-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εξακολουθείτε αλλά δεν πειράζει ...- Η ανάλυση των καλύψεων και το εύρος αυτών δεν εξηγούνται επαρκώς .
- Οι καλύψεις και η αναπροσαρμογή τους ανά χρόνο επίσης .
- Δεν υπάρχει εμπορική πολιτική να υποστηρίξει το προϊόν και τον πελάτη.
- Δεν υπάρχει η έννοια της υπηρεσίας αλλά του retail προϊόντος.
Κ.λ.π.
Αν η πλειοψηφία των συμβούλων παρέχει όλη αυτή την πληροφόρηση (εθελοντικά πάντα, γιατί φαντάζομαι αν επικοινωνήσει κανείς με την online και τους ζητήσει τα παραπάνω, θα τα πάρει) και την αντιμετώπιση κάθε φορά που γίνεται μια ασφάλεια, εγώ πάω πάσο.
Κατά τ'άλλα με όσους γνωστούς και φίλους έχω συζητήσει η αντιμετώπιση είναι όπως την περιέγραψε ο babakos με ελάχιστες εξαιρέσεις. Οπότε αν είναι διατεθειμένος κάποιος να πληρώσει παραπάνω για να έχει μια πιθανότητα να έχει καλύτερη αντιμετώπιση, είναι θέμα του καθενός.
-
@babakos Δυστυχώς δεν έχεις άδικο.
Ο χώρος ήταν ελεύθερος , το κράτος απών , η εποπτεία ανύπαρκτη , η ανάπτυξη ανοργάνωτη , τα στελέχη ανεκπαίδευτα , η λογική μπακάλικη και ο στόχος τα ασφάλιστρα .Ευτυχώς σιγά σιγά αλλάζει και θα ξεχωρίσει σε μεγάλο βαθμό ή ήρα από το στάρι.
Σε κάποιο βαθμό, αντίστοιχα χαρακτηριστικά ισχύουν και τους ασφαλισμένους .
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ευτυχώς σιγά σιγά αλλάζει και θα ξεχωρίσει σε μεγάλο βαθμό ή ήρα από το στάρι.Αυτό πως γίνεται αλήθεια;
-
Ένας από τους βασικούς παράγοντες είναι προσαρμογή της χώρας στις Ευρωπαϊκές οδηγίες ( βλέπε SOLVENCY II ) .
Η εναρμόνιση των κανόνων σε EU είναι το μέσο για τις αλλαγές και τις εξελίξεις που βλέπετε στην ασφαλιστική βιομηχανία.Ευχαρίστως όποιος θέλει να του στείλω υλικό για ενημέρωση .
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
@babakos Δυστυχώς δεν έχεις άδικο.
Ο χώρος ήταν ελεύθερος , το κράτος απών , η εποπτεία ανύπαρκτη , η ανάπτυξη ανοργάνωτη , τα στελέχη ανεκπαίδευτα , η λογική μπακάλικη και ο στόχος τα ασφάλιστρα .Ευτυχώς σιγά σιγά αλλάζει και θα ξεχωρίσει σε μεγάλο βαθμό ή ήρα από το στάρι.
Σε κάποιο βαθμό, αντίστοιχα χαρακτηριστικά ισχύουν και τους ασφαλισμένους .
Άρα φίλε sprsk μέχρι να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι και επειδή σε αυτή τη χώρα πολλές αλλαγές έχουν διακηρυχθεί αλλά ελάχιστες έχουν πραγματικά επιτύχει το στόχο τους οι ασφαλισμένοι θα επιμένουν στη μείωση του κόστους μέσω της απαλοιφής της προμήθειας του συμβούλου, η οποία πραγματικά δεν προσθέτει καμία αξία στην τελική υπηρεσία που λαμβάνουν.
Όταν με το καλό υπάρχουν μόνον αξιόπιστοι και πραγματικοί επαγγελματίες ασφαλιστές θα επανεξετάσουμε τη στάση μας.
Υ.Γ. Εάν θέλεις ανέβασε στο Rapidshare το σχετικό υλικό και βάλε τα links
Υ.Γ2 (Χωρίς καμία πρόθεση προσβολής ή προσωπικής επίθεσης) Τί δουλειά κάνεις; -
Ο χρήστης ggeo έγραψε:
Υ.Γ. Εάν θέλεις ανέβασε στο Rapidshare το σχετικό υλικό και βάλε τα links
Είμαστε εδώ για να τα κουβεντιάσουμε , Καμία παρεξήγηση δεν υπάρχει .
Οι απόψεις σεβαστές καθώς και οι επιλογές . Το αν είναι λάθος ή σωστές αυτό είναι άλλο θέμα .Το να ανεβάσω την οδηγία δεν ξέρω αν θα βοηθήσει καθώς είναι ιδιαίτερα σύνθετη .
εδώ θα βρείτε
http://www.mof.gov.cy/mof/mof.nsf/All/1FF9D6C5D567391FC22577C00035AB6D/$file/Οδηγία για την Φερεγγυότητα ΙΙ.pdf
Τεχνική οδηγία του 9/2010
http://www.mof.gov.cy/mof/mof.nsf/All/1FF9D6C5D567391FC22577C00035AB6D/$file/QIS5 technical_specifications_errata_en 27-9-10.pdf
και για αναθεωρήσεις και τροποποιήσεις από την EAEE
http://www.eaee.gr/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=226&Itemid=219&lang=el
και για συνοπτική αναζήτηση
http://www.eaee.gr/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=254&Itemid=250&lang=elΠιστεύω ότι καλύτερα είναι να δώσουμε αναλύσεις και εκτιμήσεις επάνω σε αυτή και στις προσταγές της .
Άρα φίλε sprsk μέχρι να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι και επειδή σε αυτή τη χώρα πολλές αλλαγές έχουν διακηρυχθεί αλλά ελάχιστες έχουν πραγματικά επιτύχει το στόχο τους οι ασφαλισμένοι θα επιμένουν στη μείωση του κόστους μέσω της απαλοιφής της προμήθειας του συμβούλου, η οποία πραγματικά δεν προσθέτει καμία αξία στην τελική υπηρεσία που λαμβάνουν.
Όταν με το καλό υπάρχουν μόνον αξιόπιστοι και πραγματικοί επαγγελματίες ασφαλιστές θα επανεξετάσουμε τη στάση μας.
Υ.Γ2 (Χωρίς καμία πρόθεση προσβολής ή προσωπικής επίθεσης) Τί δουλειά κάνεις;
Δυστυχώς η απλούστευση αυτή δεν λειτουργεί . Στην πραγματικότητα αφορά τα bonus των golden boys και τα κέρδη των εταιρειών. Τα κέρδη που προκύπτουν από το κόστος δικτύου επιστρέφετε στην εταιρεία . Δεν πάει στην μείωση των ασφαλίστρων.
Όταν μία εταιρεία π.χ. τράπεζα βάζει στο κατάστημα έναν αυτόματο πωλητή για να πληρωμές και εξυπηρέτηση ορισμένων άλλων συναλλαγών τα κέρδη της σχεδόν ποτέ δεν επιστρέφονται στο επιτόκιο του καταθέτη.
Αυτό που μπορούν να κάνουν οι καταναλωτές είναι να διαλέξουν τους επαγγελματίες .
Το ίδιο ισχύει και για τις εταιρείες .
Ένα από τα αποτελεσματικά εργαλεία μείωσης του κόστους είναι η ομαδική ασφάλισηΣχετικά με την εργασία μου , Το λογικό συμπέρασμα είναι και το σωστό , Ασφαλιστικός Πράκτορας.
-
Άρα φίλε sprsk μέχρι να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι και επειδή σε αυτή τη χώρα πολλές αλλαγές έχουν διακηρυχθεί αλλά ελάχιστες έχουν πραγματικά επιτύχει το στόχο τους οι ασφαλισμένοι θα επιμένουν στη **μείωση του κόστους μέσω της απαλοιφής της προμήθειας του συμβούλου, η οποία πραγματικά δεν προσθέτει καμία αξία στην τελική υπηρεσία που λαμβάνουν.**Όταν με το καλό υπάρχουν μόνον αξιόπιστοι και πραγματικοί επαγγελματίες ασφαλιστές θα επανεξετάσουμε τη στάση μας.
Υ.Γ. Εάν θέλεις ανέβασε στο Rapidshare το σχετικό υλικό και βάλε τα links
Υ.Γ2 (Χωρίς καμία πρόθεση προσβολής ή προσωπικής επίθεσης) Τί δουλειά κάνεις;[/quote]**Για να αποφύγουμε τις παρανοήσεις , σας παραθέτω ένα παραδειγμα :
Ασφαλιση αυτοκινήτου opel astra 1.4 m.2000 , 10 ιπποι , χωρίς ζημιά με έδρα αθήνα :
- τιμή από anytime 188,48 euro
- τιμή από δίκτυο 238,86 euro
η διαφορά τών 50,38 ευρώ δεν είναι η προμήθεια του δικτύου γιατί κάναμε το λάθος και συγκρίναμε ανόμοια προγράμματα ασφάλισης ( η πραγματική διαφορά είναι 20 ευρώ αν υπολογίσουμε τα ασφαλιστρα των καλύψεων που λείπουν από το anytime ).**
-
Να παραθέσω και εγω ενα παράδειγμα χωρίς να θέλω να προμοτάρω την anytime ή οποιονδήποτε άλλο..
Για seat ibiza 1.4 του 02 και για τις βασικές καλύψεις+οδική βοήθεια,246 απο συνεταιριστική,169 απο anytime
Για τέτοιου είδους αυτοκίνητα λοιπόν νομίζω πως συμφέρει,για κάτι πιο ακριβό και πιο καινούργιο όμως,εγω θα πήγαινα σε πιο σίγουρες λύσεις -
Αφήστε συνεταιριστική και λοιπές έξω, θα είναι ζεστό το 2ο εξάμηνο
-
Άρα η φάκα ποιά είναι;
-
Την ίδια απορία έχω κι εγώ...
sent from a universe far far away
-
Ίσως δεν διαβάσατε τα προηγούμενα ποστ .
-
Εγώ τα διάβασα και δεν βλέπω κάποια φάκα. Ίσως βέβαια έχουμε διαφορετικό ορισμό της λέξης.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αφήστε συνεταιριστική και λοιπές έξω, θα είναι ζεστό το 2ο εξάμηνοti ennoeis?
Διοτι εχω ενα αμαξι σε αυτή... -
Αν δεν κάνω λάθος ο ορισμός της 'φάκας' είναι ίδιος . . . στο λεξικό τουλάχιστον .
Διαβάστε προσεκτικά. Πιστεύω ότι αναφέρω κάποιους λόγους για τους οποίους μία υπηρεσία όπως η ασφάλιση απαιτεί την παρουσία ειδικού κατά την διάρκεια της σύμβασης αλλά και στην συνέχεια για το service του συμβολαίου.Αν έχεις κάποιον άλλο λόγο θα χαρώ να τον ακούσω και αν μπορώ να απαντήσω ή να το συζητήσουμε.
Δες π.χ. Λογιστής , δικηγόρος , και λοιπές υπηρεσίες που είναι απαραίτητες οι γνώσεις ή η συμβουλή ενός καλού επαγγελματία.
@ nEK
εννοώ ότι με την εφαρμογή της οδηγίας φερεγγυότητας η αγορά θα στερέψει από εταιρείες .
Απλά θα πώ 3 βασικούς λόγους .
Ο 1ος είναι ότι οι προϋποθέσεις και απαιτήσεις διατήρησης μίας ασφαλιστικής εταιρείας είναι εξαιρετικά κοστοβόρα.
Ο 2ος είναι ότι ακόμα και η ίδια παρακολούθηση και εφαρμογή ( από τεχνική πλευρά ) απαιτεί πόρους κάτι που όπως είναι φυσικό αυξάνει το κόστος λειτουργίας.
Ο 3ος είναι ότι στην πλειοψηφία τους οι ελληνικές εταιρείες κουβαλάνε από τα προηγούμενα συστήματα ελέγχου , πολλές αμαρτίες . Το ερώτημα που προκύπτει είναι . Ποιος μέτοχος από τις εταιρίες αυτές είναι πρόθυμος να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη και να καλύψει τα όσα (γλύτωνε) τόσα χρόνια. Και εάν υποθέσουμε ότι θέλει , υπάρχει και το ερώτημα του μπορεί ? -
Δηλαδη με λίγα λόγια έχουν να 'σκασουν' πολλα κανονια λόγω μή τήρησης 'προδιαγραφων' για τις ασφαλιστικες εταιριες? Πότε θα αρχίσει να εφαρμόζεται ο νόμος αυτός?
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Δηλαδη με λίγα λόγια έχουν να 'σκασουν' πολλα κανονια λόγω μή τήρησης 'προδιαγραφων' για τις ασφαλιστικες εταιριες? Πότε θα αρχίσει να εφαρμόζεται ο νόμος αυτός?Η αρχική εφαρμογή της οδηγίας ήταν 1/11/2012 και τώρα είναι 1/1/2013 (πήρε 2 μήνες παράταση από την Ευρωπαική Επιτροπή).
Τα προβλήματα βέβαια θα αρχίσουν να βγαίνουν στην επιφάνεια πολύ νωρίτερα ( από τον ερχόμενο Αυγουστο που θα έχουν ολοκληρωθεί οι έλεγχοι της ΤτΕ για την χρήση του 2010). -
Αν ρίξετε μία ματιά στο site της EAEE θα δείτε αρκετές πληροφορίες . Ηδη υπάρχουν οι ασκήσεις QIS
Σήμερα βρισκόμαστε στην QIS5Μέχρι τις 30 Νοεμβρίου καλούνται από την Τράπεζα της Ελλάδος όλες οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες να υποβάλλουν τα αποτελέσματα της άσκησης υπολογισμού των κεφαλαιακών απαιτήσεων φερεγγυότητας σύμφωνα με τις προδιαγραφές του 'Quantitative Impact Study' (QIS) No 5, με στοιχεία της 31/12/2010.
Βάση αυτών , θα κληθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να είναι έτοιμες για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις της νέας περιόδου που αρχίζει για την ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά από 1/1/2013Ο χρήστης nEK έγραψε:
Δηλαδη με λίγα λόγια έχουν να 'σκασουν' πολλα κανονια λόγω μή τήρησης 'προδιαγραφων' για τις ασφαλιστικες εταιριες? Πότε θα αρχίσει να εφαρμόζεται ο νόμος αυτός?Αν υπήρχε σαφή και αποφασιστική εφαρμογή του νόμου δεν θα μιλούσαμε για κανόνια .
Η ασφαλιστική νομοθεσία είναι σε μεγάλο βαθμό επαρκής.
Απλά να αναφέρω ότι υπάρχει σαφής διαφοροποίηση των ασφαλιστικών από τις υπόλοιπες ανώνυμες εταιρείες . (όπως και οι τράπεζες)
Ο 400/70 προβλέπει πολλά από όσα βιώνουμε σήμερα , αλλά οι ταγοί της πολιτικής μας ζωής στρεβλώνουν και απαξιώνουν τους νόμους κάνοντας αναποτελεσματική την εφαρμογή τους.Αναλογιστείτε το παράδειγμα τις AIG με τα 220 δις δολάρια καθώς και αυτό το τις ING. Την διάσωση τους και την φήμη ασφάλισης . Μετά αλλάξτε σκέψη και φέρτε στο μυαλό σας την Ελληνική πραγματικότητα κα τα όσα έγιναν με τους εγχώριους ομίλους.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος ο ορισμός της 'φάκας' είναι ίδιος . . . στο λεξικό τουλάχιστον .
Διαβάστε προσεκτικά. Πιστεύω ότι αναφέρω κάποιους λόγους για τους οποίους μία υπηρεσία όπως η ασφάλιση απαιτεί την παρουσία ειδικού κατά την διάρκεια της σύμβασης αλλά και στην συνέχεια για το service του συμβολαίου.Αν έχεις κάποιον άλλο λόγο θα χαρώ να τον ακούσω και αν μπορώ να απαντήσω ή να το συζητήσουμε.
Δες π.χ. Λογιστής , δικηγόρος , και λοιπές υπηρεσίες που είναι απαραίτητες οι γνώσεις ή η συμβουλή ενός καλού επαγγελματία.
Προσωπικά μιλώντας και έχοντας περάσει από 3-4 ασφαλιστικούς πράκτορες, ουδέποτε κάποιος με πήρε από το χέρι να μου διαβάσει τα συμβόλαια ή τους όρους, πάντα το έκανα μόνος μου γιατί το θεωρώ δική μου ευθύνη. Επίσης, σε περίπτωση ατυχήματος πάντοτε ασχολούμουν προσωπικά με το θέμα, δεν το άφηνα στον μεσάζοντα.
Η δε εμπειρία μου ως τώρα από την anytime (ατύχημα με ευθύνη άλλου, ένα σπασμένο τζάμι από πέτρα) είναι εξαιρετική και τα πράματα τσούλησαν πολύ πιο εύκολα από ότι όταν ήμουν ασφαλισμένος με τον παραδοσιακό τρόπο.
Η φάκα σημαίνει πως υπάρχει κάποιο catch το οποίο δεν βλέπουμε. Ποιό είναι αυτό; Φαντάζομαι δεν εννοείς περιπτώσεις συμβούλων που άρπαξαν λεφτά και έμειναν οι ασφαλιζόμενοι στο δρόμο.
ΥΓ: τα τελευταία χρόνια, σε γενικές γραμμές στα internets, δεν θυμάμαι ισχυρή παρουσία των ασφαλιστικών συμβούλων. Θυμάμαι παιδιά να ρωτάνε για ατυχήματα κλπ και να παίρνουν απαντήσεις από ομοιοπαθείς κ.ο.κ. Οι επαγγελματίες που βοηθούσαν ήταν ελάχιστοι. Keep in mind δε ότι κατά 99% όλοι αυτοί που ρωτάνε είναι ασφαλισμένοι μέσω πρακτόρων.
Από τότε που άρχισε το χώσιμο η anytime, έχει ανθίσει η παρουσία των συμβούλων, βέβαια συνήθως θάβοντας και γκρινιάζοντας.Λυπάμαι, αλλά ξιδάκι.
Αν θέλετε να στηρίξετε τον κλάδο σας χρησιμοποιώντας το internet και έχοντας αγαθές προθέσεις, δείξτε μια ισχυρή παρουσία βοηθώντας τον κόσμο και μετά είναι στην κρίση του καθενός το αν προσφέρετε κάτι που αξίζει και θα λείψει.
Λογιστή δεν θα πάρω για να μου συμπληρώσει το Ε9 στο taxisnet.
-
Η δε εμπειρία μου ως τώρα από την anytime (ατύχημα με ευθύνη άλλου, ένα σπασμένο τζάμι από πέτρα) είναι εξαιρετική και τα πράματα τσούλησαν πολύ πιο εύκολα από ότι όταν ήμουν ασφαλισμένος με τον παραδοσιακό τρόπο.
Αυτή ήταν η μόνη αμφιβολία που είχα..
Φαίνεται λοιπόν και συνεπής εκτός απο οικονομική
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ