-
Το πρόβλημα σε αυτή τη χώρα είναι ότι και οι ίδιοι οι φυλακές δεν έχουν συνειδητοποιήσει την διδακτική αξία της τιμωρίας. Όταν δεν παίρνεις το δίπλωμα από τον Λάππα που πηγαίνει με 200 για να μπορεί να πηγαίνει στην δουλειά του ο ανθρωπος μετά είναι γελοίο να απορείς γιατί εξακολουθεί να οδηγεί με τέτοιες ταχύτητες. Όταν δεν παίρνεις το δίπλωμα από την κυρία που το παράτησε πάνω στην στροφή και έκλεισε την λεωφόρο για 10 λεπτά μετά πρέπει να αποδεχτεις ως απόλυτα φυσιολογικό το ότι βρήκε το θρασσος να το ξαναπαρατησει όπως νάναι. Όταν δεν παίρνεις το δίπλωμα από τον κύριο που πέρασε τα διόδια χωρίς να πληρώσει δεν δικαιούσαι μετα απορείς όταν τον βλέπεις να ξαναπερναει έτσι και όταν βλέπεις να ακολουθούν και άλλοι το παράδειγμα του. Όταν δεν παίρνεις το δίπλωμα απο κάποιον που οδηγεί με 60 στα στενακια, μετά δεν μπορείς να πεφτεις απο τα σύννεφα όταν κάποτε κάποιος θα χτυπήσει.
Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι να μειώσεις την παραβατικότητα, πρέπει να τιμωρείς όσους συνειδητά γράφουν τον νομό στα παπούτσια τους. Μπορείς να τους τιμωρησεις όλους; Ασφαλώς όχι, ούτε πρότεινε κανείς να... εκτελεστούν οι λίγοι που πιάνονται. Ακόμα και έναν στους 20 όμως να τιμωρείς με τα προβλεπόμενα από τον νομο, λειτουργούν ως παράδειγμα για τους υπόλοιπους. Γιατι είτε μας αρέσει είτε όχι και τώρα ως παράδειγμα λειτουργούν, αλλά ως κακό παράδειγμα: 'γιατί δεν το αφήνεις εδώ το αμάξι; Όλοι εδώ το αφήνουν, το είπε και ο περιπτερας, δεν γράφουν ποτέ'. 'Καλά, είσαι χαζός και πληρώνεις διόδια; Κανένας δεν πληρώνει, η αστυνομία δεν ασχολείται'. 'γιατι να μην κατεβουμε με το αμαξι στο κεντρο ρε συ; Τι θα πει που θα παρκαρουμε; Θα το βάλουμε για λίγα λεπτά στο πεζοδρόμιο, δεν γράφουν ποτέ εκεί'.
Έχουμε τεράστιο έλειμα ουσιαστικής αστυνόμευσης (=αποθαρυνσης) των μικροπαραβάσεων και αυτές συσωρευμένες προκαλούν χαοτικες συνθήκες, κίνδυνο και υποβάθμιση της ποιότητας ζωής όλων μας. Όμως ο τυπικος Έλληνας (και αυτό το βλέπουμε και στις δημοσιεύσεις στο forum) θεωρεί ότι αυτός πρέπει να αποτελεί εξαίρεση όταν βεβαιωνεται παράβαση εις βάρος του. Ναι παρκαρα εδώ, αλλά κάποτε δεν απαγορευόταν. 'Ναι το άφησα εκεί που εμπόδιζε, αλλά μόνο για ένα λεπτό'. 'Ναι είχε σήμα απαγόρευσης στάσης, αλλά το γουρούνι με έγραψε χωρίς να με προειδοποιήσει να φύγω.' 'Ναι πήγαινα ανάποδα στον μονόδρομο, αλλα μόνο για 50 μέτρα, είναι δυνατόν να κάνω γύρω ένα τετράγωνο για να πηγαίνω στο σπίτι μου;' 'Ναι εστριψα εκεί που απαγορευόταν, αλλα δεν ενοχλούσαν κανένα.' 'Νταξ, πέρασα το φανάρι με κόκκινο, αλλα όχι να μου πάρετε το δίπλωμα ρε παιδιά.' 'Ναι οδηγούσα έχοντας πιει, αλλα το αντέχω εγώ.'
Το κυριότερο όμως είναι το 'ναι, ok, παρανόμησα, αλλά γιατί δεν πιάνετε πρώτα όλους τους άλλους που κάνουν σοβαρότερες παραβάσεις απο εμένα;'
Δεν είναι να απορεί κανείς βέβαια που αυτοί τους οποίους πληρώνουμε για να επιβάλουν την εφαρμογή των νομών είναι τόσο απρόθυμοι να κάνουν την δουλειά τους. Όπως βλέπουμε στους δρόμους, πολλές φορές είναι οι πρωταθλητές των παραβάσεων ακόμα και όταν δεν συντρέχει κανένας απολύτως λόγος.
-
Tα μπέρδεψες λίγο ΧΛ, δε μιλάω για την περαβατικότητα και την έλλειψη αστυνόμευσης, μιλάω για τη νομοθετική ρύθμιση που αφορά τα διόδια. Η οποία προβλέπει να χάσει κάποιος το δίπλωμά του (αντί να πληρώσει απλά ένα πρόστιμο) για κάτι που είναι απείρως πιο 'αθώο' από τις παραβάσεις που ανέφερα, όταν ο εγκληματίας με το τρέιλερ χωρίς φρένα ή αυτός που πάρκαρε σε ράμπα ΑΜΕΑ ή αυτός που πέρασε το πρώτο όριο μέθης (άρα έχει πιει πάνω από 2 ποτήρια) θα τη βγάλει καθαρή με ένα προστιματάκι και 'πέρνα εντός ολίγων ημερών και θα σου κάνουμε και σκόντο 50% μεσιέ'.
Και να θέλουν να αποδείξουν οτι δεν είναι ελέφαντες, δεν μπορούν. Η διάταξη ψηφίστηκε αποκλειστικά και μόνο για να προστατευτούν τα δικαιώματα των φίλων εργολάβων, των πρώτων τη τάξει παρανόμων, αν θες τη γνωμη μου (καθότι είναι παράνομο να πληρώνεις για έναν δρόμο στον οποίο παίζεις το κεφάλι σου μέτρο με το μέτρο) και όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Αν τους ένοιαζε πραγματικά το καλό το δικό μας και του τόπου κατ' επέκταση ΘΑ ΕΚΟΒΕ ΚΕΦΑΛΙΑ Ο ΝΟΜΟΣ για μερικές από τις παραβάσεις που προανέφερα (άλλου παπά ευαγγέλιο αν η αστυνόμευση θα ήταν σωστή, μιλάμε για άλλο πράγμα τώρα), αντί απλά να χαϊδεύει μάγουλα, ζητώντας ένα χαρτζηλίκι καθαρά εισπρακτικό και ούτε κατά διάνοια διδακτικό.
-
Δεν ήταν απάντηση στο δικό σου μήνυμα και δεν έχω μπερδέψει απολύτως τίποτα, Κ.Σ.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Η υπερβαση του ορίου ταχύτητας έως 30 χαω (δηλαδή ας πούμε σε έναν δρόμο της πόλης, σαν την Κωνσταντινουπόλεως πχ, να πας με 80), η απότομη επιβράδυνση χωρίς λόγο και προειδοποίηση, το αντικανονικό άνοιγμα των θυρών του οχήματος (στ' @@ μας το μηχανάκι με λίγα λόγια), η επικίνδυνη φόρτωση του οχήματος (πλην φορτηγών), η στάση και η στάθμευση σε ράμπα ΑΜΕΑ (στ' @@ μας και τα ΑΜΕΑ), η αντικανονική χρήση φωτων (και των ομίχλης συμπεριλαμβανομένων), η διακοπή πομπής, στρατιωτικής φάλαγγας, στοίχου μαθητών, η περιεκτικότητα αλκοόλ στο αίμα μέχρι τα 0,40 mg/l, η παρεμπόδιση οχημάτων έκτακτης ανάγκης, η οδήγηση ρυμουλκούμενου χωρίς προβλεπόμενο σύστημα πέδησης, η κακή κατάσταση των φωτιστικών σωμάτων του αυτοκινήτου κτλ... έχουν ένα κοινό σημείο. Είναι ΟΛΕΣ αυτές οι παραβάσεις λιγότερο επικίνδυνες από το να μην πληρώσει κάποιος διόδια, επειδή γι' αυτές δεν προβλέπεται αφαίρεση διπλώματος. Κύριοι, συγχαρητήρια! Είσαστε λοβοτομημένοι και δεν το έχετε πάρει χαμπάρι!Σωστα ολα οσα αναφερεις, αλλα ειπαμε.
Ο νομος ειναι νομος.
Δεν μπορουμε εμεις να νομοθετουμε, μπορει να ειναι λάθος, αλλα δεν εχει να κανει με την εφαρμοφή του.Μετα περναμε στην ανομια
-
Πως φαίνεται ότι δεν έχετε διαβάσει τον KaceyOK.

-
η απότομη επιβράδυνση χωρίς λόγο και προειδοποίηση,
Ο ΚΟΚ λέει ξεκάθαρα 'ΤΗΡΕΙΤΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ'. Όλα τα άλλα είναι φύκια αγαπητέ. Μόνο μη τα γράφετε αυτά τα απότομη επιβράδυνση κλπ σε δημόσια φόρουμ και βάζετε ιδέες σε παλαβούς σα τον άλλο στα διόδια που θα έπαιρνε σβάρνα μπάρα και προπορευόμενο όχημα και μετά θα ζήταγε και τα ρέστα.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Στο κλάψα-blog έγραψαν ότι του επέστρεψαν τα χαρτιά.
Επρεπε να δεις τι εκανα χθες

Αμα θελεις με πμ -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
η απότομη επιβράδυνση χωρίς λόγο και προειδοποίηση,
Ο ΚΟΚ λέει ξεκάθαρα 'ΤΗΡΕΙΤΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ'. Όλα τα άλλα είναι φύκια αγαπητέ. Μόνο μη τα γράφετε αυτά τα απότομη επιβράδυνση κλπ σε δημόσια φόρουμ και βάζετε ιδέες σε παλαβούς σα τον άλλο στα διόδια που θα έπαιρνε σβάρνα μπάρα και προπορευόμενο όχημα και μετά θα ζήταγε και τα ρέστα.
http://www.sefeaa.gr/downloads/2009/KOK.pdf
σελ. 192, άρθρο 24
Απότομη επιβράδυνση χωρίς
λόγο και προειδοποίηση
40,00 €Φύκια κανείς?
Σου έχει αναφερει ποτέ κανείς τη λέξη 'συνυπευθυνότητα'?
-
ε, τώρα το θές

-
Mάλλον δεν ξέρεις τι πάει να πει η λέξη. Αλλά καλύτερα έτσι, τιμή μου να είμαι τρολλ για σενα.
-
Welcome to the dark side!
-
Φύκια κανείς?
Θα στα κεράσει ο ασφαλιστής σου όταν του πας για δήλωση ότι στούκαρες κάποιον από πίσω.
Σου έχει αναφερει ποτέ κανείς τη λέξη 'συνυπευθυνότητα'?
Ναι αν πας δικαστήριο και φέρεις και μάρτυρες και δείξεις ότι δεν πήγαινες πάνω από τα ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΟΡΙΑ (ήτοι από 30-50χλμ στις περισσότερες των περιπτώσεων) τότε ΝΑΙ το δικαστήριο θα χρεώσει και την ασφαλιστική του άλλου ένα ποσοστό.
Συγχαρητήρια.Ξανακάνω μόνο παράκληση, μην τα γράφετε αυτά σε δημόσια φόρουμ γιατί μπορεί να σας εμβολίσει από πίσω ένας ούγκα μπούγκα που σας πήγαινε πόντο, αύριο μεθαύριο και να σας φωνάζει και από πάνω επειδή διάβασε κάπου στο ίντερνετ για 'απότομη επιβράδυνση'.
Έχω ακούσει μηχανόβιο που θεωρεί ότι είναι νόμιμο οι μηχανές να κινούνται ΠΑΝΩ στη διαχωριστική ΣΥΝΕΧΕΙΑ και όχι μόνο στα φανάρια και όταν είναι σταματημένα τα αμάξια. Κάπου το διάβασε σε ένα περιοδικό, σε κάποιο φόρουμ, δεν έχει σημασία... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Φύκια κανείς?
Θα στα κεράσει ο ασφαλιστής σου όταν του πας για δήλωση ότι στούκαρες κάποιον από πίσω.
Σου έχει αναφερει ποτέ κανείς τη λέξη 'συνυπευθυνότητα'?
Ναι αν πας δικαστήριο και φέρεις και μάρτυρες και δείξεις ότι δεν πήγαινες πάνω από τα ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΟΡΙΑ (ήτοι από 30-50χλμ στις περισσότερες των περιπτώσεων) τότε ΝΑΙ το δικαστήριο θα χρεώσει και την ασφαλιστική του άλλου ένα ποσοστό.
Συγχαρητήρια.Επειδή ο ΚΟΚ πρέπει να προβλέψει τη μαλακία που κουβαλάει ο καθένας στο κεφάλι του (εξ' ου και το αστείο 'κινηση του οχήματος χωρίς οδηγό'), αν κάποιος κάνει brake test στην αριστερή της Α.Ο. με 120 ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ, είναι συνυπεύθυνος αυτού που θα συμβεί. Όπως συνυπεύθυνος είσαι εσύ αν τρακάρεις με κάποιον που πάει ανάποδα σε μονόδρομο στενό, επειδή υποτίθεται οτι με τις χαμηλές ταχύτητες που πας εκεί, θα έπρεπε να τον έχεις δει εγκαίρως.
Πρώτη φορά τα ακούς αυτά δηλαδή? -
Το τσαρούχωμα στην Ε.Ο με 120 θεωρώ ότι είναι μια μικρή πιθανότητα. Εκτός αν πηγαίνεις με 200 και βρεις μπροστά σου κάποιον με 100, οπότε έρχεται αναλογικά το να πας εσύ με 120 και αυτός να τσαρούχωσε. Ιφ γιου νο ρα μην.
Αν όμως σκάσεις στον άλλον στη Μεσογείων επειδή ετοιμαζόσουνα να βγείς από το slip stream με 100 ( ) και αυτός αποφάσισε να κόψει γιατί πλησίαζε φανάρια, καταλαβαίνεις ότι δεν θα μπορέσεις να αποδείξεις 'απότομη επιβράδυνση'.
Καλά για πιο αστικές περιοχές που το όριο είναι 30-50 είναι αστείο να μιλάμε για 'απότομη επιβράδυνση' δεδομένου ότι τα σύγχρονα αμάξια έχουν δισκόφρενα και όχι τακάκια ποδηλάτου.
Καλώς ή κακώς το 'τηρείται αποστάσεις' αποδεικνύεται (αναπόφευκτα) πιο εύκολα από το 'απότομη επιβράδυνση'. Οπότε για να μην κάνουμε test του πώς λειτουργούν οι ασφαλιστικές και τα δικαστήρια, καλό είναι να κρατάμε κανά μέτρο παραπάνω από το μπροστινό. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το τσαρούχωμα στην Ε.Ο με 120 θεωρώ ότι είναι μια μικρή πιθανότητα.Μάλλον δε θυμάσαι το σκηνικό που μετράγαμε νεκρούς στην ΑΟ επειδή ένα γίδι σταμάτησε στην αριστερή λωρίδα για να βρίσει ένα άλλο γίδι.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
αν κάποιος κάνει brake test στην αριστερή της Α.Ο. με 120 ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ, είναι συνυπεύθυνος αυτού που θα συμβεί.Να το κανουμε λιγο σεναριο? Εστω οτι ειμαι εγω ο προπορευομενος που φρεναρω ακαριαια απο τα 120 στην ΑΟ και εσυ με ακολουθεις και πεφτεις επανω μου. Εστω επισης οτι καταληγουμε στα δικαστηρια...
Την στιγμη που θα πω το μαγικο 'ειδα μια σκια, κατι να πεταγεται μπροστα μου κ. προεδρε μπροστα και δεν ειχα χρονο να διαπιστωσω τι ακριβως ηταν - τοσα γινονται καθημερινα, θα μπορουσε να ειναι ανθρωπος - συνεπως φρεναρισα ακαριαια και ο οδηγος που με ακολουθουσε προσεκρουσε στο οχημα μου' οποιαδηποτε πιθανοτητα συνυπευθυνοτητας μου εχει καταρρευσει. Αποζημιωνεις (ειτε η ασφαλιστικη σου, ειτε εσυ) και πληρωνεις και τα δικαστικα.
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
αν κάποιος κάνει brake test στην αριστερή της Α.Ο. με 120 ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ, είναι συνυπεύθυνος αυτού που θα συμβεί.
Να το κανουμε λιγο σεναριο? Εστω οτι ειμαι εγω ο προπορευομενος που φρεναρω ακαριαια απο τα 120 στην ΑΟ και εσυ με ακολουθεις και πεφτεις επανω μου. Εστω επισης οτι καταληγουμε στα δικαστηρια...
Την στιγμη που θα πω το μαγικο 'ειδα μια σκια, κατι να πεταγεται μπροστα μου κ. προεδρε μπροστα και δεν ειχα χρονο να διαπιστωσω τι ακριβως ηταν - τοσα γινονται καθημερινα, θα μπορουσε να ειναι ανθρωπος - συνεπως φρεναρισα ακαριαια και ο οδηγος που με ακολουθουσε προσεκρουσε στο οχημα μου' οποιαδηποτε πιθανοτητα συνυπευθυνοτητας μου εχει καταρρευσει. Αποζημιωνεις (ειτε η ασφαλιστικη σου, ειτε εσυ) και πληρωνεις και τα δικαστικα.
Θα συμφωνήσω. Νομίζω πάντως όταν ο άλλος κάνεις παρανομία πάντως, είναι συνυπεύθυνος (πχ τον τρακάρεις ενώ πάει να κάνει αναστροφή παράνομη ή στρίψει ενώ έχει κόκκινο). Και πάλι δεν είμαι σίγουρος οπότε μην βαράτε
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Την στιγμη που θα πω το μαγικο 'ειδα μια σκια, κατι να πεταγεται μπροστα μου κ. προεδρε μπροστα και δεν ειχα χρονο να διαπιστωσω τι ακριβως ηταν - τοσα γινονται καθημερινα, θα μπορουσε να ειναι ανθρωπος - συνεπως φρεναρισα ακαριαια και ο οδηγος που με ακολουθουσε προσεκρουσε στο οχημα μου' οποιαδηποτε πιθανοτητα συνυπευθυνοτητας μου εχει καταρρευσει. Αποζημιωνεις (ειτε η ασφαλιστικη σου, ειτε εσυ) και πληρωνεις και τα δικαστικα.Η σωστή πρόταση είναι «πετάχτηκε μπροστά μου πεζός ο οποίος την κοπάνησε μετά το ατύχημα» (που αν έχεις και συνοδηγό έχεις και «μάρτυρα»), όχι «είδα σκιές κ.ο.κ.». Άντε γιατί βλέπω καθημερινά να το έχουν μαμήσει λίγο το θέμα αποστάσεις, ιδίως τώρα το καλοκαίρι που είναι πιο άδειοι η δρόμοι και θυμίζουν πίστα σε μερικούς...
-
τελικά αν οι κάμερες που εχουν στα διοδια χρησιμοποιουνται για να κινουνται διαδικασιες εναντιων όσων περνάνε χωρίς να πληρωνουν? ή πρεπει να σε σταματήσει μπατσος εκεινη την ώρα για να πιστοποιηθεί η παραβαση?
-
Kανονικά μόνο αστυνομικός μπορεί να βεβαιώσει παράβαση.
Σχετικά με την αναίτια επιβράδυνση, αν και είμαι ο.τ. Για να υπάρχει κάτι τέτοιο από τον ΚΟΚ, σημαινει οτι υπάρχει υποτίθεται πρόβλεψη για τέτοιες περιπτώσεις. Αν υπήρχε πεζός ή όχι, αυτό μπορεί πια να διαπιστωθεί στα περισσότερα σημεία των Ε.Ο. μέσω καμερών. Και σας ξαναθυμίζω, γιατί μάλλον δεν το λάβατε υπόψη σας το σκηνικό στην ΑΟ, που το ζώον ακινητοποίησε το αμάξι του στην αριστερή λωρίδα για να τσακωθεί με τον άλλον που τον έκλεισε και είχαμε νεκρούς. Αλλά δε φταίει αυτός, ας κράταγαν τις αποστάσεις αυτοί που ακολουθούσαν πίσω του...
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!