-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Νομίζω οτι η συγγρού χωράει και Τραμ και ποδηλάτες και πεζούς χωρίς να χάσει την χρηστικότητά της στην κίνηση των Ι.Χ. απορώ γιατί δεν βλέπει κανείς οτι είναι υπερδιαστασιολογημένη, και οτι οι υπερβολικές και πολλές φορές θανατηφόρες ταχύτητες που αναπτύσσονται δεν είναι απαραίτητες.Θλίβομαι για την παιδεία και την νοοτροπία των Ελλήνων που βάζουν πάνω απόλα το ΙΧ και τις ταχύτητες που θα αναπτύξουν με αυτό, και ενώ έχουμε κάνει μια πόλη ένα μεγάλο μπορντέλο συνεχίζουμε να γουστάρουμε αυτή την κατάσταση.
ένα άλλο μεγάλο σφάλμα είναι η τσιμεντοποίηση του κηφισού, αλλά τι να το κάνεις η άνάπτυξη αλα Ι.Χ. που μας έχει επιβληθεί εδώ και χρόνια και μας έχει φτάσει στο χείλος της χρεοκοπίας έχει ποτίσει τα μυαλά όλων των Ελλήνων που βλέπουν πλέον το πράσινο και την ενναλακτική μετακίνηση ως αριστεροαναρχικές κοτσάνες. Τελικά αυτή η πόλη μας αξίζει.
suv FTW!Απορώ με ποιο κριτήριο καθορίζεις την υπερδιαστασιολόγηση. Ο δρόμος ξεκάθαρα έχει έναν τεράστιο φόρτο καθώς καλύπτει τη σύνδεση του Κέντρου με τα Νότια προάστια. Δεν είμαι κατά της χρήσης και από άλλα μέσα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η λύση είναι η μείωση της παροχέτευσης των ΙΧ.
Τα χάλια με τις εξυπνάδες των κατά καιρούς υπευθύνων τα έχουμε δει. Λεωφορειοδρομός κατά μήκος δρόμου σε τμήμα με μόλις 3 γραμμές και μέση απόσταση 20 λεπτά μεταξύ οχημάτων. Ήτοι ολόκληρη λωρίδα για 9 οχήματα την ώρα. Εννοείται ότι δεν χρειάστηκε πολύς καιρός πριν το σύστημα γράψει πλήρως στα παλαιότερα των υποδημάτων των την απαγόρευση. Από την άλλη το ίδιο σύστημα λίγο πιο πάνω (μετά από το Χίλτον) όπου και οι γραμμές των ΜΜΜ είναι >10 και η παροχή είναι πρακτικά 1 Λεωφορείο το λεπτό σέβεται και δεν παραβιάζει.
Άλλα παραδείγματα πνευματικού αυνανισμού ο Λεωφορειοδρομός στην Χαριλάου Τρικούπη και μία σειρά άλλων έξυπνων ιδεών.
Το γεγονός βέβαια ότι πρώτα πρέπει να φτιάξεις την υποδομή και μετά να κάνεις τις ρυθμίσεις είναι για άλλους βάρβαρους λαούς.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Νομίζω οτι η συγγρού χωράει και Τραμ και ποδηλάτες και πεζούς χωρίς να χάσει την χρηστικότητά της στην κίνηση των Ι.Χ. απορώ γιατί δεν βλέπει κανείς οτι είναι υπερδιαστασιολογημένη, και οτι οι υπερβολικές και πολλές φορές θανατηφόρες ταχύτητες που αναπτύσσονται δεν είναι απαραίτητες.Θλίβομαι για την παιδεία και την νοοτροπία των Ελλήνων που βάζουν πάνω απόλα το ΙΧ και τις ταχύτητες που θα αναπτύξουν με αυτό, και ενώ έχουμε κάνει μια πόλη ένα μεγάλο μπορντέλο συνεχίζουμε να γουστάρουμε αυτή την κατάσταση.
ένα άλλο μεγάλο σφάλμα είναι η τσιμεντοποίηση του κηφισού, αλλά τι να το κάνεις η άνάπτυξη αλα Ι.Χ. που μας έχει επιβληθεί εδώ και χρόνια και μας έχει φτάσει στο χείλος της χρεοκοπίας έχει ποτίσει τα μυαλά όλων των Ελλήνων που βλέπουν πλέον το πράσινο και την ενναλακτική μετακίνηση ως αριστεροαναρχικές κοτσάνες. Τελικά αυτή η πόλη μας αξίζει.
suv FTW!Kαι άμαξες χωράει η Συγγρού άμα θες, να γυρίσουμε στις παλιές ρομαντικές εποχές κάπου εκεί στο 1880, χωρίς να χάσει τη χρηστικότητά της, καθώς -είναι προφανές- όλες τις ώρες της ημέρας δεν ξεπερνάει το 30% της πληρότητάς της.
Το οτι σακουλιάζεις όσους έχουν αντίθετη άποψη με εσένα ως βολεμένους, καλομαθημένους, καλοπερασάκηδες, μη οικολόγους κτλ, δύο ενδεχόμενα μου φέρνει στο μυαλό: ή έχεις οικονομικό συμφέρον να γίνει η Συγγρού όπως την ονειρεύεσαι ή θες να το παίξεις εναλλακτικός συγκοινωνιολόγος και καλά, οτι ξεφεύγεις από την πλέμπα.
Δε μου είπες όμως: πόσους μονόδρομους περνάς ανάποδα με το ποδήλατο και από πού διασχίζεις το τραμ για να πας από το Α στο Β στη Ν. Σμύρνη μέσα σε τρία ολόκληρα λεπτά?
-
Κατω τα χερια απο την Συγγρου
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
**Άλλα παραδείγματα πνευματικού αυνανισμού ο Λεωφορειοδρομός στην Χαριλάου Τρικούπη και μία σειρά άλλων έξυπνων ιδεών.Το γεγονός βέβαια ότι πρώτα πρέπει να φτιάξεις την υποδομή και μετά να κάνεις τις ρυθμίσεις είναι για άλλους βάρβαρους λαούς**.
'Εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο (σε όλα)
Άλλο η ηλίθια κατάχρηση του αυτοκινήτου και άλλο η ηλίθια βεβιασμένη 'απαγόρευσή' του, χωρίς εναλλακτικές!
Καλή η οικολογία αλλά με την οικωλογία έχω πρόβλημα! -
Tayre ερχεσαι στα λόγια μου, χαίρομαι που κάποιος αναγνωρίζει την υπερδιαστασιολόγηση. Οι 10 λωρίδες δεν χρειάζονται. Επίσης είναι αλήθεια οτι με το ποδήλατο δεν σταματάω στα φανάρια και κινούμε και ανάποδα σε μονόδρομους, πάντως δεν ρυπαίνω. Το προσωπικό μου κέρδος είναι μια ανθρώπινη πόλη και όχι αυτό το έκτρωμα που έχουμε δημιουργήσει.
τις προηγούμενες δεκαετίες, και αεροπλάνα αγοράζαμε, και σκάνδαλα είχαμε, και στα μπουζούκια πηγαίναμε κλπ. τι άλλαξε στον τρόπο ζωής μας και φτάσαμε στην χρεοκοπία; Άπλά μπήκε το Ι.Χ. στην ζωή μας, για μένα αυτός είναι ο υπεύθυνος. Στο όνομα του χτίσαμε γέφυρες, θάψαμε ποτάμια, διαλύσαμε βουνά όλα στο όνομα της ανάπτυξης. Τα τελευταία χρόνια αγοράσαμε 300 δις αυτοκίνητα, τα οποία ήταν με δανεικά, συνυπολογίστε τώρα το κόστος των έργων, της συντήρησης, των δυιλιστηρίων, των ατυχημάτων, των κλοπών, της ρύπανσης, των αναταλλακτικών, των καυσίμων κλπ και εύκολα καταλαβαίνει κανείς γιατί σε λίγο δεν θα έχουμε να φάμε. Όλα αυτά στο όνομα της ανάπτυξης. Όσο για το κλασσική ατάκα να γυρίσουμε στα άλογα, αν έχεις πάει αγγλία θα ξέρεις οτι εκεί το έχουν ήδη κάνει. Φυσικά στην Ελλάδα νομίζουμε οτι το SUV είναι πολιτισμός και εξέλιξη. Το πρωί πήγα στην πλατεία νέας σμύρνης, είχε πάνω από 5.000 οικογένειες, μια μικρή όαση.
Παρόλο λοιπόν που έχουμε κατστρέψει το λεκανοπέδιο στο όνομα της ανάπτυξης, παρόλο που έχουν γίνει πολλά λάθη στην σχεδίαση των δρόμων όπως: το δαχτυλίδι της Κηφισίας, ένα άχρηστο έργο που δεν χρησιμοποιείται, η τμηματική διαπλάτυνση του Καρέα σε 3 λωρίδες από 2 που ήταν, που δημιουργει περισσότερη κίνηση λόγω της διακύμανσης, η υπερδιαστασιολογημένη Συγγρού που δεν έχει καν μια νησίδα πρασίνου κλπ. εμείς επιμένουμε οτι όλα είναι εντάξει.
Όταν έρχονται λοιπόν κάποιοι καθήγητες, αρχιτέκτονες-πολεοδόμοι-συγκοινωνιολόγοι, έλληνες και ξένοι και μας λένε τι πρέπει να γίνει για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής μας, εμείς που φυσικά τα ξέρουμε όλα λέμε οτι δεν ξέρουν από ελλάδα και οτι δεν πρέπει να γίνει αυτό που λένε, είμαστε ξερόλες και το χειρότερο είναι οτι η παιδεία και η μόρφωση που έχουμε είναι ακριβώς αντίθετη με τη σωστή. Δείτε κάποιες απίθανες! κινήσεις που εφαρμόζονται στο εξωτερικό:
- Αν δεν έχεις ιδιόκτητο παρκιν δεν αγοράζεις ΙΧ.
- Το ΙΧ έχει υποχρεωτικά GPS και σε κατευθύνει κεντρική μονάδα ελέγχου.
- Απαγορεύονται οι πιλοτές στην νέες πολυκατοικίες.
- Αν έχεις πιλοτή πρέπει να της αλλάξεις χρήση.
- Απαγορεύεται η κατασκευή παρκιν στα κέντρα των πόλεων.
- Απαγορεύεται η κατασκευή πάρκιν κοντά σε σταθμούς Μετρό!
- Αραιώνουμε τις στάσεις των λεωφορείων.
- Μειώνουμε τις λωρίδες κίνησης των Ι.Χ.
Όλες αυτές οι δράσεις (πόσο ανάποδες δείχνουν για τα ελληνικά δεδομένα και το ελληνικό τρόπο σκέψης!) που εφαρμόζονται σε διάφορες πόλεις του κόσμου όπως Τοκυο, Καλιφόρνια, Τορόντο, Αμβούργο, Μελβούρνη έχουν σαν στόχο την βελτίωση της ζωής στην πόλη και το πετυχαίνουν.
Όμως ο έλληνας δεν αφήνει ουτε μια νησίδα πρασίνου να γίνει στην αθήνα, θεωρώντας οτι χάνει τον ζωτικό του χώρο, την ελευθερία να πάρει το αυτοκίνητό του να τρέξει για λίγο στην Συγγρού και μετά να μποτιλιαριστεί, θεωρεί οτι οι ξένοι θέλουν το κακό του...
-
και για να σας κουράσω λίγο ακόμη στην Αθήνα έχουμε λεωφορειολωρίδες που δεν τηρούνται, μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ χαμένα μέσω καυσίμων λεωφορείων, ρύπανσης, συντήρησης οχημάτων, εργατοωρών, αλλά ούτε κουβέντα για επέκτασή τους π.χ. στην Συγγρού στην άνοδο, (γουστάρουμε να βλέπουμε τα λεωφορεία και τον κοσμάκη μέσα μποτιλιαρισμένο μαζί μας) έχουμε απούλητα χιλιάδες διαμερίσματα και θέλουμε να χτίσουμε και το Ελληνικό, έχουμε ολυμπιακά ακίνητα παρατημένα και θέλουμε νέα στάδια, έχουμε τα μέγαρα κλειστά και θέλουμε πίστα Φ1, έχουμε εμπορικά κέντρα που δεν πατάει ψυχή και θέλουμε να χτίσουμε κι άλλα. Να παράξουμε κάτι βέβαια ούτε λόγος, υπηρεσίες και ξερό ψωμί. παρόλα αυτά πολλοί βλέπουν σαν ανάπτυξη τον Βοτανικό, το κτίσιμο του Ελληνικού, την επέκταση των αυτοκινητόδρομων (επέκταση Καρέα) κλπ.
Ξέρετε τι θα γίνει τελικά; θα έχουμε πολύ τσιμέντο, πολύ άσφαλτο, πολλά suv και καθόλου ψωμί.
Λύση; Γνωστή, πολύ Πράσινο και Δίκυκλα.
Τι; είναι φόρουμ αυτοκινήτου;
-
ξανα: εχεις δουλεψει ποτε σου;
-
Eεεχμ, το έχω και εγώ μια απορία για το τι επαγγέλεσαι... Αν είσαι συγκοινωνιολόγος παραδέξου οτι εσύ ήσουν που εισηγήθηκες να φτιαχτεί πεζοφάναρο στη Συγγρού στο ύψος του μετρό στο Φιξ, ενώ υπάρχει υπόγεια διάβαση. Παραδέξου το, μισείς το αυτοκίνητο και κάνεις λάθος επάγγελμα, δεν είναι κακό.
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Tayre ερχεσαι στα λόγια μου, χαίρομαι που κάποιος αναγνωρίζει την υπερδιαστασιολόγηση. Οι 10 λωρίδες δεν χρειάζονται. Επίσης είναι αλήθεια οτι με το ποδήλατο δεν σταματάω στα φανάρια και κινούμε και ανάποδα σε μονόδρομους, πάντως δεν ρυπαίνω. Το προσωπικό μου κέρδος είναι μια ανθρώπινη πόλη και όχι αυτό το έκτρωμα που έχουμε δημιουργήσει.Εεεεχμ, δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά δεν το έλεγα σοβαρά για τη Συγγρού. Εγώ προσωπικά τη βρίσκω άδεια μόνο αργά το βγάδυ και πολύ νωρίς το πρωί. Πού βλέπεις εσύ οτι δεν έχει πληρότητα, δεν το καταλαβαίνω.
Όσο για το ποδήλατο, η θέση σου είναι εδώ, αν κινείσαι με αυτό με τον τρόπο που πολύ σωστά φαντάστηκα. Το αμάξι ενοχλεί στην πόλη, το ποδήλατο που πάει ανάποδα στο μονόδρομο και γράφει στα καλαμπαλίκια του τα φανάρια δε δημιουργεί προβλήματα, έτσι?Παρόλο λοιπόν που έχουμε κατστρέψει το λεκανοπέδιο στο όνομα της ανάπτυξης, παρόλο που έχουν γίνει πολλά λάθη στην σχεδίαση των δρόμων όπως: το δαχτυλίδι της Κηφισίας, ένα άχρηστο έργο που δεν χρησιμοποιείται, η τμηματική διαπλάτυνση του Καρέα σε 3 λωρίδες από 2 που ήταν, που δημιουργει περισσότερη κίνηση λόγω της διακύμανσης, η υπερδιαστασιολογημένη Συγγρού που δεν έχει καν μια νησίδα πρασίνου κλπ. εμείς επιμένουμε οτι όλα είναι εντάξει.
EPIC FAIL!
- Απαγορεύονται οι πιλοτές στην νέες πολυκατοικίες.
- Αν έχεις πιλοτή πρέπει να της αλλάξεις χρήση.
- Απαγορεύεται η κατασκευή παρκιν στα κέντρα των πόλεων.
- Απαγορεύεται η κατασκευή πάρκιν κοντά σε σταθμούς Μετρό!
EPIC FAIL εις το τετράγωνο!
Έλα, παραδέξου το, βρήκες μια καλή ευκαιρία να τρολλάρεις σε αυτοκινητιστικό φόρουμ.
-
Pako δε ξέρω γιατί ζεις ακόμα σ'αυτή τη πόλη.
Πρώτον έχεις γράψει ΠΟΛΛΕΣ ανακρίβιες και σε πληροφορώ πως στις άλλες χώρες
ΔΕΝ έχουν σταματήσει να αγοράζουν αυτοκίνητα.
Απλά τα χρησιμοποιούν με άλλη νοοτροπία (πιο συνετή χρήση του αυτοκινήτου),
Έχουν πιο αξιόπιστα ΜΜΜ.Στην Αθήνα μόνο το Μετρό είναι αξιόπιστο, ενώ τα λεωφορεία
ακόμα απέχουν πολύ απο το να συγκριθούν με αυτά του εξωτερικού.
Υπάρχουν καλύτερες υποδομές εν γένει.
ΟΧΙ δεν είναι ανθρώπινη πόλη η Αθήνα του 1900 στα σημερινά δεδομένα.
Μη ξεχνάς πως οι πιο ανθρώπινες Γερμανικές/Γαλλικές πόλεις ανήκουν στις μεγαλύτερες
αυτοκινητοπαραγωγές χώρες.
Το 'κάνω παρανομίες αλλά δε ρυπαίνω' που είπες παραπάνω δίχνει τη νοοτροπία σου.
Αν το αυτοκίνητο μπορεί να αυξήσει τη μέση ταχύτητα σε μία λεωφόρο είναι το **ζητούμενο **
για γρηγορότερες μεταφορές ανθρώπων και αγαθών.Γιατί λοιπόν είναι 'ανθρώπινο' να μειώσουμε την μέση ωριαία ταχύτητα???
Απλά ορισμένοι άνθρωποι έχουν μια αντίληψη πως η πόλη θα γίνει ανθρώπινη
αν αρχίσουμε να την 'εξελίσουμε' με λογική χωριού!
Εμ έτσι ΔΕΝ γίνεται ανθρώπινη η πόλη αλλά ασφυκτική.
Ας ξυπνήσουν λοιπόν ορισμένοι, αλλιώς χωριά έχουμε μπόλικα να πάνε να ζήσουν. -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
- Αν δεν έχεις ιδιόκτητο παρκιν δεν αγοράζεις ΙΧ.
- Το ΙΧ έχει υποχρεωτικά GPS και σε κατευθύνει κεντρική μονάδα ελέγχου.
- Απαγορεύονται οι πιλοτές στην νέες πολυκατοικίες.
- Αν έχεις πιλοτή πρέπει να της αλλάξεις χρήση.
- Απαγορεύεται η κατασκευή παρκιν στα κέντρα των πόλεων.
- Απαγορεύεται η κατασκευή πάρκιν κοντά σε σταθμούς Μετρό!
- Αραιώνουμε τις στάσεις των λεωφορείων.
- Μειώνουμε τις λωρίδες κίνησης των Ι.Χ.
ὥσπερ λίθοι τε καὶ πλίνθοι καὶ ξύλα καὶ κέραμος ἀτάκτως μὲν ἐρριμμένα οὐδὲν χρήσιμά ἐστιν (3.1.7) (Απομνημονεύματα του Ξενοφώντος)
-
Το πρώτο μέτρο εφαρμόζεται στην Ιαπωνία κυρίως που υπάρχει απίστευτο πρόβλημα με το διαθέσιμο χώρο. Και αυτό όχι για όλες τις κατηγορίες οχημάτων ήτοι εξαιρούνται τα K-cars. Σε αυτό οφείλεται και το γεγονός ότι τα Ιαπωνικά οχήματα είναι στενά σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά καθώς το πλάτος των 1.70 m αποτελεί όπως και τα 100 kW στη Γερμανία όριο για τα τέλη.
-
Κάτι τέτοιο έχει εφαρμοστεί πιλοτικά για στόλους οχημάτων εταιρειών και για τα plug-in οχήματα όπου απαιτείται η φόρτιση τους.
-
Έτσι και αλλιώς η pilotis στην Ελλάδα έχει εφαρμογή ως ένα φθηνός τρόπος στάθμευσης. Σήμερα όπου υπάρχει ανάγκη χώρου επιλέγεται η υπόγεια στάθμευση σε περισσότερα επίπεδα.
-
Μέγα δομικό λάθος. Για τις κατασκευές μετά το 2003 θα σήμαινε ότι θα μετέτρεπες σε μαλακό τον αμέσως υπερκείμενο όροφο. Για τις προ του 2003 και ειδικά προ του 1984 οι επιδράσεις θα ήταν απρόβλεπτες δομικά. Η μεταβολή της χρήσης από Pilotis σε οποιαδήποτε άλλη χρήση έρχεται και σε άμεση αντίθεση με το Σύνταγμα καθώς θα σημάνει και τον αδικαιολόγητο πλουτισμό κάποιών (μπορώ να σκεφτώ περιοχές όπου η μετατροπή της Pilotis σε κατάστημα πχ θα σημάνει πολλά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ υπεραξίες....).
5 + 6. Εντελώς κουφό. Ουδέποτε έχει εφαρμοστεί πουθενά και έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τη λογική που λέει ότι πλησίον των μεγάλων σταθμών των μέσων μαζικής τροχιάς (και στις παρυφές) της πόλης κατασκευάζονται μεγάλα πάρκινγκ ώστε οι οδηγοί να πλησιάσουν στο τελικό τους προορισμό με τα μέσα αυτά. Συνήθως η πρόταση που εφαρμόζεται είναι ότι κατά μήκος μίας γραμμής κατασκευάζονται 3 ή 4 πάρκινγκ όπου όσο πλησιέστερα κινείται κανείς προς το κέντρο τόσο και υψηλότερη είναι η τιμή ώστε να ενθαρύνεται η μείωση της διανυούμενης απόστασης.
-
Η σωστή απόσταση μεταξύ των στάσεων ποικίλει αναλόγως και των συνθηκών. Σε ορισμένες πόλεις οι αποστάσεις είναι μικρές (500~600m). Σε άλλες οι αποστάσεις είναι κάπου στα 1000 μέτρα που είναι και το σωστό (περί τα 6 λεπτά περπάτημα ως τη στάση ~500m). Το μέτρο αυτό στην Ελλάδα θα πρέπει με βεβαιότητα να εφαρμοστεί στο Τραμ όπου το πλήθος των στάσεων είναι τέτοιο που δεν επιτρέπει μεγάλη μέση ταχύτητα.
-
Λύση που απαιτεί το να δίδονται εναλλακτικές. Στο Λος Άντζελες τα HOVL (βλέπε εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/High-occup ... hicle_lane) στόχο είχε να δώσει ένα πλεονέκτημα σε οχήματα με περισσότερους του ενός επιβάτες (car-pooling) και ένα όφελος για τα υβριδικά. Το να μειώσω άκριτα το πλήθος της διαθέσιμης χωρητικότητας χωρίς να δώσω λύση για τη μετακίνηση απλά αυξάνει το φόρτο στους παράπλευρους δρόμους και οδηγεί νομοτελειακά σε ακόμα μεγαλύτερο πήξιμο. Μπορεί να πετυχαίνω τη μείωση της ελκυστικότητας μίας περιοχής και αν αυτό είναι απλά το ζητούμενο τότε ίσως να έχει και λογική αλλά αν δεν υπάρχει εναλλακτική (δλδ πχ ο χώρος που αποκλείεται είναι χώρος εργασίας) απλά αυξάνω το χρόνο ταξιδιού και αντίστοιχα και τους εκλυόμενους ρύπους.
-
Ρε Pako, μπας και είσαι ο..... Τσίπρας???
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
[...]
παρόλο που έχουν γίνει πολλά λάθη στην σχεδίαση των δρόμων όπως: το δαχτυλίδι της Κηφισίας, ένα άχρηστο έργο που δεν χρησιμοποιείται,
[...]
και για να σας κουράσω λίγο ακόμη στην Αθήνα έχουμε λεωφορειολωρίδες που δεν τηρούνται, μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ χαμένα μέσω καυσίμων λεωφορείων, ρύπανσης, συντήρησης οχημάτων, εργατοωρών, αλλά ούτε κουβέντα για επέκτασή τους π.χ. στην Συγγρού στην άνοδο,
[...]
Όταν έρχονται λοιπόν κάποιοι καθήγητες, αρχιτέκτονες-πολεοδόμοι-συγκοινωνιολόγοι, έλληνες και ξένοι και μας λένε τι πρέπει να γίνει για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής μας,
[...]Το δαχτυλίδι της Κηφισίας άχρηστο;
Ποιος είπε να μην μπει λεωφορειολωρίδα στη Συγγρού; Είναι άλλο οι 4 λωρίδες να γίνουν 3+1 κι άλλο 2+1! Μην είμαστε των άκρων.
Επίσης, δεν κατάλαβα από την εν λόγω πρόταση το κομμάτι που μιλάει για κατάργηση του ανισόπεδου κόμβου σε Δαβάκη και παραλιακή. Δηλαδή να ξαναμπούν φανάρια; Αν αυτό εννοούν, απλά Εκεί να δεις χαμένη βενζίνη λεωφορείων και αυτοκινήτων...
Α, και κάτι ακόμα. Την εν λόγω πρόταση την υπογράφουν τρεις αρχιτέκτονες. Πρόσεξε το υπογραμμισμένο! Ούτε ένας συγκοινωνιολόγος. Κι εγώ μπορώ να πω ότι η Συγγρού θα γινόταν ακόμα πιο όμορφη αν την καταργούσαμε πλήρως και τη γεμίζαμε δέντρα, συντριβάνια, ρυάκια, κτλ. Χμμμ, όμως, ξέχασα να ρωτήσω κάποιο συγκοινωνιολόγο τι θα σήμαινε αυτό Το να εκφέρουν άποψη μόνο αρχιτέκτονες για έργο συγκοινωνιολογικής υποδομής είναι σα να εκφέρει άποψη για νέο οικισμό στο Χ μέρος με βεβαρυμένη χλωρίδα μόνο αρχιτέκτονας χωρίς περιβαλλοντολόγο. Η πρόταση είναι ελλειπής! -
Κι όμως οι ίδιοι οι μελετητές του δαχτυλιδιού παραδέχτηκαν οτι ήταν λάθος και το είδαν βέβαια μετά.
5+6. Χρήστο η λογική δεν είναι αντίθετη αλλά ακόλουθη, πάρκιν μόνο στους τελικούς σταθμούς π.χ. Δουκισ. Πλακεντ. και όχι στους υπόλοιπους και όχι φυσικά στο κέντρο. Εφαρμόζεται χρόνια στην Αγγλία, στην Μελβούρνη και στο Τορόντο. Χαρακτηριστικό ελληνικό παράδειγμα ο σταθμός του Χολαργού ή και η πλατεία της Νέας Σμύρνης, ξοδεύονται πολλά λεφτά ώστε ο κόσμος να πάρει το ΙΧ να καταναλώσει βενζίνη, να χάσει χρόνο και να εκνευριστεί. Εναλλακτικά ο κάτοικος Χολαργού τον οποίο εξυπηρετεί ο σταθμός θα έπρεπε να πηγαίνει με τα πόδια, με το ποδήλατο, με το ebike, με το mp3, άντε και με Λεωφορείο όχι όμως με το ΙΧ για μια απόσταση λίγων μέτρων. τις προάλλες είδα τον Θεοδωράκη τον δημοσιογράφο με το ποδήλατό του στον Σταθμό του Χολαργού. εύγε! Στους σταθμούς μετεπιβίβασης στα όρια των πόλεων λέμε φυσικά ναι.Αυτά έχουν ξεκινήσει και εφαρμόζονται στις πόλεις του εξωτερικού όχι μόνο αλλάζουν χρήσεις σε πιλοτές και τις απαγορεύουν πλέον στο κέντρο, αλλά μέχρι και ποτάμια ανοίγουν, π.χ. κηφισός. Καταλαβαίνω οτι στην Αθήνα δεν έχουμε ούτε εναλλακτικές ούτε λεφτά για πέταμα όμως συζητάμε και για νέες προεκτάσεις δρόμων, κατασκευές χώρων στάθμευσης, λεφτά για την ενίσχυση κίνησης με ΙΧπου συνεπάγεται περεταίρω κατανάλωση, ρύπανση κλπ αντί να έχουμε πρώτο στόχο την επέκταση των μέσων σταθερής τροχιάς. Στην Νέα Υόρκη εταιρείες δίνουν έξτρα μπόνους στους υπαλλήλους τους που χρησιμοποιούν ποδήλατο, πόδια, ή που δουλεύουν από το σπίτι.
Μια φίλη μου γκρεμίζει το ισόγειο του σπιτιού της για να το κάνει κλειστό παρκινγκ για το ΙΧ της. Η πλάκα είναι οτι θα ανέβει να μείνει στον 1ο με τους γονείς της γιατί δεν έχει δικό της σπίτι. Στον 2ο μένει ο αδερφός της. Λεπτομέρεια: η περιοχή που μένει έχει χαμηλές κατοικίες και δεν έχει πρόβλημα στάθμευσης, Λεπτομέρεια 2 έχει ένα Polo 1.4 2002 μοντέλο.
Το παραπάνω δείχνει την ελληνική νοοτροπία για το πως ξοδεύουμε για το αυτοκίνητο και τη χρήση του κάνουμε. Καλύτερα και από κατοικίδιο!
Λατρεύω τα ΙΧ και την οδήγηση, πάω που και που στην πίστα που λέγεται διόνυσος αλλά καταλαβαίνω οτι τα ΙΧ τρώνε την πόλη μας με την χρήση που τους κάνουμε και τελικά και εμάς.
-
Στην προταση των 'αρχιτεκτονων' για να ξαναφτιαχτει ο ανισοπεδος στο τελος της συγγρου... μηπως δεν ξερουν οτι ηδη υπαρχει γεφυρα- πεζογεφυρα μεγαλου πλατους σαν λεοφορο που ενωνει το παλιο οικοπεδο του ιπποδρομου με την παραλια?? αρα γιατι να φτιαχτει και ακομα μια πλαι πλαι?? για προσβαση στην παραλια.... ηδη αυτη που υπαρχει και παρκιν εχει να αφησει καποιος το αμαξι του και να περασει στην παραλια αμα θελει..... καλα αυτο για το δαχτυλιδι στον ΟΤΕ να μην το λες και παρα εξω.....
-
@ pakosm
Οι μελετητές του δακτυλίου παραδέχτηκαν το λάθος τους. Το αίτιο που ήταν λάθος όμως αγνοούμε. Η λογική του δακτυλίου ουδέποτε δεν είχε στόχο την λεγόμενη προστασία της υγείας των πολιτών αλλά μία κυκλοφοριακή προσαρμογή. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε. Δρόμοι στο κέντρο βατοί με εντελώς αδιάβατους τους περιμετρικούς του δακτυλίου. Γιατί; Διότι απλά δεν έγινε καμία άλλη ρύθμιση. Δεν μπορείς να ορίζεις έναν υπερδιπλάσιο φόρτο σε έναν δρόμο και να μην κάνεις έργα ώστε αυτός να τον δεχτεί. Η Υμηττού πχ. παραμένει ως είχε και πριν το μέτρο του δακτυλίου. Και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε.
Ένα πάρκινγκ και μόνον στον τερματικό σταθμό είναι λαθασμένο. Σε ποιόν τερματικό σταθμό πρώτον; Η Εθνική Άμυνα υπήρξε τερματικός σταθμός του Μετρό για χρόνια όπως και τώρα υπάρχει ο Άγιος Δημήτριος ή το Αιγάλεω ή ο Άγιος Αντώνιος. Αυτοί στις τελικές επεκτάσεις των γραμμών και βέβαια δεν παράμειναν τερματικοί Σταθμοί. Να περιμένουμε μήπως 20 χρόνια πότε το γκοβέρνο να δεήσει; Λάθος πχ. που υπάρχει σταθμός πάρκινγκ στο ύψος του Συγγρού-Φιξ ώστε όσοι έρχονται με αυτοκίνητο ανεβαίνοντας τη Συγγρού να παρκάρουν εκεί και να διαχέονται στο κέντρο; Λάθος το πάρκινγκ στο ύψος των Αμπελοκήπων; Αφού δεν υπάρχει άλλος χώρος πιο πριν; Δεν είναι όπως τα λες εύκολα και απλά. Η πολεοδομία είναι μία επιστήμη που ξεκίνησε ανεξάρτητα από την επιστήμη της συγκοινωνιολογίας (γιατί απλά δεν υπήρχαν τέτοιες απαιτήσεις) αλλά σήμερα πρέπει να πάνε χέρι χέρι γιατί αλλιώς άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Για τα περί ποδηλάτων κ.α. Η χρήση του ποδηλάτου ως μέσο μεταφοράς σε μία πόλη όπως η Αθήνα είναι εντελώς μα εντελώς ανεδαφική έτσι όπως είναι η πόλη. Αν δεν προχωρήσουμε σε εννοποίησεις των χώρων πρασίνου ώστε να δημιουργήσουμε αυτό που λείπει από την Αθήνα, ένα 'λεμφικό σύστημα' πρασίνου όπου μέσα σε αυτό να χαράξουμε τους ποδηλατόδρομους κανείς μα κανείς δεν θα τους χρησιμοποιήσει. Εγώ θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο να ποδηλατώ σε έναν δρόμο παράλληλο με έναν δρόμο μέσης κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να γεμίζω τα πνευμόνια μου με ρύπους. Καταβυθίσεις λοιπόν των βασικών Λεωφόρων για τη δημιουργία του λεμφικού αυτού συστήματος και μετά ποδηλατόδρομους. Τα υπόλοιπα είναι απλά για συζήτηση σε τραπέζι 2οετών σπουδαστών της Α.Σ.Κ.Τ. με μηδενικές γνώσεις Πολεοδομίας.
Για την εργασία στο σπίτι στην Ελλάδα ειδικά είναι αρκετά δύσκολο σε επίπεδο υπαλλήλου. Αυτό γιατί ο μέσος Έλληνας υπάλληλος αρνείται πεισματικά να υιοθετήσει νέες τεχνολογίες καθώς θεωρεί ότι θα του φορτωθούν παραπάνω ευθύνες. Οι Ε.Ε. το εφαρμόζουν ήδη εδώ και δεκαετίες και βλέπω πως η εφορία αντιμετωπίζει το όλο θέμα (με τους εφοριακούς να κόβουν το σύνολο σχεδόν των εξόδων γραφείου αν το γραφείο αυτό τυχαίνει να είναι και κατοικία). Άρα το πρόβλημα δεν είναι συγκοινωνιακό αλλά πρωτίστως πολιτικό.
Το να ανοίξεις τον Κηφισσό σήμερα αποτελεί πρακτικά ένα έργο που θα ακύρωνε στο σύνολο του τον Περιφερειακό της Αθήνας που οριοθετείται από την Α.Ο - Κηφισσό - Ποσειδώνος - Αλίμου - Περιφερειακή - Κατεχάκη - Περιφερειακή Υμηττού. Αντί λοιπόν να θέλω να πετάξω 1 δις ευρώ στον κάλαθο των αχρήστων για να βλέπει ο μέσος μαλάκας αρχιτέκτονας που είναι βασικά υπεύθυνος για την κατάντια της Αθήνας από δομικής άποψης (γιατί το Πολεοδομικό Καραμανλή αυτός το έφτιαξε με το συνεχές σύστημα το 90% κάλυψη και τον συντελεστή δόμησης 5.4) τους τοξικομανείς να κάνουν ενέσεις στη κοίτη του ποταμού προσωπικά θα προτιμούσα να γίνουν τα έργα επέκτασης της Α.Ο. ως το Ελληνικό και να μετατραπεί η Ποσειδώνος ως δρόμος ταχείας κυκλοφορείας. Στη συνέχεια θα ήθελα να επεκτείνω Νοτίως το δακτυλίδι ως και τη Σαλαμίνα και μετά την Ελευσίνα ενώ θα ξεκινούσα άμεσα τα μέτρα για την δημιουργία ενός εσωτερικού δακτυλίου στο ύψος του μικρού δακτυλίου της Αθήνας. Έργα που θα μπορούσαν να γίνουν με ιδιωτική πρωτοβουλία (φτου κακά οι κακοί ιδιώτες ....) χωρίς να πληρώσω δεκάρα. Μετά να δώσω προσωπικά χρήμα για να φτιάξω τουλάχιστον άλλες 3 γραμμές μετρό και να καθαρίσω από τις αμαρτίες της Κυβέρνησης Σημίτη το Τραμ (που θέλει πιο πολύ ώρα να φτάσει στη Γλυφάδα από ότι ένα ποδήλατο). Και αφού τα κάνω αυτά με τις καταβυθίσεις και αφού έχω εξασφαλίσει εναλλακτικές για όλους (με το Μετρό να δουλεύει ως τις 2 το πρωί κάθε μέρα και σε 24ωρή βάση τα Σ/Κ) τότε να βάλω περιορισμούς κίνησης στο κέντρο με το να το κάνω ακριβό για αυτόν που θα θέλει να παρκάρει εκεί. Πιο πριν @@.
Η φίλη σου γκρεμίζει το Ισόγειο της όχι για να φτιάξει χώρο στάθμευσης αλλά για να εκμεταλευτεί το νόμο και τον χώρο στάθμευσης να τον κάνει play-room ή δωμάτιο για την γιαγιά και να πάρει τα μ² για την κατοικία στον 1ο όροφο και να καρπωθεί από εκεί την εμπορική υπεραξία. Στις πουτάνες όχι πουτανιές (όπου πουτάνα ένας Πολιτικός Μηχανικός).
Τα ΙΧ δεν φταίνε. Όπως και τα όπλα δεν σκοτώνουν αλλά οι χρήστες τους. Η δαιμονοποίηση σε αυτή τη χώρα φταίει. Και επειδή κάποιοι έχουν κάθε συμφέρον να ανοίξουν τις δουλειές τους (4 φορές έχω δει να αλλάζει αρχιτεκτονικό η πλατεία Ομονοίας... έλεος δεν έχετε τίποτα άλλο να κάνετε είχα πει σε μία συνάδελφο αρχιτέκτονα) εγώ δεν πρόκειται να δεχτώ τους υπέρογκους φόρους που πληρώνω να τους δω να γίνονται βίλες στη Μύκονο και στη Σαντορίνη βιο-κλιματικού τύπου.
-
Ρε Pako τα δικά σου τα λεφτά παίρνουμε για να συντηρούμε τα αυτοκινητά μας?
Αλλά μου θυμίζεις τους άθλιους κατοίκους με τον (συγχωρεμένο) πρώην δήμαρχο της Αγ. Παρασκευής. Σκοτώνονται για 'ανθρώπινες πόλεις' και τέτοια αλλά όταν ήταν να φτιαχτεί το Μετρό στην εν λόγο περιοχή χαλάσαν τον κόσμο να **ΜΗΝ **φτιαχτεί, γιατί θα 'χάλαγε' την πλατεία και θα αυξανόταν ο φόρτος απο τα λεωφορεία που θα συνδέονταν με το Μετρό.
Μετά το μετάνιωσαν και τους 'χαρίστηκε' ο νέος σταθμός 'Αγ. Παρασκευή' που είναι στη μέση του πουθενά και μέσα στα όρια του Χαλανδρίου.
Ε, τώρα να πήξετε στο αυτοκίνητο να μάθετε. Και προσωπικά δούλευα 3 χρόνια Αγ. Παρασκευή και σιχτίριζα γιατι **δεν είχε Μετρό.**Οι προταιρεότητες ορισμένων είναι λίγο συγκεχυμένες τι να κάνουμε. -
Και να ήταν μόνον ο Δήμαρχος της Αγίας Παρασκευής.... Το ίδιο είχε συμβεί στο Αιγάλεω. Το ίδιο συμβαίνει και στον Πειραιά όπου αντί να γίνει ο καταληκτικός σταθμός του Μετρό εκεί που πρέπει γίνεται λίγο πιο μακριά. Εκεί παράγων είναι η Εκκλησία.
Ότι 'του κατεβεί του Λωλοστεφανή' η κατάσταση.
-
Xρήστο, ο Pakos μιλάει για το δαχτυλίδι στην Κηφησίας, στον ΟΤΕ και όχι για το... Imittos Ring. Το οποίο -όπως λέει- είναι άχρηστο και δε χρησιμοποιείται.
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Κι όμως οι ίδιοι οι μελετητές του δαχτυλιδιού παραδέχτηκαν οτι ήταν λάθος και το είδαν βέβαια μετά.Θα σε παρακαλούσα να βάλεις ένα λινκ που να το αναφέρει αυτό, αλλιώς μπορώ να το εκλάβω μόνο ως 'το είπε ο Μπάμπης ο Σουγιάς, ο Μήτσος ο Γκοτζίλα και ο Γιάννης ο Πεταλούδας'.
5+6. Χρήστο η λογική δεν είναι αντίθετη αλλά ακόλουθη, πάρκιν μόνο στους τελικούς σταθμούς π.χ. Δουκισ. Πλακεντ. και όχι στους υπόλοιπους και όχι φυσικά στο κέντρο. Εφαρμόζεται χρόνια στην Αγγλία, στην Μελβούρνη και στο Τορόντο. Χαρακτηριστικό ελληνικό παράδειγμα ο σταθμός του Χολαργού ή και η πλατεία της Νέας Σμύρνης, ξοδεύονται πολλά λεφτά ώστε ο κόσμος να πάρει το ΙΧ να καταναλώσει βενζίνη, να χάσει χρόνο και να εκνευριστεί. Εναλλακτικά ο κάτοικος Χολαργού τον οποίο εξυπηρετεί ο σταθμός θα έπρεπε να πηγαίνει με τα πόδια, με το ποδήλατο, με το ebike, με το mp3, άντε και με Λεωφορείο όχι όμως με το ΙΧ για μια απόσταση λίγων μέτρων. τις προάλλες είδα τον Θεοδωράκη τον δημοσιογράφο με το ποδήλατό του στον Σταθμό του Χολαργού. εύγε! Στους σταθμούς μετεπιβίβασης στα όρια των πόλεων λέμε φυσικά ναι.
Eπειδή έχω κυκλοφορήσει πολύ παραπάνω στην Αθήνα από το μ.ο. των χρηστών εδώ μέσα (όσοι ξέρουν, ξέρουν) και απ' οτι φαίνεται ακόμα πιο πολύ από εσένα, σου δίνω 2 case studies:
- Kάτοικος Αγίου Δημητρίου, κάπου ψηλά, στον Ασύρματο ας πούμε, που θέλει να χρησιμοποιήσει το μετρό. Η λογική λέει οτι πρέπει να πάει στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου ή της Δάφνης. Οι λύσεις ξέρεις ποιες είναι?
α) Να περπατήσει ως την Αγίου Δημητρίου (όχι και τόσο κοντά και σίγουρα όχι και τόσο εύκολο, ιδιαίτερα στην επιστροφή που είναι μεγάλη ανηφόρα) και να πάρει ένα από τα λεωφορεία που περνάνε από εκεί, τα οποία έχουν δρομολόγια κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα.
β) Να πάει μέχρι την Αγ. Βαρβάρας και να πάρει ένα από τα λεωφορεία που περνάνε από εκεί, τα οποία είναι πιο συχνά, αλλά σε πάνε από παραλία, Συγγρού κτλ, μέσω Θεσσαλονίκης δηλαδή.
γ) Να πάρει τη γραμμή 131, Σταθμός Δάφνης-Αμαξοστάσιο Αγ. Δημητρίου, η οποία ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ έχει δρομολόγιο κατά μέσο όρο κάθε 20 λεπτά και το πρώτο δρομολόγιό της είναι μετά το άνοιγμα της γραμμής του μετρό και το τελευταίο πριν το κλείσιμό της. Υπάρχει βεβαίως και το 219 (σταθμός Καλλιθέας, Άγ. Δημήτριος), με τα ίδια ακριβώς δεδομένα, αλλά και το ανεκδιήγητο 816 (Ταυρος-Αγ. Δημήτριος) με ΕΠΤΑ δρομολόγια όλη τη μέρα. Αν αυτά τα θεωρείς σοβαρές συγκοινωνίες, με γεια σου, με χαρά σου, εγώ δεν τις θεωρώ.
δ) να πάρει ποδήλατο και να κατέβει το λόφο και να ξανανέβει όλη την Αγίου Δημητρίου και τούμπαλιν στην επιστροφή, λες και είναι αυτός.
ε) Να πάρει μηχανάκι. Αν δεν καβαλάει επειδή φοβάται?
στ) Να πάρει αυτοκίνητο μέχρι τη Δάφνη ή τον Άγιο Δημήτριο, να παρκάρει εκεί σε πάρκιν κοντά στο σταθμό και να πάει εκεί που θέλει με το μόνο κάπως σοβαρό ΜΜΜ της Αττικής.
Case study 2:
H μάνα μου μένει κοντά στο γήπεδο της Καλλιθέας και θέλει να πάει σε φίλη της που μένει κοντά στο κολυμβητήριο της Ν. Σμύρνης, πράγμα που κάνει συχνά τα Σαββατοκύριακα. Σε μηχανή ΔΕΝ ανεβαίνει, όσο και να την παρακαλέσω, ποδήλατο δεν ξέρει και είναι 67 χρονών, με τα όποια προβλήματά της, άρα απέχει σε αντοχή στο περπάτημα σε σχέση με εμένα. Οι επιλογές της ειναι οι εξής:
α) Να βγει Συγγρού και να πάρει ένα εκ των 136-137, τα οποία τις Κυριακές φτάνουν σε αναμονή και τα 55 λεπτά!
β) Να βγει στην άνοδο της Συγγρού, να πάρει ένα λεωφορείο μέχρι το Φιξ, να πάρει το τραμ από εκεί, να κατέβει Νέα Σμύρνη και να περπατήσει ένα σκασμό ανηφόρα.
γ) Να κατέβει μέχρι Δαβάκη, είτε με τα πόδια, είτε με ένα λεωφορείο και να πάρει ένα από τα επίσης ανεκδιήγητα 218/232. Εσύ που ξέρεις την περιοχή γνωρίζεις οτι ο κύκλος που κάνουν συγκρίνεται άνετα με το ταξίδι του Οδυσσέα και η συχνότητά τους με την περίοδο της φάλαινας.
δ) Να την πάει κάποιος με το αμάξι (εγώ πιθανότατα), μια απόσταση 5-10 λεπτών το πολύ.Δεν ξέρω αν πρόσεξες, αλλά σου παρέθεσα 2 παραδείγματα που αφορούν την περιοχή σου και μόνο, επειδή τη γνωρίζεις. Αν σου πω και για άλλες περιοχές, τότε θα χάσεις την μπάλα. Δεν είναι τυχαίο πάντως οτι το διάστημα που δούλεψα ταξί έκανα χρυσές δουλειές σε 'Άνω Νέα Σμύρνη και Άγιο Δημήτριο.
Κατάλαβέ το φίλε. Είσαι παντελώς εκτός πραγματικότητας. Και αυτό στο λέει κάποιος που αγαπάει απίστευτα το αυτοκίνητο, αλλά σιχαίνεται τη χρήση του στην Αθήνα και από το 2004 και μετά πίνει νερό στο όνομα της μοτοσυκλέτας. - Kάτοικος Αγίου Δημητρίου, κάπου ψηλά, στον Ασύρματο ας πούμε, που θέλει να χρησιμοποιήσει το μετρό. Η λογική λέει οτι πρέπει να πάει στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου ή της Δάφνης. Οι λύσεις ξέρεις ποιες είναι?
-
Άσχετο-Σχετικό
Αυτό με τα λεοφορεία που έχουν χρόνο αναμονής πάνω από 20-25 λεπτά ποτέ δεν το κατάλαβα.
Καλύτερα να υπήρχαν λιγότερες (αλλά σωστά σχεδιασμένες) γραμμές με συχνότερα δρομολόγια παρά αυτό το χάος που υπάρχει σήμερα.
-
Μ'αρέσει που τα συζητάτε λες και θα φτιαχτεί τίποτε απ'αυτά.
Πού είναι το τραμ στον Πειραιά; Οι αλλαγές / μονοδρομήσεις του Πειραιά; Ο σταθμός ΗΣΑΠ Καμινίων ή η υπογειοποίηση του; Οι παρεμβάσεις στην πλατεία Συντάγματος που ήθελαν να μειώσουν τις λωρίδες κυκλοφορίας από 7 σε 3;
Για να μην αναφέρουμε τα αστεία εώς παρανοϊκά για τα ελληνικά δεδομένα, όπως κατάργηση του αυτοκινητόδρομου πάνω από τον Κηφισό, υπόγεια σήραγγα από τον Υμηττό (νεκροταφείο Καισιαριανής) μέχρι την Ούλωφ Πάλμε, καθώς και ο,τιδήποτε έχει να κάνει με ΟΣΕ ή προαστιακό.
Πεζοδρομήσεις μονοδρομήσεις κλπ Αθηνών