-
-edit-
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Το turbo θα ήταν κακό αν είχε περιορισμένο στροφάρισμα και μ@λ@κισμένο δούλεμα. Αλλά λένε (δεν την έχω οδηγήσει) ότι μόνο με τουρμπομοτέρ δε μοιάζει.
Μήπως πρέπει να είσαι περισσότερο επιφυλακτικός με το τι γράφεται (μιας και υπάρχουν συμφέροντα) ;
Τα ίδια έλεγαν και για το μοτέρ της 335i (γραμμική απόκριση σαν ατμόσφαιρα κτλ), και φίλος που την έχει μου έχει πει ότι το turbo lag ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ όσο κι αν είναι αμελητέο (ο ίδιος είχε πριν ατμοσφαιρική 120i)...
Eνταξει, ειναι πως αντιλαμβανεται ο καθενας την λειτουργεια του Turbo.
To 'φουσκωμα' της στις 1000-1500σαλ ο αλλος μπορει να το αντιλαμβανεται σαν turbo lag. Δεν ειναι ομως.
Ο φιλος ειχε/εχει προηγουμενες εμπειριες με καποια υπερτροφοδοτουμενα, ωστε να εχει σημεια αναφορας?
Δεν μπορω ουτε εγω να ειμαι αντικειμενικος βεβαια, καθοτι δεν εχω καθησει σε στοκ 335i , αλλα σε μια
ενος φιλου του Νικου, με +400 αλογα , η οποια τραβαγε απο τις 1000σαλ σαν ηλεκτρικο...εργοστασιο, και χαρακτηριστικη ηταν η εικονα πχ, με τεταρτη το ταχυμετρο να κινειται πιο γρηγορα απο το στροφομετρο... -
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Το turbo θα ήταν κακό αν είχε περιορισμένο στροφάρισμα και μ@λ@κισμένο δούλεμα. Αλλά λένε (δεν την έχω οδηγήσει) ότι μόνο με τουρμπομοτέρ δε μοιάζει.
Μήπως πρέπει να είσαι περισσότερο επιφυλακτικός με το τι γράφεται (μιας και υπάρχουν συμφέροντα) ;
Τα ίδια έλεγαν και για το μοτέρ της 335i (γραμμική απόκριση σαν ατμόσφαιρα κτλ), και φίλος που την έχει μου έχει πει ότι το turbo lag ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ όσο κι αν είναι αμελητέο (ο ίδιος είχε πριν ατμοσφαιρική 120i)...
Επειδή έχω οδηγήσει τον Ν54 σε 335i, 135i και Ζ4 sdrive35i έχω να σου πω ότι αν έχεις οδηγήσει το S3 θα καταλάβεις τι θα πει lag! Η 35άρα έχει ένα πολύ μικρό 'δίσταγμα' εκεί στις 1.500-2 για πολύ λίγο και μετά απλώς απογειώνεται.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το turbo θα ήταν κακό αν είχε περιορισμένο στροφάρισμα και μ@λ@κισμένο δούλεμα. Αλλά λένε (δεν την έχω οδηγήσει) ότι μόνο με τουρμπομοτέρ δε μοιάζει.
Μήπως πρέπει να είσαι περισσότερο επιφυλακτικός με το τι γράφεται (μιας και υπάρχουν συμφέροντα) ;
Τα ίδια έλεγαν και για το μοτέρ της 335i (γραμμική απόκριση σαν ατμόσφαιρα κτλ), και φίλος που την έχει μου έχει πει ότι το turbo lag ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ όσο κι αν είναι αμελητέο (ο ίδιος είχε πριν ατμοσφαιρική 120i)...
Επειδή έχω οδηγήσει τον Ν54 σε 335i, 135i και Ζ4 sdrive35i έχω να σου πω ότι αν έχεις οδηγήσει το S3 θα καταλάβεις τι θα πει lag! Η 35άρα έχει ένα πολύ μικρό 'δίσταγμα' εκεί στις 1.500-2 για πολύ λίγο και μετά απλώς απογειώνεται.
Ναι το S3 ειχε λιγο, και μαλιστα ηταν το 'γαργαλημενο' του vellerefonti, αλλα με 95αρα, και σε σχετικα ζεστη μερα οποτε,
θεωρειτο μαλλον πιο κοντα προς στοκ κατασταση, αφου η συγκεκριμενη βελτιωση ειχε απαιτησεις σε καυσιμα-θερμοκρασιες για να δουλεψει οπως επρεπε...
Δεν θα ειναι δυσκολο λοιπον, να αναλογιστουμε τι θα κανει η στοκ 1Μ με +100κιλα λιγοτερα απο την 335i και με 40αλογα περιπου παραπανω... -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το turbo θα ήταν κακό αν είχε περιορισμένο στροφάρισμα και μ@λ@κισμένο δούλεμα. Αλλά λένε (δεν την έχω οδηγήσει) ότι μόνο με τουρμπομοτέρ δε μοιάζει.
Μήπως πρέπει να είσαι περισσότερο επιφυλακτικός με το τι γράφεται (μιας και υπάρχουν συμφέροντα) ;
Τα ίδια έλεγαν και για το μοτέρ της 335i (γραμμική απόκριση σαν ατμόσφαιρα κτλ), και φίλος που την έχει μου έχει πει ότι το turbo lag ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ όσο κι αν είναι αμελητέο (ο ίδιος είχε πριν ατμοσφαιρική 120i)...
Επειδή έχω οδηγήσει τον Ν54 σε 335i, 135i και Ζ4 sdrive35i έχω να σου πω ότι αν έχεις οδηγήσει το S3 θα καταλάβεις τι θα πει lag! Η 35άρα έχει ένα πολύ μικρό 'δίσταγμα' εκεί στις 1.500-2 για πολύ λίγο και μετά απλώς απογειώνεται.
Ναι το S3 ειχε λιγο, και μαλιστα ηταν το 'γαργαλημενο' του vellerefonti, αλλα με 95αρα, και σε σχετικα ζεστη μερα οποτε,
θεωρειτο μαλλον πιο κοντα προς στοκ κατασταση, αφου η συγκεκριμενη βελτιωση ειχε απαιτησεις σε καυσιμα-θερμοκρασιες για να δουλεψει οπως επρεπε...
Δεν θα ειναι δυσκολο λοιπον, να αναλογιστουμε τι θα κανει η στοκ 1Μ με +100κιλα λιγοτερα απο την 335i και με 40αλογα περιπου παραπανω...turbo lag περισσότερο σε ένα S3 από μια 335i μάλλον δεν υφίσταται... ανάλογα με την ταχύτητα στο κιβώτιο παίζει να το κατάλαβαν οι παντογνώστες διαφορετικά από το ένα στο άλλο μην μπορώντας να βγάλουν αξιόλογα συμπεράσματα... πέραν του ότι ο ακατονομάστος απο και κλείεται με τον τρόπο που οδηγεί να έχει πατήσει τέρμα γκάζι σε S3 ή 335ι... με πρώτες δευτέρες και σκασμένες τρίτες από κατέβασμα...
-
επιπέον,
μπήκα σε 1M, λευκή με περίεργες πινακίδες... ωραίο ήχο, ωραίο τίναγμα από στάση, ωραία ανάρτηση αν και κάπως σκληρή όπως και στο δικό μου για τα ελληνικά δεδομένα...
το σουλούπι καλό, το κιβότιο κακό και τέλος τα φρένα καλύτερα μάλλον στην κατηγορία του... το TTRS [που έχει ότι και το RS3] δεν είχε την ίδια άισθηση φρένων...
τώρα το στήσιμο το έχω μαρκάρει κατά καιρούς, δεν είναι η προτίμησή μου αλλά αν ζούσα βρετανία, θα το είχα στα υπόψιν για ελεγχόμενα drift...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Το turbo θα ήταν κακό αν είχε περιορισμένο στροφάρισμα και μ@λ@κισμένο δούλεμα. Αλλά λένε (δεν την έχω οδηγήσει) ότι μόνο με τουρμπομοτέρ δε μοιάζει.
Μήπως πρέπει να είσαι περισσότερο επιφυλακτικός με το τι γράφεται (μιας και υπάρχουν συμφέροντα) ;
Τα ίδια έλεγαν και για το μοτέρ της 335i (γραμμική απόκριση σαν ατμόσφαιρα κτλ), και φίλος που την έχει μου έχει πει ότι το turbo lag ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ όσο κι αν είναι αμελητέο (ο ίδιος είχε πριν ατμοσφαιρική 120i)...
Επειδή έχω οδηγήσει τον Ν54 σε 335i, 135i και Ζ4 sdrive35i έχω να σου πω ότι αν έχεις οδηγήσει το S3 θα καταλάβεις τι θα πει lag! Η 35άρα έχει ένα πολύ μικρό 'δίσταγμα' εκεί στις 1.500-2 για πολύ λίγο και μετά απλώς απογειώνεται.
Ναι το S3 ειχε λιγο, και μαλιστα ηταν το 'γαργαλημενο' του vellerefonti, αλλα με 95αρα, και σε σχετικα ζεστη μερα οποτε,
θεωρειτο μαλλον πιο κοντα προς στοκ κατασταση, αφου η συγκεκριμενη βελτιωση ειχε απαιτησεις σε καυσιμα-θερμοκρασιες για να δουλεψει οπως επρεπε...
Δεν θα ειναι δυσκολο λοιπον, να αναλογιστουμε τι θα κανει η στοκ 1Μ με +100κιλα λιγοτερα απο την 335i και με 40αλογα περιπου παραπανω...turbo lag περισσότερο σε ένα S3 από μια 335i μάλλον δεν υφίσταται... ανάλογα με την ταχύτητα στο κιβώτιο παίζει να το κατάλαβαν οι παντογνώστες διαφορετικά από το ένα στο άλλο μην μπορώντας να βγάλουν αξιόλογα συμπεράσματα... πέραν του ότι ο ακατονομάστος απο και κλείεται με τον τρόπο που οδηγεί να έχει πατήσει τέρμα γκάζι σε S3 ή 335ι... με πρώτες δευτέρες και σκασμένες τρίτες από κατέβασμα...
Και λίγα λες…άλλωστε εσύ είναι ο ένας και μοναδικός Σουμάχερ του φόρουμ! Φτου σου οδηγάρα μου!
Για πες μας Σούμι. Τι σχέση έχει το turbo lag με το τέρμα γκάζι? Το lag το βλέπεις στις χαμηλές στροφές
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για πες μας Σούμι. Τι σχέση έχει το turbo lag με το τέρμα γκάζι? Το lag το βλέπεις στις χαμηλές στροφές
ο σούμι δε μιλάει με μένα ούτε και με ξέρει, ούτε και με έχουν συδυάσει με το πρόσωπό του βλέποντάς με να οδηγώ... οπότε κόψε την, χαρακτηριστικά για σένα, επιφανειακή εκτίμηση των πραγμάτων, πόσο μάλλον του πως οδηγώ...
...εγώ απλά έθεσα στο τραπέζι την αληθινή μου εκτίμηση για το ποιόν του ακατανόμαστου ως οδηγός, και τον τρόπο με τον οποίο διαφαίνεται ξεκάθαρα η υστέρηση υπερσυμπιεστή στα αυτοκίνητα... οι χαμηλές στροφές δε αυτονόητες αφού πρέπει να ξεκινήσεις με όσο το δυνατόν λιγότερες στροφές και περισσότερο φορτίο (γκάζι) ώστε να αντιληφθείς που και πόσο υστερεί...
μιλάμε...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για πες μας Σούμι. Τι σχέση έχει το turbo lag με το τέρμα γκάζι? Το lag το βλέπεις στις χαμηλές στροφέςΑν και δεν είμαι ο Σούμι , ναι, και εκεί μπορείς να δεις lag.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για πες μας Σούμι. Τι σχέση έχει το turbo lag με το τέρμα γκάζι? Το lag το βλέπεις στις χαμηλές στροφές
Αν και δεν είμαι ο Σούμι , ναι, και εκεί μπορείς να δεις lag.
H τοποθέτησή μου ήταν εξαρχής για τις χαμηλές στροφές.
Όσον αφορά τις υψηλές δε, ο Ν54 είναι σαφώς ανώτερος...και λογικό καθώς είναι 3λτ.
Από εκκίνηση το S3 έχει περισσότερο lag από τον Ν54 και είναι απολύτως φυσιολογικό καθώς μιλάμε για περισσότερα κυβικά και twinscroll.
Δε καταλαβαίνω που είναι το περίεργο?
-
Τι έχεις πάθει κι εσύ καημένε Νίκο...έχεις μπλέξει με όλους τους πειραγμένους...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τι έχεις πάθει κι εσύ καημένε Νίκο...έχεις μπλέξει με όλους τους πειραγμένους...Λες να έχω μέλι;
Προχωραμε...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
'Mπιστάει τ' αμαξ, πουτσ@νει λεμεεεεεε'.
Κοίτα να δεις το αυτοκινητάκι...
Μπιστάει δεν είναι χωροπηδάει?
-
Ναι
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
ΝαιΔε το πιάνω.
Αυτό όμως δε χωροπηδάει.
-
Mε εξατμιση Akrapovic:
http://www.youtube.com/watch?v=RfoJ14Ex ... re=related
Ακουγεται 'οπως πρεπει'...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ναι
Δε το πιάνω.
Αυτό όμως δε χωροπηδάει.
-
μπιστάω
Ορισμός: 8
Λήμμα: 8
Λέξη γενικής χρήσης. Αλλάζει νόημα ανάλογα την φράση που την χρησιμοποιούμε. Δείτε παραδείγματα. -
Έχασες που δεν ήρθες στο πάρτυ της Νίκης, μπιστάγαμε (χορεύαμε) μέχρι το πρωί.
-
Ποιος μου μπίστηξε (βούτηξε) τον αναπτήρα ρε; Είχα έναν αναπτήρα εδώ.
-
Πα να μπιστήξουμε (φάμε) κανά σαν ντουΐ; Πείνασα...
-
Τί πάρτυ θα 'ναι αυτό ρε; Θα μπιστάει (βαράει) καθόλου;
-
Τι έγινε με την Σούλα χθες ρε; Την μπίστηξες (πήδηξες);
-
Καλά ρε πρεζάκια, χθες σου άφησα ένα σακούλι γεμάτο. Πότε πρόλαβες και το μπίστηξες (ήπιες);
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ναι
Δε το πιάνω.
Αυτό όμως δε χωροπηδάει.
-
μπιστάω
Ορισμός: 8
Λήμμα: 8
Λέξη γενικής χρήσης. Αλλάζει νόημα ανάλογα την φράση που την χρησιμοποιούμε. Δείτε παραδείγματα. -
Έχασες που δεν ήρθες στο πάρτυ της Νίκης, μπιστάγαμε (χορεύαμε) μέχρι το πρωί.
-
Ποιος μου μπίστηξε (βούτηξε) τον αναπτήρα ρε; Είχα έναν αναπτήρα εδώ.
-
Πα να μπιστήξουμε (φάμε) κανά σαν ντουΐ; Πείνασα...
-
Τί πάρτυ θα 'ναι αυτό ρε; Θα μπιστάει (βαράει) καθόλου;
-
Τι έγινε με την Σούλα χθες ρε; Την μπίστηξες (πήδηξες);
-
Καλά ρε πρεζάκια, χθες σου άφησα ένα σακούλι γεμάτο. Πότε πρόλαβες και το μπίστηξες (ήπιες);
Στη πίστα πάντως, μπιστάει λέμε όταν έχει πολύ κράτημα και χωροπηδάει λόγω αυτού.
-
BMW 1M 2011