-
Σέρβις και ότι άλλο χρειάστηκε η 430......
Λάδια (10 λίτρα) ,βαλβολίνες σασμάν,φίλτρο λαδιού,φίλτρα αέρος (2),φίλτρο καμπίνας,αφαίρεση 2 πολλαπλών εξαγωγής λόγω ρωγμών και κόλλησης,αντικατάσταση 2 σπασμένων βάσεων μηχανής.
Συνολικά ανταλλακτικά και εργασία 1.550 ευρώ.
-
Πες μας και πόσα θα σου ζητούσε το εξουσιοδοτημένο...
-
Πριν λίγες μέρες κόλλησε ο διακόπτης των φώτων στο τιμόνι και έμεινα με τη μεγάλη σκάλα μόνιμα ενεργοποιημένη.
Για να γλιτώσω κάποια χρήματα από εργατικά, έλυσα τα πλαστικά στο τιμόνι και αφαίρεσα το διακόπτη (αποδείχθηκε αρκετά εύκολο). Ψάχνοντας για ανταλλακτικό έφαγα τη πρώτη κρυάδα:
Η αντιπροσωπία (Hyundai) ζήτησε το συμβολικό ποσό των 285€!!!
Με μια βόλτα στα καταστήματα ανταλλακτικών πήρα τιμή 140€ +/-20
Όλα αυτά για ένα μικρό διακόπτη...Απογοητευμένος γύρισα σπίτι με το σκεπτικό να ψάξω για μεταχειρισμένο την επόμενη μέρα. Ευτυχώς από περιέργεια έκατσα και έλυσα το διακόπτη. Το κινητό μέρος του είναι το πλαστικό κομμάτι που φαίνεται στη παρακάτω φωτογραφία:
Μετακινείται ανάλογα με τη θέση του μοχλού ώστε να ανοιγοκλείνουν τρεις επαφές μέσα στο διακόπτη. Μεγάλη καταπόνηση δέχεται μια γωνίτσα πλαστικό που όπως φαίνεται στον κόκκινο κύκλο, είχε λιώσει από τη χρήση (10 χρόνια αμάξι). Έξυσα λιγάκι το κατεστραμμένο σημείο και προσάρμοσα ένα μικρό κομμάτι από γερό πλαστικό που σταθεροποιήθηκε στο σημείο με κόλλα στιγμής.
Μέχρι σήμερα ο διακόπτης λειτουργεί κανονικά, αλλά και να χαλάσει θα τον επισκευάσω ξανάΤο ζήτημα εδώ είναι το γεγονός πως οι εταιρίες φτιάχνουν τα υλικά με τέτοιο τρόπο ώστε να καταστρέφονται σε ορισμένο χρονικό διάστημα. Η γωνίτσα πλαστικό ήταν σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα έλιωνε. Ο διακόπτης αυτός είχε επίτηδες ημερομηνία λήξης
-
Xωρίς να θέλω να υποστηρίξω την εταιρία, αυτό που έπαθες ονομάζεται φυσιολογική φθορά. 10 χρόνια συνεχούς χρήσης, φυσικό είναι. Και δεν έχει σχέση με την τιμολογιακή πολιτική της κάθε Χιουντάι Ελλάς.
-
Το συγκεκριμένο κομμάτι αποτελεί το μέρος του διακόπτη που καταπονείται περισσότερο. Δε θα έπρεπε να είναι κατασκευασμένο από καλύτερο υλικό? Ειδικά αν το συγκρίνουμε με τη τιμή του ανταλλακτικού?
-
Καλύτερο υλικό το ένα, καλύτερο υλικό το άλλο, ανεβαίνει η τιμή του αυτοκινήτου, σωστά; Δε μιλάω μόνο για τον συγκεκριμένο διακόπτη, αλλά για πολλά ακόμα κομμάτια σε ένα αυτοκίνητο.... Όσον αφορά την τιμή του ανταλλακτικού, επιμένω πως δεν έχουν ίδιες τιμές τα ανταλλακτικά από αντιπροσωπεία της Ελλάδας με μια αντιπροσωπεία στην Γερμανία πχ ή την Αγγλία. Τουλάχιστον στο αυτοκίνητο μου, εδώ στην Αγγλία είναι κατα πολύ φθηνοτερα τα ανταλλακτικά σε σχέση με την Ελλάδα. Και μιλάω πάντα για γνήσια ανταλλακτικά, από αντιπροσωπεία.
-
Audi Q5 2.0T 45.000χλμ
Λάδια: Castrol Edge 5/30, 5x13,50=67,50€ (Λαμπριανίδης)
Φίλτρο λαδιού: 16,45€
Μάκτρα υαλοκαθαριστήρων μπρος-πίσω: 12,40+8,94=21,34€
Service αλλαγής λαδιών: 43,40€Σύνολο: 148,69€ (με δικά μου λάδια, με δικά τους κόστος 220-240€ )
Καρέντα Αμαρουσίου με, όπως πάντα, πολύ καλή εξυπηρέτηση. Κακή εντύπωση μόνο γιατί άλλαξαν και μπροστά μάκτρα ενώ είχα ζητήσει μόνο πίσω αλλά τουλάχιστον είναι πάμφθηνα.
Επίσης έγινε αλλαγή μιας βάσης του ενός εκκεντροφόρου σύμφωνα με κάποια ανάκληση από το εργοστάσιο, για την οποία κακώς δεν είχα ειδοποιηθεί γραπτώς.
-
Nissan Micra 1.0. Το service έγινε σε kwik-fit στη Σκωτία.
Service & ΜΟΤ 169 λίρες (~190 ευρώ).
Το service περιλάμβανε:- Λάδια Mobil Super S 10-40
- Φίλτρο λαδιού
- Φίλτρο αέρα
- Μπουζί
- Ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση
- MOT 20 λίρες.
Μάλλον μου τον ψιλοέπιασαν αλλά στην αντιπροσωπεία θα μου τον έπιαναν πιο χοντρά.
-
Σέρβις σε golf V 1.9TDI με 91.000χλμ σε αντιπροσωπεία στη Πιερία,
Ανταλλακτικά:
Σετ ιμάντα 116,03
Αντλία νερού 46,64
Φίλτρο λαδιού 8,49
Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα 16,21
Αντιψυκτικό 22,35
Καθαριστικό παρμπρίζ( ) 1,03
Ετικέτες ( ) 0,45Σύνολο με ΦΠΑ 259,78, εργασία με ΦΠΑ 155,24, το γενικό σύνολο στρογγυλοποιήθηκε στα 400! Το βρίσκω καλό Τα λάδια ήταν δικά μου, τα συνηθισμένα Total Quartz Ineo MC3 (VW 505.01) τα οποία αγοράστηκαν 13,50 το λίτρο, άρα
454 ευρώ όλα! Τώρα που το βλέπω ξέχασαν να αλλάξουν τα υγρά φρένων!ΥΓ. Η μπαταρία μου είναι στα τελευταία της καθώς είναι η εργοστασιακή απο 10ο του 2004!
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
σε αντιπροσωπεία στη Πιερία,Εκεί έχουμε τον δικό μας G60 , γνώστης και μερακλής . Εγώ εκεί θα το πήγαινα.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Εκεί έχουμε τον δικό μας G60 , γνώστης και μερακλής . Εγώ εκεί θα το πήγαινα.Βασικά τα λάδια που βάζω αυτός μου τα πρότεινε και μου τα έφερε αλλά απο εκεί και μετά τον 'έχασα', εκτός απο έναν καφέ που ήπιαμε.. Βασικά έκλεισε το δικό του συνεργείο και ξεκίνησε σε συνεργείο αντιπροσωπείας γαλλικών
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Εκεί έχουμε τον δικό μας G60 , γνώστης και μερακλής . Εγώ εκεί θα το πήγαινα.
Βασικά τα λάδια που βάζω αυτός μου τα πρότεινε και μου τα έφερε αλλά απο εκεί και μετά τον 'έχασα', εκτός απο έναν καφέ που ήπιαμε.. Βασικά έκλεισε το δικό του συνεργείο και ξεκίνησε σε συνεργείο αντιπροσωπείας γαλλικών
ο 'ιάπωνας' G60 ?
-
Ετσι εξηγουνται ολα για τον Μακη...τωρα μαλιστα...και αναρωτιομουν πως απο βαμμενος γερμανοφιλος με σταθμο την Ιαπωνια εγινε τρελος γαλλακιας..
-
Πεζό 107 !!! Σέρβις στα 40.000 χιλιόμετρα!!!!! Δηλαδή:
Οπτικώς έλεγχος 8.000 σημείων (Μόνος μου)!
Αλλαγή μπουζί, φίλτρου λαδιού , αέρος, καμπίνας , αλλαγή λαδιών!
Φούσκωμα ελαστικών (Μόνος μου)!
, μέσα έξω πλύσιμο,(Μόνος μου)!
123 ευρώ στον εδώ αντιπρόσωπο και αυτά που έκανα μόνος μου τα χρεώνω 650 ευρώ αλλά δεν πήρα λεφτά καθόσον τα έκανα δώρο αφού το αμάξι είναι της συζύγου!!! -
Αλλαγη Ιμαντα εκκεντροφορου σε Alfa 146 :
Ιμαντας διανομης 54 Ε
Ιμαντας δυναμο 34 Ε
Τεντωτηρας 67 Ε
2 χ ρουλεμαν 66 Ε
Εργασια 183 ΕΣυνολο 427 Ε
-
seat ibiza 1.4 16v.
σετ ιμαντα χρονισμου.continental
τρομπα νερου.
λαδια aral 10w40
φιλτρο λαδιου.
φιλτρο αερος.
φιλτρο καμπινας.
φιλτρο βενζινης.
μπουζι ngk pfr6q
συνολο ανταλλακτικα και εργασια 450 ευρω. -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Αλλαγη Ιμαντα εκκεντροφορου σε Alfa 146 :Ιμαντας διανομης 54 Ε
Ιμαντας δυναμο 34 Ε
Τεντωτηρας 67 Ε
2 χ ρουλεμαν 66 Ε
Εργασια 183 ΕΣυνολο 427 Ε
Τα εργατικά είναι πάρα πολλά. Η αλλαγή έγινε σε αντιπροσωπεία? Το κόστος των ανταλλακτικών είναι σχετικά λογικό:
http://www.ricambi.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=441&category_id=458&option=com_virtuemart&Itemid=2 αλλά για τα περαστικά πάνω από 80-100€ είναι πάααρα πολλά. -
Ναι στην αντιπροσωπεια εγινε. Το κρατησαν κανα 5ωρο.
-
Σε εξειδικευμένο τα εργατικά θα ήταν σχεδόν τα μισά. Η συγκεκριμένη εργασία δεν παίρνει πάνω από 1-1,5 ώρα.
-
Yπαρχει κατι πιο εξειδικευμενο απο την αντιπροσωπεια??? :S Δε καταλαβα!
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?