-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
1000 επισκευη σε τι εκανες ; στο συστημα υγραεριου η στον κινητηρα;
εχεις κανει 80.000χλμ και σου εβγαλε σοβαρη ζημια;
βασικα στο δικο μου με 35.000χλμ υπολογιζω να κανω αποσβεση το συστημαΤα λέω στις πιο πίσω σελίδες, έκανα επισκευή στην κεφαλή του κινητήρα.
-
Ο χρήστης dimitriskia έγραψε:
Καλησπερα σε ολους, θα ηθελα να ρωτησω ολους οσους εχουν αυτοκινητα πανω απο 2000 κυβικα εαν κ εφοσον βαλει εκτακτη εισφορα, εκτος απο τα τελη κυκλοφοριας , πως σκοπευουν να το αντιμετωπισουνΓια δες εδω... viewtopic.php?f=5&t=48344&start=0
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Καλησπερα.Σημερα ο εγκαταστατης σε συστημα icom μου αλαξε τον εγκεφαλο του συστηματος γιατι καπιες φορες γυρνουσε απο μονος του σε βενζινη!ο νεος εγκεφαλος εχει και η ηχητικη ενδειξη οταν απο βενζινη γυρναει σε lpg.Eχω την εντιπωση οτι ο κινητηρας δουλευει πιο ομαλα!Κανω λαθος η αυτη η αλαγη μπωρει να φανει χρυσημη και σε αλλου ειδους προβληματα που παρουσιαζε το αμαξι με τον παλιοτερο εγκεφαλο (εναλακτη) οπως πχ σπανια ρεταρισματα,τρεμουλα στο ρελαντι κ λ π?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον χρωνο σας και περιμενω απαντησεις απο ειδικους πχ κυριος αντωνης αλλα και κατοχους ιχ με icom.
Ένας ‘άγραφος’, μπορεί να έχει δυο διαφορετικές θέσης προγράμματος. Στο ένα αντιγράφεις τον ‘μαμά’, και στο άλλο της ρυθμίσεις του αεριού. Στην πρώτη περίπτωση κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι στον προγραμματισμό της δεύτερης θέσεις, στο αέριο.
Η εναλλαγή είναι απλούστατη, μα την εξτρά ρύθμιση για το αέριο, πρέπει να την κάνει ένας που να γνωρίζει τον προγραμματισμό εγκεφάλων , και να είναι και εγκαταστάτης αερίου….. στην αττική υπάρχουν 4 που προγραμματίζουν εγκεφάλους όχι μαμά…..
Στην περίπτωση του αερίου, χρησιμοποιείς τον ‘χάρτη’ μαμά, αλλάζοντας ορισμένες παράμετρες με το καμπυλόγραμμο . Έτσι δεν φτάνει να είσαι εγκαταστάτης, μα και μελετητής, πράγμα σπάνιο…… εδώ μέσα διάβασα και για εγκαταστάτες αερίου, προχθεσινούς ‘αλουμουναδες!!!!!!!!......
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
ξερουν να τρυπανε αλουμηνιο γι αυτο..
-
Ρε παιδιά εδώ στην Ξάνθη έσκασε ένα golf v με κιτ υγραερίου 5ης γενιάς. Στο φανάρι στην πλατεία ανέβασε θερμοκρασία και έσκασε ο κινητήρας. Ταυτόχρονα ανατινάχτηκε και το πορτ μπαγκάζ με τη δεξαμενή και έμεινε μονο η καμπίνα ευτυχως αθικτη!!!! ευτυχώς που δεν είχε δίπλα αυτοκίνητα εκείνη την στιγμή. Και επίσης πείρε φωτιά και ενα golf 3 με υγραέριο αλλά δεν έχω μάθει άλλες λεπτομέριες. Το δικό μου πάντως δουλέυει πολυ καλά το κιτ, ένα versus 4ης σε mazda3 1.6.
-
Και εγώ αυτό με την έκρηξη από άλλον το έμαθα δεν ξέρω αν αληθεύει
-
Αμα δεν ειμαστε σιγουροι καλυτερα μην γραφουμε τετοιου ειδους πραγματα, ειναι λεπτα ζητηματα και εχουν να κανουν με ζωες ανθρωπων.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Όσον αφορά το υγραέριο, και η παραμικρή επιπλέον άνοδος της τιμής του εξανεμίζει το όποιο (σχεδόν ανύπαρκτο) όφελος.
Αν προσθέσω κόστος εγκατάστασης και κόστος επισκευής βαλβίδων, είμαι στο 0, ενώ έχει περάσει 1,5 χρόνος και 80000 χλμ με υγραέριο. Το μόνο που με κρατάει ακόμα είναι το πείσμα και μια ελπίδα ότι ίσως κάτι καταφέρω.Κατά τα άλλα... αφήστε τα.
Δε γνωρίζω το ποσοστό βλαβών που έχουν τα αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση, αλλά νομίζω ότι η περίπτωσή σου δεν αποτελεί κοινό τόπο. Διαφορετικά θα είχαν γεμίσει τα φόρουμς με καταγγελίες για μεγάλες βλάβες. Βέβαια, η επιλογή θα αποδειχθεί σωστή ή λανθασμένη σε βάθος χρόνου. Στα Γιάννενα όπου μένω φουλάρουν καθημερινά 150-200 αυτοκίνητα στο πρατήριο που γεμίζω κι εγώ και δεν έχουν ακουστεί καθόλου παράπονα εδώ κι ένα χρόνο...
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Tο οφελος εχει μεγαλη σχεση με την καταναλωση του καθε αυτοκινητου.
Σε ενα μικρο αυτοκινητο χρειαζεσαι τα διπλασια χιλιομετρα απ'οτι σε ενα διπλασιου κυβισμου για αποσβεση/οφελος.
Αυτο μαλλον ισχυει για τον φιλο πιο πανω που συμφωνα με τους υπολογισμους του στα 80 χιλ χλμ του εχει ερθει μια η αλλη, αν και πιστευω οτι πρεπει να εχει οπωσδηποτε και καποιο οφελος.
Σε μενα τωρα που εκαιγε 13.5 λιτρα βενζινη στα 100 χλμ δηλ 22 λεπτα το χιλιομετρο και τωρα καιει 14.5 λιτρα υγραεριο στα 100 χλμ δηλ 12 λεπτα το χιλιομετρο, ητοι ενα οφελος 10 λεπτων το χιλιομετρο, ητοι 100 ευρω στα 1000 χλμ, ητοι 8000 ευρω στα 80000 χλμ (υποθετικα οπως του φιλου) ελπιζω οτι και αποσβεση θα εχω και οφελος και αρκετο περισσευμα για οποια ζημια μπορει να βγει (βαλβιδες κλπ).Γιαυτο και ειναι ακρα συμφερουσα τετοια μετατροπη στα μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα και εφοσον βεβαια αυτα γραφουν τουλαχιστον 15-20 χιλιαδες χλμ το χρονο.
Βεβαια το τι επιφυλασσει το μελλον κανεις δεν ξερει αλλα ελπιζω τουλαχιστον μεσα σε αυτον τον χρονο να εχω κανει αρχικα την αποσβεση και μετα εχει ο θεος!
Συμφωνώ 100%
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Γλύτωσα 2500 και πλήρωσα 1500 εγκατάσταση και 1000 επισκευή...Συμφωνώ με την ενασχόληση, κι εμένα μου αρέσει πολύ και έμαθα και πράγματα, αλλά οι αρχικές υποσχέσεις (50% οικονομία κλπ κλπ) τείνουν να αποδειχτούν ψευδείς και φυσικά απογοητεύομαι.
Θεωρητικά όμως και αν η επισκευή έγινε σωστά και με πιο ανθεκτικά εντόσθια τώρα θα έχεις πλέον μόνο όφελος καθώς η επόμενη επισκευή θα αργήσει να έρθει. Επίσης είχες μάλλον και πάρα πολλά κλμ στο αμάξι, ήταν ίσως πολύ καταπονημένο, ο κινητήρας του δεν είναι από τους καλύτερους για αέριο (είναι στις περισσότερες black list) και γενικά δεν αποτελεί η περίπτωσή σου αντιπροσωπευτικό δείγμα. Όλα αυτά φυσικά είναι υποθέσεις και με διάθεση για κουβέντα πάντα...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αμα δεν ειμαστε σιγουροι καλυτερα μην γραφουμε τετοιου ειδους πραγματα, ειναι λεπτα ζητηματα και εχουν να κανουν με ζωες ανθρωπων.
me to 100%......
-
«από The_Emperor » 21/06/11 7:53
Δε γνωρίζω το ποσοστό βλαβών που έχουν τα αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση, αλλά νομίζω ότι η περίπτωσή σου δεν αποτελεί κοινό τόπο. Διαφορετικά θα είχαν γεμίσει τα φόρουμς με καταγγελίες για μεγάλες βλάβες. Βέβαια, η επιλογή θα αποδειχθεί σωστή ή λανθασμένη σε βάθος χρόνου. Στα Γιάννενα όπου μένω φουλάρουν καθημερινά 150-200 αυτοκίνητα στο πρατήριο που γεμίζω κι εγώ και δεν έχουν ακουστεί καθόλου παράπονα εδώ κι ένα χρόνο..».
Εάν μπεις μερικές σελίδες μέσα, θα διαβάσεις και θα ενημερωθείς.
Σίγουρα αυτός που (150 – 200) φουλάρει, δεν λέει και την ιστορία της ζωής του…..
Κατά συνέπια θέτω υπό αίρεση το όλο σκεπτικό σου, δεν το αρνούμαι, ούτε το επικροτώ. Το ίδιο κάνω και για το προηγούμενο που διάβασα για ανατινάξεις….. μπορει. Η λέξη ‘άκουσα’, περιέχει τεκμηρίωση?.
Και εδώ θα πω, ότι για να φτιάξουμε τυρόπιτα, χρησιμοποιούμε όλοι τα ιδία υλικά. Άλλες είναι χάρμα οφθαλμών και γεύσεων, και άλλες είναι για φτύσιμο!!!!.... ακράδαντα πιστεύω, ότι ενόσω τα υλικά είναι ιδία, στην εκτέλεση, άλλοι εκτελούν υποδειγματικά, και άλλοι εκτελούν ‘προ 6 βημάτων’……
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αμα δεν ειμαστε σιγουροι καλυτερα μην γραφουμε τετοιου ειδους πραγματα, ειναι λεπτα ζητηματα και εχουν να κανουν με ζωες ανθρωπων.
me to 100%......
Θα συμφωνήσω και εγώ. Μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο το όλο σενάριο για να είναι πιστευτό.
-
Οπως ακόμα και να εχει γινει ( λεμε ) αν δεν γνωριζουμε τις συνθηκες επεισεις καλο ειναι να μην βγαζουμε συμπερασματα..
Αν πχ ελεγχε διαρροή με το τσιγαρο στο στόμα.. ( οκ τραβηγμενο αλλα για να καταλαβετε τι εννοω..) -
Ο χρήστης GODOS έγραψε:
Ρε παιδιά εδώ στην Ξάνθη έσκασε ένα golf v με κιτ υγραερίου 5ης γενιάς. Στο φανάρι στην πλατεία ανέβασε θερμοκρασία και έσκασε ο κινητήρας. Ταυτόχρονα ανατινάχτηκε και το πορτ μπαγκάζ με τη δεξαμενή και έμεινε μονο η καμπίνα ευτυχως αθικτη!!!! ευτυχώς που δεν είχε δίπλα αυτοκίνητα εκείνη την στιγμή. Και επίσης πείρε φωτιά και ενα golf 3 με υγραέριο αλλά δεν έχω μάθει άλλες λεπτομέριες.Οι κλοουν ποτε βγαινουν;Πριν ή μετα τους ελαφαντες;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ρε παιδιά εδώ στην Ξάνθη έσκασε ένα golf v με κιτ υγραερίου 5ης γενιάς. Στο φανάρι στην πλατεία ανέβασε θερμοκρασία και έσκασε ο κινητήρας. Ταυτόχρονα ανατινάχτηκε και το πορτ μπαγκάζ με τη δεξαμενή και έμεινε μονο η καμπίνα ευτυχως αθικτη!!!! ευτυχώς που δεν είχε δίπλα αυτοκίνητα εκείνη την στιγμή. Και επίσης πείρε φωτιά και ενα golf 3 με υγραέριο αλλά δεν έχω μάθει άλλες λεπτομέριες.
Οι κλοουν ποτε βγαινουν;Πριν ή μετα τους ελαφαντες;
Καλέ μου φίλε καλημέρα.
Η Ξάνθη είναι μια μπουκιά, πρέπει να μας σταλεί φωτώ…. Εύκολο είναι.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«από The_Emperor » 21/06/11 7:53
Δε γνωρίζω το ποσοστό βλαβών που έχουν τα αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση, αλλά νομίζω ότι η περίπτωσή σου δεν αποτελεί κοινό τόπο. Διαφορετικά θα είχαν γεμίσει τα φόρουμς με καταγγελίες για μεγάλες βλάβες. Βέβαια, η επιλογή θα αποδειχθεί σωστή ή λανθασμένη σε βάθος χρόνου. Στα Γιάννενα όπου μένω φουλάρουν καθημερινά 150-200 αυτοκίνητα στο πρατήριο που γεμίζω κι εγώ και δεν έχουν ακουστεί καθόλου παράπονα εδώ κι ένα χρόνο..».
Εάν μπεις μερικές σελίδες μέσα, θα διαβάσεις και θα ενημερωθείς.
Σίγουρα αυτός που (150 – 200) φουλάρει, δεν λέει και την ιστορία της ζωής του…..
Κατά συνέπια θέτω υπό αίρεση το όλο σκεπτικό σου, δεν το αρνούμαι, ούτε το επικροτώ. Το ίδιο κάνω και για το προηγούμενο που διάβασα για ανατινάξεις….. μπορει. Η λέξη ‘άκουσα’, περιέχει τεκμηρίωση?.
Και εδώ θα πω, ότι για να φτιάξουμε τυρόπιτα, χρησιμοποιούμε όλοι τα ιδία υλικά. Άλλες είναι χάρμα οφθαλμών και γεύσεων, και άλλες είναι για φτύσιμο!!!!.... ακράδαντα πιστεύω, ότι ενόσω τα υλικά είναι ιδία, στην εκτέλεση, άλλοι εκτελούν υποδειγματικά, και άλλοι εκτελούν ‘προ 6 βημάτων’……
ΑΝΤΩΝΗΣ.Έχω διαβάσει αναλυτικά όλες τις σελίδες τόσο αυτού του θέματος όσο και των υπολοίπων θεμάτων υγραεριοκίνησης των σημαντικότερων ελληνικών φόρουμς. Από τη στιγμή που αποφάσισα να τοποθετήσω τέτοιο σύστημα στο αυτοκίνητό μου παρακολουθώ διαρκώς τις δημοσιεύσεις όλων των χρηστών για να ενημερώνομαι για την κατάσταση που επικρατεί. Ασφαλώς στατιστικά στοιχεία για βλάβες σε οχήματα με κιτ υγραερίου καταγεγραμμένα δεν έχω και δε νομίζω κανείς να κρατά τέτοια στην Ελλάδα. Εγώ έκανα λόγο για 'μεγάλες βλάβες' σαν αυτή που είχε ο χρήστης που ανέφερε ότι παρά τα πολλά χιλιόμετρά του δεν έχει καθόλου κέρδος λόγω των επισκευών. Μικροπροβλήματα ρυθμίσεων τα οποία έχουν γραφεί κατά κόρον και εδώ δε νοούνται ως 'μεγάλες βλάβες' αν και ταλαιπωρούν τους οδηγούς, χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει ότι κάποιοι μάστορες δεν έχουν την ευθύνη μιας κακής εγκατάστασης. Εντούτοις, έχω την εντύπωση πως εάν ένα μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων είχε ήδη παρουσιάσει σημαντικές βλάβες, η πραγματικότητα αυτή θα είχε φτάσει στ' αυτιά μας. Τουλάχιστον στην πόλη που μένω εγώ κάτι τέτοιο δε συμβαίνει. Η κοινωνία εδώ είναι κλειστή και σπάνια κάτι δε μαθαίνεται. Αντιθέτως, γνωρίζω πολλούς από το στενό μου περιβάλλον έως και το ευρύτερο να έχουν κάνει την εγκατάσταση και να δηλώνουν άπαντες απόλυτα ευχαριστημένοι. Άλλωστε υπάρχουν αναφορές για σημαντικές βλάβες και στο διαδίκτυο και μπορεί κάποιος να τις αναζητήσει και να τις βρει. Όμως, αυτές είναι σαφώς ελάχιστες σε σχέση με τα χιλιάδες οχήματα που έχουν ήδη προβεί στην εγκατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που έγραψα δεν προοριζόταν να αποτελέσει αποδεικτικό υλικό μιας κι όπως προανέφερα απουσιάζουν τα καταγεγραμμένα στατιστικά στοιχεία. Απλά θεωρώ λάθος να βγει ως συμπέρασμα ότι η υγραεριοκίνηση αποτελεί κακή επένδυση επειδή ένας ή περισσότεροι χρήστες αντιμετώπισαν πρόβλημα. Τελικά, νομίζω ότι το εάν η επιλογή θα είναι καλή ή κακή θα το γνωρίζουμε μετά από κάποια χρόνια (αν έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο έως τότε - εάν πάντως το έχουμε και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, το κέρδος είναι δεδομένο...) -
Δεν έχω ουσιώδεις ενστάσεις για τα γραφόμενα σου.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Θέλω όμως να παρατηρήσω ότι τα διανυθέντα χιλιόμετρα με υγραέριο για την Ελλάδα δεν είναι πολλά ακόμα, εν αντιθέσει με τα δικά μου που είναι αρκετά. Συνήθως ακούμε νέα από ανθρώπους που τώρα το βάλανε, ή που κοντεύουν στην απόσβεση, οπότε και τα τυχόν συμπεράσματα είναι περιορισμένα.
Να προσθέσω επίσης ότι δεν έχει νόημα να πάει κάποιος σε υγραεριοκίνηση αν δεν υπάρχει όφελος μετά την απόσβεση. Για ποιο λόγο να γεμίσει τρύπες το αμαξάκι του.
Ο μόνος σταθερός λόγος σε ένα αυτοκίνητο με ευαίσθητες βαλβίδες θα ήταν οι πιθανόν καλύτεροι ρύποι σε μια καλορυθμισμένη εγκατάσταση. Αν εδώ λάβουμε υπόψιν τα λαμπάκια που κυκλοφορούν...πάει περίπατο η όλη ιστορία.
-
hi
Υγραεριοκίνηση!