Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 77 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2067
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Παπατζάκο, η διαφορά είναι κανείς δεν προσπάθησε να σου αλλάξει άποψη... μείνε στα δικά σου, δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν μας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        steering last edited by

        Γιατί τσακώνεστε τσάμπα.

        Το type r και τα ομοειδή του (clio rs) δεν φτιάχτηκαν για κόντρες στην ευθεία.

        Ο οδηγός που συνειδητοποιημένα το αγόρασε, ασχολείται (απολαμβάνει) την αίσθηση και την ευχαρίστηση που του δίνει αυτό το αυτοκίνητο σε στροφιλίκι και μέσω αυτού, με τη βελτίωση των ικανοτήτων του σαν οδηγού.

        Πάρτε ένα leon κούπρα, βάλτε του κι ένα πρόγραμμα και δε θα σας φτάνει κανείς στην ευθεία....κι αφήστε τους μερακλήδες και ρομαντικούς στον κόσμο τους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          μη τα μηδενιζεις κι εσυ ολα.. τα τουρμπατα δηλαδη δε στριβουν?
          ακομα και η renault που αναφερες προτιμησε την υπερτροφοδοτηση στο μεγαλο μοντελο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koubeast last edited by

            Μπορεί να υστερούν σε άισθηση όχι όμως σε αποτελεσματικότητα τα τουρμπάκια, κι ενας μέσος οδηγός άνετα θα κυνηγήσει τα RS και τάπερ ακόμα και σε στροφιλίκι. Τώρα η αίσθηση που απολαμβάνει ο καθένας είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης steering έγραψε:
              Γιατί τσακώνεστε τσάμπα.

              Το type r και τα ομοειδή του (clio rs) δεν φτιάχτηκαν για κόντρες στην ευθεία.

              Ο οδηγός που συνειδητοποιημένα το αγόρασε, ασχολείται (απολαμβάνει) την αίσθηση και την ευχαρίστηση που του δίνει αυτό το αυτοκίνητο σε στροφιλίκι και μέσω αυτού, με τη βελτίωση των ικανοτήτων του σαν οδηγού.

              Πάρτε ένα leon κούπρα, βάλτε του κι ένα πρόγραμμα και δε θα σας φτάνει κανείς στην ευθεία....κι αφήστε τους μερακλήδες και ρομαντικούς στον κόσμο τους

              Απολύτως λογικό, ότι ένα αυτοκίνητο 240 - 265 (Cupra - Cupra R) ίππων είναι ταχύτερο από ένα 200 ίππων. Το περίεργο θα ήταν αν συνέβαινε το αντίθετο. Απορώ γιατί πρέπει να αναλύουμε τα προφανή...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης steering έγραψε:
                Γιατί τσακώνεστε τσάμπα.

                Το type r και τα ομοειδή του (clio rs) δεν φτιάχτηκαν για κόντρες στην ευθεία.

                Ο οδηγός που συνειδητοποιημένα το αγόρασε, ασχολείται (απολαμβάνει) την αίσθηση και την ευχαρίστηση που του δίνει αυτό το αυτοκίνητο σε στροφιλίκι και μέσω αυτού, με τη βελτίωση των ικανοτήτων του σαν οδηγού.

                Πάρτε ένα leon κούπρα, βάλτε του κι ένα πρόγραμμα και δε θα σας φτάνει κανείς στην ευθεία....κι αφήστε τους μερακλήδες και ρομαντικούς στον κόσμο τους

                πωπω γενικεύσεις... ...μερακλήδες, ρομαντικοί ...

                λες κ με ένα Μegane RS , μία F40 ρε αδερφέ δεν στρίβεις επειδή φοράνε σαλίγκαρο.

                χαλάρωσε, Ragnotti  μια φορά βγαίνει, xάλασε το καλούπι τώρα ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouliscd last edited by

                  Ο χρήστης steering έγραψε:
                  Γιατί τσακώνεστε τσάμπα.

                  Το type r και τα ομοειδή του (clio rs) δεν φτιάχτηκαν για κόντρες στην ευθεία.

                  Ο οδηγός που συνειδητοποιημένα το αγόρασε, ασχολείται (απολαμβάνει) την αίσθηση και την ευχαρίστηση που του δίνει αυτό το αυτοκίνητο σε στροφιλίκι και μέσω αυτού, με τη βελτίωση των ικανοτήτων του σαν οδηγού.

                  Πάρτε ένα leon κούπρα, βάλτε του κι ένα πρόγραμμα και δε θα σας φτάνει κανείς στην ευθεία....κι αφήστε τους μερακλήδες και ρομαντικούς στον κόσμο τους

                  Πρώτη φορά ακούω πως όσοι προτιμούν ατμοσφαιρικά είναι μερακλήδες και ρομαντικοί!

                  Το turbo είναι άλλο ένα προϊόν της σύγχρονης μετα-βιομηχανικής κοινωνίας που αφαιρεί κάθε χαρά από την οδήγηση

                  Ως γνωστόν, αυτοί που έπαιρναν π.χ. Renaullt 5 Turbo δεν έψαχναν οδηγική αίσθηση, δεν ήταν ρομαντικοί...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    steering last edited by

                    Ο χρήστης kouliscd έγραψε:

                    Γιατί τσακώνεστε τσάμπα.

                    Το type r και τα ομοειδή του (clio rs) δεν φτιάχτηκαν για κόντρες στην ευθεία.

                    Ο οδηγός που συνειδητοποιημένα το αγόρασε, ασχολείται (απολαμβάνει) την αίσθηση και την ευχαρίστηση που του δίνει αυτό το αυτοκίνητο σε στροφιλίκι και μέσω αυτού, με τη βελτίωση των ικανοτήτων του σαν οδηγού.

                    Πάρτε ένα leon κούπρα, βάλτε του κι ένα πρόγραμμα και δε θα σας φτάνει κανείς στην ευθεία....κι αφήστε τους μερακλήδες και ρομαντικούς στον κόσμο τους

                    Πρώτη φορά ακούω πως όσοι προτιμούν ατμοσφαιρικά είναι μερακλήδες και ρομαντικοί!

                    Το turbo είναι άλλο ένα προϊόν της σύγχρονης μετα-βιομηχανικής κοινωνίας που αφαιρεί κάθε χαρά από την οδήγηση

                    Ως γνωστόν, αυτοί που έπαιρναν π.χ. Renaullt 5 Turbo δεν έψαχναν οδηγική αίσθηση, δεν ήταν ρομαντικοί...

                    Μάλλον δεν κατάλαβες τον τρόπο γραφής. Βασικά κι εγώ λάτρης των ατμοσφαιρικών είμαι....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      papatzas last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Παπατζάκο, η διαφορά είναι κανείς δεν προσπάθησε να σου αλλάξει άποψη... μείνε στα δικά σου, δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν μας.

                      αληθινεδιακο θυμισου το clio rs... το πολυ πιο γρηγορο απο το polo gti και ποιος προσπαθει να πεισει οτι η γη ειναι τετραγωνη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        papatzas last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                        Γιατί τσακώνεστε τσάμπα.

                        Το type r και τα ομοειδή του (clio rs) δεν φτιάχτηκαν για κόντρες στην ευθεία.

                        Ο οδηγός που συνειδητοποιημένα το αγόρασε, ασχολείται (απολαμβάνει) την αίσθηση και την ευχαρίστηση που του δίνει αυτό το αυτοκίνητο σε στροφιλίκι και μέσω αυτού, με τη βελτίωση των ικανοτήτων του σαν οδηγού.

                        Πάρτε ένα leon κούπρα, βάλτε του κι ένα πρόγραμμα και δε θα σας φτάνει κανείς στην ευθεία....κι αφήστε τους μερακλήδες και ρομαντικούς στον κόσμο τους

                        πωπω γενικεύσεις... ...μερακλήδες, ρομαντικοί ...

                        λες κ με ένα Μegane RS , μία F40 ρε αδερφέ δεν στρίβεις επειδή φοράνε σαλίγκαρο.

                        χαλάρωσε, Ragnotti  μια φορά βγαίνει, xάλασε το καλούπι τώρα ...

                        γμτ.. εχει και φορο πολυτελειας το gt-r που ειναι μονο για ευθεια.. κριμα

                        δεν ειμαι μερακλης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          steering last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          Γιατί τσακώνεστε τσάμπα.

                          Το type r και τα ομοειδή του (clio rs) δεν φτιάχτηκαν για κόντρες στην ευθεία.

                          Ο οδηγός που συνειδητοποιημένα το αγόρασε, ασχολείται (απολαμβάνει) την αίσθηση και την ευχαρίστηση που του δίνει αυτό το αυτοκίνητο σε στροφιλίκι και μέσω αυτού, με τη βελτίωση των ικανοτήτων του σαν οδηγού.

                          Πάρτε ένα leon κούπρα, βάλτε του κι ένα πρόγραμμα και δε θα σας φτάνει κανείς στην ευθεία....κι αφήστε τους μερακλήδες και ρομαντικούς στον κόσμο τους

                          πωπω γενικεύσεις... ...μερακλήδες, ρομαντικοί ...

                          λες κ με ένα Μegane RS , μία F40 ρε αδερφέ δεν στρίβεις επειδή φοράνε σαλίγκαρο.

                          χαλάρωσε, Ragnotti  μια φορά βγαίνει, xάλασε το καλούπι τώρα ...

                          Ποτέ δεν είπα ότι τα τούρμπο δεν στρίβουν. Η διαφορά είναι στην αίσθηση. Και οι δύο σχολές έχουν (δικαιολογημένα) τους οπαδούς τους. Εγώ, για σπορ χρήση, προτιμώ ατμόσφαιρα. Αυτό είναι όλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgosrallyman last edited by

                            Καλά, ό,τι νά'ναι, κλασικά.. Άστο ρε Αλέξη, άστο ρε αγόρι μου, τί το παλεύεις άδικα? Πάλι τα ίδια θα (χιλιο)αναλύουμε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coupeas last edited by

                              Σωστός ο steering.
                              Δυνατό το κουπρα 4χ4 αλλά εν κινηση τρωει σκονη απο τον ιταλό.Ετσι ειναι αυτά!..
                              Aν το χοντα ειχε 4κινηση και 100 αλογα πάνω (με εναν 6κυλινδρο εγκαρσιο ,κοντες μπιελες,στροφαλο) θα λέγαμε και άλλα φυσικα. .............όνειρο έτσι?.......
                              Κατα τα άλλα ολα υποκειμενικά ειναι για μας τους απλούς αυτοκινητιστές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lokatzis last edited by

                                Ερώτηση: Το να πέσει η στάθμη του λαδιού από το max στο 1/4 του min->max μετά από 10.000km είναι φυσιολογικό για έναν τέτοιο κινητήρα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                                  Ερώτηση: Το να πέσει η στάθμη του λαδιού από το max στο 1/4 του min->max μετά από 10.000km είναι φυσιολογικό για έναν τέτοιο κινητήρα;

                                  αμα το σκίζεις... ειναι ψιλό λάδι και μπορεί να κάψει....
                                  Ρωτα τους πάντως

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lokatzis last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                    Ερώτηση: Το να πέσει η στάθμη του λαδιού από το max στο 1/4 του min->max μετά από 10.000km είναι φυσιολογικό για έναν τέτοιο κινητήρα;

                                    αμα το σκίζεις... ειναι ψιλό λάδι και μπορεί να κάψει....
                                    Ρωτα τους πάντως

                                    Στο εξουσιοδοτημένο μού είπαν ότι είναι φυσιολογικό...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      το σκίζεις πολύ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lokatzis last edited by

                                        Δε θα το έλεγα... Συνήθως οδηγώ ήρεμα (μακριά από τα κόκκινα) κι απλά 1-2 φορές ανά διαδρομή μπορεί να πιάσω κόκκινα επιταχύνοντας... Τίποτα το ιδιαίτερο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Πόσο αντιστοιχεί αυτό το 1/4 σε ml λάδι ? Πάντως δεν είναι τίποτα για 10k.
                                          Eγώ στο δικό μου (tsi) καίω 500ml (5w30) σε 13k που το κρατάω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                                            Δε θα το έλεγα... Συνήθως οδηγώ ήρεμα (μακριά από τα κόκκινα) κι απλά 1-2 φορές ανά διαδρομή μπορεί να πιάσω κόκκινα επιταχύνοντας... Τίποτα το ιδιαίτερο...

                                            είναι τα πρώτα λάδια?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 77 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr