-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δηλαδη αυτος που θα παρει το LEXUS CT200H LUXURY ΤΩΝ 58000 ΕΥΡΩΩΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΣΙ!!
και ο δυστυχος που λογω φτωχιας εχει μεινει με το σαραβαλακι του θα τα σκαει στον κυρ υπουργο...μπραβο μας!!
Αυτός που θα πάρει το lexus στην έκδοση που λες τα δίνει προκαταβολικά.
Για δες πόσα από τις 58.000Ε είναι φόροι προς το κράτος.με την ιδια λογικη, αυτος που παιρνει μια 458 και πληρωνει 150.000€ σε φορους, δε θα επρεπε θα πληρωνει τελη, διοδια, καυσιμα
In theory & practice το κράτος προεισπράττει τα τέλη μέσω των αυξημένων εσόδων από το ΦΠΑ. Από εκεί και πέρα η πολιτική ενίσχυσης των υβριδικών στόχο έχει την απεξάρτηση κατά το δυνατόν από εισαγόμενες μορφές καυσίμου.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
δηλαδη αυτος που θα παρει το LEXUS CT200H LUXURY ΤΩΝ 58000 ΕΥΡΩΩΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΣΙ!!
και ο δυστυχος που λογω φτωχιας εχει μεινει με το σαραβαλακι του θα τα σκαει στον κυρ υπουργο...μπραβο μας!!
Αυτός που θα πάρει το lexus στην έκδοση που λες τα δίνει προκαταβολικά.
Για δες πόσα από τις 58.000Ε είναι φόροι προς το κράτος.με την ιδια λογικη, αυτος που παιρνει μια 458 και πληρωνει 150.000€ σε φορους, δε θα επρεπε θα πληρωνει τελη, διοδια, καυσιμα
In theory & practice το κράτος προεισπράττει τα τέλη μέσω των αυξημένων εσόδων από το ΦΠΑ. Από εκεί και πέρα η πολιτική ενίσχυσης των υβριδικών στόχο έχει την απεξάρτηση κατά το δυνατόν από εισαγόμενες μορφές καυσίμου.
πιστευεις σοβαρα κατι τετοιο για το κρατος μας?
το χειροτερο ειναι οτι, ΑΝ ειναι αυτος ο στοχος, τα κινητρα ειναι απο ανυπαρκτα εως γελοια...
-
Ο στόχος αυτός είναι πανευρωπαϊκός και καθώς ελάχιστα επηρεάζει την οικονομική κατάντια της χώρας μπορεί η Μπιρμπίλη και ΣΙΑ να συνεχίσει να παραμένει φθηνή στα πίτουρα.
Από την άλλη όταν μπήκε ο φόρος πολυτελείας και τα υβριδικά λόγω επιπλέον κόστους χαντακώθηκαν αυτοί που έγραψαν παραπάνω αυτά που έγραψαν δεν τους είδα τότε να ενοχλούνται.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Προς τι η έκπληξις?
Ο κοσμάκης δυστυχώς δεν έχει καταλάβει ότι ο πραγματικός λόγος της εισαγωγής του θεσμού του φόρου πολυτελείας ήταν η είσπραξη φόρων από δύο μικρές, αλλά εν δυνάμει πολύ σημαντικές για το παρόν και το μέλλον, κατηγορίες οχημάτων.α. Των κάθε υπερτροφό και ρόταρυ που τη γλίτωναν με αμυχές με το πατροπαράδοτο σύστημα των φορολογίσιμων ίππων, καθότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν κινητήρα μικρών κυβικών (Μερσεντές 1600 και 1800, Άουντι ΤΣΙ, και από αύριο Μπεμβέ τούρμπο 1.600 κυρίως ο λόγος, αλλά και σε όλα τα άλλα ταπεινότερα καθότι διάγουμε το χρυσό αιώνα των συγκεκριμένων τεχνολογιών) και
β. Των υβριδικών και ηλεκτρικών που όλο και θα πληθαίνουν, και με την απαλλαγή που έχαιραν θα την έβγαζαν λάδι
Αντίστοιχα και ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας με το διοξείδιο, γιατί αλλιώς τα άνωθεν πρίμιουμ ξεγλιστρούσαν με λίγα, ή και την έβγαζαν τζάμπα αν ήταν υβρίδια.
πραγματικα αυτο πιστευεις;
σε ποια χωρα ζεις;
ουτε που τους περασε απο το μυαλο οτι τα υβριδικα εχουν υψηλοτερο κοστος κατασκευης. ειναι τελειως ασχετοι και επικινδυνοι κι εχει αποδειχτει απειρες φορες απο τοτετο μονο που καταφεραν με το φορο πολυτελειας ειναι να χασουν λεφτα που θα θελησουν να τα παρουν απο τα τελη.
τα υβριδικα εξακολουθουν να μην πληρωνουν τελη ταξινομησης, δεν εχει αλλαξει κατι
-
Ρε παπάτζα, στο θεό σου, στην κοσμοθεωρία σου τέλως πάντων. Διάβασες αυτό που έγραψα, δηλαδή το ότι τα υβρίδια έχαιραν απαλλαγής, δεν πλήρωναν ειδικό τέλος ταξινόμησης δηλαδή και γι' αυτό ξεγλιστρούσαν, ενώ τώρα με το φόρο πολυτελείας μπήκαν και αυτά στη φάκα?
Το αυτό και με τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ τώρα που μπήκαν ΚΑΙ αυτά στο διοξείδιο πληρώνουν κανονικά (εκτός αν είναι κάτω από 100 βέβαια).
Το άλλο τι το ήθελες, αυτό που λες ότι 'δεν τους πέρασε από το μυαλό ότι τα υβρίδια είναι ακριβότερα σαν κατασκευή΄, λες να μην το βλέπουν εδώ και πολλά χρόνια στους επίσημους τιμοκαταλόγους βάσει των οποίων γίνεται ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εισαγωγή αυτοκινήτου?Τζίζους δηλαδής.
-
το ποσοστο των υβριδικων παιζει να συγκρινεται με αυτο των ντιζελ 1; 2; 3% θες 5%;;
θες να πεις δηλαδη οτι ειδαν οτι πουλαει αυτο το 5% που ξεγλιστραει απο φορους κι ειπαν να το φορολογησουν; οι ιδιοι που ευαγγελιζονται οικολογιες και υβριδικο πρωθυπουργικο prius; τι να βγαλουν απο αυτο το 5%;;;; απλως καταφεραν να το ριξουν ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ
εβαλαν αδιακριτα φορους παντου κι οποιον πιασουν. ειναι πολυ απλα τα πραγματα. ουτε τουρμπο κοιταξαν, ουτε ηλεκτρικα ουτε τιποτ' αλλο.
αλλωστε πλεον ο φ.π μπαινει απο τα 20000 και πανω και γλυτωνουν παλι πολλα υβριδικα η τα κυριοτερα εστω της αγορας.
το μονο που καταφεραν ηταν να στρεβλωσουν μια ακομα φορα την αγορα, να χασουν ευρω, να μην αγοραζουν αυτοκινητα ουτε οι εχοντες και να βαζουν φορους αλλου για να μαζεψουν τη χασουρα
να κοιταξουν τι;; τιμοκαταλογους;;; ουτε βασικες γνωσεις excel δεν ξερουν οι ανθρωποι.
τι 'σκεφτηκαν'; πουλαμε Χ ακριβα αυτοκινητα; ωραια βαλε εναν επιπλεον φορο απο 10-30% στην CIF για να παρουμε επιπλεον εσοδα. κι ολοι ειδαμε τι πηραν
το αλλο που καταφεραν επισης ειναι να βγουν καποιες γυμνες ειδικες εκδοσεις μοντελων για να ειναι κατω απο τα ορια
-
Παπάτζα παραληρείς. Και δεν έγραψα μόνο για τα υβριδικά, έγραψα και για τα τούρμπο και τα ρόταρυ. Τα ονομάτισα κι' όλας.
Επίσης έγραψα κάτι πολύ σημαντικό που άλλη μία φορά δεν το πρόσεξες. Αναφέρθηκα στο μέλλον.ο πραγματικός λόγος της εισαγωγής του θεσμού του φόρου πολυτελείας ήταν η είσπραξη φόρων από δύο μικρές, αλλά εν δυνάμει πολύ σημαντικές για το παρόν και το μέλλον, κατηγορίες οχημάτων.
Το ότι το ποσοστό των υπερτροφό και υβριδίων στην αγορά ενώ είναι μικρό αυξάνει συνεχώς, ενώ ο κυβισμός τους είναι σε πλείστες των περιπτώσεων πολύ χαμηλός, άρα τρώγανε λίγο φόρο με το παλιό σύστημα ενώ με το φόρο πολυτελείας πολλά από αυτά (πάρα πολλά) μπαίνουν για τα καλά στη φάκα, ισχύει ή είναι ψευδαίσθησή μου?
-
που το ειδες το παραληρημα;
τα ροταρι δεν υπαρχουν πια. παμε παρακατω
ο φορος πολυτελειας ξεκιναει πλεον απο τα 20000 cif, που σημαινει οτι ακομα και α4, merc ειναι εκτος (βασικες εκδοσεις 120 ιππων-156 ιππων)
οι πιο ακριβες εκδοσεις μηδενισαν πωλησεις, αρα οτι και να ηθελαν να κανουν δεν επιασε
με το φορο στα 20000 σου ειπα οτι ελαχιστα υβριδικα ειναι μεσα. ριξε μια ματια στους τιμοκαταλογους. και να ηθελε να βγαλει φορο απο αυτα, δεν βγαζει τιποτα, γιατι με 0 πωλησεις παιρνεις αυτο που σου αξιζει. 0
αν θυμαμαι καλα, ειχαν ρωτησει τον παμμεγιστο πανασχετο σαχινιδη (χασαποπουλος-τακης) γι αυτο το θεμα με το φορο πολυτελειας, οτι απαγορευει ουσιαστικα τις πωλησεις υβριδικων (που τοσο πολυ αγαπανε στο κομμα) κι εμεινε με το στομα ανοιχτο ΧΑΧΑΧΑΧΑ
αν θυμασαι αρχικα ο φορος ξεκινουσε απο τα 15000, μετα πηγε στα 20000 αφου ειδαν τι @@ επιασαν.
ακομα και με το σημερινο συστημα, χωρις φορο πολυτελειας, τα τουρμπατα παλι πληρωνουν περισσοτερο φορο απο ενα ατμοσφαιρικο. τα τελη ταξινομησης, παλι στη cif υπολογιζονται. αλλη τιμη ενα astra 1,4 ατμοσφαιρα κι αλλη το τουρμπο φυσικα. ιδιο ποσοστο μεν, σε αλλη βαση τιμης υπολογισμου δε
τωρα για το εαν ενα 1,4 τουρμπο πληρωνει περισσοτερο η λιγοτερο φορο απο ενα 1,6 ατμο, αυτο χωρις την τιμη cif δεν γινεται να το ξερουμε.
-
Ρε παπάτζα έλεος, δεν καταλαβαίνεις ότι εκτείθεσαι, ή μήπως δε σε πειράζει?
Ο φόρος πολυτελείας πρωτοεφαρμόστηκε το 2010, και τα τέλη με βάση το διοξείδιο το 2011, αν είναι δυνατόν να ήξερε η κυβέρνηση τα σχέδια της Μάζντα για την κατάργηση του ρόταρυ από τότε.Άλλο παράδειγμα. Μέχρι πρότινος τα υβρίδια δεν πλήρωναν τίποτα σε τέλος ταξινόμησης αλλά και τέλη κυκλοφορίας. Τώρα πληρώνουν. ΣΑΦΩΣ και υπάρχουν και κάποια που τη σκαπουλάρουν ακόμη, τα πιο μικρά δηλαδή και σε απλές εκδόσεις, αλλά κάποια μεσαία και μεγάλα μπήκαν στη φάκα, ενώ πρώτα την έβγαζαν δωρεάν. Μήπως κάνω λάθος?
Άλλο παράδειγμα. Το μικρότερο Μερσεντές Ε200, το οποίο διαχρονικά κάνει και τις περισσότερες πωλήσεις μακράν από όλα, (καθώς και πλήθος άλλων μοντέλων της φίρμας παραπλήσιων με αυτό, δηλαδή 1.600-1.800 πλέον με κομπρεσσέρ) είχε ειδικό τέλος ταξινόμησης 50% με το παλιό καθεστώς γιατί ήταν 2.000, μετά (2003 και εντεύθεν) έπεσε στο 30% γιατί έγινε κάτω των 1.800 κυβικών, και μετά έφαγε ΚΑΙ φόρο πολυτελείας και αυξήθηκε η τιμή του. Το ότι δεν πουλάει είναι λόγω της πρωτοφανούς κρίσης και πολύ τριτευόντως λόγω του φόρου πολυτελείας, όποιος πάει να αγοράσει θα τον πιάσει η φάκα.
Τι κάθεσαι και μου λες τώρα για το Άστρα 1.400 τούρμπο και το συγκρίνεις με το 1.400άρι το άτμο?
Κάτσε να δεις τι πακέτο φόρου πολυτελείας θα φάει η νέα Μπεμβέ 116i η οποία θα είναι τούρμπο, ενώ πρώτα θα την έβγαζε με ένα 20% ειδικό τέλος ταξινόμησης και μόνο καθότι 1600άρι.Αυτά τα τρανταχτά παραδείγματα έχω στο μυαλό μου όταν λέω ότι ο φόρος πολυτελείας έγινε για να βάλει όλους αυτούς στη φάκα. Και μιλώντας και για τα τέλη κυκλοφορίας με βάση το διοξείδιο, είναι κραυγαλέα περίπτωση ντρίπλας προκειμένου να μην ξεφεύγουν λόγω κυβισμού ή απαλλαγών τα υπερτροφό, ρόταρυ και υβρίδια.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ρε παπάτζα έλεος, δεν καταλαβαίνεις ότι εκτείθεσαι, ή μήπως δε σε πειράζει?
Ο φόρος πολυτελείας πρωτοεφαρμόστηκε το 2010, και τα τέλη με βάση το διοξείδιο το 2011, αν είναι δυνατόν να ήξερε η κυβέρνηση τα σχέδια της Μάζντα για την κατάργηση του ρόταρυ από τότε.Άλλο παράδειγμα. Μέχρι πρότινος τα υβρίδια δεν πλήρωναν τίποτα σε τέλος ταξινόμησης αλλά και τέλη κυκλοφορίας. Τώρα πληρώνουν. ΣΑΦΩΣ και υπάρχουν και κάποια που τη σκαπουλάρουν ακόμη, τα πιο μικρά δηλαδή και σε απλές εκδόσεις, αλλά κάποια μεσαία και μεγάλα μπήκαν στη φάκα, ενώ πρώτα την έβγαζαν δωρεάν. Μήπως κάνω λάθος?
Άλλο παράδειγμα. Το μικρότερο Μερσεντές Ε200, το οποίο διαχρονικά κάνει και τις περισσότερες πωλήσεις μακράν από όλα, (καθώς και πλήθος άλλων μοντέλων της φίρμας παραπλήσιων με αυτό, δηλαδή 1.600-1.800 πλέον με κομπρεσσέρ) είχε ειδικό τέλος ταξινόμησης 50% με το παλιό καθεστώς γιατί ήταν 2.000, μετά (2003 και εντεύθεν) έπεσε στο 30% γιατί έγινε κάτω των 1.800 κυβικών, και μετά έφαγε ΚΑΙ φόρο πολυτελείας και αυξήθηκε η τιμή του. Το ότι δεν πουλάει είναι λόγω της πρωτοφανούς κρίσης και πολύ τριτευόντως λόγω του φόρου πολυτελείας, όποιος πάει να αγοράσει θα τον πιάσει η φάκα.
Τι κάθεσαι και μου λες τώρα για το Άστρα 1.400 τούρμπο και το συγκρίνεις με το 1.400άρι το άτμο?
Κάτσε να δεις τι πακέτο φόρου πολυτελείας θα φάει η νέα Μπεμβέ 116i η οποία θα είναι τούρμπο, ενώ πρώτα θα την έβγαζε με ένα 20% ειδικό τέλος ταξινόμησης και μόνο καθότι 1600άρι.Αυτά τα τρανταχτά παραδείγματα έχω στο μυαλό μου όταν λέω ότι ο φόρος πολυτελείας έγινε για να βάλει όλους αυτούς στη φάκα. Και μιλώντας και για τα τέλη κυκλοφορίας με βάση το διοξείδιο, είναι κραυγαλέα περίπτωση ντρίπλας προκειμένου να μην ξεφεύγουν λόγω κυβισμού ή απαλλαγών τα υπερτροφό, ρόταρυ και υβρίδια.
σε τι να εκτεθω;;; μηπως πουλουσε η μαζντα περιστροφικα το 2010;;;;; 0 απο 0->0 κοιτα ποσα ρο χι πουληθηκαν οχι μονο το 10, αλλα και το 09 προ κρισης. το ρο χι οσα τελη πληρωνε, τοσα θα πληρωνει, δεν ταξινομειται κανενα σχεδον πλεον για να πληρωσει τελη βασει ρυπων. απο το ενα περιστροφικο μοντελο περιμενεις να βγαλεις λεφτα; (καλα, ηλιθιοι ειναι, αλλα δεν γνωριζουν τι εστι wankel)
αν δεις επισης αλλα τραγελαφικα, τα διλιτρα τουρμπο πληρωνουν λιγοτερα βασει ρυπων, παρα βασει κυβικων
ποια υβριδικα πληρωνουν τελη κυκλοφοριας, γνωριζεις; ολα τα >1929, δηλαδη τα βουλευτικα lexus + rx400/450h (κι οσα βγουν απο δω και περα)
μην εισαι σιγουρος για τη bmw οτι θα 'χει φορο... οι βασικες εκδοσεις θα ειναι χωρις. εδω το α3 1,8 ερχεται σε εκδοσεις χωρις φορο πολυτελειας και το α4 1,8, λες να μην τα καταφερει η πολυεθνικη bmw και να τιμολογησει ακομα και με χασουρα; (λεμε τωρα)
αν ηταν ακομα ο φορος στα 15000 δεν θα κανες λαθος. στα 20000 τα περισσοτερα υβριδικα ειναι εκτος. civic, crz, auris, prius, insight δεν εχουν φορο τουλαχιστον στις βασικες εκδοσεις. κοιτα τιμες περιοδικων το καλοκαιρι περυσι και τον ιανουαριο φετος.
μην μου πεις για lexus, touareg, cayenne κλπ, 0 πωλησεις 0 εσοδα
το Ε200 που αναφερεις ειναι αλλη μια σταγονα στον ωκεανο σε σχεση με τις συνολικες πωλησεις. αν στοχος τους ηταν να βγαλουν λεφτα απο το φορο πολυτελειας απετυχαν παταγωδως (οπως και σε οτι αλλο εχουν παει να εφαρμοσουν)
αν ηταν και καλα επικοινωνιακο τρικ και δαιμονοποιηση των ακριβων αυτοκινητων αλα 80's, εκει ειναι που δεν καταφεραν παλι τιποτα, γιατι τα πολυ ακριβα δεν θα εχουν ελληνικες πινακιδες...
-
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =111437309
Το αντι-πάρτι συνεχίζεται... Πολύ δύσκολο πλέον να ξεπεραστεί το φράγμα των 100 χιλιάδων ταξινομήσεων φέτος.
Αντιγράφω από τον παραπάνω σύνδεσμο:'Νέα μεγάλη “βουτιά” 36,1% σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο πρώτο 15νθήμερο του Ιουνίου καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 3.864 ΙΧ έναντι 6.046 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι...
...στις 5 πρώτες θέσεις βρέθηκαν η Nissan με 398 ταξινομήσεις, η VW με 376, η Opel με 370, η Fiat με 311 και η Toyota με 296 πωλήσεις αυτοκινήτων.
Σε επίπεδο αύξησης πωλήσεων σε σχέση πάντα με το αντίστοιχο 15νθήμερο του Ιουνίου πέρσι στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν η Volvo με 118,2%, η Porsche με 50%, η Kia με 34,4%, η Nissan με 22,8% και η Chevrolet με 12,7%. Στον αντίποδα με μηδενικές πωλήσεις στο πρώτο 15νθήμερο του Ιουνίου βρέθηκαν οι Lancia, SsangYong και Land Rover.
Οι πωλήσεις ΙΧ σε επίπεδο έτους (έως 15/6/2011) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι καταγράφουν πτώση 45% καθώς έχουν διατεθεί 49.364 αυτοκίνητα έναντι 89.787 οχημάτων...'
Πολύ πεσμένη η Toyota, μάλλον θα χάσει την πρωτιά φέτος από την Opel εκτός αν ανακάμψει αργότερα ή/και κάνει
προσφορές. Πάντως μάλλον δε θα προλάβει να τη βοηθήσει το νέο Yaris φέτος.Η Nissan χτυπά πρωτιά, έστω και σε 15θήμερο πάλι, μάλλον νοικιάρικα Micra είναι (πάλι) η αιτία. Είμαι πολύ
περίεργος να δω τι ισορροπίες θα δημιουργηθούν στην κλάση B όταν σταματήσουν τα νοικιάρικα από τη μία και έρθει
το Micra με τους 98 ίππους και τα μηδενικά (προς το παρόν;...) τέλη κυκλοφορίας από την άλλη, μαζί με το νέο Yaris.
Λογικά τα Corsa και Polo θα δεχτούν ισχυρές πιέσεις, ακόμα περισσότερο το Fiesta που θα χρειάζεται τότε επειγόντως
το νέο 1.0 Ecoboost. Επίσης λογικά θα αντιδράσει σύντομα και η VW και θα δούμε εκδόσεις Bluemotion του Polo με
Start/Stop, 1.2TSI/86 σε αντικατάσταση του απλού 1.4 και με χαμηλότερες τιμές πώλησης από τους 105 ίππους, ενώ
περιμένω μήπως γίνει η έκπληξη και δούμε ένα μικρότερο κινητήρα στο νέο Lupo να μπαίνει και σε βασική έκδοση του
Polo.Στην κατηγορία Α έχουμε ήδη την έλευση του νέου Picanto που μαζί με το νέο Lupo (και τα αδερφάκια του από Seat και
Skoda που μάλλον θα παρουσιαστούν, το Lupo τουλάχιστον, σε τρεις μήνες στην Φρανκφούρτη) και το νέο Panda (τέλη
χρονιάς αυτό) θα αλλάξουν τα δεδομένα στην κατηγορία και ίσως θα πρέπει η τριπλέτα Aygo/C1/107 να αρχίσει να
ανησυχεί.Στην κατηγορία C θεωρώ πως είναι ρευστά τα πράγματα, το Golf και το Octavia δείχνουν σημάδια κόπωσης, ίσως και
το Auris, αλλά εδώ μπορεί να έχουμε πτώση απλώς λόγω σεισμού στην Ιαπωνία. Το Focus έχει πρόβλημα κατά τη
γνώμη μου με τους 'μεγάλους' πλέον για την πάμφτωχη ελληνική αγορά κινητήρες και δεν ξέρω αν προβλέπεται να
μπει ο νέος 1.0 Ecoboost στις βασικές εκδόσεις ή θεωρείται πολύ 'λίγος'.Τέλος στην κατηγορία D όταν έρθει το Insignia 1.4Τ/140 θα ζοριστούν πολύ οι υπόλοιποι αν δεν ρίξουν κάτι
αντίστοιχο απέναντι, μόνο το Passat θα μπορεί να το αντιμετωπίσει στα ίσα. -
Αλλωστε είναι γνωστό ποιες εταιρείες δεν έχουν ετοιμοπαράδοτα καινούρια αυτοκίνητα, κάποιες άλλες δεν έχουν ούτε βασικά ανταλλακτικά να δώσουν στο επίσημο δίκτυό τους ενώ κάποιες άλλες ευελπιστούν να βρουν αγοραστή σύντομα ώστε να φύγουν από την ελληνική αγορά...
Το πιό ενδιαφέρον κομμάτι του άρθρου, μένει αναπάντητο.
-
γνωστή ελληνική 'δημοσιογραφία'
γνωστό, κύκλοι της αγοράς, έμπορος των τάδε προαστίων, εταιρία της τάδε λεωφόρου μπλα μπλα μπλα...κάτι για το κομμάτι 'προσφορές' του τίτλου
στο site των 4τ λέει
Η Nissan μειώνει σημαντικά τις τιμές στα δημοφιλέστερα μοντέλα της Pixo, Juke, Qashqai, Qashqai+2 και Navara ενώ παράλληλα και μόνο μέχρι το τέλος του Ιουλίου, θέτει σε ισχύ μια ειδική προσφορά με επιπρόσθετα τελικά οφέλη για τους πελάτες της.
Με βάση τα παραπάνω οι τελικές τιμές για τα δημοφιλή μοντέλα της Nissan, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ξεκινούν από:
PIXO: 8.480 ευρώ
JUKE: 14.990 ευρώ
QASHQAI: 16.940 ευρώ
NAVARA 171 PS: 20.570 ευρώΤην παραπάνω δελεαστική προσφορά για τα μοντέλα της Nissan, συμπληρώνει το προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο.
Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13156
αλλά μόνο εκεί το έχω βρει. υπάρχει άλλη αναφορά/λινκ/πληροφορία?
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Το αντι-πάρτι συνεχίζεται... Πολύ δύσκολο πλέον να ξεπεραστεί το φράγμα των 100 χιλιάδων ταξινομήσεων φέτος.
και ειχα μια τρομερη φαγουρα ρε παιδι μου...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το αντι-πάρτι συνεχίζεται... Πολύ δύσκολο πλέον να ξεπεραστεί το φράγμα των 100 χιλιάδων ταξινομήσεων φέτος.
και ειχα μια τρομερη φαγουρα ρε παιδι μου...
που ?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το αντι-πάρτι συνεχίζεται... Πολύ δύσκολο πλέον να ξεπεραστεί το φράγμα των 100 χιλιάδων ταξινομήσεων φέτος.
και ειχα μια τρομερη φαγουρα ρε παιδι μου...
Πολύ ευγενικό! Μην ξεχάσεις να κλείσεις την πόρτα βγαίνοντας, αν ξέρεις βέβαια να κλείνεις πόρτες.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Το αντι-πάρτι συνεχίζεται... Πολύ δύσκολο πλέον να ξεπεραστεί το φράγμα των 100 χιλιάδων ταξινομήσεων φέτος.
και ειχα μια τρομερη φαγουρα ρε παιδι μου...
Πολύ ευγενικό! Μην ξεχάσεις να κλείσεις την πόρτα βγαίνοντας, αν ξέρεις βέβαια να κλείνεις πόρτες.
Ειρήνη υμίν... μην αρχίζετε καυγά από το τίποτα
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Το αντι-πάρτι συνεχίζεται... Πολύ δύσκολο πλέον να ξεπεραστεί το φράγμα των 100 χιλιάδων ταξινομήσεων φέτος.
και ειχα μια τρομερη φαγουρα ρε παιδι μου...
Πολύ ευγενικό! Μην ξεχάσεις να κλείσεις την πόρτα βγαίνοντας, αν ξέρεις βέβαια να κλείνεις πόρτες.
o σχολιασμος μου αφορα την ειδηση, οχι εσενα φυσικα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το αντι-πάρτι συνεχίζεται... Πολύ δύσκολο πλέον να ξεπεραστεί το φράγμα των 100 χιλιάδων ταξινομήσεων φέτος.
και ειχα μια τρομερη φαγουρα ρε παιδι μου...
Πολύ ευγενικό! Μην ξεχάσεις να κλείσεις την πόρτα βγαίνοντας, αν ξέρεις βέβαια να κλείνεις πόρτες.
o σχολιασμος μου αφορα την ειδηση, οχι εσενα φυσικα.
Προσοχή στο τι γράφουμε απ' το νετ... οι παρεξηγήσεις γίνονται εύκολα και λύνονται δύσκολα
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]