Βασικά υπάρχει περίπτωση να σου δειχνει σαπουνάδα αν περνάει υγρασία σε κάποιο σωλήνα επιστροφής αναθυμιάσεων , ειδικά αν ειναι στον αέρα ξεσυνδεδεμένος. Πχ στον μποξερ της Alfa , τα λάδια μπαίνουν στον κορμό απο ένα σωλήνα που πάνω σε αυτόν ειναι και ο σωλήνας επιστροφής και όχι κατευθείαν απο τις κεφαλες. Αν ο σωλήνας ειναι στον αερα τότε ο συνδιασμός υγρασίας το πρωί και πρώτες αναθυμιάσεις λαδιών κάνουν σαπουνάδα στο καπάκι του σωλήνα.
Βεββαια , αν βλέπεις σαπουνάδα στο δεικτη , πιο πιθανο να ειναι φλάντζα οπότε ψάχνεις και για αλλες ενδειξεις όπως σταδιακά απώλεια νερου , μπερδεμα στο ρελαντι όσο η μηχανη ειναι κρυα κλπ κλπ.
Κάνε το καλό και αλλαξε μια τα λάδια και τσέκαρε κατάσταση των παλιών και κάνε καθαρισμό σε δεικτη και καπάκι λαδιων για να το παρακολουθησεις.