-
Πόσοι απο εσάς φρενάρετε με το αριστερό πόδι;
Προσπαθώ τελευταία να μάθω ,για να παίζω ευκολότερα με την ουρά του αυτοκινήτου,αλλά προς το παρόν μου λείπει η αυτοπεποίθηση.
Επίσης το να έχεις το αριστερό σου πόδι συνέχεια στο φρένο έτοιμο αν συμβεί κάτι πιστεύω οτι μειώνει το χρόνο αντίδρασης. -
Πόσοι απο εσάς φρενάρετε με το αριστερό πόδι;
Προσπαθώ τελευταία να μάθω ,για να παίζω ευκολότερα με την ουρά του αυτοκινήτου,αλλά προς το παρόν μου λείπει η αυτοπεποίθηση.
Επίσης το να έχεις το αριστερό σου πόδι συνέχεια στο φρένο έτοιμο αν συμβεί κάτι πιστεύω οτι μειώνει το χρόνο αντίδρασης. -
Πόσοι απο εσάς φρενάρετε με το αριστερό πόδι;
Προσπαθώ τελευταία να μάθω ,για να παίζω ευκολότερα με την ουρά του αυτοκινήτου,αλλά προς το παρόν μου λείπει η αυτοπεποίθηση.
Επίσης το να έχεις το αριστερό σου πόδι συνέχεια στο φρένο έτοιμο αν συμβεί κάτι πιστεύω οτι μειώνει το χρόνο αντίδρασης. -
Το αριστερό μου όμως έχει μάθει να βάζει δύναμη για τον συμπλέκτη, οπότε στο φρένο το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να το κοκκαλώνει...
Θέλει πολύ εξάσκηση, ιδιαίτερα στο τελικό στάδιο που πρέπει να πατήσεις και συμπλέκτη για να μη σβήσει. Ασε, δεν έχω όρεξη για να ξαναμάθω από την αρχή τα πεντάλ. -
Ψηφισα σχεδον παντα γιατι οδηγω το αυτοματο της μανας μου, και ουτως ή αλλως το αριστερο καθεται εχει πλακα!
ειδικα στην αρχη που ειχα συνηθησει απο το yaris της σχολης το κοκαλωνα! τωρα εχω συνηθησει -
Όσο και να θέλω, στο αυτοκίνητο που οδηγώ δεν γίνεται λόγω του ηλίθιου ηλεκτρονικού γκαζιού πέφτουν οι στροφές με το φρένο και όταν το αφήσεις μένουν εκεί, οπότε δεν υπάρχει λόγος αφού χάνεται χρόνος.
-
Όταν ξεκίνησα να το εφαρμόζω είχα όντως το πρόβλημα που αναφέρει o TGD. Τώρα πια δεν έχω τέτοιο πρόβλημα.
Το καλό είναι ότι ελέγχεις άμεσα την υποστροφή ισχύος, με ένα χάιδεμα στο φρένο.
Από εκεί και μετά καλό είναι να εξασκηθείς στις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και μετά δε σε πιάνει κανένας...
Για να φτάσεις στο σημείο όμως να οδηγείς σε γρήγορυς ρυθμούς χωρίς τη χρήση συμπλέκτη θέλει πάρα πάρα πάρα πολύ εξάσκηση. -
Προσπάθησα αλλά δεν τα κατάφερα και πολύ καλά...δεν επέμεινα και τα παράτησα!!
Ακόμα μερικές φορές δοκιμάζω αλλά είναι και το ρημάδι το ABS που το κάνει πιο πολύπλοκο!!!
-
Να πω και την αλήθεια δεν το έχω δοκιμάσει...
Πάντως το γεγονός είναι ότι θα θέλει πολύ εξάσκηση. Το αριστερό επειδή έχει συνηθίσει στον συμπλέκτη σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει ένας απόλυτος έλεγχος της δύναμης που βάζεις η οποία όμως χρειάζεται χρόνος για να την μάθεις...
-
Προσπαθώ μόνο σε πίστα ή σε έρημο δρόμο όταν είμαι μόνος. Τα καταφέρνω αλλά δεν μπορώ να συγχρονίσω το γκάζι για να έχω το σωστό αποτέλεσμα του LFB. Μάλλον μαθήματα χρειάζονται....http://www.leftfootbraking.com/ από τον Pentti...
-
αν το αμαξι μου ειχε μεγαλυτερη ροπη τοτε θα το χρησιμοποιουσα σχεδον παντα.....τωρα??? μονο για χαρη παιδιας........
-
Δοκίμασα νά μάθω 'εντός πίστας',αλλά δέν τα πολυκατάφερα.
Ισως ο θείος Pentti νά μπορούσε νά βοηθήσει. -
δοκιμασα να το μαθω (εννοειται σε αδειους δρομους) και ειχα μαθει τουλαχιστον να μην το κοκαλωνω αλλα εχει καιρο και δεν το ξαναδοκιμασα
παντως για να μαθεις και να παιζεις ταυτοχρονος και με την ουρα πρεπει να ριξεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ εξασκηση
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Από εκεί και μετά καλό είναι να εξασκηθείς στις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και μετά δε σε πιάνει κανένας...Εε; Είχα την εντύπωση ότι αυτό είναι δυνατόν μόνο όταν κάνεις upshift σε μηχανές. Δεν καταπονούνται τα μηχανικά μέρη στο αυτοκίνητο χωρίς τη χρήση συμπλέκτη;
-
Μια φορά πήγα να το κάνω και παραλίγο να καρφωθεί πίσω μου ένας άλλος οδηγός.......
Θα ήθελα να το δοκιμάσω, υπό άλλες συνθήκες....
-
Το είχα δοκιμάσει και εγώ κάποτε σε άδιο δρόμο και μπορώ να πω ότι δε μου πήρε πάνω από 5 λεπτα να το συνιθίσω. Τι να το κάνεις όμως;; Φρενάρισμα με το αριστερό βοηθάει μόνο για οδήγηση στο χώμα και αμάξι για χώμα δε διαθέτω.
-
Το χρησιμοποιώ αρκετά σπάνια έως καθόλου, σε αγωνιστική οδήγηση . Σε πολιτική οδήγηση αν βρεθώ σε πολύ κίνηση με το αυτόματο (SLK) και βαριέμαι να σηκώσω το δεξί πόδι από το γκάζι ! Δεν νομίζω όμως ότι εμπίπτει στην κατηγορία LFB!
Βέβαια οδηγώ αρκετά συντηριτικά σε πολιτική οδήγηση οπότε δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ η ανάγκη.
-
Θα μ΄ενδιέφερε να μάθω,αλλά νομίζω απαιτεί έρημο δρόμο και αρκετή ώρα και υπομονή για κάποιο στοιχειώδες αποτέλεσμα.
Το δοκίμασα κάποτε σε ένα άθλιο αυτόματο sunny που βρέθηκε στα χέρια μου,αλλά δεν ήμουν πολύ στοργικός με το φρένο και μπλοκάρισε το σύμπαν,οπότε δεν ξαναδοκίμασα.
-
Το χρησιμοποιώ μόνο για τον έλεγχο της υποστροφής μαζί με το γκάζι .... και αυτό όχι πάντα. Σε αυτή τη φάση είναι εύκολο , σε πραγματικό φρενάρισμα όμως είναι δύσκολο έως και επικίνδυνο.
-
Δηλώνω φανατικός λάτρης του Μπαρικέλο, ενός από τους ελάχιστους που φρενάρουν με το δεξί στην F1, οπότε ακολουθώ τα χνάρια του.
Ρε το φρενάρισμα με το δεξί μάς μάρανε... Δεν κοιτάμε τα χάλια μας...
Πόσοι φρενάρετε με το αριστερό;