-
Καλησπεριζω ολα τα παιδια του forum!.Ειμαι νεο μελος, και παρακολουθω εδω και πολυ καιρο τις ομορφες συζητησεις σας. Θελω την γνωμη σας σχετικα με αυτα τα 2 αυτοκινητα.Πιο συγκεκριμμενα προοριζονται για συγγενη μου, ο οποιος ειναι μονιμος κατοικος στα Ζαγοροχωρια Ιωαννινων.Για οποιον ξερει, οι συνθηκες εκει πανω ειναι παρα πολυ δυσκολες ειδικα τον χειμωνα. Χρειαζεται λοιπον εναν πολυ ικανο off-roader,με ροπατο κινητηρα και μεγαλους χωρους μιας και μεταφερει συχνα αρκετους συγγενεις. Οι λογοι που στρεφεται προς το νισσαν ειναι δυο:1).Εχει ηδη ενα δικινητο φορτηγακι nissan και η αντιπροσωπεια εκει του το παιρνει σε πολυ καλη τιμη,2) ειναι πολυ ευχαριστημενος απο την αξιοπιστια του προηγουμενου μοντελου.Απο την αλλη, εχω ακουσει και πολυ καλα λογια για το ranger της ford.Αληθευει?.Τελος, αν πιστευετε οτι υπαρχει και καποιο αλλο μοντελο, καλυτερο απο τα προαναφερθεντα, πειτε το!!.Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας, κατοχος τετρακουνητου και εγω(το μοιραζομαι με τον πατερα μου που ειναι κυνηγος),ευχομαι πολλες και ομορφες εξορμησεις!!
-
Καλησπεριζω ολα τα παιδια του forum!.Ειμαι νεο μελος, και παρακολουθω εδω και πολυ καιρο τις ομορφες συζητησεις σας. Θελω την γνωμη σας σχετικα με αυτα τα 2 αυτοκινητα.Πιο συγκεκριμμενα προοριζονται για συγγενη μου, ο οποιος ειναι μονιμος κατοικος στα Ζαγοροχωρια Ιωαννινων.Για οποιον ξερει, οι συνθηκες εκει πανω ειναι παρα πολυ δυσκολες ειδικα τον χειμωνα. Χρειαζεται λοιπον εναν πολυ ικανο off-roader,με ροπατο κινητηρα και μεγαλους χωρους μιας και μεταφερει συχνα αρκετους συγγενεις. Οι λογοι που στρεφεται προς το νισσαν ειναι δυο:1).Εχει ηδη ενα δικινητο φορτηγακι nissan και η αντιπροσωπεια εκει του το παιρνει σε πολυ καλη τιμη,2) ειναι πολυ ευχαριστημενος απο την αξιοπιστια του προηγουμενου μοντελου.Απο την αλλη, εχω ακουσει και πολυ καλα λογια για το ranger της ford.Αληθευει?.Τελος, αν πιστευετε οτι υπαρχει και καποιο αλλο μοντελο, καλυτερο απο τα προαναφερθεντα, πειτε το!!.Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας, κατοχος τετρακουνητου και εγω(το μοιραζομαι με τον πατερα μου που ειναι κυνηγος),ευχομαι πολλες και ομορφες εξορμησεις!!
-
Καλησπεριζω ολα τα παιδια του forum!.Ειμαι νεο μελος, και παρακολουθω εδω και πολυ καιρο τις ομορφες συζητησεις σας. Θελω την γνωμη σας σχετικα με αυτα τα 2 αυτοκινητα.Πιο συγκεκριμμενα προοριζονται για συγγενη μου, ο οποιος ειναι μονιμος κατοικος στα Ζαγοροχωρια Ιωαννινων.Για οποιον ξερει, οι συνθηκες εκει πανω ειναι παρα πολυ δυσκολες ειδικα τον χειμωνα. Χρειαζεται λοιπον εναν πολυ ικανο off-roader,με ροπατο κινητηρα και μεγαλους χωρους μιας και μεταφερει συχνα αρκετους συγγενεις. Οι λογοι που στρεφεται προς το νισσαν ειναι δυο:1).Εχει ηδη ενα δικινητο φορτηγακι nissan και η αντιπροσωπεια εκει του το παιρνει σε πολυ καλη τιμη,2) ειναι πολυ ευχαριστημενος απο την αξιοπιστια του προηγουμενου μοντελου.Απο την αλλη, εχω ακουσει και πολυ καλα λογια για το ranger της ford.Αληθευει?.Τελος, αν πιστευετε οτι υπαρχει και καποιο αλλο μοντελο, καλυτερο απο τα προαναφερθεντα, πειτε το!!.Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας, κατοχος τετρακουνητου και εγω(το μοιραζομαι με τον πατερα μου που ειναι κυνηγος),ευχομαι πολλες και ομορφες εξορμησεις!!
-
toyota hilux 2.400 diesel??? το λεγομενο επαγγελματικο...........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
toyota hilux 2.400 diesel??? το λεγομενο επαγγελματικο...........συμφωνω με τον προλαλυσαντα και προσθετω το mitsubishi L200. Παντως το navara rally raid edition ειναι ολα τα λεφτα!
παντως αν δεν εχει αναγκη την καροτσα ασ κοιταξει και προς nissan patrol ή terrano II
-
Μίτσου καί γιά μένα,αλλά μέ τό πραγματικό 'μπλοκέ'.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μίτσου καί γιά μένα,αλλά μέ τό πραγματικό 'μπλοκέ'.Νομίζω το Navara έχει πίσω μπλοκέ.
Πάντως τα 4Θυρα φορτηγάκια έχουν απαράδεκτα μικρό, μέγεθος καρότσας.
Ένα X-trail με πεσμένα τα καθίσματα έχει περισσότερο χώρο (που λέει ο λόγος)... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μίτσου καί γιά μένα,αλλά μέ τό πραγματικό 'μπλοκέ'.
Νομίζω το Navara έχει πίσω μπλοκέ.
Πάντως τα 4Θυρα φορτηγάκια έχουν απαράδεκτα μικρό, μέγεθος καρότσας.
Ένα X-trail με πεσμένα τα καθίσματα έχει περισσότερο χώρο (που λέει ο λόγος)...Νομίζω ότι τό Ναβάρα έχει 'περιορισμένης ολίσθησης' πίσω,καί όχι πραγματικό 'μπλοκέ'.Τό Μίτσου,έχει σάν στάνταρ τό 'περιορισμένης' πίσω,καί σάν έξτρα μπορείς νά ζητήσεις πραγματικό 'μπλοκέ' στήν έκδοση Power.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Νομίζω ότι τό Ναβάρα έχει 'περιορισμένης ολίσθησης' πίσω,καί όχι πραγματικό 'μπλοκέ'.
Ναι αυτό εννοούσα... LSD έχει...
-
Εδώ έχει ένα πολύ καλό συγκριτικό
http://www.worldoffroad.com/archivesect ... §ion=4
στα αγγλικά βέβαια. Είναι το πρώτο θέμα της σελίδας 'Putting your money where your mouth is'
-
Νισσαν Ναβαρα!!!!και αν ερθει το Τογιοτα Τακουμα!!!!!
Το μελλον της τετρακινησης για καθαρα εκτος δρομου ειναι τα διπλοκαμπινα πικαπ!!!! -
Μια και είπαμε για ροπή, το Navara (και το Raid) έχουν 30Kg στις 2000rpm! στην απλή έκδοση και κατι λίγο παραπάνω στην έκδοση με τα 150 ps.... κρίμα που δεν επιτρέπονται τα diesel στην Αθήνα
-
Eυχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας παιδια.Να υποθεσω οτι το ranger μαλλον δεν λεει κατι το ιδιαιτερο, ε?.
-
Εγώ θα διάλεγα μεταξύ
Toyota Hilux
Mitsubishi L200
Nissan Navaraκαι θα δυσκολευόμουν να ξεχωρίσω το νικητή...
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Εγώ θα διάλεγα μεταξύToyota Hilux
Mitsubishi L200
Nissan Navaraκαι θα δυσκολευόμουν να ξεχωρίσω το νικητή...
Εγω αν θα αλλαζα το Hiluxακι μου θα επελεγα το Mitsu μιας και το Hilux πια ειναι πολυ αδυναμο!
Το θεωρω πιο ικανο απο τα περισσοτερα, το πιο αγρια ομορφo και ειναι και Mitsubishi... Ειδικα τωρα που βγαινει με 125ps ειναι ολα τα λεφτα!
To navara δεν μου αρεσει εξωτερικα.
To Isuzu D-Max ειναι ακομη μια αριστη επιλογη, το εχω οδηγησει για ερκετα χιλιομετρα σε ασφαλτο και χωμα και μπορω να πω οτι ειναι εκπληκτικο (η κρεμαγιερα μετραει) . Απο εκει και περα μιλαμε για μια καινουρια αντιπροσωπεια που με βαζει σε σκεψεις για το αν θα γινονται τα service σωστα, αν θα βρισκω ανταλλακτικα κ.τ.λ. Απο αξιοπιστια παντως ειναι 'σκυλια μαυρα'.
-
Τό Μίτσου,είναι καί τό στενώτερο από τά υπόλοιπα.
Καί αυτό μετράει.
Nissan Navara vs Ford Ranger η κατι αλλο?