-
ποιος ο λόγος να υπάρχει;
ειδικά από την στιγμή που κυκλοφορεί σε Yaris και η Daihatsu θα αποχωρήσει από ευρώπη;
-
Μήπως επειδή μπορεί να συνεχίσει να πουλά σαν παλαιό yaris εκτός Ευρώπης; Αφού τώρα ξεκινά η τρίτη γενιά του yaris, το συνεχίζουν.. έτοιμο μοντέλο για τη daihatsu.. πως κάνει η peugeot με το 206; Γιατί το συνεχίζει και το κυκλοφορεί;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ποιος ο λόγος να υπάρχει;ειδικά από την στιγμή που κυκλοφορεί σε Yaris και η Daihatsu θα αποχωρήσει από ευρώπη;
Στην Γαλλία πωλείται κανονικά. Μάλιστα η πλούσια έκδοση με τα 101 άλογα έχει όσο το πιο βασικό Yaris Ουσιαστικά η Daihatsu δεν αποχωρεί απλά πλέον η διάθεση των μοντέλων της θα γίνεται απο κοινού με την μαμά Toyota. Μειωμένο κόστος + μεγαλύτερο δίκτυο. Αναρωτιέμαι αν στην Ιαπωνία θα δούμε Κ-cars Daihatsu με σήματα της Toyota
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ποιος ο λόγος να υπάρχει;ειδικά από την στιγμή που κυκλοφορεί σε Yaris και η Daihatsu θα αποχωρήσει από ευρώπη;
Τουλάχιστον 3 λόγοι. Πρώτο είναι φθηνότερο απ΄το yaris dynamic (χωρίς απόσυρση). Δεύτερο έχει 7 αντί για 4 αερόσακους στον εξοπλισμό ασφάλειας. Τρίτο η daihatsu έχει 35% προκαταβολή και μέχρι 36 άτοκες δόσεις. Η toyota έχει μεν 0% προκαταβολή αλλά μέχρι 84 έντοκες δόσεις. Επομένως με περίπου 5000 ευρώ προκαταβολή και 250 ευρώ το μήνα για 3 χρόνια παίρνεις ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο δίδυμο του yaris με βολική χρηματοδότηση χωρίς τόκους... Το ότι η daihatsu θα αποχωρήσει απ΄την ευρώπη δεν είναι πρόβλημα. Θα πηγαίνεις το charade για σέρβις στην toyota. Ούτως η' άλλως η daihatsu είναι θυγατρική της toyota οπότε κανένα πρόβλημα...
-
Αυτοί οι λόγοι υπάρχουν επειδή έτσι. Άμα θέλεις κάνεις τις αντίστοιχες προσφορές ή εξοπλισμό και σε Τουότα. ΙΜΟ, ή κάνεις κάτι αρκετά διαφοροποιημένο ή δεν κάνεις τίποτα.
Άμα το ρίξουν στα τρυκ, αλά Verso S Trezia, το' χουν χάσει το παιχνίδι. Δείχνει έλλειμα προτάσεων αυτό, και μάλιστα σε μια αγορά (ΕΕ) που βρίθει από προτάσεις ανταγωνιστών. -
Τα Charade είναι made in japan ή συναρμολογούνται Γαλλία;
-
Εχει γινει κι εδω κουβεντα viewtopic.php?f=15&t=46799&start=45#p2258644
Ταυλανδεζικο θα ειναι http://www.europecarnews.com/2011/06/ne ... om-europe/
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
ο κινητήρας του ft ακούγεται ότι θα είναι turboΤο μονο που εχει επιβεβαιωθει ειναι ο 2λιτρος που θα μοιραζεται με το συβαρυ.
-
Μια ερώτηση γαι όποιον γνωρίζει,
Έχει ο πεθερός μου ένα [b]Avensis 1.8 '03[/b] και του έβγαλε πρόβλημα το κομπρεσσέρ του κλιματιστικού. (αφού πρώτα που άλλαξαν το δυναμό....)
Του ζητάνε λοιπόν 1300€ για ανταλλακτικό και εργασία.
Γνωρίζει κανείς αν το ανταλλακτικό μπορεί να βρεθεί με χαμηλότερη τιμή ???
Έκανα μια γρήγορη έρευνα στο net με τον κωδικό του ανταλλακτικού και βρήκα ότι κυκλοφορούν:
- Καινούρια Denso,
- Επισκευασμένα Denso με εγγύηση,
- Καινούρια απο 2-3 άλλες εταιρίες και απο 300-500€,
- πολλά μεταχειρισμένα σε τιμές με τεράστιο εύρος (απο 50 pounds, και 100$, μέχρι 1100€.....)
Το τί πλάκα του έχω κάνει για το 500άρικο που έδωσε για το δυναμό (νομίζω οτι τα πήρε πίσω...) και το 1300ρι κουστουμάκι που του έβγαλαν μετα για τον κομπρέσσορα δεν λέγετε....
Δεν είναι και λίγα....
υπαρχουν και χειροτερα !
για Avensis του 2005 : μονο το ανταλλακτικο (ιδιος κωδικος) 2300 €αν υπαρχει κατι νεωτερο εκτος απο τα παραπανω links please pm
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Ευχαριστώ kingstonian το car.gr δεν το είχα σκεφτεί !!!!!
Το ανταλλακτικό έχει κωδικό Toyota 8831005080 ή DENSO 5SE12C
και Τσίκλη,..... μπαίνει και σε BMW (σειρά 1) .....
http://autolektrik.de/en/compressor-30550711.html 508€ καινουργιο
και http://www.koutsoullis.com/index.php?id=2131
Αλλα μαλλον θα τα εχεις βρει ηδη.Δεν στελνεις και πμ στον Beams?
Το πρώτο είναι 'out of stock', το δεύτερο στην Κύπρο και δεν δίνει τιμές....
Λέω να ξεκινήσω με αυτούς:
http://compressor-express.com/ac-compressor/toyota/Toyota-31-5SEU12C-PV6
381€ + μεταφορικά καινούριο και γράφουν οτι είναι ο DENSO.O Beams έχει αλλάξει πολλές φορές και ξέρεις ???
Καλησπερα,
εχει καει και απο το δικο μου avensis και φοραει τον ιδιο. Οταν χαλασε η toyota τον εβγαλε εκτος εγγυησης και μου ζητησε 1300€.
Εβαλα εναν μεταχειρισμενο περιπου στα 500€ απο Θεσ/νικη αλλα αντεξε 2 χρονια.
Αυτη τη φορα θα βαλω καινουριο. Μπορεις να μου πεις τελικα εαν εχεις αγορασει; Πηρες καινουριο; Γραψε μου λεπτομερειες αν μπορεις - για να μην την πατησω παλι.. -
τόσο ευαίσθητοι είναι κ καίγονται έτσι ;
-
Σε καποιον που ασχολειται με κλιματιστικα φορτηγων κλπ μου ειπε οτι απλα ειναι ευαισθητοι οι κομπρεσσορες και συνηθως καιγεται το πηνιο που εχουν μεσα.
Περιμενω τωρα απαντηση απο τον velissarios να μου πει λεπτομερειες.. -
Κανενα νεο βρε παιδια; Βαλατε ολοι κομπρεσορες στα toyota σας και πηγατε διακοπες ε; Πειτε κ' σε εμας.. γιατι ψηθηκαμε
-
Απο το αμερικάνικο Autoblog κάτι ενδιαφερόν.
http://www.autoblog.com/2011/08/23/2012 ... ve-review/
2012 Toyota Camry
Toyota has manufactured and sold 15 million Camry models across 100 countries since it debuted way back in 1983. It's a number that's nearly unfathomable. If all of those polite four-doors were still roaming the earth, there'd be one for every man, woman and child in Virginia, Maryland and Washington D.C. combined, and you'd still have a almost a million vehicles left over. Even more eye-widening is Toyota's claim that of the Camry models built and sold over the last 15 years, 90 percent are still happily enduring a daily commute on nearly every corner of the planet. By sheer volume and longevity, the Camry is nothing short of an engineering and manufacturing wonder.
Almost by default, the Camry has grown to become the vehicle by which all other mid-sized creations must measure themselves, and over the past two years, Ford, Hyundai, Kia and Volkswagen have unveiled products designed specifically to lure buyers from the Toyota model's swollen ranks. In response, Toyota City has turned out the seventh-generation Camry – a model that's been altered with blink-and-you'll-miss-it delicacy. But as millions of current Camry owners will tell you, that may not be a bad thing...Τυχεροί οι Αμερικάνοι με το Camry. Αρκετά καλύτερο τουλάχιστον εμφανισιακά αλλά οπως φαίνεται απο τις φωτογραφίες και στο εσωτερικό απο το 'ευρωπαικό' Αβένσις και χωρίς να φαίνεται, οπτικά τουλάχιστον καμιά υστέρηση σε ποιότητα κατασκευής.
-
το camry είναι πολύ χλιδάτο , στο dubai κυκλοφορούν κατά κόρον κι επίσης έχει και πολλά ταξι, έτσι ειχα και την ευκαρία να μετακινηθώ μ αυτά αρκετές φορές.
Σου δίνει την αίσθηση κανονικής λιμουζίνας. -
Κανενα νεο βρε παιδια; Βαλατε ολοι κομπρεσορες στα toyota σας και πηγατε διακοπες ε; Πειτε κ' σε εμας.. γιατι ψηθηκαμε
καινουργιο απο την Denso -750 € και αλλα 100 για τοποθετηση !
ολοι οι αλλοι ειτε ειναι out of stock ειτε ακριβοτεροι ειτε ανακατασκευασμενοι
-
Σήμερα εκτός των άλλων (παπαρογερμανικών και Σια) είχα την τύχη να ανοίξω μοτέρ D-4D από Hilux.
Καλά οι άνθρωποι είναι αλλού,ο ορισμός της κατασκευής μ' @@@@@@@
Μοτέρ για σεμινάριο......μπράβο ρε τζαπάνια κρατάτε το brand name πολύ ψηλά,τι κι αν είναι made in south africa το αμάξι είναι τέρας αξιοπιστίας. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Σήμερα εκτός των άλλων (παπαρογερμανικών και Σια) είχα την τύχη να ανοίξω μοτέρ D-4D από Hilux.
Καλά οι άνθρωποι είναι αλλού,ο ορισμός της κατασκευής μ' @@@@@@@
Μοτέρ για σεμινάριο......μπράβο ρε τζαπάνια κρατάτε το brand name πολύ ψηλά,τι κι αν είναι made in south africa το αμάξι είναι τέρας αξιοπιστίας.Γιατι το ανοιξες;
-
Πείρος πιστονιού,χτύπαγε
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Πείρος πιστονιού,χτύπαγεΠροβλημα τυχαιο ή εκ κατασκευης πιστευεις οτι ειναι;
TOYOTA FORUM