-
Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
ετσι ηταν πριν το παω στο βενζιναδικο που το φυσηξα λιγο!
Με τόοοοοσες ΧριστοΠαναγίες στο ταμπλό δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα !!!!
Το πεζό δεν θα λιώσει ποτέ ! -
Ο χρήστης stubos έγραψε:
ετσι ηταν πριν το παω στο βενζιναδικο που το φυσηξα λιγο!
Με τόοοοοσες ΧριστοΠαναγίες στο ταμπλό δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα !!!!
Το πεζό δεν θα λιώσει ποτέ ! -
Αφου μου ειπαν αρκετα ατομα εδω μεσα να σταματησει ο μανιακος δολοφονος με το σβουρακι! ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!
ΜΟΝΟ λιγο κατω απο την ρεζερβα θα ξυσω ακομη και σε μερη που δεν ειναι σαπιο καθολου αλλα εχει επιφανειακη σκουρια! ΑΛΛΑ μολις φτιαξω αυτα πρωτα!
Μακαρι οι χριστοπαναγιες να βοηθησουν αυριο να μου φτιαξει το πατωμα του οδηγου ο φαναρτζης!!!! ΜΑΚΑΡΙ!!!!
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΣΕΣΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΑΜΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΤΩΜΑΤΑ ΑΠΟ 304 ΓΕΦΥΡΑ ..........κτπ!
Φυσικα και οι εργασιες δεν σταματανε! μολις τελειωσω τα σουροτιρια θα αλλαξω τα λαστιχα απο τις πορτες αφου βρηκα στοκ σε ενα μαγαζι και πηρα δυο! -
Γιατί να βιαστείς τόσο πολύ ? Μήπως καλύτερα να έψαχνες για πατώματα πρώτα ? Μην δίνεις χρήματα για μπαλώματα που αργότερα θα σου είναι άχρηστα. Κάνε τις συντηρητικές κινήσεις που σε συμβούλεψαν αυτοί που το έχουν ξαναδεί το έργο
(σταθεροποιητή, αστάρι) και περίμενε να κάνεις κοπτοραπτική όταν βρείς τα πατώματα
(τι στο καλό, όλο και κάτι θα σου φανερώσουν οι Αγιοι)... -
Φιλε gabyy σε θαυμαζω.............
-
εγω παλι θα αρχισω να θαυμαζω τα ατομα που παιρνουν ενα ετοιμο ιστορικο! αλλα οχι δεν το βαζω κατω!
το μπαλωμα αυτο ειναι αναγκαιο δεν γινεται να μεινει ετσι! ποσο πιστευτε οτι θα ζητησει ο φαναρτζης? -
γεφυρα μην αγορασεις, για την ωρα, πρωτα θα δεις την εκταση της φθορας και μετα κανεις αγορες. για την ωρα δες τι θα σου πει κι ο φανοποιος σου (αν τον εμπιστευεσαι) και ''ανοιξε'' εναν κουμπαρα για να αγορασεις τα πατωματα, οταν τα βρεις
επισης επειδη δεν εχω καταλαβει ακριβως απ τα πμ σου, οι τρυπουλες που δειχνεις, ειναι μοιρασμενες σ ολα τα πατωματα? η σε ενα-δυο μονο, και καποια αλλα εχουν μονο μια η και καθολου π.χ.? απο αυτο θα εξαρτηθει αν χρειαζεσαι αλλα πατωματα η απλα επισκευη αυτων που υπαρχουν
οπως σου ειπα, σταματα το τριψιμο σ αυτα τα ''αρρωστα'' σημεια, μονο κακο τους κανεις και περασε τα μονο μ ενα σταθεροποιητη σκουριας. πριν πας σ οποιοδηποτε μαστορα, ψαξε ολο το αυτοκινητο για τυχον παρομοιες φθορες. ΑΝ, λεω ΑΝ, βρεις ιδιας εκτασης φθορα σ ολα τα πατωματα, μασπιε, πορτ-μπαγκαζ κλπ πιθανον να πρεπει να ανοιξεις λογαριασμο τραπεζης και οχι κουμπαρα
δεν θελω να σε στεναχωρησω, απλα σου λεω τα πραγματα οπως ΜΠΟΡΕΙ να συμβαινουν. οφειλεις να εισαι προετοιμασμενος για ολα
κανεις μας δεν ειναι βεβαιος, γιαυτα που γραφει, αυτα τα θεματα δεν λυνονται απ το πληκτρολογιο
-
Να ξεκαθαρισω οτι προτιμω 30400000000000 φορες να μου λετε αληθειες παρα να ειμαι χαρουμενες και να κανω Μ@Λ@ΚΙΕΣ!
λοιπον ειναι το ενα το πατωμα του οδηγου που το μισο ειναι σουροτιρι!!!!!! στο συνοδηγο εχει μια πολυ μικρουλα τρυπα μονο!
Τωρα πισω απο τον οδηγο εκτος απο εκει που ειναι η θεση της ζωνης(εκει που δενει κατω) που εχει διπλη λαμαρινα και σηκωσα την μια γιατι αναμεσα ειχε σαπια το υπολοιπο εχει δυο τρεις τρυπουλες παλι! τωρα πισω απο τον συνοδηγο ειχε παλι σαπια εκει στην ζωνη στην βαση της και μετα ειχε ενα στρογγυλο κομματι τρυπουλες οπως του οδηγου! αλλα οσο μια παλαμι!ΟΛΑ αυτα εχουν εμφανιστει μετα το τριψιμο αρα δεν εχει αλλα! Αυριο θα αναιβασω φωτογραφιες καθαρες το καθε κομματι! Αλλα το μεγαλο προβλημα ειναι στο μισο του οδηγου και λιγο πισω απο τον συννοδηγο! -
απο δευτερα μπαινει μεσα το peugeot για το πατωμα!
-
Φιλέ μου καλά ολα αυτά αλλα νομίζω οτι έπρεπε πρώτα να ξεκινήσεις απο την μηχανή
-
Mπα , οσο δεν την ζορίζει μια χαρά ειναι... Το πάτωμα ειναι πιο σημαντικό , είδικά τώρα που ειναι ακόμα καλοκαίρι και δεν έχει υγρασία οπότε ειναι ευκαιρία για δουλεια.
-
Επιτελους εχω και ευχαριστα νεα! μετα απο ολες αυτες τις βολτες αυτες τις μερες ανοιξα το καπακι των λαδιων και ειδα πολυ πολυ λιγη μαγιονεζα παρα πολυ λιγη! και το χειμωνα με το που επαιρνε μπροστα γεμιζε ενα δαχτυλο σε παχος!
Σημερα το καθαρισα με μια σκουπα να δω επιτελους ποιο καθαρα τι γινεται!εχουμε και λεμε:(οπως τα σκεφτομαι εγω και διορθοστε με)
στο πατωμα του οδηγου θα κοπει η μιση περιπου λαμαρινα αλλα δεν ξερω τι να κανω εκει που φενεται η τρυπα κατω απο το καθισμα που τρυπαει την κολονα που βιδωνει το καθισμα και βγαινει στο πισω πατωμα!
By gabyyiii at 2011-07-29
ειναι μετα το πατωμα πισω απο τον οδηγο που εκτος απο την τρυπα που ειναι απο μπροστα και συνεχιζει εχει δυο μικρουλες ακομα!
By gabyyiii at 2011-07-29
μετα εχουμε το πατωμα του συνοδηγου οπου και εκει εχει μια μικρη τρυπουλα και ισως παλι λιγο σαπιο στην κολονα που παταει το καθισμα! εκει λεω να το κλεισω μονος μου με πολυεστερικο στοκο!
By gabyyiii at 2011-07-29
και τελος εχουμε το πατωμα πισω απο τον συνοδηγο που εκει εχει τρυπουλες οσο μια παλαμη
By gabyyiii at 2011-07-29
και εκει λεω να το κανω μονος μου!
Παρακαλω πειτε μου την γνωμη σας!
Α οπως φενεται στις φωτογραφιες ενα κοκκινο χρωμα ειναι το σπρευ που ειχα ριξει εγω πριν τρια χρονια και το πορτοκαλι λογικα απο την μανα του ασταρι! ΤΩΡΑ σε καποια σημεια δεν φευγει ευκολα θελει πολυ τριψιμο! Εγω λεω να μην το βγαλω απο παντου και απλα να περασω σταθεροποιητη και σασικοτ μετα! τι λετε?
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ αρα δεν πρεπει να εχει αλλα! -
Ο φαναρτζης θα σου κολησει επιπεδη λαμαρινα η θα κατσει να φτιαξει νευρα οπως ειναι απο το εργοστασιο?
-
θα κολησει επιπεδη! εγω αμα παρω ενα κομματι λαμαρινας δεν μπορω να του δωσω περιπου το ιδιο σχημα ε?
εγω μπει σε ενα φορουμ απο γαλλια που εχουν μονο 204 και 304! τα ατομα εκει μου ειπαν οτι απο πατωματα δεν υπαρχουν τιπορα και αυτοι τα φτιαχνουν αλλα απο μηχανη υπαρχουν ακομα!
-
Παιδια υπαρχει φιλος για τα παλια φαναρτζης ενοειτε που τα φτιαχνει με τα νερα οπως εργοστασιο εχω δει ανακαταστκευη απο citroen λεζιε πατωμα και επαθα την πλακα μου.Δεν θελω να φανει διαφημιση αλλα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου. Αυτος ειναι στο Πειραια στον Αγιο Διονυση αλλα εχει τρελα με τα παλια νομιζω οτι καλυτερος για πασης φυσεως παλια δεν υπαρχει
-
Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
Παιδια υπαρχει φιλος για τα παλια φαναρτζης ενοειτε που τα φτιαχνει με τα νερα οπως εργοστασιο εχω δει ανακαταστκευη απο citroen λεζιε πατωμα και επαθα την πλακα μου.Δεν θελω να φανει διαφημιση αλλα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου. Αυτος ειναι στο Πειραια στον Αγιο Διονυση αλλα εχει τρελα με τα παλια νομιζω οτι καλυτερος για πασης φυσεως παλια δεν υπαρχειωραια θα ηταν αμα ηταν και το αυτοκινητο αθηνα!
-
Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
Παιδια υπαρχει φιλος για τα παλια φαναρτζης ενοειτε που τα φτιαχνει με τα νερα οπως εργοστασιο εχω δει ανακαταστκευη απο citroen λεζιε πατωμα και επαθα την πλακα μου.Δεν θελω να φανει διαφημιση αλλα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου. Αυτος ειναι στο Πειραια στον Αγιο Διονυση αλλα εχει τρελα με τα παλια νομιζω οτι καλυτερος για πασης φυσεως παλια δεν υπαρχειΣε αυτό το συνεργείο μήπωςνείχε φτιαχθεί και ένα Edsel convertible του 1958, και παίζουν εκεί μέσα ένα Ford convertible 1953 και ένα Impala convertible?
-
Πρώτα θα βάλω το σταθεροποιητη σκουριας μετά το σασικοτ μετά τον πολυεστερικο στοκο και μετά άλλο ένα σασικοτ! Καλα τα λέω η μετά τον σταθεροποιητη τον στοκο?????
-
σημερα εβαλα τον σταθεροποιητη απο μεσα! το περασα 2-3 χερια!
By gabyyiii at 2011-07-30
By gabyyiii at 2011-07-30
By gabyyiii at 2011-07-30φυσικα και εγινε και η πατεντα! ηθελα οπωσδηποτε να βαλω σταθεροποιτη και στην κολονα που πατανε τα μπροστα καθισματα! ετσι σηκωσα το αυτοκινητο στον γρυλο απο την μια μερια και εριξα λιγο με μια συριγγα απο την μια τρυπα και εφτασε στην αλλη!
By gabyyiii at 2011-07-30ΤΩΡΑ θα βαλω μετα απο 24 ωρες σασικοτ και μετα τον στοκο και παλι σασικοτ η πρωτα στοκο???
Μου ειπαν καποια ατομα να βαλω στοκο και μπροστα και να μην κοψω την λαμαρινα! Το σκεφτομαι να πω την αληθεια να το κανω σαν μια προσωρινη λυση μεχρι να βρω τα πατωματα μιας και οι φανοποιοι που ρωτησα μου ειπαν οτι δεν θα μου κανουν τα νευρα μονο μια λεπτη λαμαρινα θα βαλουν! δεν ξερω τι να κανω το αντιμετωπιζουν σαν θελω να το κανω για να μην γεμιζει νερα μεσα και οχι για σαν να θελω να το φτιαξω σωστα! μεχρι και αυτος που ξερω οτι κανει καλες δουλειες μου ειπε οτι σιγα να μην κατσει να κανει νευρα! σε ολα που εχει φτιαξει εκανε αμοβολη και εβαζε λαμαρινα απο πανω! -
Για στόκο ούτε να το σκέφτεσαι.
Από τη στιγμή που δεν χρειάζεται να κινείς το αυτοκίνητο κάθε μέρα, μη βιάζεσαι να το προχωρήσεις για να μην γίνει τσαπατσούλικα. Προσπάθησε να πείσεις τον λαμαρινά που θα σου αλλάξει το πάτωμα να φτιάξει κάτι σαν νεύρα στο νέο κομμάτι που θα βάλει. Ας μην είναι εντελώς όμοια με το δικό του πάτωμα, αλλά πάντως είναι καλό να υπάρχει κάτι, να μην είναι απλά μια ίσια λαμαρίνα. Επίσης σε άλλα σημεία που είναι σάπιο το πάτωμα, έστω κι αν δεν έχει τρυπήσει εντελώς ακόμα, είναι καλά να αντικαταστήσει έστω και μικρά κομμάτια. Μπορεί να χρειάζεται χρόνος, αλλά κατ' εμέ είναι το ελάχιστο που θα πρέπει να κάνεις. Δώσε χρόνο στο μάστορα και μην τον πιέζεις. Προσπάθησε να συνεννοηθείς μαζί του και να του πηγαίνεις το αυτοκίνητο όταν θα έχει χρόνο. Έτσι είναι πιθανότερο να κάνει καλύτερη δουλειά. Αφού τελειώσεις με τα κολλήματα, καθάρισε ξανά καλά τις κολλήσεις, βάλε σταθεροποιητή σκουριάς όπου χρειάζεται, μετά αστάρι παντού, μετά αρμόκολλα στις ραφές και στις μικρές τρύπες για στεγανοποίηση, και μετά το τελικό του χρώμα.
Επίσης στο μεταξύ είναι σημαντικό να βρεις τα σημεία από τα οποία έβαζε νερό και έγινε η ζημιά στο πάτωμα. Θα σου πάρει χρόνο, και όπως καταλαβαίνεις όλο αυτό το διάστημα εννοείται ότι δεν θα πρέπει να το κυκλοφορήσεις σε νερά, αλλά αφού δεν σας χρειάζεται άμεσα, δεν νομίζω αυτό να είναι πρόβλημα.
Αναπαλαίωση peugeot 304