-
Ερώτηση προς άπαντες, κατέχοντες το αντικείμενο και μη.
Γιατί στα περισσότερα αυτοκίνητα το υγραέριο βγάζει μόνο 10% με 15% μεγαλύτερη κατανάλωση από τη βενζίνη, ενώ περιέχει ~26% λιγότερη ενέργεια και ενώ μάλιστα το αβανς είναι λάθος σε πολλές περιπτώσεις;
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Έχω βάλει υγραέριο στο αμάξι της δουλειάς μου Mercedes Vito 119 (εξακύλινδρο 190 ps) εδώ και 3 χρόνια περίπου.
Δεν έχω **κανένα **πρόβλημα και το αμάξι το έχω καταευχαριστηθεί.
Να σημειώσω ότι με βενζίνη καίει περίπου 17 - 20 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και έχω 'βαρί πόδι'
Από τώτε που το έβαλα έχω κάνει γύρω στα 70.000 χιλιόμετρα.
Δεν έχω μπει στο κόπο να υπολογίσω τα λεφτά που έχω κερδίσει από τη χρήση του.Θέλω να ρωτήσει άν έχει βάλει κανείς υγραέριο σε πουσαρισμένοTurbo αυτοκίνητο ;
Αυτό θέλω κι εγώ ρε γ@!#%$!&^
Να το καταευχαριστηθώ. Να μπαίνω μέσα και αν μου κ@$#^%^ να φτάνω στην άλλη άκρη της Ελλάδας και να μη με νοιάζουν τα καύσιμα.Έχω πρόβλημα γιατρέ μου;
Το 17-20 βέβαια κάπως μου έκατσε
Δεν υπάρχει κάτι σε 3, άντε 4 λίτρα...υγραερίου;για 3 ή 4 λίτρα υγραερίου δεν έχω ακούσει, εκτός αν έχει κανένας παπί μετατροπή σε lpg . Τα επόμενα καλύτερα όμως εδώ
http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/po ... otion.html
http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid ... rsion=1070
http://www.sportdrive.gr/2007/6/7/new-smart-fortwo-cdiΑν ο καινούργιος τσάρος της οικονομίας μας τα επιτρέψει νόμιμα στην Αθήνα όπως ακούγεται ......
-
Ήθελα να ρωτήσω την άποψή σας και ειδικότερα τους υποστηρικτές του λιπαντήρα το εξής: αν πιστεύεται πως η κλασσική και φτηνή λύση του λιπαντήρα υποπίεσης αρκεί για την λίπανση ή θα πρέπει να πάμε σε λιπαντήρα που να ψεκάζει ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η κατηγορία των ηλεκτρονικών λιπαντήρων που ρυθμίζουν την ποσότητα του λιπαντικού ανάλογα του φορτίου αλλά σε ένα σημείο καθώς θεωρώ μεγάλης σημασίας είναι αν διαχέεται η ποσότητα εξίσου σε όλους τους κυλίνδρους.
Υπάρχει κάποια μέθοδος ασφαλής να το διαπιστώσουμε? Στο δικό μου αυτοκίνητο (Hyundai i30) έχει γίνει μία τρύπα αμέσως μετά την πεταλούδα πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής και από εκεί εισέρχεται το λιπαντικό. Θεωρώ λοιπόν λογικό το περισσότερο να καταλήγει στον πιο κοντινό κύλινδρο και όχι στον πιο απομακρυσμένο. Είναι η ροή του αέρα ικανή να παρασύρει τα σταγονίδια του λιπαντικού μακριά?
Κάθε άποψη δεκτή.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ερώτηση προς άπαντες, κατέχοντες το αντικείμενο και μη.Γιατί στα περισσότερα αυτοκίνητα το υγραέριο βγάζει μόνο 10% με 15% μεγαλύτερη κατανάλωση από τη βενζίνη, ενώ περιέχει ~26% λιγότερη ενέργεια και ενώ μάλιστα το αβανς είναι λάθος σε πολλές περιπτώσεις;
Ευχαριστώ.
…….Διότι κατά παραγγελία του πελάτη και αρχικό στόχο της μετατροπής, τα ρυθμίζουν φτωχά. Φτάνει η ενέργεια που εκλύει η συσκευή για νορμάλ μετακινήσεις. Εάν απαιτήσεις extreme αποδόσεις, εάν υπάρχει άγραφος, η κατανάλωση ανεβαίνει σχεδόν λογαριθμικά.
Είναι και ο λόγος που λέω, μέτρα το αυτοκίνητο σου με βενζίνα με συντηρητική οδήγηση, διάβασε τα γραφόμενα για καταναλώσεις αεριού, και αποφάσισε εάν συμφέρει.
Εάν προτού την μετατροπή, το παίζαμε Σουμαχερ, τώρα που ο ΓΑΠ μας διεύρυνε της οπές διαφύγεις χρήματος……, με το αέριο δεν θα έχουμε λογικό κέρδος.
Ας κάνουμε λιπών την δοκιμή, (οι επίδοξοι), διότι το αέριο είναι για να διευκολύνει την μετακίνηση μας, μεσούσης της ανέχειας μας.
Το τι καίγαμε σε χαλεπούς καιρούς, με το τι καίμε σε περίοδο φτώχιας, είναι μη μετρίσιμα μεγέθη!.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
«Αυτό θέλω κι εγώ ρε γ@!#%$!&^
Να το καταευχαριστηθώ. Να μπαίνω μέσα και αν μου κ@$#^%^ να φτάνω στην άλλη άκρη της Ελλάδας και να μη με νοιάζουν τα καύσιμα.***********Έχω πρόβλημα γιατρέ μου; »***************************
Και μετά ξυπνήσαμε!!!!......
Σίγουρα 2 – 3 επισκέψεις στον ιδικό, θα μας ‘στανιάρει’ το μυαλό…….
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
@ antonis
Τα πάντα μετρήσιμα και συγκρίσιμα είναι, αρκεί να ξέρει κανείς να μετράει, πότε και πως.
Εγώ πάντως και με φτωχό, και με πιο πλούσιο, την ίδια κατανάλωση έχω, 6,3 λτ/100 χλμ
Να είναι καλά ο λ. Το συμπέρασμά μου από όλα αυτά που έχουν προαναφερθεί είναι ότι ρυθμίζει δε ρυθμίζει ο 'ιδικός'
τίποτα δεν κάνει από το να καλύψει την τύφλα του αν το αμάξι ανάβει λαμπάκια ή δεν πάει καλα.Και πείσε με εσύ για το αντίθετο (με επιχειρήματα όμως). Εννοείται ότι άγραφοι και λοιπά μπλιμπλίκια εξαιρούνται.
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Ήθελα να ρωτήσω την άποψή σας και ειδικότερα τους υποστηρικτές του λιπαντήρα το εξής: αν πιστεύεται πως η κλασσική και φτηνή λύση του λιπαντήρα υποπίεσης αρκεί για την λίπανση ή θα πρέπει να πάμε σε λιπαντήρα που να ψεκάζει ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η κατηγορία των ηλεκτρονικών λιπαντήρων που ρυθμίζουν την ποσότητα του λιπαντικού ανάλογα του φορτίου αλλά σε ένα σημείο καθώς θεωρώ μεγάλης σημασίας είναι αν διαχέεται η ποσότητα εξίσου σε όλους τους κυλίνδρους.Υπάρχει κάποια μέθοδος ασφαλής να το διαπιστώσουμε? Στο δικό μου αυτοκίνητο (Hyundai i30) έχει γίνει μία τρύπα αμέσως μετά την πεταλούδα πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής και από εκεί εισέρχεται το λιπαντικό. Θεωρώ λοιπόν λογικό το περισσότερο να καταλήγει στον πιο κοντινό κύλινδρο και όχι στον πιο απομακρυσμένο. Είναι η ροή του αέρα ικανή να παρασύρει τα σταγονίδια του λιπαντικού μακριά?
Κάθε άποψη δεκτή.
Δεν υπάρχουν υποστηρικτές και όχι. Υπάρχει η οδηγία η κρατική, (ΦΕΚ), η πήρα, και απέναντι η αυθαιρεσία.
Στην δεύτερη παράγραφο σου.
Πολύ ορθά το τοποθέτησε ο εγκαταστάτης σου, αρκεί το σημείο που είναι το πώμα του δοχείου, να είναι ίσια και λίγο παρακάτω από το σημείο εισόδου στην εισαγωγή, για να εξαλείψουμε την βαρύτητα και να έχουμε μόνον την παροχή από ‘βακουμ’.
Ποτέ δεν ‘ρουφάνε’ δυο κύλινδροι μαζί. Κατά συνέπια η διαμοίραση είναι ισόποση και διαρκής.
Όχι η «ροή» μα το ‘βάκουμ’ μεταξύ πεταλούδας και κυλίνδρων, μπορεί να ρουφήξει και εσένα, εάν δεν έχεις τα κιλά του… «όλοι τα φάγαμε»……..
Άλλωστε η τροφοδοσία του λιπαντικού, δουλεύει με ‘βάκουμ’ μα και με το φαινόμενο που ονομάζετε ‘τζιφάρη’.
Το απλό δοχείο με τα συμπαρομαρτούντα του, είναι πολύ καλό. Πάντα σε κάθε καλό, υπάρχει και το καλύτερο, μα όχι όταν η τιμή του, αντιπροσωπεύει πλούσιες εποχές.
Ο τρόπος είναι απλός για έλεγχο λειτουργίας του, κατεβαίνει η στάθμη……
Πέραν από την λογική….. υπάρχει και τεκμηριωμένη τεχνική…..
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Κύριε Αντώνη τι γνώμη έχετε για τα λιπαντικά που το ένα μπαίνει στην βενζίνη και το άλλο πρεσάρεται στην δεξαμενή του LPG? Eίναι αποτελεσματικά??? Σύγκριση με την Λαδιέρα? Ένα μάστορας μου είπε ότι θέλει 60ευρώ για να μου τα βάζει κάθε 10000χλμ καλά είναι??? Παρακαλώ τα φώτα σας ...
-
http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/po ... otion.html
http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid ... rsion=1070
http://www.sportdrive.gr/2007/6/7/new-smart-fortwo-cdiΑν ο καινούργιος τσάρος της οικονομίας μας τα επιτρέψει νόμιμα στην Αθήνα όπως ακούγεται ......»
Με πρόλαβες κάλε μου φίλε!!!!......
Δεν τους παίρνει άλλο καλέ μου φίλε.
Επί χρόνια κάναμε διαβήματα στα υπουργία, με πρώτο γνώμονα το συμφέρων μας (για να μην μου πείτε…..), μα στου κουφού την πόρτα όσος θέλεις βρόντα….
Όταν στραφήκαμε προς τα εργοστάσια , με έξυπνες και φιλικές υποδείξεις, τα εργοστάσια που εκπροσωπούμε άλλωστε, αυτοί άρχισαν τα τηλεφώνα στους βουλευτές που πατρονάρουν. Αυτοί μεν την σειρά τους, άρχισαν να ψιθυρίζουν στο αυτή των ‘δικών μας’ και τους ξύπνησαν……
Χωρίς προσωπικό συμφέρον από μέρους τους?, μου είναι αδιάφορο…..
Έκανα μερικά τηλέφωνα την δευτέρα που μας πέρασε, σε παλιατζήδες με ειδικότητα, που συνεργάζομαι.
Από Σεπτέμβριο φέρνουν πράγμα, όχι πως τώρα δεν έχουν. Εγώ φώναζα… Γράφω με ‘ειδικότητα’, διότι αυτοί ξέρουν να διαλέγουν πριν από εμάς για εμάς!.
Αυτό έμαθαν εγκαταστάτες για αέριο, και έπεσαν 999ε !!!.... η εγκατάσταση. Ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κόκκος μας…..
Σίγουρα μια μετατροπή από βενζίνη σε diesel……. θα στήλη αλουμινάδες στην πρώτη τους ειδικότητα…..
Βλέπεις μια μετατροπή diesel προϋποθέτει γνώσεις ηλεκτρικές (πλεξούδα καντράν), μηχανικές (μηχανή σασμάν άξονες), ανάρτησης(μπουκάλες ελατήρια φρένα ευθυγράμμιση) + εξοπλισμό (γερανούς γρύλους τεστερ)κλπ. Και εδώ γελάμε…….
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Μαστορα αυτα που λες ισχυουν ΑΝ επιτρεψουν την μετατροπη απο βενζινα σε πετρελαιο
και μιλαω βεβαιως για την με τις νομιμες διαδικασίες μετατροπη
Ως ξερεις προς το παρον απαγορευεται.. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Μαστορα αυτα που λες ισχυουν ΑΝ επιτρεψουν την μετατροπη απο βενζινα σε πετρελαιο
και μιλαω βεβαιως για την με τις νομιμες διαδικασίες μετατροπη
Ως ξερεις προς το παρον απαγορευεται..FEEEEETAAAAAA!
-
Μωρε μαζι σου... απλά μην παρουμε κανα Χριστιανο στο λαιμο μας κι ονοιρευεται οτι θα κανει το 4λιτρο τσεροκι του 2.8 ντιζελ... χωρις φετα..
αυτος προς το παρον μενει πιστός στο... παρον θεμα!!
-
Ο χρήστης kristos έγραψε:
Κύριε Αντώνη τι γνώμη έχετε για τα λιπαντικά που το ένα μπαίνει στην βενζίνη και το άλλο πρεσάρεται στην δεξαμενή του LPG? Eίναι αποτελεσματικά??? Σύγκριση με την Λαδιέρα? Ένα μάστορας μου είπε ότι θέλει 60ευρώ για να μου τα βάζει κάθε 10000χλμ καλά είναι??? Παρακαλώ τα φώτα σας ...
Η λαδιέρα είναι συνεχής. 10000 θα το κάψει με το άδειασμα της δεξαμενής!!!!..... μετά? , στύλε τον να μάθει.
Και στα καινούργια μου αυτοκίνητα, βάζω ρεντεχ στην βενζίνα, πάντα και αδιαλείπτως, διότι θέλω το κάτι της περισσότερο από πλευράς λίπανσης.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Ήθελα να ρωτήσω την άποψή σας και ειδικότερα τους υποστηρικτές του λιπαντήρα το εξής: αν πιστεύεται πως η κλασσική και φτηνή λύση του λιπαντήρα υποπίεσης αρκεί για την λίπανση ή θα πρέπει να πάμε σε λιπαντήρα που να ψεκάζει ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η κατηγορία των ηλεκτρονικών λιπαντήρων που ρυθμίζουν την ποσότητα του λιπαντικού ανάλογα του φορτίου αλλά σε ένα σημείο καθώς θεωρώ μεγάλης σημασίας είναι αν διαχέεται η ποσότητα εξίσου σε όλους τους κυλίνδρους.Υπάρχει κάποια μέθοδος ασφαλής να το διαπιστώσουμε? Στο δικό μου αυτοκίνητο (Hyundai i30) έχει γίνει μία τρύπα αμέσως μετά την πεταλούδα πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής και από εκεί εισέρχεται το λιπαντικό. Θεωρώ λοιπόν λογικό το περισσότερο να καταλήγει στον πιο κοντινό κύλινδρο και όχι στον πιο απομακρυσμένο. Είναι η ροή του αέρα ικανή να παρασύρει τα σταγονίδια του λιπαντικού μακριά?
Κάθε άποψη δεκτή.
Όχι, δεν πάει η ίδια ποσότητα παντού. Στο site της flashlube http://www.flashlube.com είχαν ένα τεστ με Honda CRV ,όπου οι βαλβίδες στους ακριανούς κυλίνδρους είχαν περισσότερη φθορά από ότι στους μεσαίους. Αυτό το test δε μπορώ να το βρω τώρα όμως.
Όσον αφορά το κενό μέσα στην πολλαπλή, όταν το γκάζι είναι κλειστό και άρα το κενό μεγάλο, δεν έχεις ροή αέρα για να παρασύρει τα σταγονίδια του λαδιού, τουλάχιστον έτσι νομίζω.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, είναι η ροή του αέρα και όχι το κενό που παρασύρει το λάδι να πάει στους κυλίνδρους.
Το κενό χρησιμεύει ώστε να φτάσει από το μπουκαλάκι στην πολλαπλή.Καλή και σωστή λογική μου φαίνεται εμένα.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Κύριε Αντώνη τι γνώμη έχετε για τα λιπαντικά που το ένα μπαίνει στην βενζίνη και το άλλο πρεσάρεται στην δεξαμενή του LPG? Eίναι αποτελεσματικά??? Σύγκριση με την Λαδιέρα? Ένα μάστορας μου είπε ότι θέλει 60ευρώ για να μου τα βάζει κάθε 10000χλμ καλά είναι??? Παρακαλώ τα φώτα σας ...
Η λαδιέρα είναι συνεχής. 10000 θα το κάψει με το άδειασμα της δεξαμενής!!!!..... μετά? , στύλε τον να μάθει.
Και στα καινούργια μου αυτοκίνητα, βάζω ρεντεχ στην βενζίνα, πάντα και αδιαλείπτως, διότι θέλω το κάτι της περισσότερο από πλευράς λίπανσης.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.Ποιο redex βαζεις? εγω το ασπρο της μια δοσης. πως λιπαινουν αυτα? αφου ειναι για καθαρισμο μονο.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ήθελα να ρωτήσω την άποψή σας και ειδικότερα τους υποστηρικτές του λιπαντήρα το εξής: αν πιστεύεται πως η κλασσική και φτηνή λύση του λιπαντήρα υποπίεσης αρκεί για την λίπανση ή θα πρέπει να πάμε σε λιπαντήρα που να ψεκάζει ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η κατηγορία των ηλεκτρονικών λιπαντήρων που ρυθμίζουν την ποσότητα του λιπαντικού ανάλογα του φορτίου αλλά σε ένα σημείο καθώς θεωρώ μεγάλης σημασίας είναι αν διαχέεται η ποσότητα εξίσου σε όλους τους κυλίνδρους.
Υπάρχει κάποια μέθοδος ασφαλής να το διαπιστώσουμε? Στο δικό μου αυτοκίνητο (Hyundai i30) έχει γίνει μία τρύπα αμέσως μετά την πεταλούδα πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής και από εκεί εισέρχεται το λιπαντικό. Θεωρώ λοιπόν λογικό το περισσότερο να καταλήγει στον πιο κοντινό κύλινδρο και όχι στον πιο απομακρυσμένο. Είναι η ροή του αέρα ικανή να παρασύρει τα σταγονίδια του λιπαντικού μακριά?
Κάθε άποψη δεκτή.
Όχι, δεν πάει η ίδια ποσότητα παντού. Στο site της flashlube http://www.flashlube.com είχαν ένα τεστ με Honda CRV ,όπου οι βαλβίδες στους ακριανούς κυλίνδρους είχαν περισσότερη φθορά από ότι στους μεσαίους. Αυτό το test δε μπορώ να το βρω τώρα όμως.
Όσον αφορά το κενό μέσα στην πολλαπλή, όταν το γκάζι είναι κλειστό και άρα το κενό μεγάλο, δεν έχεις ροή αέρα για να παρασύρει τα σταγονίδια του λαδιού, τουλάχιστον έτσι νομίζω.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, είναι η ροή του αέρα και όχι το κενό που παρασύρει το λάδι να πάει στους κυλίνδρους.
Το κενό χρησιμεύει ώστε να φτάσει από το μπουκαλάκι στην πολλαπλή.Καλή και σωστή λογική μου φαίνεται εμένα.
Εγω παντως που μου ειχαν βαλει το σωλινακι της λαδιερας αμεσως μετα την πεταλουδα οταν μετα απο 2000χιλ εβγαλα τα μπουζι ολων των κυλινδρων το πλησιεστερο στην πεταλουδα ηταν πολυ λαδωμενο και κλιμακοτα προς το πιο απομακρυσμενο
(το δυο τελευταια) ηταν εντελως ξερα.
Ετσι εκανα ενα συμετρικο διανομεα για τους 4 κυλινδρους με 4 ισομεγεθη διαφανη λαστιχακια σιλικονης πανω στους 4 αυλους εισαγωγης και τωρα παει το ιδιο σε ολους τους κυλινδρους -
Τα λαστιχάκια που τα σύνδεσες πάνω στην πολλαπλή;
Κι άλλες τρύπες; -
μια φωτο της διαταξης με τα σωληνακια θα ήταν χρήσιμη
-
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
Εγω παντως που μου ειχαν βαλει το σωλινακι της λαδιερας αμεσως μετα την πεταλουδα οταν μετα απο 2000χιλ εβγαλα τα μπουζι ολων των κυλινδρων το πλησιεστερο στην πεταλουδα ηταν πολυ λαδωμενο και κλιμακοτα προς το πιο απομακρυσμενο
(το δυο τελευταια) ηταν εντελως ξερα.
Ετσι εκανα ενα συμετρικο διανομεα για τους 4 κυλινδρους με 4 ισομεγεθη διαφανη λαστιχακια σιλικονης πανω στους 4 αυλους εισαγωγης και τωρα παει το ιδιο σε ολους τους κυλινδρουςΕγώ απορώ πάντως με τα λαδωμένα μπουζί. Δεν το έχω δει ποτέ μου.
Τι λάδι βάζεις και τι ποσότητα; -
2T οπως τα σκουτερ
Υγραεριοκίνηση!