-
Αν δεν απατωμαι μεχρι το '89 δεν ειχαν το 4ρι σαζμαν?? Νομιζω πρεπει να το ανεφερε και ο Djet 2-3 σελιδες πισω που το τοπικο γνωρισε νεες δοξες
-
Σας ευχαριστω για τις απαντήσεις. θα την ήθελα για όλες τις χρήσεις (καθημερινή χρήση και ότι άλλο...).
Η station έκδοση θα με ενδιέφερε, αλλά είναι μάλλον δυσεύρετη. Ώστε καίει πολύ έ? Δηλαδή κτυπάει 12-13? Από αξιοπιστία πλησιάζει αυτή ενός γιαπωνέζικου? Τέλος, ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα (καθώς και συνεργείο)? -
Αν βρεις στέισον, παίζει να είναι και το μοναδικό εν Ελλάδι, εκτός αν ψωνίσεις από αλβανό/βούλγαρο. Έξω με άνετη οδήγηση είναι 9,5-10 λίτρα. Μέσα, άστο. Από αξιοπιστία, παίζει να είναι από τα πιο αξιόπιστα ευρωπαικά της εποχής του, ιδαίτερα αν μιλάμε για απλά μοντέλα (τετρακύλινδρα).
Τέλος, μέχρι πριν από 4 χρόνια που την είχε ξάδερφός μου και την ήξερα καλά, έβρισκες ότι ανταλλακτικό ήθελες σε αστείες τιμές (αστείες για τα δεδομένα της μάρκας). Χαρακτηριστικά γνωστός με Σάαμπ 9000 έλεγε και ξαναέλεγε 'να ζώον, που δεν πήρες Μερσεντές'. Απλή η εξήγηση, τεράστιος ο αριθμός κυκλοφορούντων οχημάτων, και σαν ΙΧ, και σαν ταξί, ένα σκασμό μαγαζιά και σέρβις σε όλη την επικράτεια. -
12-13 έχω με τη w201 σε κίνηση μέσα στην πόλη (λαμβάνοντας υπόψη και τα μποτιλιαρίσματα). Εκτός πέφτει, αλλά όχι πάρα πολύ (γύρω στα 10-11). Ανταλλακτικά αυτή τη στιγμή έχω την αίσθηση ότι δεν βρίσκεις εύκολα τα πάντα. Περί αξιοπιστίας επιμένω ότι μετράει η συντήρηση από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη γιατί δεν μπορείς να περιμένεις αυτοκίνητο 20ετίας να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς συντήρηση.
-
Και κάτι άλλο τώρα...
Σε σχέση με την w210 πλεονεκτεί? -
Ο χρήστης hondkyr έγραψε:
Και κάτι άλλο τώρα...
Σε σχέση με την w210 πλεονεκτεί?Σε ποιοτητα?? Σε αξιοπιστια?? Πανω κατω τα ιδια ειναι, απλα η Μερκ στην W210 αρχισε να κανει καποιες εκπτωσεις στην ποιοτητα . Παντως απο κατοχους μονο καλα εχω να διαβαζω και να ακουω απο το στενο περιβαλλον, αλλα προσοχη στον διλιτρο με τα 136 μουλαρια ειναι ταφος, να παρεις τον διλιτρο με τον Κομπρεσσορα και τα 163 αλογα εκτος και αν πας στο διλιτρο με τα 192 αλογα (βεβαια καιει πολυ)
Και ενα βιντεακι με αγαπη
Youtube Video -
Ναι, πλεονεκτεί σε δύο πολύ καθοριστικά σημεία. Είναι πολύ φθηνότερη, και μάλλον πιο αξιόπιστη.
-
Ok! Σας ευχαριστώ
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Ευχαριστώ, Θωμά.Αν όλα πάνε καλά, θα χρειαστεί περίπου μια εβδομάδα για την τοποθέτηση. Για τιμή ακόμα δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα, αλλά υπολογίζω περίπου στα 2000 ευρώ.
Έτσι πλέον θα μπορώ να κάνω με άνεση τώρα που έρχεται το καλοκαίρι μερικές βόλτες ή ταξιδάκια το Σ/Κ για να μην δημιουργούνται προβλήματα από την ακινησία.
Τελικα τι εκανες με το aircon?
Παντως η τιμη αυτη λιγο υπερβολικη δεν ειναι?Σε αυτα τα λεφτα μηπως συμφερει να παρεις μια 2η 190 με aircon χωρις πινακιδες,να χρησιμοποιησεις το aircondition με τα περιφερειακα του και να εχεις το υπολοιπο αυτοκινητο για ανταλλακτικα αφου σκοπευουμε να τις κρατησουμε για παντα??(Εγω τουλαχιστον σιγουρα! )Δεν υπαρχει μεταχειρισμενο απο παλιαντζη?
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Ευχαριστώ, Θωμά.
Αν όλα πάνε καλά, θα χρειαστεί περίπου μια εβδομάδα για την τοποθέτηση. Για τιμή ακόμα δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα, αλλά υπολογίζω περίπου στα 2000 ευρώ.
Έτσι πλέον θα μπορώ να κάνω με άνεση τώρα που έρχεται το καλοκαίρι μερικές βόλτες ή ταξιδάκια το Σ/Κ για να μην δημιουργούνται προβλήματα από την ακινησία.
Τελικα τι εκανες με το aircon?
Παντως η τιμη αυτη λιγο υπερβολικη δεν ειναι?Σε αυτα τα λεφτα μηπως συμφερει να παρεις μια 2η 190 με aircon χωρις πινακιδες,να χρησιμοποιησεις το aircondition με τα περιφερειακα του και να εχεις το υπολοιπο αυτοκινητο για ανταλλακτικα αφου σκοπευουμε να τις κρατησουμε για παντα??(Εγω τουλαχιστον σιγουρα! )Δεν υπαρχει μεταχειρισμενο απο παλιαντζη?
Έχει ξεκινήσει το project. Μετά από αρκετό ψάξιμο και απογοητεύσεις βρέθηκε τελικά ένα μη αυθεντικό (ολόκληρο και όχι σε κομμάτια) σε άριστη κατάσταση και μάλιστα με φρέον 134a από τον κατασκευαστή, οπότε δεν θα χρειαστεί μετατροπή. Το ποσό είναι 1500 ευρώ χωρίς ΦΠΑ για να το αγοράσουμε και 500 ευρώ με ΦΠΑ τα εργατικά. Ήδη έχω πάει το αυτοκίνητο για τη δουλειά και θα είναι έτοιμο την άλλη εβδομάδα. Από τρακαρισμένη mercedes το πήραμε (είχε τρακάρει το πίσω μέρος της).
Το ενδεχόμενο για 2η w201 μάλλον θα ήταν ανέφικτο για εμένα από τη στιγμή που δεν έχω δικό μου χώρο. Η τιμή όντως είναι τσιμπημένη, αλλά από μια έρευνα που έκανα στην αγορά υπήρχαν και πιο ακριβές προσφορές. Μπορώ να σου πω δηλαδή ότι σε σχέση με κάποιους άλλους, η τιμή είναι και φυσιολογική. Επίσης δυσκολευτήκαμε πάρα πολύ να βρούμε a/c. Υπήρχαν πολύ κομπρέσορες. αλλά μέχρι εκεί. Μου θυμίζει την περίπτωση που δεν μπορούσαμε πέρυσι το καλοκαίρι να βρούμε ψυγείο (έστω από w124) και καταλήξαμε σε επαγγελματικό.
Θα ενημερώσω πάντως και αναλυτικά μόλις την παραλάβω.
-
Προπερσυ που εβγαλε και η δικαι μας τη κλασσικη διαροη στο πανω μερος του ψυγειου πηγαμε σε imitasion πολυ καλης ποιοτητας ωστοσο.Γυρω στα 150 ευρω ειχε,γνησιο δεν υπηρχε στην Ελλαδα επρεπε να ερθει απο Γερμανια...
Θεωρεις ωστοσο τη λυση μιας 2ης ''δοτριας'' καλη,εφοσον εχεις δικο σου χωρο?Το σκεφτομαι εντονα το τελευταιο καιρο,οχι βεβαια για αμεση αγορα αλλα νομιζω οτι αξιζει το κοπο...
Με το καλο να τη παραλαβεις,ειναι οτι ακριβως χρειαζοταν το συγκεκριμενο αυτοκινητο για να συνεχισει να οργωνει τις εθνικες για πολλα πολλα χρονια ακομα! Περιμενουμε εντυπωσεις και απο την αποδοση του aircon αλλα και απο την αποδοση του αυτοκινητου...Λες να κοψει πολυ σε δυναμη?
-
**Mercedes-Benz Unimog Concept **
http://www.carbodydesign.com/2011/06/mercedes-benz-unimog-concept/ -
βγαλμενο απο το μελλον το οχημα
-
να και ο οδηγος του
-
Mercedes-Benz Ohmygod Concept
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Προπερσυ που εβγαλε και η δικαι μας τη κλασσικη διαροη στο πανω μερος του ψυγειου πηγαμε σε imitasion πολυ καλης ποιοτητας ωστοσο.Γυρω στα 150 ευρω ειχε,γνησιο δεν υπηρχε στην Ελλαδα επρεπε να ερθει απο Γερμανια...Ακριβώς το ίδιο έπαθα κι εγώ. Δεν μπορούσαμε να βρούμε τίποτα και έπρεπε να γίνει παραγγελία από Γερμανία.
Θεωρεις ωστοσο τη λυση μιας 2ης ''δοτριας'' καλη,εφοσον εχεις δικο σου χωρο?Το σκεφτομαι εντονα το τελευταιο καιρο,οχι βεβαια για αμεση αγορα αλλα νομιζω οτι αξιζει το κοπο...
Επειδή κάποια ανταλλακτικά πλέον είναι δυσεύρετα, θα το σκεφτόμουν. Βέβαια θέλει ψάξιμο το θέμα.
Με το καλο να τη παραλαβεις,ειναι οτι ακριβως χρειαζοταν το συγκεκριμενο αυτοκινητο για να συνεχισει να οργωνει τις εθνικες για πολλα πολλα χρονια ακομα! Περιμενουμε εντυπωσεις και απο την αποδοση του aircon αλλα και απο την αποδοση του αυτοκινητου...Λες να κοψει πολυ σε δυναμη?
Απ΄ό,τι μου είπε ο μηχανικός, δεν κόβει πολύ. Θα δούμε λίαν συντόμως στην πράξη.
-
Με τον Mauro Calo στο τιμόνι μια Mercedes C63 AMG σημειώνει το νέο ρεκόρ ντριφταρίσματος, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μεγάλη Βρετανία. Το εγχείρημα έγινε στην πίστα του «Mercedes-Benz World» στο Surrey, και η απόσταση που διένυσε η C63 AMG ξεπέρασε τα 2,3 χιλιόμετρα!
Ο Mauro Calo κατάφερε να ντριφτάρει την C63 AMG των 457 ίππων, για ούτε λίγο ούτε πολύ 2.308 μέτρα, συνεχόμενα και χωρίς καμία διακοπή. Πράγμα που σημαίνει περίπου 8 γύρους στην κομμάτι της πίστας το οποίο η Mercedes χρησιμοποιεί για να παρουσιάζει την οδική συμπεριφορά των οχημάτων της σε πελάτες. Το ρεκόρ αυτό ξεπερνά κατά 394 μέτρα το προηγούμενο, που κατείχε ο Vaughn Gittin, Jr. με Ford Mustang από το 2008 το οποίο είχε σημειωθεί στην πίστα Motor Speedway του Las Vegas των ΗΠΑ.
Πηγη: autotriti.gr
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Με τον Mauro Calo ........
Επ! Μια 300sl στο βάθος! -
Έτοιμη η w201.
Τιμή συμπεριλαμβανομένων των εργατικών για το A/C: 2200+ΦΠΑ. Πήγα κι έκανα έλεγχο πριν από λίγο και τη Δευτέρα θα πάω να την παραλάβω (επειδή σήμερα έχω το Twingo). Για τον φίλο που είχε ρωτήσει σχετικά με την απόδοση, 7 ίππους χάνει (έτσι μου είπε ο μάστορας).
Πάμε για mp3 player με USB τώρα από την pioneer που διαβάζει το track ID από το iPod.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Έτοιμη η w201.Τιμή συμπεριλαμβανομένων των εργατικών για το A/C: 2200+ΦΠΑ. Πήγα κι έκανα έλεγχο πριν από λίγο και τη Δευτέρα θα πάω να την παραλάβω (επειδή σήμερα έχω το Twingo). Για τον φίλο που είχε ρωτήσει σχετικά με την απόδοση, 7 ίππους χάνει (έτσι μου είπε ο μάστορας).
Πάμε για mp3 player με USB τώρα από την pioneer που διαβάζει το track ID από το iPod.
Άντε μπράβο
Έμμονη ιδέα το μαύρο ε?
MERCEDES-BENZ FORUM