Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 287
    • 288
    • 289
    • 290
    • 291
    • 731
    • 732
    • 289 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    155113
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexeft last edited by

      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
      δεν μπορω να πω οτι καταλαβα τι εννοεις..

      Ούτε εγώ κατάλαβα τι θα πει 'καταντήσει εξελικτές συστημάτων' και 'κινδυνεύουν να πάρουν διδακτορικό'.

      Εγώ εννοώ ότι το να ψάχνομαι για να κάνω τη δουλειά μου καλύτερα και φτηνότερα από αυτό που μου πουλάει ο 'μάστορας' δεν είναι ούτε κατάντια, ούτε κίνδυνος.

      Υπ'όψιν ότι υγραέρια πλέον περνάνε και πρών ... αλουμινάδες..
      Άρα εγώ που κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα για να πάω στη δουλειά μου ψάχνομαι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fokion_sportage last edited by

        γι' αυτο εβαλα και τα εισαγωκικά στις 2 συγκεκριμενες λεξεις.

        Διαβαζοντας λοιπον την συζητηση των προηγουμενων σελιδων με τις 2 'κουρμπες' αβανς που χρειαζονται κι οχι μονο θυμηθηκα οτι ο εγκεφαλος που ανεφερα ποιο πριν εχει την δυνατότητα να φορτωνει διαφορετικους χαρτες αναφλεξης αν του δωθει η εντολη. με προφανη πλεονεκτηματα για το θεμα της προστασιας του μοτερ απο λαθως χρονισμό αναφλεξης

        και κατα δευτερον για οσους τους αρεσει και ασχολουνται και εχουν και την οικονομική ανεση ισως τους ενδιεφερε αυτη η λυση εστω να συζητηθει, γιατι ειδα οτι τελικά πολλοι κατοχοι ( καλως ή κακως ειναι μια αλλη κουβεντα ) ασχολουνται εντονα με τον προγραματισμο του εγκεφαλου του υγραεριου, οποτε απο εμενα που δεν εχω ασχοληθει ΠΟΤΕ θα τους ειναι πιο ευκολο ή και κατανοητο, ειδικά αν υπολογισει κανεις οτι οι εγκεφαλοι δεν ερχονται αγραφοι αλλα εχουν ηδη μεσα καποιες βασικές ρυθμισεις αναλλογως σε τι μοτερ πανε. ή να το πω αλλιως τουλαχιστον παιρνει μπροστα.

        Ελπιζω τωρα να εγινα πιο κατανοητος και λιγοτερο παρεξηγησιμος αποφευγοντας τα εισαγωγικά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexeft last edited by

          Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
          γι' αυτο εβαλα και τα εισαγωκικά στις 2 συγκεκριμενες λεξεις.

          Διαβαζοντας λοιπον την συζητηση των προηγουμενων σελιδων με τις 2 'κουρμπες' αβανς που χρειαζονται κι οχι μονο θυμηθηκα οτι ο εγκεφαλος που ανεφερα ποιο πριν εχει την δυνατότητα να φορτωνει διαφορετικους χαρτες αναφλεξης αν του δωθει η εντολη. με προφανη πλεονεκτηματα για το θεμα της προστασιας του μοτερ απο λαθως χρονισμό αναφλεξης

          και κατα δευτερον για οσους τους αρεσει και ασχολουνται και εχουν και την οικονομική ανεση ισως τους ενδιεφερε αυτη η λυση εστω να συζητηθει, γιατι ειδα οτι τελικά πολλοι κατοχοι ( καλως ή κακως ειναι μια αλλη κουβεντα ) ασχολουνται εντονα με τον προγραματισμο του εγκεφαλου του υγραεριου, οποτε απο εμενα που δεν εχω ασχοληθει ΠΟΤΕ θα τους ειναι πιο ευκολο ή και κατανοητο, ειδικά αν υπολογισει κανεις οτι οι εγκεφαλοι δεν ερχονται αγραφοι αλλα εχουν ηδη μεσα καποιες βασικές ρυθμισεις αναλλογως σε τι μοτερ πανε. ή να το πω αλλιως τουλαχιστον παιρνει μπροστα.

          Ελπιζω τωρα να εγινα πιο κατανοητος και λιγοτερο παρεξηγησιμος αποφευγοντας τα εισαγωγικά!

          Οκ, δεκτό και συγνώμη και από μέρους μου.

          Πάντως θα ήταν όντως τρομερά ενδιαφέρον ένα αυτοκίνητο με megasquirt και υγραέριο, χωρίς τον εγκέφαλο του υγραερίου.
          Και υγρού ψεκασμού ακόμα ακόμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fokion_sportage last edited by

            και χωρις ΚΑΙ τον κανονικό εγκεφαλο βενζινης... 2 σε 1.....

            ( No worries ξερω ποσο ευκολα γινονται παρεξηγησεις 'μεσω πληκτρολογίου' επειδη δεν ξερεις τον αλλο και πως σκεφτεται)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              asteris last edited by

              Επειδή φοράω Megasquirt II στο Sei, να αναφέρω ότι ναι μεν κάνει παπάδες, έχει ρυθμίσεις για κάθετί και ικανότητες για 'άλλα' κόλπα (διπλούς χάρτες, launch control, turbo valve regulation, nitro, staged injection, sequential injection, 4-6-8 cylinder COP), αλλά δεν είναι για τον καθένα. Θέλει διάβασμα, πείραμα και μεράκι. Αλλά μόλις κατέχεις το άθλημα, τύφλα να έχουν οι ψευτοεγκαταστάτες-tuner, που σας φτιάχνουν χάρτες στο ποδάρι και σας πηγαινοφέρνουν στα μαγαζιά τους χωρίς να ξέρουν κι αυτοί το γιατί...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fokion_sportage last edited by

                κι αυτη ηταν κι η δικη μου απωρεια-'τσιγκλισμα' σε οσους ΕΧΟΥΝ ηδη ασχοληθει με τους εγκεφαλους του υγραεριου που εχουν στα αυτοκινητα τους και απο οτι εχω καταλαβει εχουν φτασει να τα ρυθμιζουν καλυτερα

                φαντασου σε ενα ανοιχτο συστημα που εχει και τεκμηριωση τι θα εκαναν..
                και απο οτι διαβασα καποια στιγμη πλεον εχει βγαλει και 'ανταπτωρες' για την 'μαμα' φισα του εγκεφαλου, οποτε και δεν εχεις να καλωδιωνεις απο την αρχη, παιζεις οσο θες αλλα αν τα εχεις κανει μουσκεμα και θες να πας σουπερμαρκετ!!!!! κουμπωνεις τον 'μαμα' εγκεφαλο κι εφυγες..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  alexeft last edited by

                  Ο χρήστης asteris έγραψε:
                  Επειδή φοράω Megasquirt II στο Sei, να αναφέρω ότι ναι μεν κάνει παπάδες, έχει ρυθμίσεις για κάθετί και ικανότητες για 'άλλα' κόλπα (διπλούς χάρτες, launch control, turbo valve regulation, nitro, staged injection, sequential injection, 4-6-8 cylinder COP), αλλά δεν είναι για τον καθένα. Θέλει διάβασμα, πείραμα και μεράκι. Αλλά μόλις κατέχεις το άθλημα, τύφλα να έχουν οι ψευτοεγκαταστάτες-tuner, που σας φτιάχνουν χάρτες στο ποδάρι και σας πηγαινοφέρνουν στα μαγαζιά τους χωρίς να ξέρουν κι αυτοί το γιατί...

                  Σε παραδέχομαι και σε ζηλεύω βαθύτατα.

                  Μια ερώτηση μόνο. Με τον καταλύτη και τα καυσαέρια τι έκανες?
                  Το έχεις μόνο για καμιά βόλτα ή είναι καθημερινό?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                    κι αυτη ηταν κι η δικη μου απωρεια-'τσιγκλισμα' σε οσους ΕΧΟΥΝ ηδη ασχοληθει με τους εγκεφαλους του υγραεριου που εχουν στα αυτοκινητα τους και απο οτι εχω καταλαβει εχουν φτασει να τα ρυθμιζουν καλυτερα

                    φαντασου σε ενα ανοιχτο συστημα που εχει και τεκμηριωση τι θα εκαναν..
                    και απο οτι διαβασα καποια στιγμη πλεον εχει βγαλει και 'ανταπτωρες' για την 'μαμα' φισα του εγκεφαλου, οποτε και δεν εχεις να καλωδιωνεις απο την αρχη, παιζεις οσο θες αλλα αν τα εχεις κανει μουσκεμα και θες να πας σουπερμαρκετ!!!!! κουμπωνεις τον 'μαμα' εγκεφαλο κι εφυγες..

                    Και ενόσω εσύ μας τσιγκλάς, εγώ έψαχνα για wideband και βρήκα
                    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate ... ccessories
                    Έχει και έξοδο για να ξεγελάει το μαμά εγκέφαλο ότι έχει πάνω του τον κανονικό λάμδα.

                    Τον δεύτερο λάμδα μετά τον καταλύτη τι θα τον κάνουμε όμως???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      τον ταπωνουμε.
                      Αφου θα εχεις 'ξηλωσει' το μαμα εγκεφαλο ο megaskuirt χρειαζεται εναν wideband μονο..
                      ( εκτός αν εχω χασει κατι στο διαβασμα οποτε επιφυλλάσομαι )
                      και εχει και Λ η ιδια εταιρεια
                      ( εκτος αν χρησημοποιησες e-bay λογω κοστους )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        το ωραιο ειναι επισεις οτι κολλάς μετα μια οθονη και εχεις ολες τις ενδειξεις μπροστα σου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                          τον ταπωνουμε.

                          'Και ΚΤΕΟ πως περνάμε?' Sorry, λάθος. Ο μαμά εγκέφαλος θα βγάζει λαμπάκια αν ταπώσουμε τον δεύτερο λάμδα, ουπς!!!

                          Αφου θα εχεις 'ξηλωσει' το μαμα εγκεφαλο ο megaskuirt χρειαζεται εναν wideband μονο..
                          ( εκτός αν εχω χασει κατι στο διαβασμα οποτε επιφυλλάσομαι )
                          και εχει και Λ η ιδια εταιρεια
                          ( εκτος αν χρησημοποιησες e-bay λογω κοστους )

                          Έχει απ'όλα η εταιρία http://www.innovatemotorsports.com/
                          Το ebay φυσικά είναι για λόγους κόστους.

                          Δεν την έχω ψάξει αυτή την υπόθεση πάντως. Τον τελευταίο καιρό αρχίζω (και χαίρομαι και την κουβέντα, thanks).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Πάντως, επειδή το πρόβλημα που θέλω να λύσω είναι αυτό των βαλβίδων, πρώτα θα βάλω πυρόμετρο, μέσα στις επόμενες μέρες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              asteris last edited by

                              Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                              Επειδή φοράω Megasquirt II στο Sei, να αναφέρω ότι ναι μεν κάνει παπάδες, έχει ρυθμίσεις για κάθετί και ικανότητες για 'άλλα' κόλπα (διπλούς χάρτες, launch control, turbo valve regulation, nitro, staged injection, sequential injection, 4-6-8 cylinder COP), αλλά δεν είναι για τον καθένα. Θέλει διάβασμα, πείραμα και μεράκι. Αλλά μόλις κατέχεις το άθλημα, τύφλα να έχουν οι ψευτοεγκαταστάτες-tuner, που σας φτιάχνουν χάρτες στο ποδάρι και σας πηγαινοφέρνουν στα μαγαζιά τους χωρίς να ξέρουν κι αυτοί το γιατί...

                              Σε παραδέχομαι και σε ζηλεύω βαθύτατα.

                              Μια ερώτηση μόνο. Με τον καταλύτη και τα καυσαέρια τι έκανες?
                              Το έχεις μόνο για καμιά βόλτα ή είναι καθημερινό?

                              Τι εννοείς τι έκανα με τον καταλύτη? Καυσαέρια δεν έχει, έχει πάνω πεντάβολτο λάμδα που κρατάει 14.7 καλύτερα από ότι πριν ο μαμά Euro2 με τον μονόβολτο. Και το αμάξι είναι καθημερινό, από τις αρχές του χρόνου που σετάρισα πλήρως τον MS.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ο χρήστης asteris έγραψε:

                                Τι εννοείς τι έκανα με τον καταλύτη? Καυσαέρια δεν έχει, έχει πάνω πεντάβολτο λάμδα που κρατάει 14.7 καλύτερα από ότι πριν ο μαμά Euro2 με τον μονόβολτο. Και το αμάξι είναι καθημερινό, από τις αρχές του χρόνου που σετάρισα πλήρως τον MS.

                                Ρωτάω γιατί αυτό που ξέρω εγώ για τον megasquirt είναι ότι του βάζεις ένα χάρτη και πάει με αυτόν.

                                Με τον λάμδα συνδεμένο, κάνει την ταλάντωση φτωχό-πλούσιο-φτωχό, ώστε να δουλέψει ο καταλύτης;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                                  Πάντως, επειδή το πρόβλημα που θέλω να λύσω είναι αυτό των βαλβίδων, πρώτα θα βάλω πυρόμετρο, μέσα στις επόμενες μέρες.

                                  Ακου ενα σεναριο επιστημονικής φαντασίας. Συνδεεις το πυρόμετρο με τον εγκεφαλο και μετα απο καποιους βαθμους για να μην καει γυριζει σε βενζινα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

                                    Πάντως, επειδή το πρόβλημα που θέλω να λύσω είναι αυτό των βαλβίδων, πρώτα θα βάλω πυρόμετρο, μέσα στις επόμενες μέρες.

                                    Ακου ενα σεναριο επιστημονικής φαντασίας. Συνδεεις το πυρόμετρο με τον εγκεφαλο και μετα απο καποιους βαθμους για να μην καει γυριζει σε βενζινα..

                                    Το κάνουνε μερικοί και χωρίς πυρόμετρο!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      asteris last edited by

                                      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                      Τι εννοείς τι έκανα με τον καταλύτη? Καυσαέρια δεν έχει, έχει πάνω πεντάβολτο λάμδα που κρατάει 14.7 καλύτερα από ότι πριν ο μαμά Euro2 με τον μονόβολτο. Και το αμάξι είναι καθημερινό, από τις αρχές του χρόνου που σετάρισα πλήρως τον MS.

                                      Ρωτάω γιατί αυτό που ξέρω εγώ για τον megasquirt είναι ότι του βάζεις ένα χάρτη και πάει με αυτόν.

                                      Με τον λάμδα συνδεμένο, κάνει την ταλάντωση φτωχό-πλούσιο-φτωχό, ώστε να δουλέψει ο καταλύτης;

                                      O Megasquirt όντως πάει με ένα χάρτη, το οποίο μπορείς να φτιάξεις έτσι ώστε να έχει οικονομία χαμηλά και γκάζια όπου χρειάζεται. Αν χρειάζεσαι ειδικές καταστάσεις (κόντρες, πίστα κλπ), ή και υγραέριο, υπάρχουν εφεδρικοί χάρτες που γυρίζουν με ένα κουμπί.

                                      Ο λάμδα μου είναι πεντάβολτος και δεν κάνει ταλάντωση, είναι γραμμικός και κρατάει την ρύθμιση που του ζητάω, με ακρίβεια 0.1 AFR. Ο χάρτης του AFR που ακολουθεί είναι αυτός:

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        @asteris

                                        Τα νούμερα που βλέπουμε είναι AFR κατ'ευθείαν; Αν ναι, πολύ ενδιαφέρον.

                                        Συνέχεια με τον καταλύτη, αν το μίγμα δεν ταλαντώνεται γύρω από το στοιχειομετρικό, αλλά μένει καρφωμένο, ο καταλύτης δουλεύει; Έχω την εντύπωση ότι χρειάζεται την ταλάντωση, όπου όταν το μίγμα είναι φτωχό 'αποθηκεύει' οξυγόνο για να το χρησιμοποιήσει όταν το μίγμα θα είναι πλούσιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Μη συγκρίνεις εργοστασιακό προγραμματισμό με megasquirt.
                                          Για παράδειγμα μόνο για το ρελαντί ο εργοστασιακός έχει 2 σελίδες κώδικα ενώ ο MS 2 γραμμές (βέβαια το περισσότερο μέρος του εργοστασιακού είναι κώδικες λαθών αλλά και πάλι είναι πιο πολύπλοκη η λειτουργία του).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giorgos-papadopoylos last edited by

                                            Καλησπερα.Σημερα ο εγκαταστατης σε συστημα icom μου αλαξε τον εγκεφαλο του συστηματος γιατι καπιες φορες γυρνουσε απο μονος του σε βενζινη!ο νεος εγκεφαλος εχει και η ηχητικη ενδειξη οταν απο βενζινη γυρναει σε lpg.Eχω την εντιπωση οτι ο κινητηρας δουλευει πιο ομαλα!Κανω λαθος η αυτη η αλαγη μπωρει να φανει χρυσημη και σε αλλου ειδους προβληματα που παρουσιαζε το αμαξι με τον παλιοτερο εγκεφαλο (εναλακτη) οπως πχ σπανια ρεταρισματα,τρεμουλα στο ρελαντι κ λ π?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον χρωνο σας και περιμενω απαντησεις απο ειδικους πχ κυριος αντωνης αλλα και κατοχους ιχ με icom.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 287
                                            • 288
                                            • 289
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 289 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr