτο με το 124 Abarth. Ξέρει κανείς ποιος είναι ο κ. Σπηλιώτης που τρέχει εκεί ?http://rallymania.forumfree.it/?t=43780501&st=585
Προτελευταία φωτό (με τον αριθμό 66 στις πόρτες)
-
RE: αρχαία φωτογραφία
Παιδιά
Κοιτάξτε τη φωτο με το 124 Abarth. Ξέρει κανείς ποιος είναι ο κ. Σπηλιώτης που τρέχει εκεί ?http://rallymania.forumfree.it/?t=43780501&st=585
Προτελευταία φωτό (με τον αριθμό 66 στις πόρτες)
-
RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες
Συμφωνώ απολύτως με τον NIGA.
Δεν βλέπω το λόγο να περνάει κάθε χρόνο ένα ιστορικό που κάνει βία 300-500 χλμ το χρόνο. Γιατί δηλαδή ? Για να κονομάει ο κάθε ιδιοκτήτης ιδιωτικού ΚΤΕΟ ?
Οι κάτοχοι ιστορικού αφιονίζονται με τη συντήρηση του καμαριού τους .
Αντίθετα βλέπω πολλά από τα καινούργια να είναι εντελώς ασυντήρητα –λόγω οικονομικής κρίσης- να κυκλοφορούν με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα στη πλάτη.
Ποια είναι πιο επικίνδυνα ? -
RE: Classic Videos
http://www.youtube.com/watch?v=BO6cSGtTTtI
Δράση απο 124 (χωρίς ήχο δυστυχώς) -
RE: ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών" [#2]
Συγγνώμη για την αργή απάντηση. Λοιπόν : Δεν θυμάται ακριβώς αλλά ήταν μεταξύ 1962-69 πιθανότατα μέχρι 63-67. Κόντεναν 5 πόντους τις πίσω βάσεις προφυλακτήρα ,΄5 πόντους τις μπροστά και έκοβαν 10 πόντους φιλέτο μπροστά απο την εμπρος ανάρτηση (μεταξύ ανάρτησης και μετώπης). Εκοβαν θόλο και δοκάρια σασσί (λουρίδα) και τα ξανακολούσαν πρόσωπο με οξυγόνο (με δυναμάρι εσωτερικά) και στο καπό ξεπόνταραν το φύλλο της επιφάνειας . έκοβαν τη 10ποντη λουρίδα στο σκελετό του καπό , κολούσαν πρόσωπο με οξυγόνο, ξανακολούσαν το φύλλο το οποίο έκοβαν πίσω 10 πόντους ώστε να μη φαίνεται. Δεν ξέρει για άλλα μόνο σε ταξί plymouth το έκαναν αυτό στο Σαρακάκη διότι δεν περνούσαν Υπουργείο λόγω διαστάσεων
-
RE: ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών" [#2]
Συμφωνώ απόλυτα. Ο δικός μου ετών 60 (κατάθεσε χαρτια για σύνταξη) εργάζεται κανονικά όλη την εβδομαδα σε φανοποιείο και φτιάχνουμε το 124 csa κάθε Κυριακή μόνο. Έχει απίστευτο μεράκι και το μόνο που θέλει είναι να μην τον πιέζω χρονικά. Με σωστό συνδιασμό καφέ / ούζου μετά μεζέδων / κοψιδιών με μπύρα δεν φαντάζεσται τι κάνει ...
Ολες οι λεπτομέρειες απο το αγωνιστικό (απο φωτογραφίες) τόσο πιστά υλοποιημένες που νομίζεις ότι κοιτάς τη φωτογραφία.
Σφυρηλατεί / στραντζάρει στο χέρι κομμάτια που δεν μπορούμε να βρούμε.
Κατάλαβα τι σημαίνει τεχνίτης με @#$%*ια !!!
Ηταν στον Σαρακάκη επί εποχή ταξι plymouth όπου τα κόντεναν 50 πόντους για να μπορέσουν να πάρουν άδειες απο το υπουργείο. Στο υπουργείο πίστευαν ότι τα ταξι που περνούσαν απο έλεγχο έρχονταν πραγματικά με αυτό το μήκος
Ασπρομάλης ...αλλά τεχνίτης απο άλλη εποχή