-
Eνώ η Γκόλφω 1.2 ΤΣΙ κυκλοφορεί στην ευρώπη εδώ και καιρό, εδώ στην Ελλάδα δεν έχει φανεί ακόμη.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
καλα το golf 4.2 ειναι μολις σιγα τη διαφορα
1.2 αυτο θα βαλει?
(για εταιρικο ο,τι πρεπει , να χτυπησει το φοκους )
Στοίχημα ό,τι θέλετε πως το Golf αν έρθει με τον 1.2TSI θα σβήσει τα μικρομεσαία της αγοράς διότι: «είναι Golf» και έχει φορολογικό ατού.
Εμένα μου λες; Που όταν κοιτούσαμε για αμάξια, η μάνα μου δεν ήθελε seat γιατί είναι «Seat» και είχε λυσάξει να παίρναμε golf. Και με λιγότερο εξοπλισμό και με 122 και 3-4χιλιάρικα ακριβότερο από το fr που πήρα...
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Ναι το Golf έχει ήδη βγάλει τον ένα 1.2 TSI (στα 105 άλογα),
και άμεσα προγραμματίζεται να βάλει και το δεύτερο 1.2 TSI (στα 85 άλογα) .
Το ίδιο θα γίνει και για το Polo,
αλλά και σε γενικές γραμμές οι 1.2 TSI θα επεκταθούν σε πολλά μοντέλα όλου του γκρουπ.Σε πιο λίγα άλογα δεν θα το βγάλουν; Μπορούν στην επόμενη έκδοση αντί η τουρμπίνα να φυσάει, να ρουφάει, έτσι τα 50 άλογα ως φόρος τιμής στο golf 1050 είναι παιχνιδάκι.
-
Ο 85άρης προσφέρεται στο Golf σε entry-level επίπεδα τιμής, όντας λίγο πιο οικονομικός σε σχέση με τον 105
και έχοντας το φορολογικό πλεονέκτημα (χαμηλότερα επίπεδα CO2 - χαμηλότερη κλάση ιπποδύναμης).
Ο 105 όπως συμβαίνει πάντα σ' αυτές τις περιπτώσεις, έτσι κι εδώ,
προσφέρει στην εταιρεία τη δυνατότητα να πουλήσει το μοντέλο
σε μια πιο τσιμπημένη τιμή (=μεγαλύτερο κέρδος) σε σχέση με τον 85,
έχει καλύτερες επιδόσεις (ιπποδύναμη - ροπή - τελική)
και συνδυάζεται με διαφορετικά μηχανικά (πχ κιβώτιο) αλλά και διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού.Η λογική πίσω από τον 1.2 TSI 85άρη είναι σε βάθος χρόνου
να υποκαταστήσει τους σημερινούς ατμοσφαιρικούς 1400άρηδες με τα 85 άλογα,
όπως αντίστοιχα εξαφανίστηκαν σταδιακά οι παλιοί 1600άρηδες του VAG
αλλά και οι 1600άρηδες FSI άμα τη εμφανίσει των 1.4TSI
(με τα διαφορετικά επίπεδα ιπποδύναμης στα οποία και διατέθηκαν, ήτοι 122-180 άλογα). -
Θέλω να βάλω ντουλαπάκια κάτω από καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.
Δηλαδή αυτό και αυτό νο2.
Κόστος 30 περίπου ευρώ αλλά για εργατικά ζητάνε 70 (1,5 εργατοώρα) για να βγάλουν/βάλουν τα κάθισματα.Οπότε άμα μπορώ να τα βάλω μόνος μου δεν με χαλάει. Όποιος ξέρει πως βγαίνουν/μπαίνουν καθίσματα με αερόσακους (αυτό κυρίως φοβάμαι) θα το εκτιμούσαν αν με διαφώτιζε.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Θέλω να βάλω ντουλαπάκια κάτω από καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.
Δηλαδή αυτό και αυτό νο2.
Κόστος 30 περίπου ευρώ αλλά για εργατικά ζητάνε 70 (1,5 εργατοώρα) για να βγάλουν/βάλουν τα κάθισματα.Οπότε άμα μπορώ να τα βάλω μόνος μου δεν με χαλάει. Όποιος ξέρει πως βγαίνουν/μπαίνουν καθίσματα με αερόσακους (αυτό κυρίως φοβάμαι) θα το εκτιμούσαν αν με διαφώτιζε.
κοίτα να δεις τι προβληματάκι υπάρχει.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ πρέπει να βγάλεις το κάθισμα και να τα βάλεις πάνω.Υπάρχει όμως πιθανότητα τα καλώδια για τον αερόσακο να είναι τόσο μακρυά που να φτάνουν για να πλαγιάσει αρκετά το κάθισμα ώστε να βάλεις τα ντουλαπάκια κάτω από τα καθίσματα, οπότε δεν χρειάζεται να βγάλεις τη φύσα του αερόσακου κι άρα δεν διατρέχεις κίνδυνο.
Από την άλλη, ΑΝ δεν γίνεται αυτό γιατί τα καλώδια είναι 'κοντά', τότε ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ υπαρχει ο κίνδυνος να ανοίξει ο αερόσακος λόγω κάποιου 'άρκ' που μπορεί να γίνει κατά τη σύνδεση ή αποσύνδεση της φίσας.δεν ξέρω...Ο αερόσακος κάνει από 300 ως 400€ και συν του ότι αν ανοίξει θα κάνει το αμάξι κ@λος...
Αξίζει για 70€ να το διακινδυνεύσεις?ΥΓ:τα ίδια ερωτήματα έθεσα και στον εαυτό μου όταν ήταν να αλλάξω χειριστήρια του dsg.ήξερα πώς να το κάνω αλλά τελικά προτίμησα να δώσω 45€ και να το βάλουν αυτοί παρά να διακινδυνεύσω να πληρώσω αερόσακο.
-
Το θέμα είναι να ήξερα πως κλείνει ο αερόσακος και 100% να κάνω ασφαλή δουλειά. Μέσω vag-com κλείνει; Το καλώδιο δεν το λες και μακρύ απ' ότι το ψιλάφισα αλλά ίσως να είναι αρκετό για να πλαγιάσεις πίσω το κάθισμα...
Άλλο βέβαια 70€ και άλλο 45€ για μία εγκατάσταση... Οκ να μου έλεγες κανα 30άρι για εργατικά, αλλά 70 παραπάει
100€ για 2 ντουλαπάκια δεν τα δίνω σίγουρα... -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Το θέμα είναι να ήξερα πως κλείνει ο αερόσακος και 100% να κάνω ασφαλή δουλειά. Μέσω vag-com κλείνει; Το καλώδιο δεν το λες και μακρύ απ' ότι το ψιλάφισα αλλά ίσως να είναι αρκετό για να πλαγιάσεις πίσω το κάθισμα...
Άλλο βέβαια 70€ και άλλο 45€ για μία εγκατάσταση... Οκ να μου έλεγες κανα 30άρι για εργατικά, αλλά 70 παραπάει
100€ για 2 ντουλαπάκια δεν τα δίνω σίγουρα...αν σου φαίνονται πολλά τα 70 κόπιασε να το κάνεις μόνος σου...
....αν έχεις balls ...
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Το θέμα είναι να ήξερα πως κλείνει ο αερόσακος και 100% να κάνω ασφαλή δουλειά. Μέσω vag-com κλείνει; Το καλώδιο δεν το λες και μακρύ απ' ότι το ψιλάφισα αλλά ίσως να είναι αρκετό για να πλαγιάσεις πίσω το κάθισμα...
Άλλο βέβαια 70€ και άλλο 45€ για μία εγκατάσταση... Οκ να μου έλεγες κανα 30άρι για εργατικά, αλλά 70 παραπάει
100€ για 2 ντουλαπάκια δεν τα δίνω σίγουρα...υπάρχει τρόπος να 'σβήσεις' τους αερόσακους.
Βγάζεις την μπαταρία, περιμένεις 30 λεπτά (ή 20?) για να φύγουν όλα τα φορτία από τους εγκεφάλους του αυτοκινήτου και ξεκινάς το 'ξύλωμα'...Προσωπικά μόνο η μανούρα να βγάλω τα 2 καθίσματα και να βάλω τα ντουλαπάκια (τα οποία ξέρεις πώς μπαίνουν-πιάνουν κάτω από το κάθισμα? ) κτλ, τα 70€ θα τα έδινα.Εγώ θα έχανα χαλαρά 2 ώρες για να βγάλω απλώς τα καθίσματα και άνετα 1 ώρα μετά για να τα βάλω, συν το χρόνο που χρειάζεσαι για να τοποθετήσεις τα ντουλαπάκια.
Δε θα αργούσα τόσο γιατί είναι πολύ δύσκολο να βγει αλλά κυρίως γιατί εγώ θα πήγαινα ψαχτά ενώ είδα χθες ένα παλικάρι ότι έβγαλε το κάθισμα μέσα σε (ούτε) 3 λεπτά από ένα ΕΟS.70€ για 2 καθίσματα και τοποθέτηση στα ντουλαπάκια δεν ξέρω...δε μου φαίνονται ακριβά.
Φαντάσου ότι 45€ πλήρωσα εγώ για να βγάλουν και να βάλουν απλώς τα χειριστήρια του dsg, τα οποία είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολη διαδικασία από τα καθίσματα και η τοποθέτηση των ντουλαπιών που θες. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αν σου φαίνονται πολλά τα 70 κόπιασε να το κάνεις μόνος σου.......αν έχεις balls ...
Γιατί ρωτάω νομίζεις; Αν ξέρω με σιγουριά (αερόσακοι) πως να το κάνω δεν φοβάμαι.
Καβουρα, τα ντουλαπάκια είναι 4 βίδες το καθένα άρα δεν κολλάω εκεί.
Νομίζω ότι ή η τιμή της εργατοώρας έχει ανέβει πολύ και πλέον δεν μας κάνει αίσθηση, ή έχω γίνει τσιγκούνης ώστε να ακούγομαι παράλογος που γκρινιάζω. Για τα χειριστήρια πόση ώρα του πήρε δηλαδή για να στα βάλει; 50-60λεπτα; Έχω αρχίσει και συνειδητοποιώ ότι φτωχαίνουμε ραγδαία και γι αυτό όλα αρχίζουν και μας φαίνονται ακριβάΤώρα ας ξαναγκρινιάξω, αλλά πως γίνεται να βγάζει ο άλλος το καθίσμα του πEOS σε 3 λεπτά και οι δικοί μου της σέατ να θέλουν 30;
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Για τα χειριστήρια πόση ώρα του πήρε δηλαδή για να στα βάλει; 50-60λεπτα; Έχω αρχίσει και συνειδητοποιώ ότι φτωχαίνουμε ραγδαία και γι αυτό όλα αρχίζουν και μας φαίνονται ακριβάmax ένα τεταρτάκι κι αυτό γιατί ήταν πολύ προσεκτικός με τα βίσματα και τον αερόσακο αλλά και γιατί τον μπρίζωσα και του είπα 'ελπίζω να κάνουμε καλή δουλειά γιατί αν τρίζει είμαι ικανός να πετάξω όλο το τιμόνι'.
Επίσης οι βίδες του τιμονιού είναι λίγο πιο δύσκολο να τις ξεβιδώσεις χωρίς να γρατζουνίσεις ταμπλό ή όργανα...Επειδή όμως ήταν ή 45€ και έχω το κεφάλι μου ήσυχο ό,τι μαλακία και να γίνει ή το κάνω μόνος μου και παίρνω το ρίσκο ότι αν ανοίξει ο αερόσακος 'σκάω' 450€ και παίρνω καινούριο .
Όπως καταλαβαίνεις είναι πραγματικά θέμα απόφασης.Επειδή τα πήραμε μαζί με ένα άλλο παλικάρι, ο άλλος τα έβαλε μόνος του και δεν έγινε τίποτα και γλίτωσε τα 45€.Αν έσκαγε ο αερόσακος όμως, τότε οι ρόλοι 'μάγκας'-'χαζός' θα ήταν ανάποδα.Τώρα ας ξαναγκρινιάξω, αλλά πως γίνεται να βγάζει ο άλλος το καθίσμα του πEOS σε 3 λεπτά και οι δικοί μου της σέατ να θέλουν 30;
Δεν ξέρω.Τον έβλεπα και επειδή έβγαλε και τα 2 καθίσματα, στο 2ο τον χρονομέτρησα και έπαθα πλάκα...
ΥΓ:ντάξει...δεν ξέρω.Το συγκεκριμένο μαστόρι είναι απίστευτος.Ξέρει ακόμα και λεπτομέρειες που οι άλλοι ψάχνονται πώς να το κάνουν.Πολύ ψαγμένος. Ίσως χαραμίζεται εκεί που είναι...
-
Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα μαγκιάς, ούτε καν σε εισαγωγικά. Απλά είναι αυτός που παίρνει το ρίσκο και αυτός που δεν το παίρνει με ότι σημαίνει αυτό και τίποτα παραπάνω.
Anyway, όποιος έχει γνώσεις πάνω στο θέμα ευχαρίστως να τον ακούσω.
-
Αναβιώνω το τοπικό για ενημέρωση.
Πρώτο σέρβις στα 11.500 περίπου. Προσθήκη 200γρ λαδιού στα 13-13,5χιλιάδες και τώρα που είμαι στα 14150± θέλω άλλα 200γρ.
Ποιότητα TSI από VW... -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Αναβιώνω το τοπικό για ενημέρωση.
Πρώτο σέρβις στα 11.500 περίπου. Προσθήκη 200γρ λαδιού στα 13-13,5χιλιάδες και τώρα που είμαι στα 14150± θέλω άλλα 200γρ.
Ποιότητα TSI από VW...Παρε ενα Μερκ να σωθεις και εσυ
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Αναβιώνω το τοπικό για ενημέρωση.
Πρώτο σέρβις στα 11.500 περίπου. Προσθήκη 200γρ λαδιού στα 13-13,5χιλιάδες και τώρα που είμαι στα 14150± θέλω άλλα 200γρ.
Ποιότητα TSI από VW...Σιγα το πολυ λαδι..
Και αλλαξε το ποσο θα το κρατησεις εκει μεσα?
Sent from my LG-P500
-
Γιατί να το αλλάξω κύριος? Αφού θα το έχω κάψει πολύ πριν...
Αλλάζω και ένα φίλτρο κάθε τόσο και όλα καλά (λέμε τώρα) -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Αναβιώνω το τοπικό για ενημέρωση.
Πρώτο σέρβις στα 11.500 περίπου. Προσθήκη 200γρ λαδιού στα 13-13,5χιλιάδες και τώρα που είμαι στα 14150± θέλω άλλα 200γρ.
Ποιότητα TSI από VW...Αν αλλαζες τα πρωτα λαδια νωριτερα πιθανον να ειχες και λιγοτερο εως καθολου καταναλωση λαδιου σημερα , 11500 πρωτο σερβις
-
11.500 είχε όταν έκλεισε χρόνο.
άρχισε πάλι η 'μάχη' για το ποιος έχει δίκιο? κατασκευαστές, μηχανικοί, έλληνες περί λαδιώνε? -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
11.500 είχε όταν έκλεισε χρόνο.
άρχισε πάλι η 'μάχη' για το ποιος έχει δίκιο? κατασκευαστές, μηχανικοί, έλληνες περί λαδιώνε?Μια χαρα ειναι, οχι που θα τα βγαζες στα 2.000χλμ .
Εδω αλλοι λενε να αλλαζεις τα φουλ συνθετικα στις 7.500χλμ κα τα ημισυνθετικα ικανοι ειναι να τα αλλαζουν στα 500χλμ -
Κακίες, απλά προσπαθούμε να τα ρίξουμε στον χρήστη και όχι στους λαδέμπορες κατασκευαστές μας...
Seat Ibiza FR + Cupra