-
Ο χρήστης gps18 έγραψε:
Το θέμα είναι πως αυτό που λες για απαγόρευση σε όλη τη Σουηδία δεν ισχύει. Αν σε κάποιες περιοχές στο νοτιότερο άκρο υπάρχει κάποια εξαίρεση δεν το γνωρίζω, στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας χρησιμοποιούνται κανονικά. Η αστυνομία δεν μου εξήγησε τίποτα, τα δικίνητα περιπολικά τους εχουν επίσης λάστιχα με καρφιά.
Απο το 2009 εγκειται στο καθε δημο/upp till varje kommun/ να επιτρεπουν η οχι dubbdäck.Δεν εννοουσα σε ολη την σουηδια,απλα οτι υπαρχει απαγορευση ειπα κ ετσι θα προστατευα καποιον ενδεχομενο οδηγο αν ερθει εδω να νομισει οτι ειναι οκ να οδηγει σε ολη την χωρα με αστιχα με καρφια κ να πληρωσει προστημο χωρις λογο!!
Απο κει κ περα δεν ξερω πως ειναι τωρα στην Νορβηγια, αλλα στην Δανια πανε κ κει για απαγορευση.
Οσον αφορα το tcs δοκιμασε κ θα δεις. Το c30 ναι κραταει καλα ως αυτοκ. με μπροστινη κινηση σε σχεση με τα πισωκινητα bmw & mercedes αλλα υστερει κατα κατι σε σχεση με τα σααμπ.Εξαλλου σημερα δεν ειμαστε κ στο 60 με τις τεραστιες διαφορες μεταξυ διαφορων μαρκων αυτοκ. απλα υπαρχουν καποιες διαφορες σε τι ειναι καλυτερος καποιος κ το τι θελει να εξεληξει.Επισης κ στην Στοκχολμη innerstaden γνωριζω οτι υπαρχει απαγορευση οποτε προσοχη!
-
Και στα Τρίκαλα επίσης υπάρχει απαγόρευση.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και στα Τρίκαλα επίσης υπάρχει απαγόρευση.πρεπει να σαι απο κει μιας κ το γνωριζεις!
-
Ο χρήστης gps18 έγραψε:
χαλντεξατα??
Με διαφορικό haldex.
αυτη την λεπτομερια δεν την γνωριζω οποτε δεν μπορω να παρω θεση και να σου απαντησω
κοιταξα λιγο στο διαδυκτιο κ απ οτι ειδα ναι η σααμπ χρησιμοποιει συστηματα χαλντεξ!
ναι σουηδικη τετρακινηση ειναι κι αυτη , την οποια χρησιμοποιουν και τα volvo και τα 'μικρα' audi , ολα τα 4κινητα vw (πλην tuareg) και πολλα αλλα
αλλα οπως ειπε και ο ike τη διαφορα την κανουν τα λαστιχα , απλα και η 4κινηση σε τετοιες συνθηκες παιζει το ρολο της
τωρα για τα ηλεκτρονικα δεν εχω τι παιζει και τι 'παραπανω' εχουν τα saab για το παγο
-
Τα SAAB δεν έχουν τίποτα παραπάνω. Τα παλιά (μέχρι το 900mk1) ευνοούνταν (όπως και τα κλασσικά Audi ή οι 911) λόγω της θέσης του κινητήρα, τίποτα περισσότερο.
TSC έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα από κάποια ιπποδύναμη και πάνω.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
χαλντεξατα??
Με διαφορικό haldex.
αυτη την λεπτομερια δεν την γνωριζω οποτε δεν μπορω να παρω θεση και να σου απαντησω
κοιταξα λιγο στο διαδυκτιο κ απ οτι ειδα ναι η σααμπ χρησιμοποιει συστηματα χαλντεξ!
ναι σουηδικη τετρακινηση ειναι κι αυτη , την οποια χρησιμοποιουν και τα volvo και τα 'μικρα' audi , ολα τα 4κινητα vw (πλην tuareg) και πολλα αλλα
αλλα οπως ειπε και ο ike τη διαφορα την κανουν τα λαστιχα , απλα και η 4κινηση σε τετοιες συνθηκες παιζει το ρολο της
τωρα για τα ηλεκτρονικα δεν εχω τι παιζει και τι 'παραπανω' εχουν τα saab για το παγο
τα λαστιχα παιζουν κ αυτα το ρολο τους ως συντελεστες
κοιτα το βιντεακι κ θα δεις http://www.saabhistory.com/2007/11/20/s ... nnovation/
η να διαβασεις το κειμενο
http://faq.saabnet.ru/_9000/tractioncontrolsystem.pdf
καθως επισης μπορεις να το ψαξεις λιγο στο ιντερνετ. gps18 -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Παιδια δεν ξερω τι γινεται με τα Saab στην Ελλαδα...
Παντως εδω στην Κυπρο εχουν φοβερη φημη. Λογω δουλειας ξερω αρκετους ανθρωπους που εχουν κολλημα με την συγκεκριμμενη μαρκα και δεν την αλλαζουν με τιποτα. Θεωρουνται ισαξια με τα αντιστοιχα γερμανικα. Εγω προσωπικα προτιμω την BMW για πολλους και διαφορους λογους. Αυτο παντως που δεν μ'αρεσει στους σουηδους ειναι οτι εχουν πολυ μικρη γκαμα μοντελλων.Kαι στην Ελλάδα θεωρούνται ισάξια με τα Γερμανικά και δικαίως!
Όμως ο Έλληνας (δεν ξέρω για άλλες χώρες) έχει κόλλημα με BMW-Meredes.
Και αυτό δεν επηρρεάζει μόνο την Saab αλλά και την Volvo-Jaguar-Chrysler κλπ.
Το κόλλημα πιστεύω πηγάζει από την υποσεινήδητη άποψη ότι το Γερμανικό είναι ο ορισμός της Ποιότητας-Αξιοπιστίας αλλά και απο το φόβο μη δώσεις 30-40000 και ο γείτονας δεν σε υπολογίσει
πεστα ρε φιλε!
για κομπλεξ ηλιθιοτητας προκειται! Η σααμπ υπερτερει σε ποιοτητα εναντι των γερμανικων! -
Ο χρήστης gps18 έγραψε:
Η σααμπ υπερτερει σε ποιοτητα εναντι των γερμανικων!Τι κάνει;!
Συγγνωμη κιόλας αλλα εδώ είσαι λάθος... οι πλαστικούρες του ταμπλό που τρίζουν; οι διακόπτες που ξεβάφουν; τα όπελ μοτερ; τα πλαστικά που σπάνε;Μην λες οτι να'ναι... δες τι παίζει στον ¨δρόμο¨ και τα ξαναλέμε.
Φιλικά
-
Πανως δεν ειναι μονο κολληματα του ελληνα αυτα (μιας και συχνα τα επικαλουνται πολλοι)
Η saab και η καθε saab που παει απατη δεν περιμενει την ελληνικη αγορα να τη ξελασπωσει , ουτε η bmw εγινε πλουσια απο τις 316
Αυτες ειναι παγκοσμιες τασεις που για καποιους λογους υπαρχουν
Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Η σααμπ υπερτερει σε ποιοτητα εναντι των γερμανικων!
Τι κάνει;!
Συγγνωμη κιόλας αλλα εδώ είσαι λάθος... οι πλαστικούρες του ταμπλό που τρίζουν; οι διακόπτες που ξεβάφουν; τα όπελ μοτερ; τα πλαστικά που σπάνε;Μην λες οτι να'ναι... δες τι παίζει στον ¨δρόμο¨ και τα ξαναλέμε.
Φιλικά
ασε,απο μερσεντες ηρθα με τα 500 ηλεκτρικα προβληματα ηρθα στην σααμπ κ βρηκα την υγεια μου. Και τα 2 σααμπ που εχω δεν εχει ξεκολησει τιποτα κ ειναι κ τα 2 9000. ΤΟ ενα 1997 κ το αλλο 1995 με 348.000. Και τα χαρτια του κτεο καταλευκα κ στα 2.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Πανως δεν ειναι μονο κολληματα του ελληνα αυτα (μιας και συχνα τα επικαλουνται πολλοι)Η saab και η καθε saab που παει απατη δεν περιμενει την ελληνικη αγορα να τη ξελασπωσει , ουτε η bmw εγινε πλουσια απο τις 316
Αυτες ειναι παγκοσμιες τασεις που για καποιους λογους υπαρχουν
Sent from my LG-P500
ας οψεται η στοα της βαυαριας κ το οθκ εν τω πολλω το ευ!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Η σααμπ υπερτερει σε ποιοτητα εναντι των γερμανικων!
Τι κάνει;!
Συγγνωμη κιόλας αλλα εδώ είσαι λάθος... οι πλαστικούρες του ταμπλό που τρίζουν; οι διακόπτες που ξεβάφουν; τα όπελ μοτερ; τα πλαστικά που σπάνε;Μην λες οτι να'ναι... δες τι παίζει στον ¨δρόμο¨ και τα ξαναλέμε.
Φιλικά
Επιπλεον μενω στην σουηδια κ εδω στον δρομο παιζει σααμπ κ βολβο!
-
Άποψη σου, άποψη μου
Προφανός άλλα έχουν δει τα δικά σου μάτια και άλλα τα δικά μου .
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Άποψη σου, άποψη μουΠροφανός άλλα έχουν δει τα δικά σου μάτια και άλλα τα δικά μου .
Πιθανοτατα!
Το περιεργο ειναι οτι απο τις χωρες που εχω παει το σσαμπ εχει καλη φημη εκτος απο τις χωρες της βαλκανικης χερσονισου.
καλο βραδυ -
Είναι λόγω μαρκετιν.
Η SAAB έχει παρόμοια φήμη σε όλο τον κόσμο, κάποτε έβγαζε πολύ ιδιαίτερα (αλλά σίγουρα όχι συνολικά καλύτερα του ανταγωνισμού) αυτοκίνητα. Τις τελευταίες δεκαετίες ήταν πρακτικά ένα από τα R&D της GM στην Ευρώπη αλλά με δυσανάλογα κακή γκάμα. Μετά τη GM κανείς δε ξέρει, ακόμα είναι ρευστά όλα. Το τελευταίο 9-5 είναι καλή προσπάθεια αλλά καμία σχέση με την προ-GM εποχή.
ΥΓ. Είχα πάει στο μουσείο της SAAB λίγο πριν τον χαλασμό με τη GM, κάποια στιγμή πρέπει να ανεβάσω τις φωτογραφίες από εκεί, έχουν αρκετό ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είναι λόγω μαρκετιν.Η SAAB έχει παρόμοια φήμη σε όλο τον κόσμο, κάποτε έβγαζε πολύ ιδιαίτερα (αλλά σίγουρα όχι συνολικά καλύτερα του ανταγωνισμού) αυτοκίνητα. Τις τελευταίες δεκαετίες ήταν πρακτικά ένα από τα R&D της GM στην Ευρώπη αλλά με δυσανάλογα κακή γκάμα. Μετά τη GM κανείς δε ξέρει, ακόμα είναι ρευστά όλα. Το τελευταίο 9-5 είναι καλή προσπάθεια αλλά καμία σχέση με την προ-GM εποχή.
ΥΓ. Είχα πάει στο μουσείο της SAAB λίγο πριν τον χαλασμό με τη GM, κάποια στιγμή πρέπει να ανεβάσω τις φωτογραφίες από εκεί, έχουν αρκετό ενδιαφέρον.
Το νέο 9-5 είναι αυτό με την οροφή-σκεπή σαν το αμάξι του Φρεντ Φλινστοουν?
Ποιος έξυπνος είχε την ιδέα να βάψει μαύρες τις εμπρός κολώνες?
-
Οι εμπρός κολώνες είναι μαύρες για να θυμίζουν το κυλινδρικό παρμπρίζ του 900mk1. Φυσικά απλά το θυμίζουν ενώ κατασκευαστικά δεν έχουν καμία σχέση μιας και το παρμπρίζ είναι παρόμοιο με όλων των άλλων αυτοκινήτων.
-
Ας θυμίζουν ότι θέλουν! Το αμάξι μοιάζει σαν να έχει πέργκολα για οροφή, ειδικά όταν είναι ανοιχτόχρωμο το αμάξωμα. Σου ρχεται να κάνεις bbq από κει κάτω! Το χάζευα προχθές στη Saab Κηφισίας ενώ απολάμβανα την κρέπα μου...
-
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ, νομίζω είναι από τα ωραιότερα στην κατηγορία του και πολύ πιθανόν να το αγόραζα αν έψαχνα κάτι τέτοιου μεγέθους/κόστους, χωρίς να σημαίνει πως το θεωρώ καλύτερο από άλλα, κάθε άλλο.
-
Από μπροστά είναι εξαιρετικό. Πολύ μοντέρνα σχεδίαση. Αλλά το προφίλ πάσχει από το πέργκολα-effect (δικό μου ΤΜ ). Μέσα έχει κλασσικά 7.832 κουμπάκια? Αν ναι, μου αρέσει!
Saab Forum