-
Μην είσαι τόσο κακοπροαίρετος!
Βέβαια, όπως έχει αποδειχτεί πολλάκις (και με φωτό! ) σ' αυτό το φόρουμ, για οικονομία ΚΑΙ (τρομακτικές ) επιδόσεις, η λύση είναι diesel. Αν πρόκειται και για 320d, ακόμη καλύτερα, μιας και πρόκειται για το benchmark των επιδόσεων και της οικονομίας. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μην είσαι τόσο κακοπροαίρετος!
Βέβαια, όπως έχει αποδειχτεί πολλάκις (και με φωτό! ) σ' αυτό το φόρουμ, για οικονομία ΚΑΙ (τρομακτικές ) επιδόσεις, η λύση είναι diesel. Αν πρόκειται και για 320d, ακόμη καλύτερα, μιας και πρόκειται για το benchmark των επιδόσεων και της οικονομίας.Aν ήταν ντήζελ δεν θα το συζητούσαμε καν.
Οι ίπποι που ταίζονται με ντήζελ είναι σπαρτιάτες
. Το ντήζελ είναι κάτι σαν τον μέλανα ζωμό. Κοστίζει τίποτα, ποτίζεις τα άλογα με αυτό και έχεις υπερεπιδόσεις τσάμπα.
Απορώ με την επιμονή κάποιων εδώ μέσα να μην βλέπουν τα προφανή -
γεια σας και συμφωνω, τα σημερινα ντιζελ ειναι απαιχτα!
-
Πες μας, τι έχεις ακούσει για την έννοια της ειρωνίας...
-
σορυ δεν ξερω τι εννοεις, αλλα οδηγω ενα 220cdi μοντ 08 λογω δουλειας [ταξι] εναμισυ χρονο τωρα, και οταν παιρνω το 190 μου φαινεται λιγο, σε ολα τα σημεια.
-
Λογικό δεν είναι να είναι καλύτερο το νεότερο και ισχυρότερο αυτοκίνητο; Το ίδιο θα έλεγες αν οδηγούσες ένα 200 Kompressor αντί για 220 CDi...
Η ειρωνία πήγαινε στο post του BEAMS που ήταν σαφώς γραμμένο με τέτοια διάθεση.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα V8 5.5 λίτρων ανακοίνωσε η AMG. To σημαντικό στο νέο αυτό κινητήρα είναι η θεαματική - κατά την εταιρεία - μείωση της κατανάλωσης που φθάνει την αντίστοιχη ενός τετρακύλινδρου κινητήρα.
Η διαφορά με τον προηγούμενο αντίστοιχης διάταξης και χωρητικότητας κινητήρα AMG φθάνει το 30%. Ο νέος οκτακύλινδρος είναι ατμοσφαιρικός και δανείζεται τεχνολογία από την F1, όσον αφορά τη διαχείριση των κυλίνδρων. Η ισχύς του είναι κατά 63 ιππους μεγαλύτερη από αυτή του προγόνου του και φθάνει τους 428 ίππους, ενώ η ροπή είναι στα 540Nm. Παρ' όλα αυτά η κατανάλωση είναι στα 8.5λ/100 χιλ. δηλαδή 3,5 λίτρα λιγότερα από την κατανάλωση του απερχόμενου V8 5.5.
Η χρήση του νέου κινητήρα αναμένεται να αρχίσει στην Mercedes SLK 55 AMG, που θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης.Πηγη: http://www.drive.gr/drive/index.php?opt ... Itemid=118
Τρομερη εξελιξη!
Απο τωρα εχει παρει το βραβειο αυτος ο κινητηρας στην κατηγορια του! -
Αν ήταν όμως μια Ε??! CDI;
-
λοιπον πανο, εχω ενα ιδιο 190 το πηρα το 07, εχει κλιματισμο αλλα οταν το αναβω πεφτουν οι στροφες απο 800 που ειναι ρελαντι, στις 500. μια βουτια δηλ και μετα παει στις 750, με το ματι δηλ γιατι το οργανο δεν εχει υποδιαιρεση οπως ξερεις. θελω να ρωτησω με το δικο σου τι γινεται?
-
Σχετικά με τις στροφές στο ρελαντί, υπάρχει μια βαλβίδα που τις ρυθμίζει. Τουλάχιστον αυτό συμβαίνει με το a/c στο δικό μου και δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα. Η συγκεκριμένη βαλβίδα τοποθετήθηκε ακριβώς για να μην δημιουργείται πρόβλημα στο ρελαντί όταν λειτουργεί το a/c. Μάλιστα η εγκατάσταση έγινε σε δεύτερη φάση, αφού δηλαδή είχε εγκατασταθεί το a/c, γιατί δεν ήταν εύκολο να βρεθεί. Αυτό τουλάχιστον το θυμάμαι καλά γιατί είχα καθυστερήσει να πάρω το αυτοκίνητο ακριβώς γι' αυτό το λόγο.
-
αρα πρεπει να το ψαξω να προσθεσω βαλβιδα, εκτος αν εχει και δεν λειτουργει. τι ρελαντι εχει το δικο σου, χωρις a/c και ποσο με?
-
Νομίζω γύρω στις 750 χωρίς a/c και γύρω στις 900 με το a/c.
-
ευχαριστω πολυ πανο. ειδα την φωτο σου με τα καινουρια χειριστηρια, αλλα και την παλια κασσετοθηκη, επειδη οταν εβαλα cd player δεν ειχε λογω υπαρξης, εβαλα στην θεση της 3 οργανακια, κατι σαν και αυτο που ειδα στα 2.3 16V, οποτε ριχνω την ιδεα αν σε ενδειαφερουν τετοιες λεπτομεριες, να ανεβασω καμμια φωτο.
-
Ο χρήστης leonard έγραψε:
ευχαριστω πολυ πανο. ειδα την φωτο σου με τα καινουρια χειριστηρια, αλλα και την παλια κασσετοθηκη, επειδη οταν εβαλα cd player δεν ειχε λογω υπαρξης, εβαλα στην θεση της 3 οργανακια, κατι σαν και αυτο που ειδα στα 2.3 16V, οποτε ριχνω την ιδεα αν σε ενδειαφερουν τετοιες λεπτομεριες, να ανεβασω καμμια φωτο.Τώρα το είδα.
Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν ταιριάζει η κασσετοθήκη, αλλά δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να αφαιρεθεί. Αν θέλεις, ανέβασε καμιά φωτογραφία, ώστε να πάρω κάποια ιδέα γιατί κι εγώ δεν ξέρω πώς να εκμεταλευτώ τόσο χώρο.
-
-
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... yh068.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/18/hyhyhyh060.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/41 ... mg024.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/99023307.jpg/δεν γνωριζω πολλα απο υπολογιστες, παντως προσπαθω. επι την ευκαιρια να και η δικη μου γιαγια! βεβαια το ασημι στεφανι στα οργανα φλερταρει με καγκουρα, αλλα αυτα βρηκα στο νησι. λειτουργουν ομως, και εχουν και ωραιο φωτισμο. στοιχησαν περιπου 100 ε και τα τοποθετησα, μονος και σχετικα ευκολα. τι λες?
-
Ωραιο το Merc σου!
Πολυ προσεγμενο και καλα κανεις γιατι ειναι καλο κομματι! -
ευχαριστω για τα καλα σου λογια, ξερεις την χρησιμοποιω ελαχιστα, εχει και γκαραζ, οποτε γλυτωνει το γηροκομειο!!
-
Ο χρήστης leonard έγραψε:
http://imageshack.us/photo/my-images/841/hyhyhyh068.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/18/hyhyhyh060.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/41 ... mg024.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/99023307.jpg/δεν γνωριζω πολλα απο υπολογιστες, παντως προσπαθω. επι την ευκαιρια να και η δικη μου γιαγια! βεβαια το ασημι στεφανι στα οργανα φλερταρει με καγκουρα, αλλα αυτα βρηκα στο νησι. λειτουργουν ομως, και εχουν και ωραιο φωτισμο. στοιχησαν περιπου 100 ε και τα τοποθετησα, μονος και σχετικα ευκολα. τι λες?
Μπράβο, το αυτοκίνητο είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
Για να είμαι ειλικρινής, με ξενίζουν αισθητικά τα οργανάκια (πιο πολύ λόγω του λευκού χρώματος που έχουν περιμετρικά).
Αλήθεια, τί ακριβώς κάνουν;
-
Ο χρήστης leonard έγραψε:
ευχαριστω για τα καλα σου λογια, ξερεις την χρησιμοποιω ελαχιστα, εχει και γκαραζ, οποτε γλυτωνει το γηροκομειο!!Αυτα τα αυτοκινητα δεν γερνανε ποτε..Βλεπε{Μ3 Ε30}!
Καλα κανεις και το προσεχεις.
MERCEDES-BENZ FORUM