-
-edit-
-
-edit-
-
Ισως ολα αυτα να προχωρησουν που τωρα πλεον που θα ερθουν για επενδυσεις - παραχωρησεις ξενοι ομηλοι... και με Fast Track Π.χ. διαδικασιες προχωρησουν οι κατασκευες... αν και μεχρι να γινουν- οριμασουν οι μελετες δεν μπορει κατι να γινει σε αμμεσο μελλον... μακαρι ομως.. και εμενα η γραμμη 4 με ενδιαφερει.... θα εχω σταθμο στα 200 μετρα απο το σπιτι μου....
-
Κι εγω στην πορτα της σχολης μου αλλα μαλλον θα εχω παρει πτυχιο μεχρι τοτε!
-
-edit-
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Όλα αυτά είναι σχεδιασμοί και τι θα κάναμε αν είχαμε τα χρήματα, δυστυχώς για την Γραμμή 4 δεν έχει εξασφαλιστεί ακόμα χρηματοδότηση...Όπως τα λες είναι. Απλά κάνουμε σχέδια για να λέμε ότι κάτι κάνουμε.....
Εδώ δεν έχουμε λεφτά για τα βασικά ως κράτος, σιγά μην αρχίσουμε νέες γραμμές μετρό. Μη σας θυμίσω και τις έτοιμες επεκτάσεις που δεν παραδίδονται εδώ και χρόνια λόγω Siemens. Διάβασα πρόσφατα ότι το θέμα ΘΑ ξεμπλοκαριστεί (το γνωστό ΘΑ της Ελλάδας) και από την ημέρα της υπογραφής θα χρειαστούν 7-8 μήνες (γραφειοκρατίας) για να παραδοθεί ο πρώτος σταθμός (που και πάλι υπενθυμίζω ότι είναι έτοιμοι και περιμένουν). -
Τα εργα στον ΗΣΑΠ τελειωσαν? Δηλαδη μπορω να παω Αττικη- Πειραια χωρις να αλλαξω μεσο?
-
Σύμφωνα μ' αυτό, ναι.
-
-edit-
-
Nομίζω ότι ο μόνος τρόπος για να γίνει το τραμ βιώσιμο και αποτελεσματικό είναι να μειωθούν οι στάσεις του, να αυξηθεί η ταχύτητά του με το 'πράσινο κύμα' που ποτέ δεν εφαρμόστηκε, αν δεν κάνω λάθος, και να φτάνει σε περισσότερα κέντρα Δήμων, πχ στον Πειραιά.
Όταν για να το πάρεις από τον Πειραιά πρέπει να κατέβεις ως το ΣΕΦ με μετεπιβίβαση σε 1 ή 2 λεωφορεία, δεν το προτιμάς. Αν όμως μπορούσες να το πάρεις από το λιμάνι ή το Δημοτικό Θέατρο και να πας ως τη Βούλα με λογική ταχύτητα, μεγαλύτερη του λεωφορείου ή του ΙΧ (με δεδομένο το μποτιλιάρισμα της παραλιακής τις ώρες αιχμής), θα ήταν η καλύτερη λύση μετακίνησης. Τέτοια σχέδια πάντως έχουν ανακοινωθεί, να δούμε πότε θα εφαρμοστούν. -
Υποχρεωτικά στην «αγκαλιά» της Siemens το μετρό
Όλο το άρθρο εδώ: http://www.euro2day.gr/news/economy/124 ... ticle.aspxΜε καθυστέρηση τριών χρόνων σχεδόν, το υπουργικό συμβούλιο έδωσε χθες την έγκρισή του στον υπουργό Οικονομικών να προχωρήσει σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με τη γερμανική εταιρία ώστε τα έργα να απεμπλακούν.
[...]
Το πλέον ανησυχητικό είναι ότι, ακόμη και αν υπογραφεί αμέσως η σύμβαση και ξεκινήσουν οι εργασίες, η παράδοση των νέων σταθμών στη διάθεση του επιβατικού κοινού δεν αναμένεται να γίνει πριν από διάστημα 8 - 10 μηνών,Για μένα το πιο ουσιώδες είναι αυτό:
Δεν υπάρχει εναλλακτική επιλογή
Ιδιαίτερη αξία έχει, να σημειώσουμε, ότι, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Λειτουργίας, κ. Μανώλης Δρακάκης, η ελληνική πλευρά δεν έχει ουσιαστικά εναλλακτική λύση καθώς θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιηθεί το σύστημα της Siemens, αφού το σύστημα οποιουδήποτε άλλου κατασκευαστή δεν θα είναι συμβατό για να μπορεί να επικοινωνεί το δίκτυο του μετρό στο σύνολό του.
Μάλιστα, ο κ. Δρακάκης σημειώνει ότι ακόμη και για μελλοντικές επεκτάσεις του μετρό, που τώρα φαίνεται πως ξεμπλοκάρουν, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα χρειαστεί να εγκατασταθεί σύστημα τηλεδιοίκησης από τη Siemens γιατί τα εν λόγω συστήματα, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν είναι «ανοιχτής αρχιτεκτονικής», με αποτέλεσμα να μην είναι συμβατά με άλλα ανταγωνιστικά. Έτσι, για να εξασφαλίζεται η επικοινωνία στο σύνολο του δικτύου θα πρέπει να προέρχονται από τον ίδιο κατασκευαστή.
Ωραία τα καταφέρανε όσοι βγάλανε τις προδιαγραφές και τους διαγωνισμούς... Τα συγχαρητήριά μου! Ελπίζω τουλάχιστον να πήρατε καμμιά καλή μίζα!
-
Πονεμένη ιστορία, αλλά το πρόβλημα δεν είναι στην τωρινή σύμβαση (που ουσιαστικά, δεν μπορούσες να κάνεις τίποτε άλλο, από το να το δώσεις στην Siemens...), αλλά στην αρχική: θα έπρεπε εξ αρχής να δεσμεύσει τον οποιονδήποτε το αναλάμβανε για ΟΛΕΣ τις πιθανές επεκτάσεις, τόσο σε τιμές, όσο και σε updates κλπ κλπ. Γιατί, καλώς ή κακώς, ΕΝΑ σύστημα θα βάλεις, αν είχες περισσότερα, τα πράγματα ΔΕΝ θα δούλευαν σωστά.
Κοινώς, οποιαδήποτε αλλαγή, θα κόστιζε πολύ. Επιπλέον, με τα χάλια που έχουμε σαν οικονομία, δεν μπορούσε να γίνει κάτι καλύτερο... Σε πιθανή μελλοντική επέκταση, για να πατήσει πόδι κάποιος ανταγωνιστής, μπορεί να δεχτεί να ξηλώσει τα πάντα (μην ανησυχείτε, έχει ξαναγίνει, τουλάχιστον στα οδικά έργα... ) για να βάλει τα δικά του (ώστε να πληρώνουμε αυτόν για συντήρηση, αναβαθμίσεις κλπ).
Στην παρούσα φάση, η Siemens λοιπόν ήταν μονόδρομος και σωστά επιτέλους υπέγραψαν για να τελειώνουμε, το να κάθονται οι σταθμοί άδειοι, δεν συμφέρει κανέναν: πιο πολλά χάνουμε μην το να μην γίνεται τίποτε, παρά να τσεπώσει το κατιτίς της η Siemens...
Στο μέλλον, κι αν τα πράγματα καλυτερεύσουν (αν δεν καλυτερεύσουν, μην περιμένετε άλλες επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ εξάλλου! ), μπορεί να γίνει κι αλλιώς το πράγμα, μεγάλες εταιρείες υπάρχουν και δεν θα τις πείραζε να πετάξουν έξω την Siemens, έστω κι αν δεν βγάλουν μεγάλο κέρδος (ή μπορεί να έχουν και χασούρα, όλα είναι ζήτημα εποχής και προτεραιοτήτων...).
-
Δηλαδή πότε θα δοθούν; Στους επόμενους μήνες; Στον επόμενο χρόνο; Ποτέ; Γιατί θέλουν 8 μήνες να γίνουν;
-
επεκτάσεις μετρό μέχρι την...Λυκόβρυση αναγγέλουν αλλά η βορεειοδυτική Αθήνα παραμένει στην απέξω παρόλο που μένουν εκεί τουλάχιστον 1 μύριο άνθρωποι...μετρό μόνο μέχρι το μισό Περιστέρι!
όπου φτωχός και η μοίρα του...Σε λίγο θα μας πούνε και για επέκταση του ηλεκτρικού από Κηφισιά ως Κεφαλάρι διότι οι φιλλιπινέζες αργούν να φέρουν σπίτι τα ψώνια...
-
Δεν θελω να φανω εγωιστης αλλα πραγματικα τρεμω την ωρα και τη στιγμη που θα ανοιξουν οι νεοι σταθμοι στο Περιστερι. Και εξηγουμαι... Απο το 2004 ο Παχατουριδης εχει αρχισει μια γενικοτερη αναπλαση του Περιστεριου που ειχε σαν γενικοτερο στοχο να ανθισει το εμποριο (μεγαλυτερα πεζοδρομια στη Σαρανταπορου, πεζοδρομησεις δρομων στο Μπουρναζι κλπ.) 'Ξεχασε' ομως τη δημιουργια θεσεων παρκινγκ... Αποτελεσμα, οσοι δεν εχουν γκαραζ (μεσα σ'αυτους και γω) να κανουν γυρους 20-30 λεπτα για να παρκαρουν. Κι αυτο συμβαινει πριν ανοιξουν οι σταθμοι.. Οταν ανοιξουν, αν κρινω απο το τι γινεται στον Αγιο Αντωνιο, κι αν λαβουμε υποψιν οτι θα ερχονται με το αυτοκινητο μερικοι απο περιοχες οπως Πετρουπολη και Αγιο Ιεροθεο, που θα παρκαρουμε οι μονιμοι κατοικοι?
(εν τω μεταξυ εχω την τυχη ή ατυχια να μενω αναμεσα στους 2 σταθμους! )
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
που θα παρκαρουμε οι μονιμοι κατοικοι?Την ίδια τύχη είχαμε και εδώ στη Δάφνη όταν άνοιξε το Μετρό
Εν το μεταξύ ακόμα περιμένουμε να ανοίξει η επέκταση μέχρι το Ελληνικό, μπας και χαλαρώσει η κατάσταση.
Δυστυχώς όπως γράφτηκε παραπάνω, τη Siemens έτσι και τη βάλεις στη ζωή σου, την παντρεύεσαι Και δυστυχώς τις εποχές της μίζας χώθηκαν παντού.EDIT: Κάτι ακόμα πιο τραγικό είναι οι άνθρωποι που πόνταραν στους νέους σταθμούς και άνοιξαν επιχειρήσεις πάνω στις σταθμούς, αναμένοντας έναρξη λειτουργίας το καλοκαίρι του 2009...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Γιατί, καλώς ή κακώς, ΕΝΑ σύστημα θα βάλεις, αν είχες περισσότερα, τα πράγματα ΔΕΝ θα δούλευαν σωστά.Δηλαδή αυτό που έλεγε ο κ. Δρακάκης στη συνέντευξη, ότι δηλαδή με άλλα πιο ανοιχτά συστήματα θα μπορούσε να υπάρχει interoperability μεταξύ διαφορετικών vendors, δεν ισχύει;
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Δεν θελω να φανω εγωιστης αλλα πραγματικα τρεμω την ωρα και τη στιγμη που θα ανοιξουν οι νεοι σταθμοι στο Περιστερι. Και εξηγουμαι... Απο το 2004 ο Παχατουριδης εχει αρχισει μια γενικοτερη αναπλαση του Περιστεριου που ειχε σαν γενικοτερο στοχο να ανθισει το εμποριο (μεγαλυτερα πεζοδρομια στη Σαρανταπορου, πεζοδρομησεις δρομων στο Μπουρναζι κλπ.) 'Ξεχασε' ομως τη δημιουργια θεσεων παρκινγκ... Αποτελεσμα, οσοι δεν εχουν γκαραζ (μεσα σ'αυτους και γω) να κανουν γυρους 20-30 λεπτα για να παρκαρουν. Κι αυτο συμβαινει πριν ανοιξουν οι σταθμοι.. Οταν ανοιξουν, αν κρινω απο το τι γινεται στον Αγιο Αντωνιο, κι αν λαβουμε υποψιν οτι θα ερχονται με το αυτοκινητο μερικοι απο περιοχες οπως Πετρουπολη και Αγιο Ιεροθεο, που θα παρκαρουμε οι μονιμοι κατοικοι?(εν τω μεταξυ εχω την τυχη ή ατυχια να μενω αναμεσα στους 2 σταθμους! )
Αν ανέβει στο ίλιον στο ύψος του λακιώτη όπως έλεγαν θα γλυτώσετε κόσμο που κατέβαινε από Καματερό-Ίλιον-Πετρούπολη ενώ η λειτουργία του Σταθμού Θηβών θα μετριάσει και την κίνηση στον Αγιο Αντώνιο!
Το θέμα είναι να γίνει κάτι...αν μάλιστα φτάσει κάποτε μέχρι Λ. Φυλής τότε θα εξυπηρετηθούν και οι κάτοικοι από Ζεφύρι, Αχαρναί, Ανω Λίοσια , Φυλή κάτι που θα βελτιώσει το σήμερα απίθανο! Την κίνηση
μεχρι τη Λιοσίων! -
Ο χρήστης avel έγραψε:
Γιατί, καλώς ή κακώς, ΕΝΑ σύστημα θα βάλεις, αν είχες περισσότερα, τα πράγματα ΔΕΝ θα δούλευαν σωστά.
Δηλαδή αυτό που έλεγε ο κ. Δρακάκης στη συνέντευξη, ότι δηλαδή με άλλα πιο ανοιχτά συστήματα θα μπορούσε να υπάρχει interoperability μεταξύ διαφορετικών vendors, δεν ισχύει;
Δεν τα ξέρω ο ίδιος, και ο HiFi θα απαντήσει καλύτερα, αλλά όπως το διαβάζω εγώ, στο 'τα εν λόγω συστήματα δεν είναι ανοιχτά', 'εν λόγω' = τα συστήματα τηλεδιοίκησης, όχι μόνο της siemens.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Κανονικά θα έπρεπε όσοι έχουν εμπλακεί με το τραμ να είναι στη φυλακή. Είναι ένα προκλητικά πανάκριβο, φοβερά επικινδυνο και εν πολλοίς άχρηστο έργο.
Οι μισές ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις που έχουν τραμ μάλλον δεν το βλέπουν έτσι. Απλά στην Ελλάδα, ως συνήθως, υλοποιήθηκε λάθος (πχ. όχι προτεραιότητα στα φανάρια, υπερβολικά πολλές στάσεις) και φυσικά ήρθαν και οι αξιοκρατικές προσλήψεις το 2009
Οι πόλεις που αναφέρεις είχαν μετρό εδώ και δεκαετίες και απλά το εκσυγχρονίζουν. Στη Βενετία για παράδειγμα έχουν κανάλια και δουλεύουν μια χαρά. Θα ήταν λίγο τραβηγμένο όμως να σκαφτεί όλη η Αθήνα και να δημιουργηθούν τάφροι με νερό με το επιχείρημα πως στη Βενετία οι συγκοικωνίες με βάρκες λειτουργούν σωστά.
Yπάρχουν και πολεις που το επαναφέρουν όπως το Παρίσι στο οποίο δημιουργούνται γραμμές τράμ πάνω στην περίμετρο του Περιφερειακού της Πόλης ή το Στρασβούργο που πλέον έχει 6 γραμμές απο την μια που είχε το 94 ενώ το δίκτυο επεκτείνεται συνεχώς.
Δεν κατάλαβα κι εγώ την ιστορική αναδρομη. Το τραμ έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα που όπου έχουν αξιοποοηθει δουλεύει.
Αστικές συγκοινωνίες και Επεκταση Μετρό