-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πλαστικά αμφιβόλου ποιότητας και αίσθησης,
με κοιταγες περιεργα οταν τα ζουλαγα
ε, μα! όσο κι αν το ζουλάς καλύτερο δε θα γίνει!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πλαστικά αμφιβόλου ποιότητας και αίσθησης,
με κοιταγες περιεργα οταν τα ζουλαγα
ε, μα! όσο κι αν το ζουλάς καλύτερο δε θα γίνει!
Ναι ε;
Να το κοιτάξεις αυτό, δεν σε πήραν δα και τα χρόνια... -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πλαστικά αμφιβόλου ποιότητας και αίσθησης,
με κοιταγες περιεργα οταν τα ζουλαγα
ε, μα! όσο κι αν το ζουλάς καλύτερο δε θα γίνει!
Απωθημενο μαλλον απο τα τοσα χρονια προβολης ''επι τροχων''. Ο Θεοφραστου εχει κανει μεγαλη ζημια τελικα
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...αλλαγές...
πολύ σφιχτή ανάρτηση κάτω από 30 - 40 χλμ/ώρα, αρχίζει και κάθεται... μαλακώνει...
θόρυβος εξάτμισης,
βαρύ τιμόνι, τελικά καλό είναι τώρα που το συνηθίζω, βλέπετε είχα Α1 πριν στην κατοχή μου για μερικές μέρες...
καπό μηχανής χωρίς αμορτισέρ,
καθίσματα χωρίς δέρματινες επενδύσεις - (σε αντίθεση με το σπορ πακέτο των μικρών),
μονό trip computer,έχει διπλό αλλά πρέπει όταν είσαι στον πρώτο να πατήσεις το ΟΚ κουμπί στα χειριστήρια τιμονιού για να 'πάίξεις' μεταξύ των δύο!
πλαστικά αμφιβόλου ποιότητας και αίσθησης,
βαρύ σε αίσθηση αμάξωμα,
ψηλό σημείο φόρτωσης πορτ μπαγκαζ,
πίσω θέσεις επιβατών πολύ κοντινές, ενώ υπάρχει 'νεκρός' χώρος στα πλαινά του εσωτερικού,
κακή εργονομία στην ζώνη οδηγού/ συνοδηγού αφού δεν υπάρχει ρύθμιση ύψους,
οθόνη αφής με μεγάλους χρόνους προσοχής του οδηγού για σχετικά απλές επιλογές,
κτυπημένη πόρτα οδηγού στην ακμή της, όπου και εξέχει περισσότερο από το αμάξωμα,
μονό φωτιστικό σώμα στον χώρο αποσκευών με ενοχλητική διασπορά φωτισμού ενώ προσπαθεί να δει κανείς μέσα του...τα άλλα παραμένουν... προς το παρόν.
για θετικά σχόλια θα περιμένετε πολύ καιρό ακόμη, μέχρι να επιβεβαιωθούν πλήρως.
για όποια ερώτηση σχετικά με τα παραπάνω, μην διστάσετε να ρωτήσετε, δεν δαγκώνω!
Πάντως μετά τη βόλτα vel, μπορώ να πω ότι μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις. Το σασί σου δίνει την αίσθηση του solid ενώ ταυτόχρονα (κατ' εμέ) δεν κοπανάει καθόλου.
Από θόρυβο εξάτμισης...τι να πω?
Μπήκα μετά στο δικό μου και μου κακοφάνηκε που ήταν τόσο...ήσυχο.
Ρε λες να πάω να βάλω κι εγώ ένα μπουρί σόμπας πίσω, μπας και δω άσπρη μέρα?Καλοτάξιδο να ναι vel και πάντα καλότυχο!!!
ΥΓ:Συμφωνώ πάντως μαζί σου ότι το feedback με το R είναι αισθητά περισσότερο από του S3, ίσως γιατί το R δεν προσπαθεί να 'παντρέψει' το κυριλέ με το (ας πούμε) sport.
-
μονο ο Κικιζας δεν εχει παει βολτα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μονο ο Κικιζας δεν εχει παει βολταΠραγματικά, είναι ντροπή πια!
Νομίζω ήρθε η ώρα να κάνουμε δημοψήφισμα!
ΥΓ: Ο Βελ, πρέπει να βρίσκεται δίπλα και να καταγράφει τις μοίρες!
ΥΓ2: Με γεια, καλοτάξιδο, καλότυχο και γεμάτο φρέσκα, λάγνα, υγρά, γκομενάκια εύχομαι!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
μόλις πήρα, προ όλιγου δηλαδή, την στροφή από κτήμα Συγγρού προς Αθήνα με 140 στην εσωτερική λωρίδα, την αριστερή, και με το άφημα - πάτημα του γκαζιού, με λιγότερο ή περισσότερο βύθισμα εννοώ, το κολαράκι έπαιζε αρκετά...
Με ένα γρήγορο υπολογισμό, με την ακτίνα της στροφής να είναι περίπου 170m όταν είσαι στην αριστερή και πας προς Αθήνα (*) αν την πήρες με 140 η μέση πλευρική σου επιτάχυνση ήταν περίπου 0.9 g (=τα τετράγωνο της ταχύτητας σε m/s προς την ακτίνα της στροφής). Αν την έπαιρνες με 145 θα άγγιζες το 1 g. Mετά βέβαια πρέπει να κόψεις πολύ με το που ισιώνεις γιατί η δεξιά που ακολουθεί έχει τη μισή ακτίνα (για να μπορούσες να την πάρεις κι αυτή με 140 μένοντας στην αριστερή λωρίδα θα ήθελες 1.8+ g ).
-
Νίκο δεν έλαβες υπόψιν το σφάλμα ταχυμέτρου. Υπολόγισε ξανά παρακαλώ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μονο ο Κικιζας δεν εχει παει βολταΚι εγω
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Νίκο δεν έλαβες υπόψιν το σφάλμα ταχυμέτρου. Υπολόγισε ξανά παρακαλώ...Εντάξει, πρόχειρος υπολογισμός είναι Αλέξανδρε, ούτε και η ακτίνα της συγκεκριμένης στροφής είναι ακριβώς 170m (στο περίπου την είχα βγάλει κάποια στιγμή με το Google) απλά είχα την περιέργεια να δω τι περίπου θα έδειχνε το επιταχυνσιόμετρο. Το σημαντικό να θυμόμαστε είναι ότι μικρή [%] διαφορά στην ταχύτητα ισοδυναμεί με μεγαλύτερη [%] διαφορά στην πλευρική επιτάχυνση αφού η δεύτερη συνδέεται με το τετράγωνο της πρώτης - π.χ. για 133 αντί 140 (5% διαφορά) έχουμε 'μόλις' ~0.82 g αντί ~0.9 g (9% διαφορά).
Βέβαια μπορεί το σφάλμα του ταχύμετρου να το είχε λάβει υπόψιν ο Κωνσταντίνος προτού γράψει, οπότε...
-
σιγα μην εχει σφαλμα στα 140
-
Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν και στα 80 σφάλμα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν και στα 80 σφάλμα...ναι αλλα οχι ολα
αν τα πραγματα ειναι οπως στο δικο μου μεχρι και τα 200 δεν εχει θεμα, πανω απο τα 200 να το συζητησουμε
-
Τι να σου πω Γιώργο, για να το λες έτσι θα είναι. Το δικό μου καβουρδιστήρι πάντως στα 120 κοντερίσια, έχει 112 πραγματικά (GPS). Του πατέρα μου από την άλλη, στα 200 κοντερίσια έδειχνει 199-200 στο GPS... έχει αλλάξει βέβαια διάμετρο τροχών.
-
Καλα και το clio που το χα βγαλει εθνικη εκλεβε σχεδον 20 στα 150
Κανα 8αρι στα 100 κλεβει και ενα golf 122 φιλου μου που εχουμε δοκιμασει (το χω ξαναπει)Το s και το c2 oμως ειναι πολυ ακριβη, στα 140 δειχουν και τα 2 δειχνουν οτι λεει το gps
Στο audi στα 240+ θυμαμαι σημαντικη αποκλιση (και παλι γυρω στα 8 χλμ ηταν περιπου) , οποτε πιστευω οτι και στο R θα ισχυει κατι αντιστοιχο
Sent from my LG-P500
-
To Golf με 243-244 στο GPS (σε κατηφόρα, με ούριο άνεμο και τον Άγιο Πέτρο να σπρώχνει από πίσω) δείχνει στο ταχύμετρο 270 (που κρύφτηκαν αυτές οι Μ3 να τις εξευτελίσω?).
Το πόσο χάνει το ταχύμετρο είναι ένα ποσοστό % (συν εννοείται) που αλλάζει εύκολα με το vag com. Αν μπείτε στο κρυφό μενού (το golf το έχει στις οθονούλες του climatronic) και βάλετε να δείχνει ταχύτητα αυτή θα είναι πολύ κοντά στο gps. Το esp και το abs χρειάζονται μεγάλη ακρίβεια και αυτή φυσικά υπάρχει. Είναι νομίζω υποχρεωμένες οι εταιρίες να δείχνουν στο ταχύμετρο πάντοτε περισσότερα. Πόσα ακριβώς εξαρτάται από την εταιρεία.
-
Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να ΜΗΝ δείχνουν παρακάτω από τα πραγματικά. Μπορούν αν θέλουν να δείχνουν και τα ακριβή χιλιόμετρα. Όμως, α) για να συγκρατούν τους οδηγούς και β) να είναι καλυμμένες έναντι του νόμου βάζουν συνήθως μερικά χιλιομετράκια παραπάνω.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
μόλις πήρα, προ όλιγου δηλαδή, την στροφή από κτήμα Συγγρού προς Αθήνα με 140 στην εσωτερική λωρίδα, την αριστερή, και με το άφημα - πάτημα του γκαζιού, με λιγότερο ή περισσότερο βύθισμα εννοώ, το κολαράκι έπαιζε αρκετά...
Με ένα γρήγορο υπολογισμό, με την ακτίνα της στροφής να είναι περίπου 170m όταν είσαι στην αριστερή και πας προς Αθήνα (*) αν την πήρες με 140 η μέση πλευρική σου επιτάχυνση ήταν περίπου 0.9 g (=τα τετράγωνο της ταχύτητας σε m/s προς την ακτίνα της στροφής). Αν την έπαιρνες με 145 θα άγγιζες το 1 g. Mετά βέβαια πρέπει να κόψεις πολύ με το που ισιώνεις γιατί η δεξιά που ακολουθεί έχει τη μισή ακτίνα (για να μπορούσες να την πάρεις κι αυτή με 140 μένοντας στην αριστερή λωρίδα θα ήθελες 1.8+ g ).
την επόμενη την πήρα με 90 γιατί ξέρω ότι συνήθως το φανάρι μετά είναι κόκκινο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν και στα 80 σφάλμα...εμένα έχει στα 10 περίπου 10% και στα 100 περίπου 100%...
άσε, όταν πας με 100 σχεδόν δεν κινείσαι!
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
To Golf με 243-244 στο GPS (σε κατηφόρα, με ούριο άνεμο και τον Άγιο Πέτρο να σπρώχνει από πίσω) δείχνει στο ταχύμετρο 270 (που κρύφτηκαν αυτές οι Μ3 να τις εξευτελίσω?).Το πόσο χάνει το ταχύμετρο είναι ένα ποσοστό % (συν εννοείται) που αλλάζει εύκολα με το vag com. Αν μπείτε στο κρυφό μενού (το golf το έχει στις οθονούλες του climatronic) και βάλετε να δείχνει ταχύτητα αυτή θα είναι πολύ κοντά στο gps. Το esp και το abs χρειάζονται μεγάλη ακρίβεια και αυτή φυσικά υπάρχει. Είναι νομίζω υποχρεωμένες οι εταιρίες να δείχνουν στο ταχύμετρο πάντοτε περισσότερα. Πόσα ακριβώς εξαρτάται από την εταιρεία.
πράγματι, στην ηλεκτρονική ένδειξη της ταχύτητας του S3 έπεφτε μέσα σχεδόν 100% αλλά στο αναλογικό ψηφιακό καντράν έλεγε λίγα περισσότερα...
τώρα αυτό δεν το έχω μετρήσει με κανά σοβαρό μηχάνημα αλλά μπορώ να δανειστώ ένα και να κανομε μετρήσεις επιστημονικάς
GOLF R - SCIROCCO R