Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 197
    • 198
    • 93 / 198
    Περί αυτοκίνησης
    87
    3957
    59071
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lokatzis last edited by

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
      Να ρωτήσω... Το συμβόλαιο που έχω για την 120i λήγει τέλη Οκτωβρίου. Θέλω να το παρατείνω για δύο μήνες και μετά (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου...) θα καταθέσω τις πινακίδες. Υπάρχει κάποια διαδικασία 'διακοπής' του ασφαλιστηρίου γι' αυτές τις περιπτώσεις;

      Εννοώ, θα πω στην ασφαλιστική μου πως δεν θα πάω αλλού, θα κρατήσουν τα στοιχεία μου αλλά θα τα ξαναπούμε σε κάνα χρόνο....

      Επίσης, φαντάζομαι δεν υπάρχει πρόβλημα να πληρώσω για 2 μήνες επιπλέον μόνον;

      Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει παρακαλώ.

      Δε γνωρίζω κατά πόσο μπορείς να κάνεις συμβόλαιο διάρκειας μικρότερης των έξι μηνών. Δε βλέπω το λόγο, όμως, να μην μπορείς να τη διακόψεις με το πέρας των δύο μηνών, οπότε και να σου πιστώσουν το υπόλοιπο των χρημάτων. Στην χειρότερη τους πας και το χαρτί της εφορίας με την κατάθεση των πινακίδων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sprsk
        sprsk last edited by

        1. Αν είναι online αγορά , θα ανανεώσετε κανονικά το εξάμηνο και στην συνέχεια όταν κατατεθούν οι πινακίδες θα ειδοποιηθεί η εταιρεία με το ανάλογα παραστατικά και θα πιστώσει στον λογαριασμό του πελάτη το μη δεδουλευμένο υπόλοιπο .

        2. Αν είναι αγορά από εταιρεία μέσω αποκλειστικού δικτύου ισχύει το ίδιο .

        3. Αν είναι αγορά από πράκτορά φυσικά και ισχύουν τα παραπάνω + μία επιλογή εμπορικής πολιτικής που έχει και αν θέλει μπορεί να εφαρμόσει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpolal last edited by

          Να προσθέσω επίσης ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση πρέπει να επιστραφούν στο τέλος ΚΑΙ τα συμβόλαιο & σήμα απαραιτήτως...
          Αν έχεις πληρώσει 6μηνο θα σου πιστώσουν το υπόλοιπο των χρημάτων σαν μη δεδουλευμένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            k_kb312 last edited by

            Τι γνωρίζουμε για την ΕΛΠΑ? Έχω ένα Corsa '05, 8 φορολογίσημοι. Πλήρωνα 225Ε/εξάμηνο στη συνεταιριστική ασφαλιστική (μαζί με επασφάληστρο). Τις τελευταίες μέρες, κοίταξα μήπως βρω κάτι φθηνότερο γιατί αύριο λήγει η ασφάλεια. Μίλησα με ένα ασφαλιστικό γραφείο και μου είπαν ότι συνεργάζονται με την ΕΛΠΑ, η οποία δεν υποχρεώνει οδηγούς κάτω των 23 σε επασφάληστρο. 175Ε/εξάμηνο. Είναι η φθηνότερη που βρήκα. Να προχωρήσω?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pgm21 last edited by

              Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
              Τι γνωρίζουμε για την ΕΛΠΑ? Έχω ένα Corsa '05, 7 φορολογίσημοι. Πλήρωνα 225Ε/εξάμηνο στη συνεταιριστική ασφαλιστική (μαζί με επασφάληστρο). Τις τελευταίες μέρες, κοίταξα μήπως βρω κάτι φθηνότερο γιατί αύριο λήγει η ασφάλεια. Μίλησα με ένα ασφαλιστικό γραφείο και μου είπαν ότι συνεργάζονται με την ΕΛΠΑ, η οποία δεν υποχρεώνει οδηγούς κάτω των 23 σε επασφάληστρο. 175Ε/εξάμηνο. Είναι η φθηνότερη που βρήκα. Να προχωρήσω?

              H ΕΛΠΑ προωθεί ασφαλιστήρια της alpha denmark , εταιρίας εκτός φιλικού διακανονισμού.
              Απο συζήτηση με συνάδελφο συνεργάτη της , έμαθα ότι χρεώνει επασφάλιστρο 30 % σε ν/ο.
              Διάβασε τους όρους του συμβολαίου της πρίν κάνεις το συμβόλαιο για να μην βρεθείς στην δυσάρεστη θέση να αποζημιώνεις ο ίδιος την ζημιά του τρίτου ή να πληρώνεις ένα υπέρογκο πρόστιμο για να σου καλύψει τυχόν ζημιά που έκανες ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                k_kb312 last edited by

                Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
                H ΕΛΠΑ προωθεί ασφαλιστήρια της alpha denmark , εταιρίας εκτός φιλικού διακανονισμού.
                Απο συζήτηση με συνάδελφο συνεργάτη της , έμαθα ότι χρεώνει επασφάλιστρο 30 % σε ν/ο.
                Διάβασε τους όρους του συμβολαίου της πρίν κάνεις το συμβόλαιο για να μην βρεθείς στην δυσάρεστη θέση να αποζημιώνεις ο ίδιος την ζημιά του τρίτου ή να πληρώνεις ένα υπέρογκο πρόστιμο για να σου καλύψει τυχόν ζημιά που έκανες ...

                Wtf??? Σοβαρά? Επασφάλιστρο δεν θα πληρώσω, με βεβαίωσε ο ασφαλιστής. Είπε ότι δεν είναι υποχρεωτικό, πράγμα που μου έκανε εντύπωση αλλά δεν το συζήτησα περαιτέρω.
                Εννοείται ότι θα διαβάσω τους όρους. Επειδή είμαι λίγο άσχετος με αυτά, τι θα πει εκτός φιλικού διακανονισμού?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  Επισης αφηστε τα 'μου ειπε ο ασφαλιστης' κ κοιτατε μονο τι γραφει το οποιο χαρτι που υπογραφετε. Αν αυτα τα δυο διαφωνουν, τοτε ζητηστε απο τον ασφαλιστη να σας φερει γραμμενο/με αλλαγμενους ορους στο συμβολαιο, αυτο που ισχυριζεται οτι ισχυει. Εκει να δουμε τι θα πει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                    H ΕΛΠΑ προωθεί ασφαλιστήρια της alpha denmark , εταιρίας εκτός φιλικού διακανονισμού.
                    Απο συζήτηση με συνάδελφο συνεργάτη της , έμαθα ότι χρεώνει επασφάλιστρο 30 % σε ν/ο.
                    Διάβασε τους όρους του συμβολαίου της πρίν κάνεις το συμβόλαιο για να μην βρεθείς στην δυσάρεστη θέση να αποζημιώνεις ο ίδιος την ζημιά του τρίτου ή να πληρώνεις ένα υπέρογκο πρόστιμο για να σου καλύψει τυχόν ζημιά που έκανες ...

                    Wtf??? Σοβαρά? Επασφάλιστρο δεν θα πληρώσω, με βεβαίωσε ο ασφαλιστής. Είπε ότι δεν είναι υποχρεωτικό, πράγμα που μου έκανε εντύπωση αλλά δεν το συζήτησα περαιτέρω.
                    Εννοείται ότι θα διαβάσω τους όρους. Επειδή είμαι λίγο άσχετος με αυτά, τι θα πει εκτός φιλικού διακανονισμού?

                    http://www.eaee.gr/cms/index.php?option ... 41&lang=el

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Η ΕΛΠΑ είναι οδική βοήθεια , γιατί να τα μπλέξεις ? τόσες εταιρείες υπάρχουν που είναι και στο φιλικό .


                      Έχει αρχίσει και πάλι να διαδίδεται νέα φήμη για 3 ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες πρέπει να κάνουν άμεσα AMK .
                      Λέγεται ότι η τρύπα είναι συνολικά στα 100 εκ. euro η τρύπα. 40 + 40 + 20 , καθώς και ότι και οι 3 είναι στα μέλη του φιλικού .
                      Για ανακοινώσεις μάλλον θα περιμένουμε το τέλος του μήνα .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        k_kb312 last edited by

                        Μήπως γιατί είναι η φθηνότερη και δεν προτίθεμαι να πληρώσω παραπάνω?

                        Ο καθένας οδηγός ξέρει τι ασφάλεια χρειάζεται βάσει του πώς οδηγεί, βάσει του τι κινδύνους ενδέχεται να αντιμετωπίσει το όχημά του (κάποιος που μένει στο κέντρο της Αθήνας θα κάνει μεικτή που καλύπτει κλοπή/ζημιά ενώ κάποιος που μένει σε μια ήσυχη πόλη ή παρκάρει σε γκαράζ έχει λιγότερους λόγους να το κάνει) και ασφαλώς βάσει του πόσα διαθέτει. Εγώ πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε η ασφάλιση του αυτοκινήτου να είναι υποχρεωτική. Ο μόνος λόγος που την κάνω είναι γιατί δεν μπορώ να την αποφύγω. Άρα, θα κοιτάξω να μου κοστίσει όσο το δυνατόν λιγότερα.

                        Το ότι η ΕΛΠΑ δεν έχει φιλικό διακανονισμό, είναι ένα μείον αλλά δεν σημαίνει ότι δεν κάνει σωστά τη δουλειά της. Αν βέβαια ακούσω μια προσωπική εμπειρία, δυσάρεστη, τότε ίσως να δυσανασχετίσω με την επιλογή μου. Ας μην προδικάζουμε τίποτα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Ας πούμε ότι εσύ δεν θα πάθεις ποτέ τίποτα , σου το εύχομαι ολόψυχα .

                          Δες αυτή την εικόνα . ( Α )

                          Ένας άλλος παρόμοιος με εσένα οδηγός , με τον ίδιο τρόπο σκέψης και ανάλογα στοιχεία ασφάλισης οδηγεί στο δρόμο. Φτάνει σε μία διασταύρωση και το φανάρι είναι πράσινο , συνεχίζει συνετός με μέτρια ταχύτητα να περάσει το φανάρι .

                          Από τα αριστερά στην διασταύρωση για κακή τύχη του πρώτου ένας άλλος οδηγός με το αυτοκίνητο δεν κοιτά το φανάρι.
                          Λίγα λεπτά πριν είχε βγει από την τράπεζα στην οποία είχε πάει για να δει αν μπορεί να κάνει κάτι με το ληξιπρόθεσμο στεγαστικό του δάνειο (stage 6) για να σώσει το σπίτι του. Δεν τα κατάφερε , γιατί η τράπεζα δεν του έδωσε σημασία , βλέπεις έχει μείνει άνεργος εδώ και 3 μήνες . Δευτερόλεπτα πριν περάσει το κόκκινο κτύπησε το τηλέφωνο . Ήταν η γυναίκα του . Πήρε στο κινητό με αγωνία να τον ρωτήσει αν τα κατάφερε , αν θα σώσουν το σπίτι για το οποίο πάλεψαν τόσα χρόνια.
                          Ο οδηγός μας νιώθοντας προδομένος , ανίκανος , με βαριά σκέψη και Βουρκωμένα μάτια προσπαθεί μιλήσει στην γυναίκα του ψελλίζοντας τις λέξεις 'όλα θα πάνε καλά' δεν βλέπει το φανάρι , περνάει το κόκκινο . Κάτι νιώθει , ένα άγνωστο συναίσθημα , ένα alert σαν αυτό των ζωγραφιστών Super ηρώων των παιδικών του χρόνων , μια ανατριχίλα , κίνδυνος , κάτι λάθος έκανα σκέφτεται και δίχως 2η σκέψη φρενάρει .

                          Ο πρώτος οδηγός , ο συνετός , βλέπει το αυτοκίνητο που θα τον εμβολίσει , θα πέσει κατευθείαν πάνω του , προσπαθεί να φρενάρει μάταια τα μέτρα είναι λίγα , ενστικτωδώς κάνει έναν ελιγμό δεξιά να γλυτώσει και χτυπάει ένας ποδηλάτη σταματάει βγαίνει έξω . Το σώμα σε άβολη στάση και Αίματα γύρο απο το κεφάλι . Παρά τα λίγα χιλιόμετρα ο ποδηλάτης έχασε την ισορροπία του και έπεσε χτυπώντας με δύναμη με το κεφάλι του στο μαρμάρινο κράσπεδο. Μιλάει . Είσαι καλά ρωτάει . Μουγκρίζει . Μείνε ακίνητος του λέει . Έρχονται . Περίμενε θα έρθει ασθενοφόρο . Περίμενε .

                          Ο ποδηλάτης έζησε . Αλλά έμεινε παράλληλος από τον λαιμό και κάτω.

                          Και αυτή ( Β )

                          Μία κοπέλα ( φοιτήτρια ) επιστρέφει από το πανεπιστήμιο Πατρών . Ξεκίνησε αργά το απόγευμα για να φτάσει κατά τις 11:00 το βράδυ το σπίτι . Μόλις είχε τελειώσει τις εξετάσεις της και θα έκανε ολιγοήμερες διακοπές στο σπίτι των γονιών της όπου θα συναντούσε των αδερφό της που είχε να των δει 2 μήνες. Ήταν φαντάρος .
                          Στο δρόμο η κίνηση χαλαρή . Η κοπέλα ταξιδεύει ακούγοντας ραδιόφωνο , τραγουδώντας αγαπημένο της τραγούδι.
                          Ταχύτητα εντός ορίων και σε λίγα χιλιόμετρα η έξοδος . Μια δεξιά στροφή για την είσοδο την τοπική οδό που οδηγεί σε 500 μέτρα στο σπίτι .
                          Μέσα στο σκοτάδι υπάρχει μία σκιά .
                          Λίγα λεπτά πριν ένα άγνωστου προελεύσεως αυτοκίνητο με 4-5 μελαψούς επιβάτες ταξιδεύει φορτωμένο μέχρι των ουρανό .
                          Λίγα φρένα ? ένας απότομος ελιγμός ? ένας άγνωστος λόγος . . . και το φορτίο του ΙΧ διασκορπίζεται στην Αθηνών Πατρών .
                          3 από τα άγνωστα άτομα κατεβαίνουν από το αυτοκίνητο που σταμάτησε δεξιά χωρίς arlarm χωρίς κανένα διακριτικό και αρχίζουν να μαζεύουν τα αντικείμενα που διασκορπίστηκαν στην άσφαλτο .
                          Δεν τους νοιάζει αν κινδυνεύουν , δεν σκέφτονται τις συνθήκες , θέλουν μόνο να μαζέψουν το πολύτιμο φορτίο τους.
                          Το τραγούδι τελείωσε στο ραδιόφωνο της κοπέλας , 11:00 η ώρα , έχει ειδήσεις . κοιτάζει δεξιά στην τσάντα της να ψαχουλέψει με το χέρι της ένα CD που τις έδωσε το αγόρι της με ερωτικές επιλογές λίγο πριν τον αφήσει στην Πάτρα.
                          Το βρήκε . ανοίγει το κουτί και καθώς κοιτάει την σχισμή του radio CD για να βάλει το CD βλέπει μία σκουρόχρωμη σκιά στο δρόμο . Σηκώνει τα μάτια της . !!! άνθρωπος Φρενάρει δυνατά το πρόσωπο της Τσιτώνεται , Τσιρίζει . κάνει ελιγμό , Τρόμος , Τον κτυπάει και τον πετάει δεξιά . Προσπαθεί να επαναφέρει το αμάξι που έχει χάσει τον έλεγχο . και άλλη σκιά την κτυπάει , και άλλη μία την κτυπάει και αυτή . Πανικός . Το ανεξέλεγκτο όχημα χτυπάει στο κράσπεδο δεξιά αναποδογυρίζει κάνει κάποια εντυπωσιακά χουλιγουντιανά ακροβατικά και καταλήγει με τον ουρανό στο οδόστρωμα αρκετές δεκάδες μέτρα μακρυά. Η κοπέλα σώθηκε .
                          Μάρτυρες του ατυχήματος ενημερώνουν την αστυνομία και το 166 .
                          Ασθενοφόρα πηγαίνουν και έρχονται .
                          1 νεκρός
                          3 τραυματίες ( με την κοπέλα )
                          Και τους 3 τους πηγαίνουν στο νοσοκομείο . Ευτυχώς όλοι τους είναι ελαφριά τραυματισμένοι , μώλωπες αμυχές και 1 σπασμένο χέρι .
                          Λίγες ώρες μετά υπάρχει μόνο ένας τραυματίας στο νοσοκομείο . Η κοπέλα .
                          Οι 2 αλλοδαποί εξαφανίστηκαν, όπως και αυτός που τους μετέφερε αμέσως την στιγμή του ατυχήματος .
                          Στοιχεία του νεκρού δεν υπάρχουν .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            k_kb312 last edited by

                            Δική σου έμπνευση? Κάνεις για σεναριογράφος, παρόλο που είναι τελείως off-topic.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bebes last edited by

                              θα εχει δει κι εχει ακουσει πολλα αν ειναι χρονια στο επαγγελμα.

                              και μια συμβουλη μια και εισαι ακομα νεος (απο το επασφαλιστρο το συμπερασμα )

                              ΠΟΤΕ χωρις ασφαλεια, το κακο δεν αργει να γινει και τα ποσα ειναι τεραστια, χ@σ@ τις λαμαρινες, αν υπαρξει τραυματισμος ή ακομα χειροτερα θανατος και εισαι ανασφαλιστος ...

                              εχει τυχει με συγγενη μου, χτυπησε εναν παππου (πολυ παππού), του εκδικασαν τοσα, ωστε εχασε το σπιτι του...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sprsk
                                sprsk last edited by

                                **Off topic ? **

                                Δυστυχώς όχι δεν είναι φανταστικό σενάριο , αλλάχθηκαν μόνο μερικά στοιχεία για να μην φωτογραφίζουν πρόσωπα .
                                Η αφήγηση είναι δική μου .

                                Προφανώς δεν έκανα εμφανές το νόημα ότι δεν ασφαλίζεις τον εαυτό σου αλλά τους άλλους .
                                Αυτή είναι η αρχή της Αστικής Ευθύνης .

                                Ο κίνδυνος είναι ένα τυχαίο , αστάθμητο χρονικά γεγονός που μπορεί να επιφέρει βλάβη ή ζημία .
                                Το οικονομικό μέρος της οποίας εφόσον είναι μετρήσιμο και ταυτοποιήσημο μπορεί να ασφαλιστεί .
                                Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει τον κίνδυνο . Μπορεί ή να επιμερίσει το κόστος ζημίας ( ασφάλιση ) ή να το αναλάβει ο ίδιος .
                                Είναι κουτό σε ένα αναμενόμενο κίνδυνο να θέλεις αναλάβεις ιδία κράτηση της ζημίας .
                                Αυτό που αναφέρεις ως προαιρετική ασφάλιση ή αλλιώς ως πλήρη ανάληψη του κινδύνου , είναι συνήθως καταστροφικό .
                                Ο αριθμός των ζημιών και το ύψος τους είναι μετρήσιμα μεγέθη . Δηλαδή υπαρκτά .
                                Η αρχή της ασφάλισης είναι η αρχή των μεγάλων αριθμών .

                                Επόμενο είναι η κοινωνική ισορροπία που συντελείτε όταν υπάρχουν ισότιμες καλύψεις για τους παθόντες .
                                Σκέψου να κυκλοφορούσαν ανασφάλιστοι και στα ατυχήματα να πλήρωναν μόνο όσοι είχαν .

                                Τρίτο είναι η ισομερής κάλυψη της ζημίας και η ικανότητα κάλυψης όταν η πηγή ( ασφάλισης ) αδυνατεί να καλύψει το βάρος . π,χ, ανασφάλιστο όχημα , πτωχευμένη ασφαλιστική κοκ.

                                **το σύνολο αποζημιώσεων για το έτος 2009 ήταν 1 δις euro. **
                                Αν έχει όρεξη για διάβασμα http://www.eaee.gr/cms/uploads/oikmel-motor2009gr.pdf

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  k_kb312 last edited by

                                  Σωστά όλα αυτά μα το κόστος των ασφαλίστρων είναι τεράστιο.... Αν οι ασφαλίσεις γίνονταν προαιρετικές (σύμφωνα με το σκεπτικό μου), θα αναλάμβανε ενεργό ρόλο η τροχαία ή θα υπήρχε μια κρατική υπηρεσία με κάποιο κόστος (πολύ μικρότερο των τωρινών ιδιωτικών εταιριών) που θα κάλυπτε τυχόν ατυχήματα ή δυστυχήματα (όλα αυτά σε ένα κράτος με ορθές βάσεις, αν ποτέ γίνει κάπως έτσι η Ελλάδα). Είναι υπερβολικό να είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις 500 ευρώ τουλάχιστον το χρόνο για να μπορείς να κυκλοφορίσεις νομίμως το αμάξι σου. Πρέπει να αλλάξει αυτό. Είναι τυχαίο που όλο και περισσότεροι αναγκάζονται να τα κυκλοφορούν δίχως ασφάλεια? Αναγκάζονται, επαναλαμβάνω. Το αυτοκίνητο είναι ανάγκη, όχι πολυτέλεια. Ίσως για μερικούς δεν είναι καν επιλογή. Πριν γίνουν εκατοντάδες χιλιάδες τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα, ας ρίξουν τα ασφάλιστρα ή ας βρουν άλλη λύση στο πρόβλημα (ναι, είναι πρόβλημα).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lokatzis last edited by

                                    Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
                                    Σωστά όλα αυτά μα το κόστος των ασφαλίστρων είναι τεράστιο.... Αν οι ασφαλίσεις γίνονταν προαιρετικές (σύμφωνα με το σκεπτικό μου), θα αναλάμβανε ενεργό ρόλο η τροχαία ή θα υπήρχε μια κρατική υπηρεσία με κάποιο κόστος (πολύ μικρότερο των τωρινών ιδιωτικών εταιριών) που θα κάλυπτε τυχόν ατυχήματα ή δυστυχήματα (όλα αυτά σε ένα κράτος με ορθές βάσεις, αν ποτέ γίνει κάπως έτσι η Ελλάδα). Είναι υπερβολικό να είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις 500 ευρώ τουλάχιστον το χρόνο για να μπορείς να κυκλοφορίσεις νομίμως το αμάξι σου. Πρέπει να αλλάξει αυτό. Είναι τυχαίο που όλο και περισσότεροι αναγκάζονται να τα κυκλοφορούν δίχως ασφάλεια? Αναγκάζονται, επαναλαμβάνω. Το αυτοκίνητο είναι ανάγκη, όχι πολυτέλεια. Ίσως για μερικούς δεν είναι καν επιλογή. Πριν γίνουν εκατοντάδες χιλιάδες τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα, ας ρίξουν τα ασφάλιστρα ή ας βρουν άλλη λύση στο πρόβλημα (ναι, είναι πρόβλημα).

                                    Υπάρχει το υπογραμμισμένο σε κάποιο από τα κράτη που διαθέτουν 'ορθές βάσεις'; Μην κατηγορούμε την Ελλάδα και για αυτά που δεν φταίει.

                                    Όσο για το ύψος των ασφαλίστρων, δύο είναι οι λόγοι που έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια:

                                    • Πρώτος και κύριος η αύξηση των ορίων αστικής κάλυψης. Αν δεν κάνω λάθος, μέχρι πριν 2-3 χρόνια ανέρχονταν σε 250.000ευρώ και τώρα έχουν φτάσει τα 750.000ευρώ με προοπτική (;) να ανέβουν κι άλλο. Κοινώς, η αύξηση επήλθε ώστε στην απευκταία περίπτωση που τραυματιστείς σοβαρά σε ατύχημα να υπάρχουν τα λεφτά που θα απαιτηθούν σε βάθος χρόνου για την αποκατάσταση της υγείας σου.
                                    • Δεύτερος ο μεγάλος αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων. Είναι μεγάλο το κόστος 'συντηρήσης' του επικουρικό ταμείο για τις ασφαλιστικές. Το οποίο επικουρικό είναι αυτό που θα σε αποζημιώσει στην - και πάλι - απευκταία περίπτωση που θα σε χτυπήσει ένας από τους πολλούς ανασφάλιστους τους οποίους υπερασπίζεσαι (;)

                                    Όσο για τον φιλικό διακανονισμό, εσύ που έχεις περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες είσαι ο πρώτος που τον χρειάζεσαι. Σε περίπτωση που σε τρακάρει κάποιος χωρίς να φέρεις ευθύνη, η ασφαλιστική του οφείλει να σε αποζημιώσει. Όμως, η αποζημίωση λαμβάνει χώρα ΜΕΤΑ την όποια επισκευή και την προσκόμιση των αντίστοιχων τιμολογίων. Πού θα βρει ο ευρισκόμενος σε δεινή οικονομική θέση τα 2-3-4χιλιάδες ευρώ για να πληρώσει το συνεργείο, ώστε να αποζημιωθεί στη συνέχεια;;; Εδώ βοηθάει ο φιλικός διακανονισμός, όπου η δική σου ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει να σε αποζημιώσει. Και μάλιστα υπό προϋποθέσεις (συνεργαζόμενο συνεργείο) αποζημιώνει ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ το συνεργείο και δεν χρειάζεται να βγάλεις λεφτά από την τσέπη σου

                                    Εν κατακλείδι, σε πολύ μεγάλο βαθμό τα 'αυξημένα' ασφάλιστρα είναι απόλυτα δικαιολογημένα. Οπότε ο (υποψήφιος) κάτοχος ενός αυτοκινήτου ζυγίζει τα συν/πλην κι αποφασίζει αν θα συνεχίσει να κατέχει (αποκτήσει) αυτοκίνητο. Είναι από τα λίγα έξοδα αυτοκινήτου που είναι πραγματικά απαραίτητα και που θεωρώ ότι όποιος δεν μπορεί/θέλει να βγάλει πέρα, ας πάρει παπάκι/ΜΜΜ/ποδήλατο/πόδια/κτλ.

                                    Υ.Γ.: Αν ποτέ με τρακάρει ανασφάλιστο αυτοκίνητο, θα προσπαθήσω να 'σκίσω' τον ιδιοκτήτη του προς παραδειγματισμό και συμμόρφωση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sprsk
                                      sprsk last edited by

                                      @ k_kb312
                                      Τον κίνδυνο από την κυκλοφορία και το τυχαίο γεγονός δεν το βλέπεις πουθενά ? ε!
                                      Αυτό λέγεται άγνοια κινδύνου.

                                      Κοίτα . Το αυτοκίνητο είναι έξοδο όπως και πολλές άλλες επιλογές . Πριν το κάνεις πρέπει να σκεφτείς το κόστος .
                                      Αν κάποιος δεν μπορεί να συντηρήσει αυτοκίνητο ας πάρει μηχανάκι. ( εκτός από χρήμα θα κερδίσει και χρόνο )

                                      Όσο για τα ανασφάλιστα για πες μου ,
                                      Τι θα κάνεις αν ένας ανασφάλιστος σε τρακάρει και εσύ είσαι επίσης ανασφάλιστος ?** Ποιος θα σε αποζημιώσει ?**
                                      Αν υπάρχει και τραυματισμός ? Ποιος ?
                                      Αν υπάρχει θάνατος ? Ποιος ?

                                      **Τα όρια της ευθύνης είναι τεράστια . ** Η ευθύνη σου ξεκινά από την ασφάλεια των άλλων .

                                      Ας μην χαλάμε χρόνο προσπαθώντας να υποστηρίξουμε το αδύνατο .
                                      Η ικανότητα των δημοσίων φορέων , οργανισμών , τμημάτων , αρχών είναι γνωστή και δεδομένη .
                                      Η ικανότητα βελτίωσης μετρήσιμη

                                      @ lokatzis
                                      με πρόλαβες .
                                      Σχετικά με το 1ο σωστά τα λες , Θα ανέβει μάλιστα από τα 750.000 στο 1.000.000.
                                      Σχετικά με το 2ο η απάντηση είναι όχι . Μέχρι σήμερα το κόστος του επικουρικού κεφαλαίου επιβαρύνει μεν αναλογικά το κόστος ασφάλισης αλλά δεν είναι ανάλογο των ζημιών του όπως θα ίσχυε σε μία ασφαλιστική εταιρεία
                                      Το επικουρικό κεφάλαιο προκύπτει από εισφορά που πληρώνουν οι ασφαλιστικές μέσω των ασφαλίστρων του συμβολαίου την οποία στην πραγματικότητα επιβαρύνεται ο πελάτης .
                                      Αν ασφαλίζονταν όλα τα αυτοκίνητα λογικά θα υπήρχαν καλύτερα αποτελέσματα . Συνεπώς αν αυτό οι εταιρείες δεν το απορροφούσαν ως κερδοφορία ίσως το απολαμβάναμε ως μείωση ασφαλίστρου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        k_kb312 last edited by

                                        Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                                        Υπάρχει το υπογραμμισμένο σε κάποιο από τα κράτη που διαθέτουν 'ορθές βάσεις'; Μην κατηγορούμε την Ελλάδα και για αυτά που δεν φταίει.

                                        Το ότι δεν έχει συμβεί σε καμία χώρα μέχρι πρότινος, δεν σημαίνει τίποτα. Άλλωστε είναι λογικό. Ποιά χώρα θα ενδιαφερόταν πρωτίστως για τους πολίτες και δευτερευόντως για τα συμφέροντα ιδιωτικών εταιριών?

                                        Το οποίο επικουρικό είναι αυτό που θα σε αποζημιώσει στην - και πάλι - απευκταία περίπτωση που θα σε χτυπήσει ένας από τους πολλούς ανασφάλιστους τους οποίους υπερασπίζεσαι (;)

                                        Δεν τους υπερασπίζομαι. Τους καταλαβαίνω. Αυτό που δεν μπορείς να κάνεις εσύ δηλαδή. Εσύ αντιθέτως υπερασπίζεσαι με πρωτοφανές πάθος τις ασφαλιστικές σε σημείο που αμφιβάλω ότι έχω να κάνω με κάποιον που μιλάει δίχως προσωπικό συμφέρον.

                                        Όσο για τον φιλικό διακανονισμό, εσύ που έχεις περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες είσαι ο πρώτος που τον χρειάζεσαι. Σε περίπτωση που σε τρακάρει κάποιος χωρίς να φέρεις ευθύνη, η ασφαλιστική του οφείλει να σε αποζημιώσει. Όμως, η αποζημίωση λαμβάνει χώρα ΜΕΤΑ την όποια επισκευή και την προσκόμιση των αντίστοιχων τιμολογίων. Πού θα βρει ο ευρισκόμενος σε δεινή οικονομική θέση τα 2-3-4χιλιάδες ευρώ για να πληρώσει το συνεργείο, ώστε να αποζημιωθεί στη συνέχεια;;; Εδώ βοηθάει ο φιλικός διακανονισμός, όπου η δική σου ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει να σε αποζημιώσει. Και μάλιστα υπό προϋποθέσεις (συνεργαζόμενο συνεργείο) αποζημιώνει ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ το συνεργείο και δεν χρειάζεται να βγάλεις λεφτά από την τσέπη σου

                                        Ποιός σου είπε ότι έχω περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες? Έγραψα ότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω αρκετά χρήματα για κάτι που μπορώ να πληρώσω λίγα. Ασφαλώς και μπορώ να πληρώσω το ποσό της ζημιάς που αναφέρεις. Ωστόσο με αντικειμενική αξία αυτοκινήτου τα 4500Ε, νομίζω ότι μιλάμε για ολοκληρωτική καταστροφή. Στην περίπτωση αυτή, δεν θα χρειαζόταν επισκευή.

                                        Εν κατακλείδι, σε πολύ μεγάλο βαθμό τα 'αυξημένα' ασφάλιστρα είναι απόλυτα δικαιολογημένα. Οπότε ο (υποψήφιος) κάτοχος ενός αυτοκινήτου ζυγίζει τα συν/πλην κι αποφασίζει αν θα συνεχίσει να κατέχει (αποκτήσει) αυτοκίνητο. Είναι από τα λίγα έξοδα αυτοκινήτου που είναι πραγματικά απαραίτητα και που θεωρώ ότι όποιος δεν μπορεί/θέλει να βγάλει πέρα, ας πάρει παπάκι/ΜΜΜ/ποδήλατο/πόδια/κτλ.

                                        Γνώμη σου, με την οποία πολλοί διαφωνούν (ειδικότερα εκτός του χώρου).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyot last edited by

                                          H ασφάλιση όλων παράγει την ασφάλεια Δικαίου και ριχνει το κόστος.
                                          Ιδεωδώς, θα έπρεπε να ασφαλίζονται, για ευθύνη έναντι τρίτων, και τα (δεσποζόμενα) βρωμόσκυλα που ορμούν στις εθνικές και επαρχιακές οδούς, καθώς και τα 'παιδιά' (όπως ονομάζονται τα ανήλικα αδίστακτα καθάρματα στην Ελλάδα).

                                          Σε ένα ευνομούμενο κράτος, όπου η πουστιά, η βλαχιά, η αλητεία, είναι ελάχιστες και αμελητέες, το κόστος ασφάλισης είναι μηδαμινό, ειδικά αν μιλάμε μόνο για αστική ευθύνη έναντι τρίτων.
                                          Σε πρώην Οθωμανικές επαρχίες, όπου επικρατεί η ΜΗ ασφάλιση οχημάτων, η οδήγηση ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ, η πουστιά, η βλαχιά, η ατιμία, η ανομία, είναι προφανές ότι το κόστος και της στοιχειώδους ασφάλισης (έναντι τρίτων) θα είναι υψηλό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lokatzis last edited by

                                            Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                                            Υπάρχει το υπογραμμισμένο σε κάποιο από τα κράτη που διαθέτουν 'ορθές βάσεις'; Μην κατηγορούμε την Ελλάδα και για αυτά που δεν φταίει.

                                            Το ότι δεν έχει συμβεί σε καμία χώρα μέχρι πρότινος, δεν σημαίνει τίποτα. Άλλωστε είναι λογικό. Ποιά χώρα θα ενδιαφερόταν πρωτίστως για τους πολίτες και δευτερευόντως για τα συμφέροντα ιδιωτικών εταιριών?

                                            Δεκτό. Μην περιμένεις, όμως, από μία χώρα που είναι στα πρόθυρα κατάρρευσης να εφαρμόσει κοινωνικές πρακτικές που δεν έχουν ούτε κράτη με πολύ αναβαθμισμένη κοινωνική πολιτική (π.χ. Σκανδιναβικές).

                                            Το οποίο επικουρικό είναι αυτό που θα σε αποζημιώσει στην - και πάλι - απευκταία περίπτωση που θα σε χτυπήσει ένας από τους πολλούς ανασφάλιστους τους οποίους υπερασπίζεσαι (;)

                                            Δεν τους υπερασπίζομαι. Τους καταλαβαίνω. Αυτό που δεν μπορείς να κάνεις εσύ δηλαδή. Εσύ αντιθέτως υπερασπίζεσαι με πρωτοφανές πάθος τις ασφαλιστικές σε σημείο που αμφιβάλω ότι έχω να κάνω με κάποιον που μιλάει δίχως προσωπικό συμφέρον.

                                            Καμία σχέση με ασφαλιστικές. Ίσα-ίσα που στο παρελθόν έχουμε 'καεί' οικογενειακά από απατεώνα ασφαλιστή.

                                            Όσο για τον φιλικό διακανονισμό, εσύ που έχεις περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες είσαι ο πρώτος που τον χρειάζεσαι. Σε περίπτωση που σε τρακάρει κάποιος χωρίς να φέρεις ευθύνη, η ασφαλιστική του οφείλει να σε αποζημιώσει. Όμως, η αποζημίωση λαμβάνει χώρα ΜΕΤΑ την όποια επισκευή και την προσκόμιση των αντίστοιχων τιμολογίων. Πού θα βρει ο ευρισκόμενος σε δεινή οικονομική θέση τα 2-3-4χιλιάδες ευρώ για να πληρώσει το συνεργείο, ώστε να αποζημιωθεί στη συνέχεια;;; Εδώ βοηθάει ο φιλικός διακανονισμός, όπου η δική σου ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει να σε αποζημιώσει. Και μάλιστα υπό προϋποθέσεις (συνεργαζόμενο συνεργείο) αποζημιώνει ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ το συνεργείο και δεν χρειάζεται να βγάλεις λεφτά από την τσέπη σου

                                            Ποιός σου είπε ότι έχω περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες? Έγραψα ότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω αρκετά χρήματα για κάτι που μπορώ να πληρώσω λίγα. Ασφαλώς και μπορώ να πληρώσω το ποσό της ζημιάς που αναφέρεις. Ωστόσο με αντικειμενική αξία αυτοκινήτου τα 4500Ε, νομίζω ότι μιλάμε για ολοκληρωτική καταστροφή. Στην περίπτωση αυτή, δεν θα χρειαζόταν επισκευή.

                                            Μα δε διαφωνεί κάποιος στο να πληρώνεις λιγότερα, αρκεί το επίπεδο των υπηρεσιών να μην πέφτει. Σκέψου, όμως, τι μπορεί να σημάνει για κάποιον άλλον (πέρα από εσένα) η απόφασή σου να πας σε μια ασφαλιστική εκτός φιλικού διακανονισμού. Αφηρημένος τρακάρεις κάποιον μεροκαματιάρη από αυτούς που υπερασπίζεσαι επειδή δυσκολεύονται να πληρώσουν την ασφάλεια τους. Ζημιά 2000-3000ευρώ. Ο άνθρωπος δεν έχει να τα δώσει στο συνεργείο και δεν μπορεί να παραλάβει το αυτοκίνητο του, αφού η ασφαλιστική του (ελλείψει φιλικού διακανονισμού) δεν αναλαμβάνει να πληρώσει απευθείας τη ζημιά.

                                            Γενικότερα πρέπει να καταλάβουμε ότι κάθε δικαίωμα, όπως το να οδηγούμε, συνοδεύεται κι από ευθύνες ως προς το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο. Δε θα έπρεπε να σκέφτεσαι ξερά 'εγώ οδηγώ και δε με νοιάζει για τους υπολοίπους'. Δικαίωμά σου να μην έχεις ασφάλεια κλοπής/πυρός/τρομοκρατικών ενεργειών/κτλ. 'Καφρίλα' να προσπαθείς να γλυτώσεις λεφτά από παροχές που 'στηρίζουν' τους άλλους οδηγούς.

                                            Εν κατακλείδι, σε πολύ μεγάλο βαθμό τα 'αυξημένα' ασφάλιστρα είναι απόλυτα δικαιολογημένα. Οπότε ο (υποψήφιος) κάτοχος ενός αυτοκινήτου ζυγίζει τα συν/πλην κι αποφασίζει αν θα συνεχίσει να κατέχει (αποκτήσει) αυτοκίνητο. Είναι από τα λίγα έξοδα αυτοκινήτου που είναι πραγματικά απαραίτητα και που θεωρώ ότι όποιος δεν μπορεί/θέλει να βγάλει πέρα, ας πάρει παπάκι/ΜΜΜ/ποδήλατο/πόδια/κτλ.

                                            Γνώμη σου, με την οποία πολλοί διαφωνούν (ειδικότερα εκτός του χώρου).

                                            Αν ανατρέξεις λίγο στα θέματα της 'Αυτοκίνησης' στο παρόν forum θα βρεις πάρα πολλά θέματα (περί διοδίων, τελών κυκλοφορίας, φόρων εκτελωνισμού) όπου σχεδόν όλοι οι χρήστες 'κράζουν' την κυβέρνηση για αδικαιολόγητο 'ξεζούμισμα' αυτών. Όμως, αν διαβάσεις το παρόν θέμα περί ασφαλειών, θα βρεις ελάχιστους που πιστεύουν ότι είναι αδικαιολόγητο το ύψος των ασφαλίστρων. Μάλλον κάτι σημαίνει αυτό και μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις το με ποια άποψη συντάσσεται η πλειοψηφία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 93 / 198
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr