Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    dr-chronis

    @dr-chronis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dr-chronis Unfollow Follow

    Latest posts made by dr-chronis

    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ο χρήστης audipassion έγραψε:
      Ο μικρός μου αδερφός την έχει από πέρυσι το καλοκαίρι και το αμάξι έχει γράψει 13κ χμ όχι πολλά εντάξυ αλλά με τρείς διαφορετικούς οδηγούς σε διαφορετικές συνθήκες , όλα καλά λοιπόν κανένα θέμα , αν σκέφτεσαι για αγορά θα πρότεινα την 170άρα καλύτερες επιδόσεις χαμηλότερη κατανάλωση και τέλη εμάς είναι με τα 120 και ο bro κοιτάει το πρόγραμμα της novitec που δίνει 30 άλογα το χει ψάξει κανείς ;

      Ετσι κιαλλιως 170, μικρη η οικονομικη διαφορα, πολλα τα οφελη του multiair, νομιζω οτι η 120-αρα δεν μπαινει κ στον πρασινο δακτυλιο, ετσι δεν ειναι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Δεν το λέω ειρωνικά.
      Τη θαυμάζω και ειλικρινά πιστεύω τον Μαρκιονε, στο ότι η Αλφα έχει δώσει προτεραιότητα στην αξιοπιστία.
      Τα 25.000 που απαιτεί μια Τζουλιέτα, είναι όμως ένα σημαντικό ποσό.
      Εγώ πριν επενδύσω, έχοντας υπόψιν το παρελθόν της εταιρείας, θεώρησα σωστό να περιμένω λίγο.
      Περίμενα τουλάχιστον μεχρι να εμφανιστεί το αντίπαλο δέος (A-class) και να μαζέψω τα 3/4 του ποσού.
      Κατά την γνώμη μου οι αριθμοί συνεχίζουν και ευνοούν την Τζιουλιετα, τουλάχιστον στα θέλω μου.
      Με μόνη σκιά το αμφιλεγόμενο θέμα αξιοπιστίας. Για το οποίο τόσα ειπώθηκαν, πολλές φορές άδικα.
      Όμως η αλήθεια είναι οτι ήταν πραγματικά πολύ νωρίς για να βγει κάποιο συμπέρασμα.
      Τώρα όμως η Τζιουλιετα έχει φτάσει σε μια ηλικία ωρίμανσης, που τα πολλά προβληματα που είναι να εμφανιστούν, θα πρέπει να έχουν ήδη αρχίσουν να εμφανίζονται, κυρίως εάν πρόκειται για αναξιόπιστο αυτοκίνητο, όπως υποστηρίζουν οι κατήγοροι.

      Γιαυτό λοιπόν νομίζω οτι είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξαναθέσει κάποιος αυτό το ερώτημα και να βγει ένα ποιο ασφαλές συμπέρασμα.
      Κανένα συνεργείο και καμοια αντιπροσωπεία δεν μπορεί να απαντήσει με ειλικρίνεια σε κάτι τέτοιο, λόγω των εμπλεκόμενων συμφερόντων. εάν όμως υπάρχει κάποια χτυπητή αδυναμία, μέχρι τώρα θα έχει αρχίσει να γίνεται γνωστή, γιαυτό λοιπόν απευθύνω και εγώ τώρα εδώ (και όχι μόνο) αυτό το ερώτημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Λοιπόν; Τελικά χαλάνε οι Τζιουλιετες ή δεν χαλάνε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Σπανιο μεν, αλλο το πιο συχνο απο τα σοβαρα αναφερομενα δε.
      Κ για αυτο εγω ρωταω, μηπως ειναι καλυτερα να επιλεξει καποιος TCT (παρολοπου για μια 20ετια οδηγα manual)
      Υπαρχουν τετοια θεματα στο TCT, εστω κ αυτα σπανια?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      @Κικιζα αυτο εννοω, πλεον ωριμασε!
      Του ασταναπαν, ειναι μεγαλυτερο του ετους κ ειχε προβληματα απο την αρχη. Αυτα ειναι τα βρεφικα προβληματα που διορθωθηκαν στις επομενες παρτιδες...

      Το οτι η πιατσα ελεγχεται απο τους Γερμανους ειναι αδιαμφησβητητο, αφου γινεται παντελως απροκαληπτα.
      Μερικες φορες ειναι τοσο εμφανες, που το καταλαβαινεις κ απο τον τιτλο των εν λόγω περιοδικων, χωρις καν να χρειαστεις να ψαξεις απο που προερχονται κ απο ποιον χρηματοδοτουνται.

      Αυτο δεν αναιρει ομως την ποιοτητα κ αξια των Γερμανικων κατασκευασματων. Φυσικα κ ειναι κορυφαια, δεν βρισκονται τυχαια εκει που βρισκονται.
      Που κ που ομως βγαινουν καποια μοντελα που τα απειλουν, ε και αυτα πρεπει να λασπωθουν με συστηματικο τροπο.
      Τη G, την περιμεναν στη γωνια εδω κ 2 χρονια για να βρουνε κατι να πουνε πολυ.
      Ακομη κ οι ιδιοκτητες της ηταν ασυνηθιστα καχυποπτοι κ δικαιως εδω που τα λεμε.
      Κ εγω θα ημουν.
      Ομως ο χρονος περασε κ η αληθεια ειναι πως δεν τους εχουν φαει τα συνεργεια, οπως καποιοι κακεντρεχης εξ αρχης υποστηριζανε... Εγω αυτο ειδα, αυτο λεω.

      Επισης δεν πιστευω οτι εγινε κ κανα θαυμα, απλως χρισημοποιησανε καλυτερα κ ακριβοτερα υλικα.
      Εδω ειναι το στοιχημα της αλφα κ αυριο μεθαυριο κ της Pezo-renault.
      Σιγουρα κανεις δεν εχει την βιομηχανια των Γερμανων, ουτε την ανεση της αγορας τους, οχι ομως οτι δεν γινεται πλεον σημερα, που οι παντες αντιγραφουν τους παντες κ οι διαφορες εκμηδενιστηκαν,
      δεν ειναι κ τοσο αδυνατο να παρουσιασει κ μια Αλφα ενα μοντελο της προκοπης.
      Ειδικα οταν ειναι μιση γενια μπροστα απο καποια συγκεκριμενα μοντελα που οδηγουν σημερα την αγορα.

      Καλη η 1, εμενα ομως μου αρεσε πολυ περισσοτερο η παλια. Μεχρι τωρα επαιρνα μονο μεταχειρισμενα Ιαπωνικα κ χρονια τωρα που ηθελα να παρω καινουργιο, ειχα την 1 ως στοχο, περιμενα να βγει το καινουργιο κ ως πακετο με ξενερωσε κ πολυ μαλιστα κ δεν αναφερομαι μονο στην εξωτερικη εμφανιση...
      To scirocco μου εφτανε, αλλα αφου δεν βγαινει 5-πορτο δεν μου κανει τωρα που ερχεται το μωρο, αλλιως θα το ειχα παρει κ δεν θα περιμενα ουτε την νεα 1, ουτε τη G. Κατα την γνωμη μου, μεχρι να βγει το νεο golf, scirocco, a1 k A class, η G παιζει μονh της, στα θελω μου τουλαχιστον. (k του μεσου Ελληνα που ζει Αθηνα)
      Εγω δεν οδηγω στην autoban ουτε χρειζαται να παω απο το LA στην washigton. Ουτε κανω τα απειρα χιλιομετρα.
      Μικρο ειναι πολυ μικρο για οικογενεια, μεσαιο, ειναι πολυ μεγαλο για να κινεισαι κ να παρκαρεις στο κεντρο.
      Οταν βγαινω επαρχια/περιφεριακο τα 200χμ μου φτανουν κ περισσευουν, με 0-100 κατω απο 10' προσπερνω με ασφαλεια στους στενους εγνικους δρομους του Ελλαδισταν.

      Η χρυση τομη, μεγεθους, δυναμης, επιταχυνσης, καταναλωσης/τελη, ανεσης kai prestige, μεχρι τα 25χιλιαρικα, ειναι για μενα η G170. (θα περιμενω λογω κρισης το σεπτ, οπου θα εχω το ποσο cash k θα εχει βγει
      Οι αριθμοι της μιλανε απο μονοι τους, το TCT δε, ειχε παρουσιαστει ως η πιο ιδανικη λυση, κ εβγαινε στον 170αρη που σταμπαρα εξ αρχης.
      Αρχικα παρουσιαστηκε ως πιο οικονομικη, με λιγοτερους ρυπους (τελη) καταναλωση (ακριβης βενζινης) κ πιο γρηγορη κ πιο ξεκουραστη στην πολη κ πιο οικονομικη στο service κ πιο καινουργια στο σοφτ κ βελτιστοποιημενη στα λοιπα ηλεκτρονικα.
      Επισης δεν θα ειναι της 1ης φουρνιας του ασταναπαν, ουτε θα εχει προβλημα κουμπωματος 1ης, ουτε το συριγμο της Mito TCT κ τα θεματα του SS

      Τα γερμανικα ομως περιοδικα μας, την βγαζουν ως κλασσικο αυτοματο κιβωτιο, που ειναι πιο αργο, πιο καταναλωτικο, πιο ασυμβιβαστο κ οι φημες λενε οτι ισως να κληρωνομησε κ τα θεματα του TCT Mito.
      Εδω κ μηνες προσπαθω να δω τη ισχυει κ δεν μπορω, δεν ξερω κανεναν που την εχει, ουτε αντιπροσωπια για test drive.
      Τα Ελληνογερμανικα περιοδικα τη δοκιμαζουν επιτηδες στο normal κ αναλωνονται περισσοτερο στα να διαφημιζουν την ανωτερωτητα του DSG k της μπεμπας, παρα αυτα που πραγματικα με ενδιαφερουν (εχω διαβασει τουλαχιστον 6 Ελληνικα αρθρα) κ ειπα κ εγω να δω μην τυχει κ ξερει καποιος εδω περισσοτερα.
      Οι αντιπροσωπειες βεβαια που θελουν να την πουλησουν υποστηριζουν τα εργοστασιακα, οι μαστορες εχουνε κ απο μια γνωμη κ ακομη συμπερασμα δεν βγηκε...

      Τεσπα, μεχρι το σεπτ. που θα βγει η A class, εχω καιρο να αποφασισω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Μπορουμε να επιστρεψουμε επι του θεματος;
      Ο κοσμος που ερχεται εδω, θελει να ενημερωθει επαυτου, συγκεκριμενα...

      Η 'κουκλα' δεν βγηκε χτες, ειναι πλεον ενα αυτοκινητο που σιγα σιγα ωριμαζει.
      Περαν των προκαταληψεων που υπαρχουν γενικοτερα για τα Ιταλικα αυτοκινητα κ ειδικοτερα για την αλφα, οι πληροφοριες που ειχαμε ηταν, το λιγοτερο... ανεπαρκης για αντικειμενικη αξιολογηση της αξιοπιστιας.
      Η αξιοπιστια κρινεται σε βαθος χρονου κ περνοντας εποψιν τα ποσοστα προβληματων που εμφανιζονται (συχνοτητα+σοβαροτητα).
      Δυστηχως τα οικονομικα/εταιρικα συμφεροντα κ οι φανατισμοι αλλοιωνουν κατα πολυ το αποτελεσμα.
      Ειναι γεγονος οτι κ στην χωρα μας, ο ειδικος τυπος κ η πλειοψηφια των πωλητων/resellers/συνεργειων, ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ απο γερμανικων συμφεροντων στοιχεια.
      Αυτα σε συνδυασμο με την προκαταληψη δημιουργουν πολυ επικινδυνους συνδυασμους...
      Καταλαβαινετε προς τα που φυσαει ο ανεμος κ προς τα που θα πρεπει να γυρει καποιος για να εχει πιο αντικειμενικη αποψη.

      Σιγουρα η Τζουλιετα ειναι ενα καινουργιο μοντελο κ αυτα εχουν τα βρεφικα τους θεματα.
      Ειδικοτερα αυτα που αγορασθηκαν πριν απο ενα χρονο, τα πρωτα.
      Οπως του ασταναπαν (εαν δεν ειναι απλως αλλος ενας καφρογκολφακιας που λασπολογει)

      Εγω προσωπικα ξερω προσωπικα 8-10 κατοχους τζουλιετας, τα αυτοκινητα τα βλεπω κ τα ζω.
      Ολα σχεδον του 2011, κανενα δεν εχει απολυτως κανενα εμφανες προβλημα.
      Ετυχε? Πετυχε? Δεν ξερω, μικρο το δειγμα, σιγουρα δεν σημαινει οτι οι Τζουλιετες ειναι ατρωτες, ξερω ομως οτι οι οδηγοι τους τα σεβονται κ εαν εβγαζαν προβλημα, θα ηταν της εταιριας.
      Κ το να ακουσω καποιον τυχαιο, που μπορει οντως να εχει, η να μην εχει οντως το αυτοκινητο που λεει οτι εχει κ ποιος ξερει απο που το πηρε κ πια παρτιδα ηταν, πως το (κακο)χειριστηκε... προσωπικα δεν μου λεει πολλα, εχοντας δει οσα ειδα...
      Ομως εχω τα αυτια μου κ τα ματια μου ανοιχτα κ το λαμβανω υποψιν.

      3 ειναι οι λογοι που εγω δεν εχω τζουλιετα. Τα scirocco βγαινει μονο 3-πορτο, περιμενω να δω πως θα βγει το TCT σε βαθος χρονου και κυριως ποσο θα κανει η A class 155hp στην Ελλαδα.

      Ναι, υπαρχει οντως αναφερομενο θεμα με κρηγμους στο σασμαν κ στο κουμπωμα μικρων ταχυτητων.
      Εγω ειμαι toyotakias k 3/5 των τουοτα που ειχα, ειχαν τετοιους κρηγμους σταδιακα, σε βαθος χρονου, ακομη κ το RAV4 το παλιο, το σκυλι, μου εβγαλε θεμα στο κιβωτιο κ τι παει να πει αυτο?

      Ξερετε γιατι η Αλφα τα αλλαζει τα κιβωτια τωρα χωρις πολλες κουβεντες?
      Επειδη η εταιρια οντως προσπαθει με σεβασμο στον πελατη να ανεβασει την αξιοπιστια κ να αλλαξει τις εντυπωσεις.
      Κ οπως πλεον φαινεται με το MITO, οντως τα καταφερε κ σταματησε να φτιαχνει 147!!

      Δεν με νοιαζει εαν θα της βγει η οχι το στοιχημα, εαν θα μπει μεσα η θα πλουτισει, να θεμα ειναι να καρπωθω εγω ενα μοντελο που θα μου δινει πλεονεκτηματα εναντι αλλων!

      Ειχα ενα σεβασμο στους 4τ κ στο κοινο τους, αλλιως ηταν τα πραγματα την προηγουμενη δεκαετια...

      ηρθα κ εγω να ρωτησω καποια θεματα για την TCT, (επιδοσεις ΜΕ D κ οχι Ν, καταναλωση σε σχεση με manual, συνδυασμο με SS, ηχους σε χωματοδρομο, απουσια των θεματων του κιβωτιου του χειροκ. κτλπ) αφου σιχαθηκα να διαβαζω το εκθιασμα της νεας, ασχημης 1, μετεφρασμενο απευθειας απο τα γερμανικα, στην πλειοψηφεια του Ελληνικου ειδικου τυπου.

      Κ ετσι εψαξα στο θεμα αυτο απο την ημερομηνια εμφανισης του TCT k παρα την πολυ δυσκολη προσπαθεια φιλτραρισματος των αχρηστων ποστς, ειδα οτι υπαρχουν σπιθες ελπιδας για ενημερωση κ ανταλλαγη ιδεων, με νοημα κ ουσια.
      Ελπιζω η off topic μαχη να εκλεισε επιτελους τον κυκλο της κ απο εδω κ στο εξης, οσοι συμμετεχουν, να το κανουν με θεματα που αφορουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο κ εαν γινεται πλεον, χωρις πολλες εικασιες, γενικοτητες κ περιαυτολογισμους.

      Πλεον καθε γειτονια εχει την Τζουλιετα της, θα επρεπε να βγαζουμε πολυ πιο ασφαλη συμπερασματα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Starlet, Yaris, Rav4 με συνοδεψαν στις πρωτες 3 δεκαετιες της ζωης μου.
      Τωρα θελω με το 25% του μισθου μου, μεχρι να τελειωσει η συμβαση μου, να ξεχρεωσω ενα αυτοκινητο, σε 5 χρονια, που να καλυπτει τις αναγκες ,μου κ αυτο το κατι παραπανω. Μεχρι τα 25.000

      Επειδη μεγαλωσα με καφρο-γκολφακιδες κ για δεκαετιες ολοκληρες το θεωρουσα υπερτιμημενο, θα ηταν ενα εξτρα μπονους, εαν η επενδυση των 25κ, το κερδιζε στα σημεια, σε μια εποχη που τα αυτοκινητα του λαου ειναι καλυτερα απο ποτε!

      Ειμαι πλασμα της λογικης, θα θεσω τους παραμετρους μου κ θα δειτε οτι η τζουλιετα μπορει να πουλησει κ περα απο το συναισθημα.

      Κατοικω κ κινουμαι στο κεντρο της Αθηνας στης ωρες αιχμης, παρκαρω σε πολυ πυκνοκατοικημενες περιοχες, χωρις παρκινγκ.
      -Το μεγιστο μηκος του αυτοκινητου δεν πρεπει να ξεπερνα αυτο της μπεμπας σειρα 1
      -Κ εαν γινεται ας ειναι κ αυτοματο.

      1 Φορα το μηνα πηγαινω στα Ιωαννινα για κυνηγι η επισκεψη σε συγγενεις.
      Δεν ξερω εαν εχετε δει το εθνικο δικτυο στην επαρχια, αλλα σε καποιες περιοχες ειναι τραγικο για θεματα λοιπον ενεργητικης ασφαλειας,
      -θελω μια καλη 0-100 κατω των 10'' κ καλα ρεπριζ για προσπερασματα φορτηγων κ κονβοι Αλβανων, οταν μου δινεται η ευκαιρια, σε συνθηκες περιορισμενης ορατοτητας.
      -καλα φρενα κ κρατημα σε φιδησιους δρομους.

      Βγαινω κ παραλιακη για καφε
      -Εμφανισιμο κ prestigious αμαξωμα. Ενταξει με 8000 μπορω να παρω μια second hand slk, αλλα ας ειναι τουλαχιστον κατι καλυτερο απο τα συνηθη...
      Κ καμοια φορα μπορει να χρειαστει να μεταφερω ενα φιλο κ 2 κοπελες με τακουνια κ μινι, που δεν μπορουν να σπασουν για να χωρεσουν στο πισω καθισμα ενος 3πορτου, χωρις να εκτεθουν στο σκυψιμο.
      Καποια στιγμη θα σταματησω να ειμαι εργενης κ επειδη σκεφτομαι να κρατησω αυτην την επενδυση των 25κ, περαν τοων 5 ετων
      =>5πορτο, αλλα να δειχνει sport hatchback, να ειναι κομψο κ νεανικο κ φινετσατο κ να μην ξεφευγει.

      Στην εποχη κρισης δεν θα ηθελα να ξεφυγω απο τα 1400 κυβικα κ επειδη τα 120-130 αλογα δεν μου φτανουν για να εχω τις επιδοσεις που θελω στο εθνικο δικτυο, επιδοσεις που θα μου επιτρεψουν να κινηθω πιο γρηγορα απο τα περισοτ. αυτοκ που θα συναντησω.
      -> 1.4 κυβικα και τουρμπο ειναι το παλιοτερο 1800-αρι

      Πολλες εταιριες εχουν προτασεις σε αυτο το segment. Oι υποψηφιοι:

      • VW Scirocco 1.4lit, 160 HP
      • BMW series 1
      • Audi A1 185hp
      • Honda Civic Hybrid

      Tα Γαλλο-Ισπανικο-Τσεχικα, απλα δεν εχουν αρκετη κλαση κ δεν θα τα πληρωσω 25κ
      Το Civic ειναι αργο κ πειραματικο στα ιδια λεφτα, οχι ιδιαιτερα ομορφο, οπως παλια.
      Το Α1 ειναι αρκετα τσιμπημενο για τοσο μικρο, δεν ειμαι φαν των ρετρο γραμμων του κ μου φαινεται μεγαλος συμβιβασμος το να επιστρεψω σε διαστασεις Yaris παλι.
      Η μπεμπα θυσιαζει το πορτμπαγκαζ για να κανει μπαντιλικια, ε και?? Ξεχασε μια δεκαετια να αναβαθμιση τους κινητηρες της κ εχει την πιο ακριβη κ ψοφια προταση της αγορας.
      Οι νεοι τουρμπο κινητηρες ειναι δυνατοι, αλλα ξεφευγουν σε κυβικα χωρις πραγματικο πλεονεκτημα, μετα απο 10 χρονια περιμενα περισοτερα, αλλα το μονο που καταφεραν ειναι να μεγαλωσουν τις διαστασεις κ να ασχημηνουν το αμαξωμα, σε βαθμο που το θεωρω downgrade!
      To Scirocco, ειναι το golf killer της VW, αυτο που θεωρητικα δεν θα δωσει στους καφρο-γκολφακιδες ψωμι για παντος τυπου ασαφεστατες κ αναποδεικτες κατηγοριες κ βλακωδη γενικευμενα θεωρηματα, που βασιζονται κυριως στις Γερμανικες ριζες κ διαστασεις του εν λογο οχηματος. Ομως ειναι αυστηρως 3πορτο κ εχει 10 αλογα λιγοτερα στα ιδια κυβικα.
      Επισης συντομα θα παλιωσει.

      Ετσι λοιπον ερχεται η Τζιουλιετα κ συμπληρωνει το παζλ, προσφεροντας ενα αψεγαδιαστο συνολλο.
      Πραγματικα απανταει κατουσιαν στα θελω μου κ πιστευω οτι εκφραζω ενα τεραστιο μερος της Ελληνικης αγορας, σε αυτα που θελω, χρειαζομαι, μπορω κ πρεπει να εχω!

      Η TCT των 170 ιππων νομιζω υπερκαλυπτει τις αναγκες μου, μετα την αποφαση της VW να αποσυρει τους 1.4 με 170 κ να προσφερει μονο 160, νομιζω οτι δινει ενα σαφες πλεονεκτημα στην Αλφα να συμπληρωσει ενα κενο, η μαλλον να οδηγησει μια κατηγορια, εστω κ για λιγο.

      Περιμενοντας τoν σεπτ για την TCT, ηδη ξεκινανε καποιες καμπανες εν ονοματι:

      • Audi A1 sportback
      • Mercedes A class 2012
      • Toyota coupe

      Εαν επαιρνα τωρα την αποφαση η Τζουλιετα δεν εχει αντιπαλο, αλλα συντομα το παιχνιδι στην κατηγορια της θα χοντρυνει επικινδυνα...
      Εαν τα παραπανω 3, ξεφυγουν απο τα 25.000 στις προτασεις τους στα 170+ αλογα, τοτε συντομα θα παρω μια 170 HP TCT alfa silver.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • RE: Audi A1

      To sportback A1

      http://www.audi.co.uk/audi-innovation/concept-cars/a1-sportback-concept.html
      
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
      ο κινητήρας του ft ακούγεται ότι θα είναι turbo

      Το μονο που εχει επιβεβαιωθει ειναι ο 2λιτρος που θα μοιραζεται με το συβαρυ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Η εξαιρετικη, πανεμορφη νεα, α κλασση, ερχεται σε περιπου ενα χρονο.
      http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/corporate-news/mercedes-benz-takes-the-stage-at-auto-shanghai-2011/
      Επιτελους hatchback k turbo!
      Επιτελους εναρμοσμενη στα θελω του μικρομεσαιου Ελληνα, που ζει στην Αθηνα, δεν εχει παρκινγκ κ κανει κ διαδρομες στο επαρχιακο δικτυο!!

      Μπορει καποιος να εκτιμησει ομως την τιμη της? Αυτη με τα 2λιτρα κ 210 αλογα θα φτασει σιγουρα τα 30.000+
      (για τις προυχοντες που θελουν μερσεντες αλλα δεν μπορουν να κουμανταρουν τις μεγαλες)
      Ομως μια με τουρμπο, στα 1.6λιτρα, (κ 180 αλογα περιπου) που θα ανταγωνιζεται το γκολφ, α3, σειρα 1 κ Τζιουλιετα των 1.4-1.6 θα εχει και αναλογη τιμη (εως 25.000) η θα ξεφυγει πολυ?

      Εχει ακουσει καποιος κατι συγκεκριμένο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-chronis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr