-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Επειδή σε ένα τέτοιο ζήτημα δεν μπορώ να είμαι τόσο λακωνικός , έγραψα τον αναφερθέντα 'γραφικό' προβληματισμό.Θέτω ένα ερώτημα για τις 'Online' ασφαλίσεις . . . και είμαι πρόθυμος να το συζητήσω αν κάποιος μου εξηγήσει από την πλευρά του τον λόγο της επιλογής αυτής .
Εσυ ανέφερες την φάκα, εσυ θα μας εξηγήσεις που έγκειται αυτή.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
έχω δικηγόρο στην οικογένεια οπότε δεν με ενδιαφέρει η νομική κάλυψηΗ Anytime παρεχει νομικη καλυψη με κοστος 35€ ετησιως.
Το τυρί με την Anytime το βλέπετε . . .
την φάκα την βλέπετε ?
Τι μπορει να αλλαζει εκτος απο τον τροπο που φτανει το προιον στον τελικο καταναλωτη?
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Θέτω ένα ερώτημα για τις 'Online' ασφαλίσεις . . . και είμαι πρόθυμος να το συζητήσω αν κάποιος μου εξηγήσει από την πλευρά του τον λόγο της επιλογής αυτής .Έστω ότι είναι πιο φτηνή. Συζήτησέ το τώρα.
-
Εξακολουθείτε αλλά δεν πειράζει ...
- Η ασφάλιση είναι μία σύμβαση , με όρους , υποχρεώσεις , δικαιώματα κλπ.
- Το κόστος ασφάλισης μεταξύ άλλων καθορίζεται και από το κόστος προώθησης , π.χ. Δίκτυο πωλήσεων , διαφήμιση , κοκ
- Το ενδιαφέρον του ελεύθερου δικτύου δεν ταυτίζετε πάντα με αυτό της Εταιρείας . Η γραμμή εξυπηρέτησης όμως Ναι.
- Η ανάλυση των καλύψεων και το εύρος αυτών δεν εξηγούνται επαρκώς .
- Οι καλύψεις και η αναπροσαρμογή τους ανά χρόνο επίσης .
- Δεν υπάρχει εμπορική πολιτική να υποστηρίξει το προϊόν και τον πελάτη.
- Δεν υπάρχει η έννοια της υπηρεσίας αλλά του retail προϊόντος.
Κ.λ.π.
Μεταξύ άλλων η γνώμη μου είναι ότι ο σύμβουλος είναι απαραίτητος . Μάλιστα ο ένας από τους λόγους αυτούς είναι και οικονομικός .
Τα δίκτυα έχουν παίξει πολλές φορές τον ρόλο τους στην διαμόρφωση των τιμών , θετικά.Ίσως, σε κάποιες περιπτώσεις, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις, να συμφέρει οικονομικά η Online ασφάλιση.
Αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι ο κανόνας .
Αντιθέτως πιστεύω ότι στα ίδια ή με λίγα euro παραπάνω μπορεί να βρει κανείς καλύτερες υπηρεσίες .Για εμένα η On line ασφάλιση είναι σαν να έχω ένα ρομπότ μάγειρα. Ξέρει την συνταγή αλλά δεν μπορεί να δοκιμάσει ούτε τα υλικά ούτε το αποτέλεσμα.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εξακολουθείτε αλλά δεν πειράζει ...- Η ασφάλιση είναι μία σύμβαση , με όρους , υποχρεώσεις , δικαιώματα κλπ.
- Το κόστος ασφάλισης μεταξύ άλλων καθορίζεται και από το κόστος προώθησης , π.χ. Δίκτυο πωλήσεων , διαφήμιση , κοκ
- Το ενδιαφέρον του ελεύθερου δικτύου δεν ταυτίζετε πάντα με αυτό της Εταιρείας . Η γραμμή εξυπηρέτησης όμως Ναι.
- Η ανάλυση των καλύψεων και το εύρος αυτών δεν εξηγούνται επαρκώς .
- Οι καλύψεις και η αναπροσαρμογή τους ανά χρόνο επίσης .
- Δεν υπάρχει εμπορική πολιτική να υποστηρίξει το προϊόν και τον πελάτη.
- Δεν υπάρχει η έννοια της υπηρεσίας αλλά του retail προϊόντος.
Κ.λ.π.
Μεταξύ άλλων η γνώμη μου είναι ότι ο σύμβουλος είναι απαραίτητος . Μάλιστα ο ένας από τους λόγους αυτούς είναι και οικονομικός .
Τα δίκτυα έχουν παίξει πολλές φορές τον ρόλο τους στην διαμόρφωση των τιμών , θετικά.Ίσως, σε κάποιες περιπτώσεις, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις, να συμφέρει οικονομικά η Online ασφάλιση.
Αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι ο κανόνας .
Αντιθέτως πιστεύω ότι στα ίδια ή με λίγα euro παραπάνω μπορεί να βρει κανείς καλύτερες υπηρεσίες .Για εμένα η On line ασφάλιση είναι σαν να έχω ένα ρομπότ μάγειρα. Ξέρει την συνταγή αλλά δεν μπορεί να δοκιμάσει ούτε τα υλικά ούτε το αποτέλεσμα.
Ευχομαι οι εμπειρίες σας να ειναι διαφορετικές αλλά οι δικές μου περιπτώσεις (και σχεδον ολων των φιλων μου) ειναι οτι ο 'συμβουλος' **απλά ειναι ενας μεσάζων που σου τάζει τον ουρανό με τα άστρα μέχρι να κανεις το συμβόλαιο, και μετά.. που τον είδατε, δεν σε ξερω, δεν εχω χρόνο, πεθανε ο παππους μου, έχει περιοδο η γάτα μου, εχω πελάτη τώρα παρε με σε μια εβδομάδα κλπ κλπ **.. . Φανταζομαι οτι θα υπαρχουν εξαιρεσεις και σωστοι επαγγελματιες στο χώρο (Θελω να το πιστεύω πραγματικά) αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να μην επωμιστώ το εξτρα κοστος του 'συμβουλου' οταν αυτό δεν μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς εμένα..
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εξακολουθείτε αλλά δεν πειράζει ...- Η ανάλυση των καλύψεων και το εύρος αυτών δεν εξηγούνται επαρκώς .
- Οι καλύψεις και η αναπροσαρμογή τους ανά χρόνο επίσης .
- Δεν υπάρχει εμπορική πολιτική να υποστηρίξει το προϊόν και τον πελάτη.
- Δεν υπάρχει η έννοια της υπηρεσίας αλλά του retail προϊόντος.
Κ.λ.π.
Αν η πλειοψηφία των συμβούλων παρέχει όλη αυτή την πληροφόρηση (εθελοντικά πάντα, γιατί φαντάζομαι αν επικοινωνήσει κανείς με την online και τους ζητήσει τα παραπάνω, θα τα πάρει) και την αντιμετώπιση κάθε φορά που γίνεται μια ασφάλεια, εγώ πάω πάσο.
Κατά τ'άλλα με όσους γνωστούς και φίλους έχω συζητήσει η αντιμετώπιση είναι όπως την περιέγραψε ο babakos με ελάχιστες εξαιρέσεις. Οπότε αν είναι διατεθειμένος κάποιος να πληρώσει παραπάνω για να έχει μια πιθανότητα να έχει καλύτερη αντιμετώπιση, είναι θέμα του καθενός.
-
@babakos Δυστυχώς δεν έχεις άδικο.
Ο χώρος ήταν ελεύθερος , το κράτος απών , η εποπτεία ανύπαρκτη , η ανάπτυξη ανοργάνωτη , τα στελέχη ανεκπαίδευτα , η λογική μπακάλικη και ο στόχος τα ασφάλιστρα .Ευτυχώς σιγά σιγά αλλάζει και θα ξεχωρίσει σε μεγάλο βαθμό ή ήρα από το στάρι.
Σε κάποιο βαθμό, αντίστοιχα χαρακτηριστικά ισχύουν και τους ασφαλισμένους .
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ευτυχώς σιγά σιγά αλλάζει και θα ξεχωρίσει σε μεγάλο βαθμό ή ήρα από το στάρι.Αυτό πως γίνεται αλήθεια;
-
Ένας από τους βασικούς παράγοντες είναι προσαρμογή της χώρας στις Ευρωπαϊκές οδηγίες ( βλέπε SOLVENCY II ) .
Η εναρμόνιση των κανόνων σε EU είναι το μέσο για τις αλλαγές και τις εξελίξεις που βλέπετε στην ασφαλιστική βιομηχανία.Ευχαρίστως όποιος θέλει να του στείλω υλικό για ενημέρωση .
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
@babakos Δυστυχώς δεν έχεις άδικο.
Ο χώρος ήταν ελεύθερος , το κράτος απών , η εποπτεία ανύπαρκτη , η ανάπτυξη ανοργάνωτη , τα στελέχη ανεκπαίδευτα , η λογική μπακάλικη και ο στόχος τα ασφάλιστρα .Ευτυχώς σιγά σιγά αλλάζει και θα ξεχωρίσει σε μεγάλο βαθμό ή ήρα από το στάρι.
Σε κάποιο βαθμό, αντίστοιχα χαρακτηριστικά ισχύουν και τους ασφαλισμένους .
Άρα φίλε sprsk μέχρι να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι και επειδή σε αυτή τη χώρα πολλές αλλαγές έχουν διακηρυχθεί αλλά ελάχιστες έχουν πραγματικά επιτύχει το στόχο τους οι ασφαλισμένοι θα επιμένουν στη μείωση του κόστους μέσω της απαλοιφής της προμήθειας του συμβούλου, η οποία πραγματικά δεν προσθέτει καμία αξία στην τελική υπηρεσία που λαμβάνουν.
Όταν με το καλό υπάρχουν μόνον αξιόπιστοι και πραγματικοί επαγγελματίες ασφαλιστές θα επανεξετάσουμε τη στάση μας.
Υ.Γ. Εάν θέλεις ανέβασε στο Rapidshare το σχετικό υλικό και βάλε τα links
Υ.Γ2 (Χωρίς καμία πρόθεση προσβολής ή προσωπικής επίθεσης) Τί δουλειά κάνεις; -
Ο χρήστης ggeo έγραψε:
Υ.Γ. Εάν θέλεις ανέβασε στο Rapidshare το σχετικό υλικό και βάλε τα links
Είμαστε εδώ για να τα κουβεντιάσουμε , Καμία παρεξήγηση δεν υπάρχει .
Οι απόψεις σεβαστές καθώς και οι επιλογές . Το αν είναι λάθος ή σωστές αυτό είναι άλλο θέμα .Το να ανεβάσω την οδηγία δεν ξέρω αν θα βοηθήσει καθώς είναι ιδιαίτερα σύνθετη .
εδώ θα βρείτε
http://www.mof.gov.cy/mof/mof.nsf/All/1FF9D6C5D567391FC22577C00035AB6D/$file/Οδηγία για την Φερεγγυότητα ΙΙ.pdf
Τεχνική οδηγία του 9/2010
http://www.mof.gov.cy/mof/mof.nsf/All/1FF9D6C5D567391FC22577C00035AB6D/$file/QIS5 technical_specifications_errata_en 27-9-10.pdf
και για αναθεωρήσεις και τροποποιήσεις από την EAEE
http://www.eaee.gr/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=226&Itemid=219&lang=el
και για συνοπτική αναζήτηση
http://www.eaee.gr/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=254&Itemid=250&lang=elΠιστεύω ότι καλύτερα είναι να δώσουμε αναλύσεις και εκτιμήσεις επάνω σε αυτή και στις προσταγές της .
Άρα φίλε sprsk μέχρι να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι και επειδή σε αυτή τη χώρα πολλές αλλαγές έχουν διακηρυχθεί αλλά ελάχιστες έχουν πραγματικά επιτύχει το στόχο τους οι ασφαλισμένοι θα επιμένουν στη μείωση του κόστους μέσω της απαλοιφής της προμήθειας του συμβούλου, η οποία πραγματικά δεν προσθέτει καμία αξία στην τελική υπηρεσία που λαμβάνουν.
Όταν με το καλό υπάρχουν μόνον αξιόπιστοι και πραγματικοί επαγγελματίες ασφαλιστές θα επανεξετάσουμε τη στάση μας.
Υ.Γ2 (Χωρίς καμία πρόθεση προσβολής ή προσωπικής επίθεσης) Τί δουλειά κάνεις;
Δυστυχώς η απλούστευση αυτή δεν λειτουργεί . Στην πραγματικότητα αφορά τα bonus των golden boys και τα κέρδη των εταιρειών. Τα κέρδη που προκύπτουν από το κόστος δικτύου επιστρέφετε στην εταιρεία . Δεν πάει στην μείωση των ασφαλίστρων.
Όταν μία εταιρεία π.χ. τράπεζα βάζει στο κατάστημα έναν αυτόματο πωλητή για να πληρωμές και εξυπηρέτηση ορισμένων άλλων συναλλαγών τα κέρδη της σχεδόν ποτέ δεν επιστρέφονται στο επιτόκιο του καταθέτη.
Αυτό που μπορούν να κάνουν οι καταναλωτές είναι να διαλέξουν τους επαγγελματίες .
Το ίδιο ισχύει και για τις εταιρείες .
Ένα από τα αποτελεσματικά εργαλεία μείωσης του κόστους είναι η ομαδική ασφάλισηΣχετικά με την εργασία μου , Το λογικό συμπέρασμα είναι και το σωστό , Ασφαλιστικός Πράκτορας.
-
Άρα φίλε sprsk μέχρι να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι και επειδή σε αυτή τη χώρα πολλές αλλαγές έχουν διακηρυχθεί αλλά ελάχιστες έχουν πραγματικά επιτύχει το στόχο τους οι ασφαλισμένοι θα επιμένουν στη **μείωση του κόστους μέσω της απαλοιφής της προμήθειας του συμβούλου, η οποία πραγματικά δεν προσθέτει καμία αξία στην τελική υπηρεσία που λαμβάνουν.**Όταν με το καλό υπάρχουν μόνον αξιόπιστοι και πραγματικοί επαγγελματίες ασφαλιστές θα επανεξετάσουμε τη στάση μας.
Υ.Γ. Εάν θέλεις ανέβασε στο Rapidshare το σχετικό υλικό και βάλε τα links
Υ.Γ2 (Χωρίς καμία πρόθεση προσβολής ή προσωπικής επίθεσης) Τί δουλειά κάνεις;[/quote]**Για να αποφύγουμε τις παρανοήσεις , σας παραθέτω ένα παραδειγμα :
Ασφαλιση αυτοκινήτου opel astra 1.4 m.2000 , 10 ιπποι , χωρίς ζημιά με έδρα αθήνα :
- τιμή από anytime 188,48 euro
- τιμή από δίκτυο 238,86 euro
η διαφορά τών 50,38 ευρώ δεν είναι η προμήθεια του δικτύου γιατί κάναμε το λάθος και συγκρίναμε ανόμοια προγράμματα ασφάλισης ( η πραγματική διαφορά είναι 20 ευρώ αν υπολογίσουμε τα ασφαλιστρα των καλύψεων που λείπουν από το anytime ).**
-
Να παραθέσω και εγω ενα παράδειγμα χωρίς να θέλω να προμοτάρω την anytime ή οποιονδήποτε άλλο..
Για seat ibiza 1.4 του 02 και για τις βασικές καλύψεις+οδική βοήθεια,246 απο συνεταιριστική,169 απο anytime
Για τέτοιου είδους αυτοκίνητα λοιπόν νομίζω πως συμφέρει,για κάτι πιο ακριβό και πιο καινούργιο όμως,εγω θα πήγαινα σε πιο σίγουρες λύσεις -
Αφήστε συνεταιριστική και λοιπές έξω, θα είναι ζεστό το 2ο εξάμηνο
-
Άρα η φάκα ποιά είναι;
-
Την ίδια απορία έχω κι εγώ...
sent from a universe far far away
-
Ίσως δεν διαβάσατε τα προηγούμενα ποστ .
-
Εγώ τα διάβασα και δεν βλέπω κάποια φάκα. Ίσως βέβαια έχουμε διαφορετικό ορισμό της λέξης.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αφήστε συνεταιριστική και λοιπές έξω, θα είναι ζεστό το 2ο εξάμηνοti ennoeis?
Διοτι εχω ενα αμαξι σε αυτή... -
Αν δεν κάνω λάθος ο ορισμός της 'φάκας' είναι ίδιος . . . στο λεξικό τουλάχιστον .
Διαβάστε προσεκτικά. Πιστεύω ότι αναφέρω κάποιους λόγους για τους οποίους μία υπηρεσία όπως η ασφάλιση απαιτεί την παρουσία ειδικού κατά την διάρκεια της σύμβασης αλλά και στην συνέχεια για το service του συμβολαίου.Αν έχεις κάποιον άλλο λόγο θα χαρώ να τον ακούσω και αν μπορώ να απαντήσω ή να το συζητήσουμε.
Δες π.χ. Λογιστής , δικηγόρος , και λοιπές υπηρεσίες που είναι απαραίτητες οι γνώσεις ή η συμβουλή ενός καλού επαγγελματία.
@ nEK
εννοώ ότι με την εφαρμογή της οδηγίας φερεγγυότητας η αγορά θα στερέψει από εταιρείες .
Απλά θα πώ 3 βασικούς λόγους .
Ο 1ος είναι ότι οι προϋποθέσεις και απαιτήσεις διατήρησης μίας ασφαλιστικής εταιρείας είναι εξαιρετικά κοστοβόρα.
Ο 2ος είναι ότι ακόμα και η ίδια παρακολούθηση και εφαρμογή ( από τεχνική πλευρά ) απαιτεί πόρους κάτι που όπως είναι φυσικό αυξάνει το κόστος λειτουργίας.
Ο 3ος είναι ότι στην πλειοψηφία τους οι ελληνικές εταιρείες κουβαλάνε από τα προηγούμενα συστήματα ελέγχου , πολλές αμαρτίες . Το ερώτημα που προκύπτει είναι . Ποιος μέτοχος από τις εταιρίες αυτές είναι πρόθυμος να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη και να καλύψει τα όσα (γλύτωνε) τόσα χρόνια. Και εάν υποθέσουμε ότι θέλει , υπάρχει και το ερώτημα του μπορεί ?
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ