Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναπαλαίωση peugeot 304
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Αναπαλαίωση peugeot 304
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 18
    • 19
    • 9 / 19
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    46
    378
    1482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stubos last edited by

      Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
      ετσι ηταν πριν το παω στο βενζιναδικο που το φυσηξα λιγο!

      Με τόοοοοσες ΧριστοΠαναγίες στο ταμπλό δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα !!!!
      Το πεζό δεν θα λιώσει ποτέ !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gabyy7 last edited by

        Ο χρήστης stubos έγραψε:

        ετσι ηταν πριν το παω στο βενζιναδικο που το φυσηξα λιγο!

        Με τόοοοοσες ΧριστοΠαναγίες στο ταμπλό δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα !!!!
        Το πεζό δεν θα λιώσει ποτέ !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gabyy7 last edited by

          Αφου μου ειπαν αρκετα ατομα εδω μεσα να σταματησει ο μανιακος δολοφονος με το σβουρακι! ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!
          ΜΟΝΟ λιγο κατω απο την ρεζερβα θα ξυσω ακομη και σε μερη που δεν ειναι σαπιο καθολου αλλα εχει επιφανειακη σκουρια! ΑΛΛΑ μολις φτιαξω αυτα πρωτα!
          Μακαρι οι χριστοπαναγιες να βοηθησουν αυριο να μου φτιαξει το πατωμα του οδηγου ο φαναρτζης!!!! ΜΑΚΑΡΙ!!!!
          ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΣΕΣΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΑΜΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΤΩΜΑΤΑ ΑΠΟ 304 ΓΕΦΥΡΑ ..........κτπ!
          Φυσικα και οι εργασιες δεν σταματανε! μολις τελειωσω τα σουροτιρια θα αλλαξω τα λαστιχα απο τις πορτες αφου βρηκα στοκ σε ενα μαγαζι και πηρα δυο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stubos last edited by

            Γιατί να βιαστείς τόσο πολύ ? Μήπως καλύτερα να έψαχνες για πατώματα πρώτα ? Μην δίνεις χρήματα για μπαλώματα που αργότερα θα σου είναι άχρηστα. Κάνε τις συντηρητικές κινήσεις που σε συμβούλεψαν αυτοί που το έχουν ξαναδεί το έργο
            (σταθεροποιητή, αστάρι) και περίμενε να κάνεις κοπτοραπτική όταν βρείς τα πατώματα
            (τι στο καλό, όλο και κάτι θα σου φανερώσουν οι Αγιοι)...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Φιλε gabyy σε θαυμαζω.............

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gabyy7 last edited by

                εγω παλι θα αρχισω να θαυμαζω τα ατομα που παιρνουν ενα ετοιμο ιστορικο! αλλα οχι δεν το βαζω κατω!
                το μπαλωμα αυτο ειναι αναγκαιο δεν γινεται να μεινει ετσι! ποσο πιστευτε οτι θα ζητησει ο φαναρτζης?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kp61 last edited by

                  γεφυρα μην αγορασεις, για την ωρα, πρωτα θα δεις την εκταση της φθορας και μετα κανεις αγορες. για την ωρα δες τι θα σου πει κι ο φανοποιος σου (αν τον εμπιστευεσαι) και ''ανοιξε'' εναν κουμπαρα για να αγορασεις τα πατωματα, οταν τα βρεις

                  επισης επειδη δεν εχω καταλαβει ακριβως απ τα πμ σου, οι τρυπουλες που δειχνεις, ειναι μοιρασμενες σ ολα τα πατωματα? η σε ενα-δυο μονο, και καποια αλλα εχουν μονο μια η και καθολου π.χ.? απο αυτο θα εξαρτηθει αν χρειαζεσαι αλλα πατωματα η απλα επισκευη αυτων που υπαρχουν

                  οπως σου ειπα, σταματα το τριψιμο σ αυτα τα ''αρρωστα'' σημεια, μονο κακο τους κανεις και περασε τα μονο μ ενα σταθεροποιητη σκουριας. πριν πας σ οποιοδηποτε μαστορα, ψαξε ολο το αυτοκινητο για τυχον παρομοιες φθορες. ΑΝ, λεω ΑΝ, βρεις ιδιας εκτασης φθορα σ ολα τα πατωματα, μασπιε, πορτ-μπαγκαζ κλπ πιθανον να πρεπει να ανοιξεις λογαριασμο τραπεζης και οχι κουμπαρα

                  δεν θελω να σε στεναχωρησω, απλα σου λεω τα πραγματα οπως ΜΠΟΡΕΙ να συμβαινουν. οφειλεις να εισαι προετοιμασμενος για ολα

                  κανεις μας δεν ειναι βεβαιος, γιαυτα που γραφει, αυτα τα θεματα δεν λυνονται απ το πληκτρολογιο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gabyy7 last edited by

                    Να ξεκαθαρισω οτι προτιμω 30400000000000 φορες να μου λετε αληθειες παρα να ειμαι χαρουμενες και να κανω Μ@Λ@ΚΙΕΣ!
                    λοιπον ειναι το ενα το πατωμα του οδηγου που το μισο ειναι σουροτιρι!!!!!! στο συνοδηγο εχει μια πολυ μικρουλα τρυπα μονο!
                    Τωρα πισω απο τον οδηγο εκτος απο εκει που ειναι η θεση της ζωνης(εκει που δενει κατω) που εχει διπλη λαμαρινα και σηκωσα την μια γιατι αναμεσα ειχε σαπια το υπολοιπο εχει δυο τρεις τρυπουλες παλι! τωρα πισω απο τον συνοδηγο ειχε παλι σαπια εκει στην ζωνη στην βαση της και μετα ειχε ενα στρογγυλο κομματι τρυπουλες οπως του οδηγου! αλλα οσο μια παλαμι!ΟΛΑ αυτα εχουν εμφανιστει μετα το τριψιμο αρα δεν εχει αλλα! Αυριο θα αναιβασω φωτογραφιες καθαρες το καθε κομματι! Αλλα το μεγαλο προβλημα ειναι στο μισο του οδηγου και λιγο πισω απο τον συννοδηγο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gabyy7 last edited by

                      απο δευτερα μπαινει μεσα το peugeot για το πατωμα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bill97480 last edited by

                        Φιλέ μου καλά ολα αυτά αλλα νομίζω οτι έπρεπε πρώτα να ξεκινήσεις απο την μηχανή

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greek last edited by

                          Mπα , οσο δεν την ζορίζει μια χαρά ειναι... Το πάτωμα ειναι πιο σημαντικό , είδικά τώρα που ειναι ακόμα καλοκαίρι και δεν έχει υγρασία οπότε ειναι ευκαιρία για δουλεια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gabyy7 last edited by

                            Επιτελους εχω και ευχαριστα νεα! μετα απο ολες αυτες τις βολτες αυτες τις μερες ανοιξα το καπακι των λαδιων και ειδα πολυ πολυ λιγη μαγιονεζα παρα πολυ λιγη! και το χειμωνα με το που επαιρνε μπροστα γεμιζε ενα δαχτυλο σε παχος!
                            Σημερα το καθαρισα με μια σκουπα να δω επιτελους ποιο καθαρα τι γινεται!

                            εχουμε και λεμε:(οπως τα σκεφτομαι εγω και διορθοστε με)
                            στο πατωμα του οδηγου θα κοπει η μιση περιπου λαμαρινα αλλα δεν ξερω τι να κανω εκει που φενεται η τρυπα κατω απο το καθισμα που τρυπαει την κολονα που βιδωνει το καθισμα και βγαινει στο πισω πατωμα!

                            By gabyyiii at 2011-07-29
                            ειναι μετα το πατωμα πισω απο τον οδηγο που εκτος απο την τρυπα που ειναι απο μπροστα και συνεχιζει εχει δυο μικρουλες ακομα!

                            By gabyyiii at 2011-07-29
                            μετα εχουμε το πατωμα του συνοδηγου οπου και εκει εχει μια μικρη τρυπουλα και ισως παλι λιγο σαπιο στην κολονα που παταει το καθισμα! εκει λεω να το κλεισω μονος μου με πολυεστερικο στοκο!

                            By gabyyiii at 2011-07-29
                            και τελος εχουμε το πατωμα πισω απο τον συνοδηγο που εκει εχει τρυπουλες οσο μια παλαμη

                            By gabyyiii at 2011-07-29
                            και εκει λεω να το κανω μονος μου!
                            Παρακαλω πειτε μου την γνωμη σας!
                            Α οπως φενεται στις φωτογραφιες ενα κοκκινο χρωμα ειναι το σπρευ που ειχα ριξει εγω πριν τρια χρονια και το πορτοκαλι λογικα απο την μανα του ασταρι! ΤΩΡΑ σε καποια σημεια δεν φευγει ευκολα θελει πολυ τριψιμο! Εγω λεω να μην το βγαλω απο παντου και απλα να περασω σταθεροποιητη και σασικοτ μετα! τι λετε?
                            ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ αρα δεν πρεπει να εχει αλλα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ronnie last edited by

                              Ο φαναρτζης θα σου κολησει επιπεδη λαμαρινα η θα κατσει να φτιαξει νευρα οπως ειναι απο το εργοστασιο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gabyy7 last edited by

                                θα κολησει επιπεδη! εγω αμα παρω ενα κομματι λαμαρινας δεν μπορω να του δωσω περιπου το ιδιο σχημα ε?

                                εγω μπει σε ενα φορουμ απο γαλλια που εχουν μονο 204 και 304! τα ατομα εκει μου ειπαν οτι απο πατωματα δεν υπαρχουν τιπορα και αυτοι τα φτιαχνουν αλλα απο μηχανη υπαρχουν ακομα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w110finback-stro last edited by

                                  Παιδια υπαρχει φιλος για τα παλια φαναρτζης ενοειτε που τα φτιαχνει με τα νερα οπως εργοστασιο εχω δει ανακαταστκευη απο citroen λεζιε πατωμα και επαθα την πλακα μου.Δεν θελω να φανει διαφημιση αλλα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου. Αυτος ειναι στο Πειραια στον Αγιο Διονυση αλλα εχει τρελα με τα παλια νομιζω οτι καλυτερος για πασης φυσεως παλια δεν υπαρχει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gabyy7 last edited by

                                    Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
                                    Παιδια υπαρχει φιλος για τα παλια φαναρτζης ενοειτε που τα φτιαχνει με τα νερα οπως εργοστασιο εχω δει ανακαταστκευη απο citroen λεζιε πατωμα και επαθα την πλακα μου.Δεν θελω να φανει διαφημιση αλλα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου. Αυτος ειναι στο Πειραια στον Αγιο Διονυση αλλα εχει τρελα με τα παλια νομιζω οτι καλυτερος για πασης φυσεως παλια δεν υπαρχει

                                    ωραια θα ηταν αμα ηταν και το αυτοκινητο αθηνα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pro_crossaro last edited by

                                      Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
                                      Παιδια υπαρχει φιλος για τα παλια φαναρτζης ενοειτε που τα φτιαχνει με τα νερα οπως εργοστασιο εχω δει ανακαταστκευη απο citroen λεζιε πατωμα και επαθα την πλακα μου.Δεν θελω να φανει διαφημιση αλλα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου. Αυτος ειναι στο Πειραια στον Αγιο Διονυση αλλα εχει τρελα με τα παλια νομιζω οτι καλυτερος για πασης φυσεως παλια δεν υπαρχει

                                      Σε αυτό το συνεργείο μήπωςνείχε φτιαχθεί και ένα Edsel convertible του 1958, και παίζουν εκεί μέσα ένα Ford convertible 1953 και ένα Impala convertible?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gabyy7 last edited by

                                        Πρώτα θα βάλω το σταθεροποιητη σκουριας μετά το σασικοτ μετά τον πολυεστερικο στοκο και μετά άλλο ένα σασικοτ! Καλα τα λέω η μετά τον σταθεροποιητη τον στοκο?????

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gabyy7 last edited by

                                          σημερα εβαλα τον σταθεροποιητη απο μεσα! το περασα 2-3 χερια!

                                          By gabyyiii at 2011-07-30

                                          By gabyyiii at 2011-07-30

                                          By gabyyiii at 2011-07-30

                                          φυσικα και εγινε και η πατεντα! ηθελα οπωσδηποτε να βαλω σταθεροποιτη και στην κολονα που πατανε τα μπροστα καθισματα! ετσι σηκωσα το αυτοκινητο στον γρυλο απο την μια μερια και εριξα λιγο με μια συριγγα απο την μια τρυπα και εφτασε στην αλλη!

                                          By gabyyiii at 2011-07-30

                                          ΤΩΡΑ θα βαλω μετα απο 24 ωρες σασικοτ και μετα τον στοκο και παλι σασικοτ η πρωτα στοκο???
                                          Μου ειπαν καποια ατομα να βαλω στοκο και μπροστα και να μην κοψω την λαμαρινα! Το σκεφτομαι να πω την αληθεια να το κανω σαν μια προσωρινη λυση μεχρι να βρω τα πατωματα μιας και οι φανοποιοι που ρωτησα μου ειπαν οτι δεν θα μου κανουν τα νευρα μονο μια λεπτη λαμαρινα θα βαλουν! δεν ξερω τι να κανω το αντιμετωπιζουν σαν θελω να το κανω για να μην γεμιζει νερα μεσα και οχι για σαν να θελω να το φτιαξω σωστα! μεχρι και αυτος που ξερω οτι κανει καλες δουλειες μου ειπε οτι σιγα να μην κατσει να κανει νευρα! σε ολα που εχει φτιαξει εκανε αμοβολη και εβαζε λαμαρινα απο πανω!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            p6b last edited by

                                            Για στόκο ούτε να το σκέφτεσαι.
                                            Από τη στιγμή που δεν χρειάζεται να κινείς το αυτοκίνητο κάθε μέρα, μη βιάζεσαι να το προχωρήσεις για να μην γίνει τσαπατσούλικα. Προσπάθησε να πείσεις τον λαμαρινά που θα σου αλλάξει το πάτωμα να φτιάξει κάτι σαν νεύρα στο νέο κομμάτι που θα βάλει. Ας μην είναι εντελώς όμοια με το δικό του πάτωμα, αλλά πάντως είναι καλό να υπάρχει κάτι, να μην είναι απλά μια ίσια λαμαρίνα. Επίσης σε άλλα σημεία που είναι σάπιο το πάτωμα, έστω κι αν δεν έχει τρυπήσει εντελώς ακόμα, είναι καλά να αντικαταστήσει έστω και μικρά κομμάτια. Μπορεί να χρειάζεται χρόνος, αλλά κατ' εμέ είναι το ελάχιστο που θα πρέπει να κάνεις. Δώσε χρόνο στο μάστορα και μην τον πιέζεις. Προσπάθησε να συνεννοηθείς μαζί του και να του πηγαίνεις το αυτοκίνητο όταν θα έχει χρόνο. Έτσι είναι πιθανότερο να κάνει καλύτερη δουλειά. Αφού τελειώσεις με τα κολλήματα, καθάρισε ξανά καλά τις κολλήσεις, βάλε σταθεροποιητή σκουριάς όπου χρειάζεται, μετά αστάρι παντού, μετά αρμόκολλα στις ραφές και στις μικρές τρύπες για στεγανοποίηση, και μετά το τελικό του χρώμα.
                                            Επίσης στο μεταξύ είναι σημαντικό να βρεις τα σημεία από τα οποία έβαζε νερό και έγινε η ζημιά στο πάτωμα. Θα σου πάρει χρόνο, και όπως καταλαβαίνεις όλο αυτό το διάστημα εννοείται ότι δεν θα πρέπει να το κυκλοφορήσεις σε νερά, αλλά αφού δεν σας χρειάζεται άμεσα, δεν νομίζω αυτό να είναι πρόβλημα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 9 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr