-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Tα παλιότερα Saab δεν μου άρεσαν εμφανισιακά καθόλου. Ο Μπροστά προφυλακτήρας εξείχε και σου έδινε την εικόνα 'ΠΑΠΙΑΣ'!! Το τελείωμα πίσω ήταν επίσης πολύ καμπύλο κάτι που εξαφάνιζε την όποια 'Premium' εικόνα.Τα σύγχρονα Saab, όπως το καινούριο 93, μου αρέσουν πάρα πολύ και μάλιστα περισσότερο από τα αντίστοιχα Γερμανικά.
Από κει και πέρα η Saab πάσχει σε σχέση με τους Γερμανούς:
-
Δεν έχει μεγάλη Γκάμα(πχ Segment C,F, SUV, roadster)
-
Δεν έχει ανεξαρτησία σε αντίθεση με BMW-MERCEDES αλλά και ΑUDI όπου οι δύο πρώτες παίζουν μόνες τους ενώ η τρίτη αν και ανήκει σε Γκρουπ φαίνεται ανεξάρτητη
-
Είναι σίγουρα 2 κλικ παρακάτω σε ποιότητα. Η δικίά μου εμπειρία ήταν ότι το 93 υστερεί ελάχιστα από 156-GT-147 ενώ το 95 υστερεί από 166. Δεδομένου ότι οι Γερμανοί είναι ένα κλικ πάνω απο την ALFA ROMEO μεγαλώνει το χάσμα με τους Σουηδούς
-
Δεν έχει αγωνιστικές περγαμηνές
-
Δεν έχει μοντέλα μεγάλης ιπποδύναμης πχ M3-M5-M6-S4-S6-RS4-AMG κλπ αλλά ακόμα και οι μεγάλες εκδόσεις είναι δίλιτρες τούρμπο.
Eίναι λογικό όταν βρίσκεσαι ανάμεσα στους Premium κατασκευαστές και έχεις τόσα μειονεκτήματα χωρίς αντίστοιχα μικρότερη τιμή να μην πας καλά εμπορικά
Filaraki ela stin souidia na dis sapila me tis germanobiiip k pos fevgoun ap ton dromo
oso gia aloga.... 1650 aloga se 2,0 turbo ti sou lene???
mipos den xeris,giati afto einai allo senario... -
-
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
Ένα βασικό στοιχείο σε αυτήν την κατηγορία και κόστος και κοινό που απευθύνονται είναι η απτή ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα όπου από τα 3 saab που έχω δει και οδηγήσει , είναι 1 ίσως και δύο κλικ παρακάτω . Κατα τα άλλα από εξοπλισμό υπερτερούν όχι όμως τόσο ώστε να μην σου δημιουργούν την αίσθηση ότι πληρώνεις παραπάνω από όσο πραγματικά κοστίζουν . Τουλάχιστον με αυτή την αίσθηση έμεινα εγώ . Γενικώς δεν θα τα προτιμούσα , χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι καλά αυτοκίνητα . Δεν είναι όμως ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ αυτοκίνηταλες, ε...
-
-
gps18 καλησπερα. Μιας και ζεις στην Σουηδια και βλεπεις και ισως οδηγεις κιολας Saab και Volvo, και μαλλον εχεις καποια εμπειρια παραπανω σε αυτες τις μαρκες, σε σχεση με εμας εδω στην Ελλαδα οπου τα Γερμανικα επικρατουν σε αυτες τις κατηγοριες αυτοκινητων, θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σου για Saab και Volvo (μια γενικη συγκριση αυτων των εταιριων και οχι για καποια συγκεκριμενα μοντελα).
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@gps18Τα 4κινητα audi φευγουν στα χωραφια
Sent from my LG-P500
Σε Σουηδία (και Φιλανδία/Νορβηγία) κυκλοφορούν πολύ λίγα τετρακίνητα. Με δεδομένο το ότι όλοι βάζουν χειμερινά λάστιχα με καρφιά από Νοέμβριο μέχρι Μάρτιο η τετρακίνηση είναι πρακτικά περιττή. Σίγουρα πιο περιττή από την Ελλάδα.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
gps18 καλησπερα. Μιας και ζεις στην Σουηδια και βλεπεις και ισως οδηγεις κιολας Saab και Volvo, και μαλλον εχεις καποια εμπειρια παραπανω σε αυτες τις μαρκες, σε σχεση με εμας εδω στην Ελλαδα οπου τα Γερμανικα επικρατουν σε αυτες τις κατηγοριες αυτοκινητων, θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σου για Saab και Volvo (μια γενικη συγκριση αυτων των εταιριων και οχι για καποια συγκεκριμενα μοντελα).φυσικα!
η βολβο βγαζει πιο σταθερους κινητες με τους οποιους κ 1.000.000χλμ να πας δεν χαλανε αρκει να κανεις τα σερβις τους.Ομως παραδοσιακα δεν κυνηγησε τοσο η βολβο την εξελιξη οσο την παθητικη ασφαλεια. Απο την αλλη η σααμπ ειναι η εταιρια των νεωταιρισμων (αν κ στην πειοδο της gm υπηρξε πολυ σαμποταζ) επειδη πηραν τους τεχνολογικους νεοταιρισμοπυς κ την θελαν μετα για κλεισιμο.
Τα βολβο ειναι πιο πολυ για ηλικιωμενους εκτος απο τα σ80 τ6, R κτλ ενω σααμπ εχουν οι λιγο πιο ενεργοι οδηγοι.
Ωστοσο κ οι 2 θεωρουνται καλες μαρκες κ οταν εχει βαρυ χειμωνα οπως φετος τα 8 στα 10 αυτοκινητα ηταν σααμπ /βολβο στους δρομους.Δεν ξερω αν σε καλυψα αλλα μπορεις να ρωτησεις κατι πιο συγκεκριμενο αν μπορεις. gps18 -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τα 4κινητα audi φευγουν στα χωραφια
Sent from my LG-P500
Σε Σουηδία (και Φιλανδία/Νορβηγία) κυκλοφορούν πολύ λίγα τετρακίνητα. Με δεδομένο το ότι όλοι βάζουν χειμερινά λάστιχα με καρφιά από Νοέμβριο μέχρι Μάρτιο η τετρακίνηση είναι πρακτικά περιττή. Σίγουρα πιο περιττή από την Ελλάδα.
εδω κ 2/3 χρονια ξαναπαγορευτικαν τα λαστιχα με καρφια στην σουηδια επειδη χαλανε τους δρομους.Ομως μπορω να σου πω οτι οταν ειχα ενα οπελ ομεγα κ ειχα καρφια το κρατημα δεν ηταν κ σπουδαιο στον παγο.Ειδικα πανω απο τα 80 ηταν επικυνδινο.Επεισης στην πρων δουλεια μου στην Δανια ειχαμε ως υπηρεσιακο αυτο ενα bmw 740 2001 με esp το οποιο κ εκεινο εφευγε απο τον δρομο στον παγο. Η αουντι κ η σουμπαρου κατι πηγαν να κανουν με την τετρακινηση αλλα πρακτικα το tcs ειναι ο βασιλιας στον παγο. gps18
-
το tcs ειναι ηλεκτρονικα? esp δηλαδη?
τα τετρακινητα saab χαλντεξατα δεν ειναι παντως?
-
Συμφωνω για την σααμπ. Τα μοντελα προ εποχης gm μου αρεσουν παρα πολυ, αντιθετα στην εποχη της gm πιστευω οτι εχασε πολυ απο την φιλοσοφια της. Απο την τωρινη γκαμα της σααμπ, αν αγοραζα καποιο θα ηταν το καινουργιο 9-5. Εχεις ακουσει αν θα βγει τελικα μικρομεσαιο; (9-2 ισως)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το tcs ειναι ηλεκτρονικα? esp δηλαδη?τα τετρακινητα saab χαλντεξατα δεν ειναι παντως?
tcs=traction control system
περιπου οπως το esp της bmw αλλα εξελιγμενο για τον παγο κ το χιονι
η τετρακινηση σαφως κ βοηθαει αλλα με το tcs ελεγχεις καλυτερα επειδη δεν ειναι παντα το ιδιο παγωμενο σε ολο τον δρομο.
χαλντεξατα?? -
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Συμφωνω για την σααμπ. Τα μοντελα προ εποχης gm μου αρεσουν παρα πολυ, αντιθετα στην εποχη της gm πιστευω οτι εχασε πολυ απο την φιλοσοφια της. Απο την τωρινη γκαμα της σααμπ, αν αγοραζα καποιο θα ηταν το καινουργιο 9-5. Εχεις ακουσει αν θα βγει τελικα μικρομεσαιο; (9-2 ισως)οντως εχασε λιγο με την gm...ειναι στο προγραμμα για το 9/2 το οποιο θα ταιριαζει στην αυτοκινηση της ελλαδας λογω τιμων, φορων κ παρκινγ...
-
Ο χρήστης gps18 έγραψε:
χαλντεξατα??Με διαφορικό haldex.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
χαλντεξατα??
Με διαφορικό haldex.
αυτη την λεπτομερια δεν την γνωριζω οποτε δεν μπορω να παρω θεση και να σου απαντησω
-
Ο χρήστης gps18 έγραψε:
εδω κ 2/3 χρονια ξαναπαγορευτικαν τα λαστιχα με καρφια στην σουηδια επειδη χαλανε τους δρομους.Ομως μπορω να σου πω οτι οταν ειχα ενα οπελ ομεγα κ ειχα καρφια το κρατημα δεν ηταν κ σπουδαιο στον παγο.Ειδικα πανω απο τα 80 ηταν επικυνδινο.Επεισης στην πρων δουλεια μου στην Δανια ειχαμε ως υπηρεσιακο αυτο ενα bmw 740 2001 με esp το οποιο κ εκεινο εφευγε απο τον δρομο στον παγο. Η αουντι κ η σουμπαρου κατι πηγαν να κανουν με την τετρακινηση αλλα πρακτικα το tcs ειναι ο βασιλιας στον παγο. gps18
Είσαι σίγουρα από Σουηδία ?
Λάστιχα με καρφιά χρησιμοποιούνται κανονικότατα από όλους στη Σουηδία. Το κράτημα με καρφιά σε πάγο είναι καλύτερο από τους περισσότερους ελληνικούς επαρχιακούς δρόμους με βροχή. Με Volvo C30 ταξίδευα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα με πολύ περισσότερα από 80χαω. Ομοίως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί εκεί με όλων των ειδών τα αυτοκίνητα και με χειμερινά λάστιχα (οι περισσότεροι με καρφιά).
Τα υπόλοιπα για TCS και την τετρακίνηση είναι παπαρολογίες με το μπαρδόν.
Όλα τα τετρακίνητα SAAB έχουν το πιο πρόσφατο haldex, κάποια και ενεργό πίσω διοαφορικό. Ομοίως και τα πρόσφατα Volvo.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
εδω κ 2/3 χρονια ξαναπαγορευτικαν τα λαστιχα με καρφια στην σουηδια επειδη χαλανε τους δρομους.Ομως μπορω να σου πω οτι οταν ειχα ενα οπελ ομεγα κ ειχα καρφια το κρατημα δεν ηταν κ σπουδαιο στον παγο.Ειδικα πανω απο τα 80 ηταν επικυνδινο.Επεισης στην πρων δουλεια μου στην Δανια ειχαμε ως υπηρεσιακο αυτο ενα bmw 740 2001 με esp το οποιο κ εκεινο εφευγε απο τον δρομο στον παγο. Η αουντι κ η σουμπαρου κατι πηγαν να κανουν με την τετρακινηση αλλα πρακτικα το tcs ειναι ο βασιλιας στον παγο. gps18
Είσαι σίγουρα από Σουηδία ?
Λάστιχα με καρφιά χρησιμοποιούνται κανονικότατα από όλους στη Σουηδία. Το κράτημα με καρφιά σε πάγο είναι καλύτερο από τους περισσότερους ελληνικούς επαρχιακούς δρόμους με βροχή. Με Volvo C30 ταξίδευα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα με πολύ περισσότερα από 80χαω. Ομοίως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί εκεί με όλων των ειδών τα αυτοκίνητα και με χειμερινά λάστιχα (οι περισσότεροι με καρφιά).
Τα υπόλοιπα για TCS και την τετρακίνηση είναι παπαρολογίες με το μπαρδόν.
Όλα τα τετρακίνητα SAAB έχουν το πιο πρόσφατο haldex, κάποια και ενεργό πίσω διοαφορικό. Ομοίως και τα πρόσφατα Volvo.
Σιγουροτατα!!!
Μενω στο Malmö απο το 1992.....
Επισης αν εισουνα στην Σουηδια θα ηξερες οτι τωρα εδω κ κανα 2 χρονια υπαρχει το dubbdäckförbud ! Παλαιοτερα ηταν συμφωνα με την καθε περιοχη που υπηρχε vinterväglag συμφωνα με το vägverket.Οποτε ηταν διαφορετικο σε καθε περιοχη!!
Αυτη κ μονο η βασικη γνωση ποιος λεει παπαρολογιες με το συμπαθειο! -
Ο χρήστης gps18 έγραψε:
χαλντεξατα??
Με διαφορικό haldex.
αυτη την λεπτομερια δεν την γνωριζω οποτε δεν μπορω να παρω θεση και να σου απαντησω
κοιταξα λιγο στο διαδυκτιο κ απ οτι ειδα ναι η σααμπ χρησιμοποιει συστηματα χαλντεξ!
-
Από Göteborg και πάνω τουλάχιστον χρησιμοποιούνται κανονικότατα τα λάστιχα με καρφιά, οπότε σε όποια γλώσσα και να τις γράψεις, οι παπαρολογίες μένουν παπαρολογίες.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Από Göteborg και πάνω τουλάχιστον χρησιμοποιούνται κανονικότατα τα λάστιχα με καρφιά, οπότε σε όποια γλώσσα και να τις γράψεις, οι παπαρολογίες μένουν παπαρολογίες.μπορει.Στο Μαλμοε ομως υπαρχει απαγορευση.Αν θες ομως ελα κ η αστυνομια θα εξηγησει κανονικα ποιος λεει παπαρολογιες!
-
Το θέμα είναι πως αυτό που λες για απαγόρευση σε όλη τη Σουηδία δεν ισχύει. Αν σε κάποιες περιοχές στο νοτιότερο άκρο υπάρχει κάποια εξαίρεση δεν το γνωρίζω, στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας χρησιμοποιούνται κανονικά. Η αστυνομία δεν μου εξήγησε τίποτα, τα δικίνητα περιπολικά τους εχουν επίσης λάστιχα με καρφιά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το θέμα είναι πως αυτό που λες για απαγόρευση σε όλη τη Σουηδία δεν ισχύει. Αν σε κάποιες περιοχές στο νοτιότερο άκρο υπάρχει κάποια εξαίρεση δεν το γνωρίζω, στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας χρησιμοποιούνται κανονικά. Η αστυνομία δεν μου εξήγησε τίποτα, τα δικίνητα περιπολικά τους εχουν επίσης λάστιχα με καρφιά.Απο το 2009 εγκειται στο καθε δημο/upp till varje kommun/ να επιτρεπουν η οχι dubbdäck.Δεν εννοουσα σε ολη την σουηδια,απλα οτι υπαρχει απαγορευση ειπα κ ετσι θα προστατευα καποιον ενδεχομενο οδηγο αν ερθει εδω να νομισει οτι ειναι οκ να οδηγει σε ολη την χωρα με αστιχα με καρφια κ να πληρωσει προστημο χωρις λογο!!
Απο κει κ περα δεν ξερω πως ειναι τωρα στην Νορβηγια, αλλα στην Δανια πανε κ κει για απαγορευση.
Οσον αφορα το tcs δοκιμασε κ θα δεις. Το c30 ναι κραταει καλα ως αυτοκ. με μπροστινη κινηση σε σχεση με τα πισωκινητα bmw & mercedes αλλα υστερει κατα κατι σε σχεση με τα σααμπ.Εξαλλου σημερα δεν ειμαστε κ στο 60 με τις τεραστιες διαφορες μεταξυ διαφορων μαρκων αυτοκ. απλα υπαρχουν καποιες διαφορες σε τι ειναι καλυτερος καποιος κ το τι θελει να εξεληξει.
Saab Forum