-
Η γενικότερη αίσθηση που σου έδωσε όμως ποιά ήταν?Ικανοποιημένος ή κάτι σε χάλασε?
-
αν ηταν η 120 (ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝΕ ) ισως τα πραγματα να ητανε καλυτερα.......
Α και κατι αλλο....... η πλατη της θεσης οδηγησης δεν ρυθμιζεται ευκολα...
παντως σε γενικες γραμμες ενα 8αρακι (ισως και 8,5) το περνει .......
αν το ειχα και για χιλιομετρα αρκετα σε δρομο με στροφες ισως και να μεγαλωνε....... -
Να τι λέει και ένας άλλος που οδήγησε την 120 για δύο μέρες:
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=76198Εγώ λέω να πάω να την δω την επόμενη εβδομάδα.
-
Έκανα test drive χτές. Εντυπώσεις?
Άριστες αν είχε και πιο πολύ χώρο στο πίσω κάθισμα θα ήταν το απόλυτο μικρομεσαίο. Εξαιρετικό πάτημα, πολύ καλή άνεση παρόλο που φορούσε την σπορ ανάρτηση, το σπορ τιμόνι είναι must για όποιον την πάρει όσο για τον 1.6 μια χαρά για τα δεδομένα της κατηγορίας αλλά τίποτα το φοβερό άλλωστε δεν περίμενα και κατι διαφορετικό. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρυ αλλά παρόλα αυτά σε πληροφορεί επαρκέστατα για το τί κάνουν οι τροχοί. Το πορτ μπαγκάζ είναι καλό αν και όχι απόλυτα επίπεδος. Η τιμή αρκετά λογική.
Εν ολίγοις μπαίνει στη λίστα με τα υποψήφια όταν έρθει η ώρα αλλαγής αυτοκινήτου... -
Την οδήγησα και εγώ εχθές και πέρα του χώρου πίσω αλλά και του κιβωτίου που δε με ενθουσίασε μπορώ να πω οτι είναι πάρα μα πάρα πολύ καλή. Κορυφαίο τιμόνι και η ανάρτηση (είχε την έξτρα σπόρ) ήταν άνετη με μηδενικές κλίσεις. Άν υπάρχουν τα χρήματα και δεν ενδιαφέρουν οι πίσω χώροι go for her
-
παυλο δεν θα ελεγα κορυφαιο τιμονι..............σε καμια των περιπτωσεων.......με αριστα το 10 ενα 7,5........
-
Σιγά μην πληρώσω 23000 Ευρώ για να έχω 11 δλ. στα 0-100 χ.α.ω.....
Με τα ίδια λεφτά παίνεις τη δίλιτρη 147...... -
ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΤΙΣ 5/11 ( DYNAMIC 1.6i)ΠΟΥ ΕΙΧΕ TEST DRIVE ,SYMPAGES,ΔΥΝΑΤΟ ,ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥς ΤΟΜΕΙς ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΞΤΡΑ .ΔΕ ΒΑΖΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ 1.6 /115HP ΕΧΕΙ POLY ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙς .ΤΙΜΗ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΗ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ BMW.PERIMENV GNVMES
-
Ο χρήστης ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ ΘΩΜΑΣ έγραψε:
ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΤΙΣ 5/11 ( DYNAMIC 1.6i)ΠΟΥ ΕΙΧΕ TEST DRIVE ,SYMPAGES,ΔΥΝΑΤΟ ,ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥς ΤΟΜΕΙς ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΞΤΡΑ .ΔΕ ΒΑΖΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ 1.6 /115HP ΕΧΕΙ POLY ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙς .ΤΙΜΗ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΗ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ BMW.PERIMENV GNVMESπου τις ειδες τις καλες επιδοσεις???? το αμαξι σερνεται...........τρια ατομα μεσα,πηγα να κανω εικονικη προσπεραση και το μονο που καταφερα ηταν να παραγω θορυβο........στην ουσια για μενα ηταν ενα καλο 1,400αρι (σε επιδοσεις παντα)
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
παυλο δεν θα ελεγα κορυφαιο τιμονι..............σε καμια των περιπτωσεων.......με αριστα το 10 ενα 7,5........Εγώ το βρήκα πάρα πολύ καλό πάντως.
-
Καλά να ρωτήσω πώς βγάζεται συμπεράσματα για την δύναμη ενός μοτέρ που έχει 100 -200 ( 128 είχε η δικία μου ) χλμ? Το αμάξι δεν έχει ακόμα στρωθεί. Πάντως εγώ δεν το θεωρώ αδύναμο ή τέλος πάντων πιο αργό από ένα 307 1.6 στην τελική ένα 1600αρη είναι δεν είναι M3...
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
παυλο δεν θα ελεγα κορυφαιο τιμονι..............σε καμια των περιπτωσεων.......με αριστα το 10 ενα 7,5........
Εγώ το βρήκα πάρα πολύ καλό πάντως.
χανει σε αισθηση(της λειπει λιιιιιιιιγο ακομη) , αμεσοτητα και σαφηνεια......
και συν της αλλης οπως ειπα και πιο πανω ειναι σχετικα ελαφρυ -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Καλά να ρωτήσω πώς βγάζεται συμπεράσματα για την δύναμη ενός μοτέρ που έχει 100 -200 ( 128 είχε η δικία μου ) χλμ? Το αμάξι δεν έχει ακόμα στρωθεί. Πάντως εγώ δεν το θεωρώ αδύναμο ή τέλος πάντων πιο αργό από ένα 307 1.6 στην τελική ένα 1600αρη είναι δεν είναι M3...δεν νομιζω οτι θα ειναι και δραματικες οι διαφορες οταν με το καλο ο κινητηρας ανοιξει.......
BTW εχω την εντυπωση οτι το 307 ανοιγει καλυτερα....... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Καλά να ρωτήσω πώς βγάζεται συμπεράσματα για την δύναμη ενός μοτέρ που έχει 100 -200 ( 128 είχε η δικία μου ) χλμ? Το αμάξι δεν έχει ακόμα στρωθεί. Πάντως εγώ δεν το θεωρώ αδύναμο ή τέλος πάντων πιο αργό από ένα 307 1.6 στην τελική ένα 1600αρη είναι δεν είναι M3...
δεν νομιζω οτι θα ειναι και δραματικες οι διαφορες οταν με το καλο ο κινητηρας ανοιξει.......
BTW εχω την εντυπωση οτι το 307 ανοιγει καλυτερα.......Παιδιά συζητάμε τώρα αν το 307 1.6,ή όλα τα αντίστοιχα 1.6 focus,astra,golf,a3 είναι πιο γρήγορο απο την 116 ?(200 τελ & 10,8/0-100)
και με κοντές σχέσεις όπως είναι η 116 ,μη τρελαθούμε....
Το μειονέκτημα είναι ότι ξεκινά από 25.700 Ε ! ( dynamic ) -
Δεν ξεκινά από τα 25700 αλλά από τα 22900 και με 23900 έχεις ένα καλοεξοπλισμένο μικρομεσαίο...
Όπως μπορείτε να καταλάβετε ψήνομαι άγρια -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν ξεκινά από τα 25700 αλλά από τα 22900 και με 23900 έχεις ένα καλοεξοπλισμένο μικρομεσαίο...
Όπως μπορείτε να καταλάβετε ψήνομαι άγριαΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ DYNAMIC KAI TA SPORT ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ .ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ VECTRA SPORT ΠΟΥ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ 116 DYNAMIC...NA DOYME
-
Αν και μου αρέσει η εμφάνιση του αυτοκινήτου, το ότι δεν παρέχει ικανοποιητικούς χώρους (μάλλον αληθές απ' όσα διάβασα) με ενοχλεί αρκετά.
Όσο για την τιμή, είναι σίγουρα καλή για BMW, όμως καλό θα ήταν να μάθουμε πόσο κοστίζει το service και τα αναλώσιμα (από τακάκια μέχρι φίλτρα και ιμάντες). Διότι η BMW θέλει μ' αυτό το μοντέλο να χτυπήσει σε χαμηλότερη κατηγορία τιμών, αν όμως γδάρει τους αγοραστές αργότερα, τι να το κάνεις; -
Για τα service ρώτησα και έμαθα. Λοιπόν το κόστος του service των 30000 χλμ είναι περίπου 150 ευρώ τιμή απολύτως λογική. Τώρα για τους χώρους δεν θα διαφωνήσω οτι είναι σημαντικοί όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο παρουσιάζονται σε σχέση με άλλα μικρομεσαία...
-
Ο χρήστης ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ ΘΩΜΑΣ έγραψε:
Παιδιά συζητάμε τώρα αν το 307 1.6,ή όλα τα αντίστοιχα 1.6 focus,astra,golf,a3 είναι πιο γρήγορο απο την 116 ?(200 τελ & 10,8/0-100)
και με κοντές σχέσεις όπως είναι η 116 ,μη τρελαθούμε....
Το μειονέκτημα είναι ότι ξεκινά από 25.700 Ε ! ( dynamic )Αν δεις ένα συγκριτικό στο τεύχος 398, ένα χρόνο πριν, θα δεις ότι παντού χάνει η 116i από τα 307 1.6, Μegane 1.6, Corolla 1.6 και Mazda 3 1.6, τόσο σε ρεπρίζ, όσο και από στάση. Ελαφρά μεν, αλλά χάνει, ενώ έχει και σχετικά υψηλότερη κατανάλωση.
Το 10,8 στα 0-100 είναι η αισιόδοξη εργοστασιακή τιμή, που απέχει από την πραγματικότητα.
-
E 'οχι και 27500!!!
Με 2000 επιπλέον παίρνεις RX-8 και τέλος περί πίσω κίνησης σε αυτά τα λεφτά (αν επιμένετε σε πίσω κίνηση)!!Απαράδεκτη τιμή. Το σηματάκι της BMW δεν αξίζει τέτοια διαφορά. Κανένα σηματάκι εκτός και αν το ψώνιο συναντά το παιδικό όνειρο.
ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?