Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 '08
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 '08
    • 1
    • 2
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 147
    • 148
    • 80 / 148
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    182
    2951
    10286
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • pitt
      pitt last edited by

      Ο χρήστης JohnnyX έγραψε:
      Υπαρχει δεσμευση ( ενδεχομενως να ειμαστε και υποχρεωμενοι σα κρατος) να κρατησουμε χαμηλη φορολογια για το υγραεριο ως το 2018 αφου θεωρειται 'πρασινο' καυσιμο .

      Αυτό που λες το έχω ακούσει, αλλά κανείς δεν μπορεί να το τεκμηριώσει.
      Επειδή το ψάχνεις καιρό, μήπως γνωρίζεις από που προκύπτει αυτή η δέσμευση;

      Πράσινο καύσιμο θεωρείται και το φυσικό αέριο, αλλά με το Μεσοπρόθεσμο την έφαγε την κατραπακιά του...

      I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexandr last edited by

        Μου άρεσε σαν σκηνικό, οπότε τις ποστάρω. Από τον Παρνασσό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • pitt
          pitt last edited by

          Ο χρήστης Pitt έγραψε:
          Πράσινο καύσιμο θεωρείται και το φυσικό αέριο, αλλά με το Μεσοπρόθεσμο την έφαγε την κατραπακιά του...

          Δεν έπαιρνα λαχείο καλύτερα ...

          'Έκτακτοι φόροι 6 δισ. την τριετία και πρόσθετοι φόροι 2,45 δισ. φέτος...
          ...Eπιβολή ειδικού φόρου στο φυσικό αέριο [1,5 ευρώ ανά gj (γιαγατζάουλ)]. Eπίσης, αυξάνεται ο EΦK σε υγραέριο, ενώ ανοιχτό παραμένει το θέμα της εξίσωσης του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.'

          Μου άρεσε σαν σκηνικό, οπότε τις ποστάρω. Από τον Παρνασσό.

          Ωραίες φωτογραφίες!

          Φαντάζομαι εκεί που θα πηγαίνουμε έξη 3οο8 να ρίχνεις κάθε τόσο σήμα για να σταματάμε, να τα παρατάσσουμε και να τα αλφαδιάζουμε όπως στον όρχο σε κέντρο νεοσυλλέκτων και να τραβάς...

          Έ, ρε γέλια ...

          I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexandr last edited by

            Ο χρήστης Pitt έγραψε:

            Φαντάζομαι εκεί που θα πηγαίνουμε έξη 3οο8 να ρίχνεις κάθε τόσο σήμα για να σταματάμε, να τα παρατάσσουμε και να τα αλφαδιάζουμε όπως στον όρχο σε κέντρο νεοσυλλέκτων και να τραβάς...

            Έ, ρε γέλια ...

            Καλά, αν βρίσκουμε χώρο να παρκάρουμε 6 'βουβάλια' μαζί !

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              billis100 last edited by

              Δέν ξαναβόσκω άλλες Βουβάλες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • pitt
                pitt last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Πόσο θέλεις να καίει δηλαδή ένα τούρμπο βουβάλι μέσα στην πόλη;

                Καλά, αν βρίσκουμε χώρο να παρκάρουμε 6 'βουβάλια' μαζί !

                Δέν ξαναβόσκω άλλες Βουβάλες.

                Μάγκες, μπερδέψατε τα ζώα. Λιοντάρια είναι, όχι βουβάλια.

                Δείτε την διαφορά:

                Για να μη τα μπερδεύετε, οι Γάλλοι τα γέμισαν με ένα σωρό φωτογραφίες (σήματα) λιονταριού, μπρος πίσω στα πλάγια, στην μηχανή, στην καμπίνα, στα βιβλία, στα κλειδιά, παντού, αλλά εσείς το χαβά σας...

                I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnnyx last edited by

                  Ο χρήστης Pitt έγραψε:
                  Eπίσης, αυξάνεται ο EΦK σε υγραέριο, ενώ ανοιχτό παραμένει το θέμα της εξίσωσης του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.'[/i]

                  το εψαξα το θεμα λιγο γιατι δε το ειχα ακουσει πουθενα αυτο
                  τη συγκεκριμενη ειδηση την ανεφερε μονο η ημερησια και κανενας αλλος ...υποθετω πως καναν λαθος
                  Eπιπλεον πρεπει να διαφοροποιησουμε το υγραεριο απο το LPG (autogas)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    billis100 last edited by

                    Εξυπνο καί σπινθηροβόλο τό βλέμμα τού βπυβαλιού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • pitt
                      pitt last edited by

                      Ο χρήστης JohnnyX έγραψε:
                      το εψαξα το θεμα λιγο γιατι δε το ειχα ακουσει πουθενα αυτο
                      τη συγκεκριμενη ειδηση την ανεφερε μονο η ημερησια και κανενας αλλος ...υποθετω πως καναν λαθος

                      Μακάρι να έκαναν λάθος, αλλά δεν το γράφει μόνο η Ημερησία. Το ίδιο λέει και η Καθημερινή.

                      Eπιπλεον πρεπει να διαφοροποιησουμε το υγραεριο απο το LPG (autogas)

                      Αγαπητέ μου JohnnyX, εμείς να το διαφοροποιήσουμε, το ζητούμενο όμως είναι τι θα κάνουν οι κυβερνώντες.
                      Κακά τα ψέματα, 'υγραέριο' βάζουν στο αυτοκίνητο και 'υγραεριοκίνηση' λέγετε η κίνηση με LPG.

                      Το να επιβάλουν ΕΦΚ στο υγραέριο για βιομηχανική χρήση και να αφήσουν χωρίς φόρους την υγραεριοκίνηση, το κόβω κομματάκι δύσκολο. Όχι πως δεν μπορούν να το κάνουν. Άλλωστε τα έχουμε δεί όλα το τελευταίο διάστημα...

                      Εν πάσει περιπτώσει, θεωρώ ότι ακόμη και με την αύξηση λόγω ΕΦΚ, η χρήση του LPG θα συμφέρει σε σχέση με τη βενζίνη. Το θέμα πλέον θα είναι αν θα συμφέρει η μετατροπή και σε πόσο χρόνο θα κάνει κανείς απόσβεση το κόστος εγκατάστασης.

                      ΥΓ. Υποθέτω ότι έχει λήξει η εγγύηση του 3008, σωστά;

                      I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnnyx last edited by

                        σε 12 μερες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikbib last edited by

                          ενταξει εγω θα δεχτω οτι το lpg θα το ακριβυνουν , γιατι την βενζινη θα την αφησουν αθιχτη?
                          μηπως οσο περνα ο καιρος η διαφορα στην τιμη των 2 θα ανεβαινει κι αλλο? (λογικο δεν ειναι αφου οριζεται η καθε αυξηση επι % ?)
                          τεσπα μην βαλει κανεις αεριο οσο ειμαστε σχετικα λιγοι δε θα το δωσουν και σημασια!!!!

                          μεινετε με την βενζινη και καλο τάισμα τα βουβάλια σας!!!!!!!!

                          Ο χρήστης Pitt έγραψε:

                          το εψαξα το θεμα λιγο γιατι δε το ειχα ακουσει πουθενα αυτο
                          τη συγκεκριμενη ειδηση την ανεφερε μονο η ημερησια και κανενας αλλος ...υποθετω πως καναν λαθος

                          Μακάρι να έκαναν λάθος, αλλά δεν το γράφει μόνο η Ημερησία. Το ίδιο λέει και η Καθημερινή.

                          Eπιπλεον πρεπει να διαφοροποιησουμε το υγραεριο απο το LPG (autogas)

                          Αγαπητέ μου JohnnyX, εμείς να το διαφοροποιήσουμε, το ζητούμενο όμως είναι τι θα κάνουν οι κυβερνώντες.
                          Κακά τα ψέματα, 'υγραέριο' βάζουν στο αυτοκίνητο και 'υγραεριοκίνηση' λέγετε η κίνηση με LPG.

                          Το να επιβάλουν ΕΦΚ στο υγραέριο για βιομηχανική χρήση και να αφήσουν χωρίς φόρους την υγραεριοκίνηση, το κόβω κομματάκι δύσκολο. Όχι πως δεν μπορούν να το κάνουν. Άλλωστε τα έχουμε δεί όλα το τελευταίο διάστημα...

                          Εν πάσει περιπτώσει, θεωρώ ότι ακόμη και με την αύξηση λόγω ΕΦΚ, η χρήση του LPG θα συμφέρει σε σχέση με τη βενζίνη. Το θέμα πλέον θα είναι αν θα συμφέρει η μετατροπή και σε πόσο χρόνο θα κάνει κανείς απόσβεση το κόστος εγκατάστασης.

                          ΥΓ. Υποθέτω ότι έχει λήξει η εγγύηση του 3008, σωστά;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            nikbib, η ερώτηση μου είναι γενικότερη, είσαι για κάποιον λόγο ξυδιασμένος; Για να δείχνουμε κατανόηση ρωτάω, όχι τίποτα άλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              billis100 last edited by

                              Ισως οχι βουβάλι ,αλλά κρανίο από homo Neandertalis Πως σας φαίναται?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tiniakos31 last edited by

                                Τελικά το turbo του 3008 θέλει ειδική μεταχείριση (π.χ. ρελαντί για 1 λεπτό πριν το σβήσιμο του κινητήρα κτλ) ή όχι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikbib last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  nikbib, η ερώτηση μου είναι γενικότερη, είσαι για κάποιον λόγο ξυδιασμένος; Για να δείχνουμε κατανόηση ρωτάω, όχι τίποτα άλλο.

                                  τι εννοεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • pitt
                                    pitt last edited by

                                    Ο χρήστης tiniakos31 έγραψε:
                                    Τελικά το turbo του 3008 θέλει ειδική μεταχείριση (π.χ. ρελαντί για 1 λεπτό πριν το σβήσιμο του κινητήρα κτλ) ή όχι?

                                    Αν ήθελε ειδική μεταχείριση, θα το ανέφερε στο manual.

                                    Ενώ έχει ένα σωρό οδηγίες και προειδοποιήσεις ακόμη και για ασήμαντα ή αυτονόητα πράγματα, για το συγκεκριμένο θέμα δεν αναφέρει απολύτως τίποτε. Άρα, κατά τον κατασκευαστή, δεν χρειάζεται ειδική μεταχείριση.
                                    Τώρα, αν το προσέχουμε και δεν του βγάζουμε τα άντερα πριν σταματήσουμε, δεν θα πάθουμε και τίποτε...

                                    Με την ευκαιρία, και για να βοηθήσω την κουβέντα:
                                    Ξιδιασμένος: -η, -ο [μτχ. παθητ. πρκμ. του ρ. ξιδιάζω] ως επίθ.

                                    1. Ο ξινός
                                    2. (μτφ) Ο θολωμένος από υπερβολική χρήση “ξιδιών”

                                    Ξίδι: (το) ουσ. ουδ. [αρχ.= ὄξος]

                                    1. Υγρό παραγόμενο από την οξική ζύμωση οινοπνευματούχων ποτών
                                    2. Κακής ποιότητος οινοπνευματώδες ποτό (π.χ.: πολλά ξίδια πίνεις)

                                    I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      @nickib: έχω παρατηρήσει ότι μέρος των δημοσιεύσεων είναι ξινά, προκλητικά, ειρωνικά κλπ.

                                      Το ζέσταμα πριν το πατήσουμε είναι δεδομένο, όπως και σε κάθε Μ.Ε.Κ. φυσικά, όπως και αντίστοιχα μια σχετική ηρεμία στα τελευταία λεπτά της διαδρομής. Η ηλεκτρική αντλία νερού για όταν είναι σβηστό που έχει είναι βοηθητική, δεν θα κάνει και πολλά αν το σβήσετε ενώ κάνατε Αθήνα-Θεσσαλονίκη σανίδα. Αυτά όμως λίγο πολύ εφαρμόζονται σε οποιοδήποτε μοτέρ.

                                      Αυτό που θέλει προσοχή είναι να φροντίζετε να σβήνετε το αμάξι αφότου έχουν περάσει μερικά δευτερόλεπτα στο ρελαντί ώστε να προλάβει να σταματήσει η φτερωτή της τουρμπίνας να περιστρέφεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        steftsak last edited by

                                        ...οσο αφορα το ζεσταμα και το κρυωμα, εμενα μου ειχαν πει οτι δεν χρειαζεται...παρ'ολα αυτα, ετσι οπως το λεει ο drdino εχει καποια βαση και οπως λεει και ο Pitt, δεν θα παθουμε και τιποτα αν περιμενουμε λιγο πριν αναψουμε /σβησουμε...anyway...

                                        Εγω θελω να πω το αλλο...

                                        Δεκαετια του '80...ο πατερας μου, με ενα Nissan E20 , στις κατηφορες εβαζε νεκρα...βλεποντας το εγω ο μικρος, το πηρα συνηθειο και οταν εβγαλα διπλωμα συνεχισα να κανω το ιδιο...πιστευοντας οτι ετσι δεν καταναλωνω βενζινη...περα βεβαια απ'οτι καιει οταν ειναι στο ρελαντι...

                                        Μη εχοντας τα καταλληλα οργανα σε παλαιοτερα αυτοκινητα στο καντραν ,ουτως ωστε να βλεπω την καταναλωση, θεωρουσα οτι με νεκρα, καιω λιγοτερο απ'οτι αν εχω ταχυτητα...

                                        Οσπου σε ταξιδι το τριημερο με το 3008...διαπιστωσα οτι με ταχυτητα στις κατηφορες, εννοειται χωρις να παταω γκαζι, η καταναλωση ηταν στο 0 ενω με νεκρα, επαιζε απο 0,5 εως 1,5...

                                        Το συμπερασμα που εβγαλα λοιπον ειναι οτι , με νεκρα, καταναλωνεις περισοτερο απ'οτι με ταχυτητα...

                                        Δεν ξερω αν το ξερατε και θα με κραξετε τωρα, παντως , μπορει καποιος να μου εξηγησει το γιατι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Στα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ, η εισαγωγή βενζίνης γινόταν (μπακαλίστικα) με το κενό. Οπότε όσο είχες ταχύτητα στο σασμάν και αφημένο γκάζι (=κλειστή πεταλούδα, μεγάλο κενό) τότε έμπαινε βενζίνη. Όταν έβαζες νεκρά, τότε στο ρελαντί δεν είχες τόσο κενό άρα έμπαινε λιγότερη βενζίνη.

                                          Στα αυτοκίνητα με ψεκασμό, όταν έχεις ταχύτητα στο σασμάν και 1500+ περίπου στροφές και δεν πατάς γκάζι, ο ψεκασμός σταματάει. Fuel cutoff λέγεται αυτό στα φράγκικα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            steftsak last edited by

                                            Πιλοτος εγινα με το 3008 ... με τα 'fuel cutoff' μου, με τα χαιλικια μου...ε ρε...αυτα ειναι...!!!

                                            Thanks dridino

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 80 / 148
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr