Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ριτσώνα 2011
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Ριτσώνα 2011
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    20
    38
    192
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jtgang last edited by

      Κάτι πήρε το αφτί μου πως κάποιοι κόψανε κάποια δέντρα και έχουνε γίνει μηνύσεις.....Δεν ξέρω αν αληθεύει

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        acro last edited by

        Μερικές ...ασφάλτινες φωτογραφίες!!! από την Ριτσώνα που ...δεν 'ετυχε αλλά πέτυχε.

        klik-->

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          tommi03 last edited by

          http://www.youtube.com/watch?v=1RpQzEXL ... 2CmjMHEAX0

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            φιλε acro δες καλα το βιντεακι κ θα καταλαβεις οτι πραγματικα ετυχε...(κ δν ειμαι καθολου σιγουρος αν πετυχε).
            τι ειδα με 2 λογια στην 1η ΣΟΑΑ Αναβαση Ριτσωνας...?

            το κατι αλλο τα πιτς!...
            κλειστος απο πολυ χαμηλα ο δρομος,αλλα ανεβαινοντας (για την εκκινηση) με τα ποδια για την ...αναβαση των θεατων (τουλαχιστον οσων δν καταφεραν να ειναι πριν τις 7(?))
            ,εβλεπα ταμπελες ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΘΕΑΤΩΝ,χωρις ομως παρκαρισμενο ουτε πατινι...
            γιατι οεο...?

            το τελευταιο δρομολογιο του πουλμαν ποτε εγινε,οεο...?

            θα το σκεφτω σοβαρα να ξαναδω Ριτσωνα με πανω απο 100-120 συμμετοχες...ειτε δεκεβρη με βροχες,ειτε ιουνη με 30+ βαθμους... δν παλευεται... ποσοι αραγε που ηταν απο τις 10 ή νωριτερα στο βουνα εμειναν ως τις ..5 ,που αισιως τελειωσε,ξερει κανεις...?

            κατα τα αλλα,κ ωραια περασματα ειχε,κ χαμηλες & ψηλες πτησεις σε 2 τροχους ειχε,κ αναποφευκτα συμβαντα -πολλα,δυστυχως -τοσο λογων των πολλων συμμετοχων οσο κ των απειθαρχων/ανεγκεφαλων που καθονται οπου τους
            καπνισει...μυαλο δν βαζουν οι νεοελληνες,δυστυχως...
            το βιντεακι του tommi,τα δειχνει ολα...παλι αγιο ειχαμε...ως ποτε...?
            κανας αλλος απο δω,πηγε αληθεια...?
            για πεστε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              agalanop last edited by

              Ο χρήστης Billys! έγραψε:
              κλειστος απο πολυ χαμηλα ο δρομος,αλλα ανεβαινοντας (για την εκκινηση) με τα ποδια για την ...αναβαση των θεατων (τουλαχιστον οσων δν καταφεραν να ειναι πριν τις 7(?))
              ,εβλεπα ταμπελες ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΘΕΑΤΩΝ,χωρις ομως παρκαρισμενο ουτε πατινι...
              γιατι οεο...?

              Κι εγώ έχω αυτή την απορία.
              Οι αστυνομικοί που βρίσκονταν στη διασταύρωση με τον κεντρικό δρόμο έκοβαν όλο τον κόσμο και άφηναν να περάσουν μόνο όσοι είχαν πάσο για τα pits. Έτσι σε όλο το δρόμο και στις χωμάτινες εκτάσεις στο πλάι του, παρότι υπήρχαν ωραιότατες πινακίδες 'parking θεατών', δεν είχε παρκάρει κανένας! Αναρωτιέμαι αν είχαν όντως λάβει τέτοια οδηγία (οπότε γιατί στήθηκαν οι πινακίδες; ) ή αν άλλα τους είπαν και άλλα κατάλαβαν (π.χ. τους είπαν 'όταν γεμίσουν τα πλαϊνά του δρόμου με παρκαρισμένα μέχρι κάτω αρχίστε να τους κόβετε, σημαίνει ότι δε χωράνε άλλοι' και αυτοί σκέφτηκαν 'χμ... εντάξει, ας τους κόβω όλους από τώρα μη βρούμε κανα μπελά').

              Κράξιμο αξίζει ο κρεοπώλης που βρίσκεται 50 m μετά από την εν λόγω διασταύρωση. Αφού είχε γεμίσει αυτοκίνητα θεατών το parking του, τα οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν εμπόδιζαν την προσέλευση πελατών και γενικώς τη σωστή λειτουργία (Κυριακάτικα ) του μαγαζιού του, απειλούσε εμάς που πιάσαμε την τελευταία θέση πως θα κλείσει το δρόμο και πως κανένας δε θα μπορεί να φύγει, πως ο δρόμος είναι ιδιωτικός κ.λπ.

              Ωραίος αγώνας κατά τα άλλα, αλλά με πάρα πολλή ζέστη και καθυστερήσεις, αλλά για κανένα από τα δύο δε νομίζω ότι φταίει η οργάνωση. Ούτε για τον ήλιο ούτε για το ότι λίγο μετά τα μέσα του 1ου σκέλους κάθε τέσσερα αυτοκίνητα το ένα έσπαγε και γέμιζε λάδια το δρόμο. Από την Κ6 που καθόμουν καλύτερα απ' όλους πρέπει να πέρασε ο Παντελάκης με την Μ3.

              Υπέροχα τα pits που επιτέλους θυμίζουν pits αγώνα και όχι ατάκτως ερριμμένα αυτοκίνητα στο δρόμο. Και πολύ χρήσιμα τα μεγάφωνα που ενημερώνουν τους πάντες για τα δρώμενα.

              Φίλε Μπίλυ, αυτοί που θα έμειναν ως τις 5 είναι αυτοί που είχαν κλειστεί μέσα και δε μπορούσαν να φύγουν ούτως ή άλλως. Οι υπόλοιποι νομίζω ότι έφυγαν πριν το 2ο σκέλος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • P
                platis last edited by

                Οι δικες μου εντυπωσεις:

                1. Η προσπαθεια των οργανωτων (ΣΟΑΑ και λεσχη Τριπολης) ηταν πανω απο καθε κριτικη και κατα πασα πιθανοτητα πρωτοφανης. Συνηθως γκρινιαρης, λεω ΜΠΡΑΒΟ
                2. Οι καθυστερησεις οφειλονταν σε μηχανικες βλαβες κυριως και σε χυμενα λαδια στον δρομο. Σε μια περιπτωση τα λαδια ειχαν μηκος 450 μετρα!!! Καθολου ευκολο να καθαριστουν, παρα τα 30 τουλαχιστον ατομα και τη σκουπα που δουλεψαν φιλοτιμα. Στο σημειο αυτο θα ηθελα να επισημανω την σχετικη ευθυνη των οδηγων. Οταν ακους το μοτερ σου να πεθαινει και νοιωθεις οτι σπιναρεις στα λαδια σου, κοιτας στον καθρεφτη το συνεφο του καπνου και σταματας αμεσως. Αλλιως κρεμας την αναβαση, τους οργανωτες και φυσικα τους θεατες. Απλα στο μελλον να τονιστει στους αγωνιζομενους, αναγνωριζοντας παντα την ενταση του αγωνα που αισθανεται ο οδηγος.
                3. Επειδη εργαστηκα στο θεμα, δεν μπορω να πω οτι οι θεατες ηταν απειθαρχοι. Δεν θελουν τον τσαμπουκα. Τους μιλας, τους εξηγεις τους κινδυνους με το χαμογελο και υπακουουν. Εκει που δυστυχως ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ, ειναι στο θεμα των σκουπιδιων. Δραμα η Ριτσωνα μετα τον αγωνα. Σκορπια ανακυκλωση. Κριμα.
                4. Ειχα καιρο να παω σε αναβαση. Τελειως διαφορετικη η εικονα σχετικα με τ αυτοκινητα, σε σχεση με παληα. Περιποιημενα, ψαγμενα, σωστα στολιδια. Καμμια σχεση με τα σουργελα προηγουμενων εποχων.
                5. Τα παραπονα για τα πουλμαν εχουν μια βαση, ομως σταματησαν νωρις γιατι στις 9.30 επρεπε ν ανεβουν 5 αυτοκινητα για warm up. Αρα...
                6. Για το μελλον. Η μεγαφωνικη βοηθησε πολυ, ομως θα πρεπει να δινονται πιο λεπτομερεις πληροφοριες για τις αιτιες καθε καθυστερησης.
                  Οδηγικη παρατηρηση:
                  Σε αγωνες κλειστης πιστας (αναβασεις-ταχυτητες), συνηθως υπαρχει μια και μονη ιδανικη τροχια. Παρατηρησα μια τεραστια πλειομορφια γραμμων. Νομιζω οτι κυριως οι νεοι χρειαζονται βοηθεια απο τους παληους και κατα τεκμηριο πιο σωστα γραμματους. Ισως να χρειαζεται αντι να τρεξουν, να παρακολουθησουν μια φορα σαν θεατες τον αγωνα, θα βοηθηθουν πολυ.
                  Και του χρονου.
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  agis last edited by

                  Πολύ καλή οργάνωση όσο αφορούσε τους οδηγούς(δεν είδα καθόλου τι υπήρχε στον τερματισμό). Όσο αφορά τους θεατές όμως, χρειάζεται βελτίωση. Δε μπορεί να έχεις χώρους στάθμευσεις θεατών εκεί που δεν επέτρεπε η αστυνομία να πάνε. Επίσης πρέπει επιτέλους να προβλεφθεί χώρος σε κάποια(περισσότερα απ'οτι έχει) σημεία της διαδρομής ώστε να 'αποθηκεύονται' τα αγωνιστικά που μένουν και να μη χρειάζεται να τα γυρνάει ο γερανός στην αφετηρία.Πολύτιμος χρόνος για τη ροή του αγώνα. Και τέλος ,απο τη στιγμή που υπάρχουν τόσες συμμετοχές(καλώς υπάρχουν) γιατί τα αγωνιστικά που τερματίζουν να μη κυκλώνουν την ανάβαση μετά απο γρήγορο παρκ φερμε (εδω υπάρχουν αρκετες διαφορετικές προτάσεις για να γίνεται αυτό)ώστε να περνάμε γρήγορα στο 2ο σκέλος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    agis last edited by

                    Ο αγώνας είχε και αρκετά πολύ καλά περάσματα. Πολλά μπράβο στους Κρητικούς και ιδιαίτερα στον Καρδαμάκη, δε νομίζω αυτο το αυτοκίνητο με αυτη τη δύναμη να κάνει καλήτερο χρόνο. Μπράβο στο παιδί με το AX τον Χασάπη.Αέρας το πάει, αν μάθει να μη χάνει χρόνο αποσταθεροποιώντας την καρότσα θα κάνει εξαιρετικά αποτελέσματα.
                    Και ακόμα προσπαθώ να καταλάβω πως ο Κατσίμης έβγαλε αυτό το χρόνο και στα 2 περάσματα με ένα αυτοκίνητο που φαινόταν να χωλαίνει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eyfraimogloy-michalis last edited by

                      Μ΄ ένα σμπάρο δύο τρυγόνια …

                      Αφενός εισέρευσαν κάποια χρήματα στο ταμείο του ΣΟΑΑ, που όπως φαίνεται τα είχε τόσο πολύ ανάγκη και αφετέρου έστειλε το μήνυμα στους διοργανωτές, ποιά είναι η κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουν …

                      Η αλήθεια είναι ότι η προσπάθεια αυτή στηρίχθηκε από όλους σχεδόν τους εμπλεκόμενους του χώρου, την ΟΜΑΕ, τους αγωνιζόμενους, τα στελέχη και κριτές, τους θεατές, κλπ.

                      Δεν έχει σημασία αν ήταν άψογη διοργανωτικά ή όχι, αν και πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο στην Ελλάδα με τα μέσα και την νοοτροπία που διαθέτουμε να διοργανωθεί τέλεια ανάβαση με 160+ συμμετοχές.

                      Νομίζω ότι ο ΣΟΑΑ δεν ενδιαφέρεται να μετεξελιχθεί σε ακόμη έναν διοργανωτικό φορέα και να υποβαθμίσει τον βασικό του χαρακτήρα που είναι η διεκδίκηση των συμφερόντων των αγωνιζομένων και η αντιπροσώπευση αυτών απέναντι στην Ομοσπονδία και των άλλων διοργανωτών.

                      Πραγματικά με την διοργάνωση αυτή, ανέδειξε 4 ~ 5 καίρια σημεία που θέλει (απαιτεί) να εφαρμόζονται στους αγώνες που λαμβάνουν μέρος τα μέλη του. Όπως π.χ. προβολή, σεβασμός, ασφάλεια, ανθρώπινες συνθήκες, κλπ.

                      Η ΟΜΑΕ πιστεύω ότι δεν πρέπει να επαφίεται πλέον στην «καλή διάθεση» του εκάστοτε διοργανωτή, αλλά να καθιερώσει μια λίστα με ένα μίνιμουμ βασικών προϋποθέσεων που θα πρέπει υποχρεωτικά να τηρεί – εφαρμόζει ο κάθε διοργανωτής που θέλει να αναλάβει την οργάνωση μιας ανάβασης.

                      Εάν δεν μπορεί, τότε ο επόμενος.
                      Οι αναβάσεις είναι από τις λίγες μορφές αγώνων που είναι κερδοφόρες.
                      Κανένα βουνό δεν είναι κανενός και καμιάς λέσχης.

                      Η Ριτσώνα (και η κάθε Ριτσώνα) δεν είναι ούτε της ΑΛΑ, ούτε της Star line, ούτε της ΕΛΠΑ, ούτε του ΣΟΑΑ, αλλά είναι εκεί για όλους μας, για να μας προκαλεί, να μας εξιτάρει, να μας δοκιμάζει, να την διεκδικούμε και όποιος διοργανωτής είναι «μάγκας» στην πράξη, να την κατακτά, να την κυριεύει και να βάζει το όνομά του δίπλα στο δικό της, επάξια και παλικαρίσια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        platis last edited by

                        Καλημερα Μιχαλη
                        Για τη Ριτσωνα τα ειπαμε και μαζι μ αυτα που σωστα γραφεις φαινεται πως κατατεθηκε ο 'οδικος χαρτης'. (ειναι και της μοδας )
                        Αυτο που δεν ειπαμε και θα το γραψω με κεφαλαια:
                        ΠΡΕΠΕΙ Ο ΣΟΑΑ ΝΑ ΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥ, ΚΥΡΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
                        Καθ'οσον αφορα στις υποχρεωσεις των οργανωτων που πρεπει να θεσμοθετηθουν, θυμιζω στ αφεντικα του σπορ τις κατατεθημένες προτάσεις της μακαριτισας ΟΕΠΑ, αν δεν εχουν παει στον καλαθο αχρηστων (το πιο πιθανο)
                        Πριν την προκληση σου 'οποιος οργανωτης δεν μπορει παει σπιτι του', πρεπει να ισχυσει το 'οποια αρχη δεν μπορει να θεσμοθετησει, παει σπιτι της'.
                        Καλημερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Σε ένα χαλαρό περιβάλλον, μια αρχή με ψηλά τον πήχη, θα αντιμετώπιζε το φαινόμενο, όλοι να περνούν από κάτω!!!...
                          Σε μια χώρα μεσογειακή, οπού και η συνείδηση είναι χαλαρή, μόνον μια συνεχής και άοκνος μα χαλαρή σχετικά τακτική, μπορεί να φέρει αποτελέσματα.
                          Το «αποφασίζομαι και διατάσουμε» δεν πέρασε στην Ελλάδα!!!...
                          Οι λέσχες είναι ‘ξεπουπουλιασμένες’ οικονομικά.
                          Έχουν αποψιλωθεί από της δυνατές τους επαφές και γνωριμίες.
                          Δεν θέλω να ξανά γράψω ότι έφταιγαν. Μα κάποιοι έφταιγαν που τους στηρίζαμε, χώρια οι οικονομικές συγκυρίες…….
                          Κάποτε φώναζα, ότι οι αγώνες γίνονται σε λέσχες σφραγίδες από το πλήρωμα γνωστού λεωφορείου!!!...
                          Τώρα καταπίνω την γλώσσα μου, διότι αλλιώς δεν θα έχουμε το ζητούμενο, δηλαδή αγώνες.
                          Και βεβαίως είναι κακόηχο, το ότι ο σύνδεσμος, υποκαθιστά την ένια της λέσχης. Θα μου πείτε καλύπτετε με τους τριπολιτσιώτες……. Εκ του αποτελέσματος καλά έκανε!!!, αγώνες θέλουμε.
                          Το ψαρί είναι ενιαίο, δεν ξεχωρίζει το κεφάλι από το υπόλοιπο σώμα…… και δεν ισχύει στην περίπτωση ότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, όταν το σώμα, σαθρό ον και ψυχορραγώντας το σπρώχνει ανάλογα…..
                          Συνεχείς βελτίωσης της συνείδησης, και παιδία. Μάλλον ονειροπολώ……...
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxter last edited by

                            Το video του αγώνα από την δική μας πλευρά!

                            http://www.youtube.com/watch?v=_eWaw-3k ... r_embedded

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Ο χρήστης saxter έγραψε:
                              Το video του αγώνα από την δική μας πλευρά!

                              http://www.youtube.com/watch?v=_eWaw-3k ... r_embedded


                              Κάλε μου φίλε, απήλαυσα πραγματικά από την προβολή του motorsport- fanatics.gr τον αγώνα!!!!!.... μια μικρή παρατήρηση για την διοργάνωση. Λάστιχα χωρίς ‘τσέρκι’, δεν προστατεύουν κανέναν…….
                              Α.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης AGIS έγραψε:
                                Πολύ καλή οργάνωση όσο αφορούσε τους οδηγούς(δεν είδα καθόλου τι υπήρχε στον τερματισμό). Όσο αφορά τους θεατές όμως, χρειάζεται βελτίωση. Δε μπορεί να έχεις χώρους στάθμευσεις θεατών εκεί που δεν επέτρεπε η αστυνομία να πάνε. Επίσης πρέπει επιτέλους να προβλεφθεί χώρος σε κάποια(περισσότερα απ'οτι έχει) σημεία της διαδρομής ώστε να 'αποθηκεύονται' τα αγωνιστικά που μένουν και να μη χρειάζεται να τα γυρνάει ο γερανός στην αφετηρία.Πολύτιμος χρόνος για τη ροή του αγώνα. Και τέλος ,απο τη στιγμή που υπάρχουν τόσες συμμετοχές(καλώς υπάρχουν) γιατί τα αγωνιστικά που τερματίζουν να μη κυκλώνουν την ανάβαση μετά απο γρήγορο παρκ φερμε (εδω υπάρχουν αρκετες διαφορετικές προτάσεις για να γίνεται αυτό)ώστε να περνάμε γρήγορα στο 2ο σκέλος.


                                Σίγουρα υπήρχε απεριόριστη διάθεση, από πλευράς οργάνωσης, βαθμολογία άριστα. Μα ένα αγώνας, προϋποθέτει γνώση από την πήρα. Εδώ δεν θα βαθμολογήσω, γιατί επηρεάζομαι από την αγάπη που τρέφω για αυτούς…… μόνον προτάσεις μπορώ να κάνω.

                                1. Ο γερανός δεν χρειάζεται να γυρνά στην αφετηρία, στην πρώτη πάροδο που μπορεί να ξεφορτώσει, μένει εκεί με γνώση της γραμματείας.
                                2. Οι αγώνες RODE σε τι διαφέρουν από την ανάβαση?. Δεν έχουν δυο η τρις μπούκλες?. Εάν εγένετω κύκλωση ανά 30 αυτοκίνητα πχ, δεν θα δινόταν στα συνεργία τους ο χρόνος μιας επί πλέον ματιάς?. Αναφαίρετο δικαίωμα
                                3. . Έχοντας 3 δίπλα σετ αυτοκίνητα, ένα εμπρός και ένα πίσω, έστω και μότο, στο κέρδος 150+ συμμετοχών είναι οικονομικό πταίσμα.
                                4. 6 άτομα, έχουν κόστος 500ε , και μια σωστή έκβαση του αγώνα. Αυτό μετράει!!!.... οι ψιλικατζήδες στα περίπτερα…….
                                5. Το δεύτερο σκέλος φίλε μου σε μια ανάβαση, πρέπει να δίνει χρόνο στα συνεργεία των αγωνιζομένων. Και αυτά αγωνίζονται μην το ξεχνάμε. Οι επιλογές του master, οριοθετούν και το αποτέλεσμα. Καιρός είναι να χωνέψουμε, ότι είναι αφανείς ήρωες του αποτελέσματος. Σε αυτήν την χώρα επικρατεί η γ@μημενη νοοτροπία: πήρα καλή θέση?, είμαι χεράς. Πάτωσα?, φταίει ο μηχανικός, ο διαιτητής, η τουρκοκρατία….. το ότι ήμουν κουλός του κερατά…… δεν αναφέρετε πουθενά.
                                6. Είναι δυνατόν η οργάνωση, να ξεκινάει διαρκώς από το μηδέν εν έτι 2011?. Τόσοι γνώστες του αντικείμενου, παραγκωνίζονται από ‘πιπίνια’ του αντικείμενου, και θα πάμε εμπρός?. Εάν δεν ξεκινάμε από την κορυφή των υπαρχόντων γνώσεων, η εξέλιξη θα πάει κατά διαόλου. Το γέμισμα των ταμείων, χωρίς την άμεμπτο εξέλιξη ενός αγώνα, είναι αποτυχία αυτού…… περιστασιακή και τυχάρπαστη….. χωρίς εμπράγματο μέλλον και αποτέλεσμα.
                                7. Τον ΣΟΑΑ τον αγαπώ, και τον πιστεύω σαν μοναδικό ανά την επικράτεια. Μα η παπάς παπάς, η ζευγάς ζευγάς, και σε αυτό φταίει με το 100% η αρχή του σπορ, που ξέχασε τον ρόλο της, του καταμερισμού των αδειοδοτήσεων και Βοήθειας της τέλεσης αγώνων, από εκπαιδευμένους από αυτήν παράγοντες. Το να κρίνω είναι πάναπλο, το να δημιουργώ προϋποθέσεις, είναι επίπονο και γίνετε από ανθρώπους που πιστεύουν στο σπορ.
                                  Να είσαι καλά Γιώργο μου, που υποκαθιστάς τους θεσμούς, και μας δίνεις αγώνες.
                                  Antonis-team.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Νομίζω για το θέμα της 'κύκλωσης' υπάρχει ζήτημα ασφάλισης των συμμετεχόντων, δηλ. εφ΄όσον η διαδρομή της ανάβασης είναι αυτή που είναι, το να φύγουν τα αυτοκίνητα γύρω-γύρω σημαίνει πως θα κινούνται εκτός διαδρομής αγώνα=δεν θα ισχύει η ασφάλεια οπότε αν γίνει κάτι θα υπάρχει πρόβλημα...
                                    Επιπλέον κάποια αυτοκίνητα αναβάσεων ΔΕΝ είναι νόμιμα για κυκλοφορία στο δρόμο (πχ. στην Ε επιτρέπεται η αφαίρεση των προφυλακτήρων, μπορούν να μην έχουν πινακίδες, δεν έχουν τρίγωνα, φαρμακεία, χρήση ελαστικών slicks κτλ.)
                                    Μόνη λύση είναι να μην είναι ανάβαση αλλά 'ράλι' (= συνοδηγός ?)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tommi03 last edited by

                                      Ο χρήστης saxter έγραψε:
                                      Το video του αγώνα από την δική μας πλευρά!

                                      http://www.youtube.com/watch?v=_eWaw-3k ... r_embedded

                                      Εξαιρετική δουλεία από τους MF για ακόμη μια φορά.
                                      Το δικό μας βίντεο με τα ιστορικά ενώ θα ακολουθήσει σύντομα βίντεο με τις άλλες κατηγορίες.enjoy.
                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        scn last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        κάποια αυτοκίνητα αναβάσεων ΔΕΝ είναι νόμιμα για κυκλοφορία στο δρόμο (πχ. στην Ε επιτρέπεται η αφαίρεση των προφυλακτήρων, μπορούν να μην έχουν πινακίδες, δεν έχουν τρίγωνα, φαρμακεία, χρήση ελαστικών slicks κτλ.)
                                        Μόνη λύση είναι να μην είναι ανάβαση αλλά 'ράλι' (= συνοδηγός ?)

                                        Στη Φιλανδία που δεν έχουν αναβάσεις υπάρχουν τα 'σπριντ' σε διαδρομές το πολύ 4-5 χλμ, άσφαλτο ή χώμα, χωρίς συνοδηγό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          [quote='nass']Νομίζω για το θέμα της 'κύκλωσης' υπάρχει ζήτημα ασφάλισης των συμμετεχόντων, δηλ. εφ΄όσον η διαδρομή της ανάβασης είναι αυτή που είναι, το να φύγουν τα αυτοκίνητα γύρω-γύρω σημαίνει πως θα κινούνται εκτός διαδρομής αγώνα=δεν θα ισχύει η ασφάλεια οπότε αν γίνει κάτι θα υπάρχει πρόβλημα...
                                          Επιπλέον κάποια αυτοκίνητα αναβάσεων ΔΕΝ είναι νόμιμα για κυκλοφορία στο δρόμο (πχ. στην Ε επιτρέπεται η αφαίρεση των προφυλακτήρων, μπορούν να μην έχουν πινακίδες, δεν έχουν τρίγωνα, φαρμακεία, χρήση ελαστικών slicks κτλ.)
                                          Μόνη λύση είναι να μην είναι ανάβαση αλλά 'ράλι' (= συνοδηγός ?)[/quote


                                          Είναι μια αλήθεια και ευχαριστώ που μας την υπέδειξες. Σίγουρα η μεταφορά θηριωδών μηχανημάτων από την εθνική οδό,( που σίγουρα δεν έχουν πινακίδες και τα υπόλοιπα που ο ΚΟΚ ορίζει για τα ΙΧ), δεν είναι του χώρου της, μα ένα εμπρός αυτοκίνητο και ένα πίσω με ‘καρούμπαλο’, εγώ έχω ένα, το βλέπουμε σχετικά συχνά. Οπωσδήποτε κατόπιν σκέψης και διαβουλεύσεων με της αρχές, θα τους πείσουμε ότι, με τον τρόπο αυτό, θα τους αδειάζουμε την γωνιά γρηγορότερα!!!!...... τρανταχτό επιχείρημα…..
                                          Έτσι και μόνον έτσι που περιγραφώ, μεταξύ πρώτης και δεύτερης μπούκλας, θα υπάρχει 0 κενό, και δεν θα δοθεί το περιθώριο στης ορδές των ‘Ούννων’!, να κατηφορίσουν για να προλάβουν την σούπα ζέστη!!!.....
                                          Μα έχουμε και τους δικούς μας Ούννους, που κατηφορίζοντας, σταματάμε σε όλους τους γνωστούς τους, για να εισπράξουν τα συχαρίκια η τα σιχτηρλίκια, γράφοντας τους συναθλητές τους και την οργάνωση στα παπάρια τους!. Και εδώ υπάρχει ένα κενό στην θεσμοθέτηση. Πχ μια τέτοια τακτική από αγωνιζόμενο, θα του επέφερε 5’’ ποινή. (μην αρχίσετε να βρίζετε προτού το σκεφτείτε!....). σκεφτείτε ότι εάν 30 στους 150, έκαναν αυτό, και επί ένα λεπτό, θα έστελναν τον αγώνα 30 λεπτά πίσω….. δεν είναι μαζεμένοι στο pres rum, σταματώντας όπου θέλουν, εννοίοτε στην μέση του δρόμου, παρενοχλώντας, η στο πλάι χαλώντας την σειρά εκκίνησης, με πρόβλημα στα pits.
                                          Μα και τα αυτοκίνητα της οργάνωσης, θα μπορούσαν να ‘κυκλώνουν’ για να μην περιμένουμε την ‘κοιλιά που δημιουργούν. Σίγουρα θα απολαμβάναμε μια φόρα την συμπαθητική έως αντιπαθητική αφεντομουτσουνάρα τους. Συνολικό κέρδος από όλη την υπόθεση, τουλάχιστον 2 ώρες που είναι απίθανα θετικό……
                                          Μα με αυτό, θα πρέπει να έχει πλέρια ενημέρωση το θεάμον κοινό, το οποίο εννοίοτε ανημέρωτο, δημιουργεί πολλά προβλήματα, ενεργώντας ώσπερ κάφροι. Μεγάφωνα συνεχώς και αδιαλείπτως κατά την προσέλευση, και απλά χαρτάκια στα αυτοκίνητα, πάλη κατά την προσέλευση.
                                          Επί πλέον . είναι πολύ οι θεατές που ενεργούν σαν βραδύκαυστες ίσκες…. οπότε χρειάζονται καθαρές κουβέντες, πανελλαδικά αντιληπτές!!!!.....
                                          Επί πλέον και ένας κριτής στην έξοδο ριτσώνας και παλαιάς διαδρομής Αθηνών Χαλκίδας, (ψαράδικο!!!...) με ένα αντίστοιχο σήμα, σαν αυτό που έχουν οι σχολική τροχονόμοι, για να μην μπερδευτούν τα μπούτια των αγωνιζομένων, σε άλλα ΙΧ!.
                                          Οπωσδήποτε λόγο μη διαφυγής των ‘πελατών’ – θεατών, οι καντίνες, θα έχουν περισσότερη δουλειά, και έτσι αναγκαστικά θα υποχρεωθούν να καθαρίσουν, και σε μια μεγαλύτερη ακτίνα από τα δέκα μέτρα που σήμερα κάνουν. Πχ στα διακόσια….. οριοθετημένα από την οργάνωση, και προ συμφωνημένα. Πλήρη στοιχεία του πωλητή, για να τον προτιμάμε, η να τον κάνουμε ξου!. Μια λίστα από αυτούς, δεν θα ήταν κακό να υπάρχει στους διοργανωτές, που να τους ενημερώνουν για τέτοιους αγώνες. Σίγουρα θα υπάρχουν ‘προτιμήσεις’ στην ενημέρωση…… μα υπάρχουν τρόποι, να βάζουν λάδι μόνον στην σαλάτα, και όχι στην οργάνωση…..
                                          Και κάτι τελευταίο προσωρινά!. Τα αυτοκίνητα της ΕΛΠΑ, (πρέπει να είναι τουλάχιστον 4) μέσα στην διαδρομή κατανεμημένα. Θα παίρνουν άμεσο σήμα, και θα βάζουν το λαβωμένο αυτοκίνητο στο πρώτο αδιέξοδο, και θα το αδειάζουν περιμένοντας εκεί το τέλος του αγώνα, η το επόμενο κάλεσμα. Δεν γνωρίζω, εάν τα αυτοκίνητα που έμειναν , έχουν δικαίωμα επανεκκίνησης στην επόμενη μπούκλα, πράγμα που θα είναι χρονική καθυστέρηση.
                                          Απλές έννοιες κάλε μου φίλε, και θέλω να σχολιάσεις επ αυτών.
                                          Φιλικά
                                          ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 2 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr