-
Αφου δεν καταλαβαινετε παιδες τι γραφω και τα παραποιειται και βγαζετε αυθαιρετα συμπερασματα, τοτε δεν μπορουμε να επικοινωνησουμε με Ελληνικα!
-
EEEpst,
1on To 'stoukerman' einai giati me plakwse to Multi kai mouspase ton poda (pou lene tse sti krhth ) otan ekana register
2on Alfasud: Efxaristw gia th protash alla me sud (1.5 ti omos kai me slicks!) ksevrakwname kati junior kai 2002 kai gtv 2.5 sto goodwood opte kserw kati apo sudakia
3on san (prosfatos) idiokthths evo kai prwhn subaru sygrinontas evo me sud einai san na sygrinhs ..ee Mustang P48D me F16D (check six ) mia pou tofere h kouventa!
4on. Twra vevaia gia skouria na milame 'emeis' oi alfisti ki olas se ergostasia paragwghs notios tou Milanou asto ....
se 2xronia sthn agglia gyrw apo ta parathyra diavazes thn sovietikh egkyklopaidia me to systyma Breil. Ase pou ekanan kariera gyrismena anapoda san gigantia sourothria sthn 4etia.
5on. Emena maresei h aytokinish genikws kai den exw kanena kollhma me markes. An vgei fthno Trabant 2thesio 4kinito kentromixano me 400hp+ tha to parw protws (mia pou to T16 mo peftei akrivo)Be good kai filia stis ptwxes plin omos timies OK kyra katines
-
stoukerman
αυτο το αυτοκινητο εχει κατασκευασθει πανω απο το Μιλανο!!!!!!χαχαχα
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 241/311112
Οσο για το evo και το Αλφασουντ, τα εχω πει τοσες φορες που δεν ξερω πως μπορω να τα εξηγησω διαφορετικα!Αφου δεν πιανετε το νοημα τοτε ...........καλη επιτυχια με το Τραμπαντ σου!
Σπυρος -
Apantw:
clicky clicky :model history
http://alfasud.alfisti.net/indexe.htm
kai ena mikro extract an variesai na matheneis thn istoria tou montelou SOU:
Quote
The Alfasud became the sensation of the 1971 Turin Car Exposition, but with the beginning of the production of the first cars on th efirst of April 1972 the problems seemed to begin at all. Strikes, malice and delays stopped the production again and again, then the quality of the car was a sheer catastrophe - as a result of the South-Italian work mentality. Productivity was even worse. Alfa Romeo had planned to produce 500 cars a day. Later on this number should be at 1000 cars a day. But production numbers never reached these numbers. At the beginning of the Alfasud production only 70 cars a day were made. When the ti was launched, 78000 four-door Alfasuds had left Pomigliano d' Arco although 175000 had been planned.
Due to the very bad quality of the Alfasud's bodywork, the good reputation of Alfa Romeo began to suffer. Every Alfasud which was delivered to its new owner made it worse. The great problem of these days were cars which rusted in an unbelievabley short time. People now also started to project the situation on all other Alfa Romeo models, which had in fact the same quality as the German BMWs. At this time also BMWs and other companies had serious problems with the very bad quality of the used steel.
Unquote
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
τοτε ...........καλη επιτυχια με το Τραμπαντ σου!
ΣπυροςEdw de sou apantw
-
stoukerman...................................
Συνεχιζω να πιστευω οτι δεν με καταλαβαινεις!
Αυτα!
Σπυρος -
peace guys!!!
Σπύρος
-
Σπυρο
Κανενα προβλημα!
Σπυρος -
Κύρ Σπύρο, γιατί ασχολείσαι; Για ορισμένους η αυτοκίνηση αρχίζει από την εποχή της απόσυρσης και μετά....
Είναι δυνατόν να μάθεις στη μαιμού να μιλάει;
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Είναι δυνατόν να μάθεις στη μαιμού να μιλάει;
Dystyxws adynatw na anelthw sta epipeda ths kouventas sas paspalismenes me eirwneies....
nastai kala
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Είναι δυνατόν να μάθεις στη μαιμού να μιλάει;
Οχι αλλα απ'όσο φαίνεται απο το ποστ σου μπορείς να την κάνεις να ποστάρει
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είναι δυνατόν να μάθεις στη μαιμού να μιλάει;
Οχι αλλα απ'όσο φαίνεται απο το ποστ σου μπορείς να την κάνεις να ποστάρει
Τελικά είσαι πολύ έξυπνος εσύ.... Με τσάκισες στα δύο.....Φτούσου παλικάρι μου.....
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Τελικά είσαι πολύ έξυπνος εσύ.... Με τσάκισες στα δύο.....Φτούσου παλικάρι μου.....
Φτούσου και σένανε
Το εκανε ξανα ο Robert Collin