-
Φτηνό το Octavia ? Μάλλον είναι τρελλές οι τιμές γι ' αυτό που αντιπροσώπευε η εταιρεία πριν από λίγα χρόνια
OCTAVIA 5 1.6 FSI COMFORT 1598 116 17790
OCTAVIA 5 1.6 FSI AMBIENTE 1598 116 18990
OCTAVIA 5 1.6 FSI ELEGANCE 1598 116 20790 -
Το παρακριβηνανε το 5. Οι ταξιτζηδες τωρα τι θα αγοραζουν? Ειχε και ενα 'μεσαιο' octavia 1400 με 12500€ παντως.
-
[quote='tiodor']Το παρακριβηνανε το 5. Οι ταξιτζηδες τωρα τι θα αγοραζουν? Ειχε και ενα 'μεσαιο' octavia 1400 με 12500
-
Παίδες μήπως λέω μήπως είστε off topic? εγώ έχω ήδη ψηφίσει το Golf για το λόγο ότι:
Το νέο Golf όπως και αναμένετο κατάφερε σύντομα να γίνει αποδεκτό καθώς αναριχήθηκε στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στις περισσότερες αγορές. Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο θυμίζει την προηγούμενη γενιά μα σύγχρονα όμως αισθητικά στοιχεία αποπνέοντας συνολικά μια συμπαγή αίσθηση. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η υψηλή ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης. Η τεχνολογικά εξελιγμένη ανάρτηση, ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς, προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά και αμβλύνει σημαντικά τις ανωμαλίες των δρόμων. Το Golf στούς τομείς της ποιότητας, ασφάλειας και τεχνολογίας θέτει για μια ακόμα φορά τα στάνταρ. Τέλος ο νέος κινητήρας 1.6 FSI είναι αξιόλογος κ αξιόπιστος. -
Ωραία όλα αυτά αλλά μήπως μπορείτε να μου πείτε και την τιμή του?
(κλεμμένο από τα άπαντα του αναποφάσιστου αγοραστή)Σα να διαβάζω το φυλλάδιο της αντιπροσωπείας!!!!!
Φίλε Dahlback χαλάρωσε λίγο.
-
Ο χρήστης tony έγραψε:
Ωραία όλα αυτά αλλά μήπως μπορείτε να μου πείτε και την τιμή του?
(κλεμμένο από τα άπαντα του αναποφάσιστου αγοραστή)Σα να διαβάζω το φυλλάδιο της αντιπροσωπείας!!!!!
Φίλε Dahlback χαλάρωσε λίγο.
τιμή: 19.845 euro με full εξοπλισμό. Ένα ρήτό που το ξέρει κ η προγιαγιά μου ξέρεις τι λέει; Ότι πληρώνεις πέρνεις φίλε tony. Και όσο για τα ανταλακτικά σύγκρινε τιμές απο ιαπωνικά. Η απλή έκδοση 1.6 trendline κοστίζει 17.745 euro.
Τη γνώμη μου λέω χωρίς να προσβάλλω κανέναν.
-
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
τιμή: 19.845 euro με full εξοπλισμό.
To 3θυρο.Το 5θυρο που θα αγοράσουν οι περισσότεροι έχει 20.690 ευρώ!Οσο ένα Μazda 6 1800άρι της μεσσαίας κατηγορίας!
Ένα ρήτό που το ξέρει κ η προγιαγιά μου ξέρεις τι λέει; Ότι πληρώνεις πέρνεις φίλε tony.
Εδώ δεν έχει εφαρμογή το ρητό γιατί πληρώνεις παραπάνω απ' όσα παίρνεις!
Και όσο για τα ανταλακτικά σύγκρινε τιμές απο ιαπωνικά.
Μα τα VW φημίζονται για το κάκιστο σέρβις πελατών και για τις ακριβές τιμές τους και σε ανταλλακτικά!
Η απλή έκδοση 1.6 trendline κοστίζει 17.745 euro.
Ναι αλλά για τα 17.800 που ζητάει συγκριτικά δίνει λίγα σε εξοπλισμό.
Και για να ξεκαθαρίσουμε κάτι: τα VW είναι μεν ποιοτικότατα (μπορούσαν να κάνουν κ αλλιώς με τόσα ευρώ που ζητούν) αλλά αξιόπιστα δεν είναι 100%.
Ενα Hyundai στην 'πιάτσα' θεωρείται πολύ πιο αξιόπιστο από ένα VW.Aυτά λέει ο κόσμος έξω που τα χρησιμοποιεί.
Και όταν ζητάς πολύ περισσότερα από τον ανταγωνισμό λογικό είναι να ΜΗΝ συγχωρεί ο καταναλωτής κανένα 'ατόπημα' στην ποιότητα και στην καλή λειτουργία!Τέλος πιστεύεις αλήθεια ότι οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορoύν να φτιάξουν ένα αντίστοιχο Golf..?
Mπορούν 110% αλλά δεν το κάνουν ή το κάνουν με παραχωρήσεις σε κάποιους τομείς γιατί υπάρχει και το κόστος. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ένα ρήτό που το ξέρει κ η προγιαγιά μου ξέρεις τι λέει; Ότι πληρώνεις πέρνεις φίλε tony.
Εδώ δεν έχει εφαρμογή το ρητό γιατί πληρώνεις παραπάνω απ' όσα παίρνεις!
Και όσο για τα ανταλακτικά σύγκρινε τιμές απο ιαπωνικά.
Μα τα VW φημίζονται για το κάκιστο σέρβις πελατών και για τις ακριβές τιμές τους και σε ανταλλακτικά!
Η απλή έκδοση 1.6 trendline κοστίζει 17.745 euro.
Ναι αλλά για τα 17.800 που ζητάει συγκριτικά δίνει λίγα σε εξοπλισμό.
Και για να ξεκαθαρίσουμε κάτι: τα VW είναι μεν ποιοτικότατα (μπορούσαν να κάνουν κ αλλιώς με τόσα ευρώ που ζητούν) αλλά αξιόπιστα δεν είναι 100%.
Ενα Hyundai στην 'πιάτσα' θεωρείται πολύ πιο αξιόπιστο από ένα VW.Aυτά λέει ο κόσμος έξω που τα χρησιμοποιεί.
Και όταν ζητάς πολύ περισσότερα από τον ανταγωνισμό λογικό είναι να ΜΗΝ συγχωρεί ο καταναλωτής κανένα 'ατόπημα' στην ποιότητα και στην καλή λειτουργία!Τέλος πιστεύεις αλήθεια ότι οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορoύν να φτιάξουν ένα αντίστοιχο Golf..?
Mπορούν 110% αλλά δεν το κάνουν ή το κάνουν με παραχωρήσεις σε κάποιους τομείς γιατί υπάρχει και το κόστος.1.Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι πιθανότατα να είναι κ πολιτική της εταιρείας για να προωθήσει τη fabia & το ibiza; 19.845 για τον εξοπλισό που προσφέρει δεν είναι κ πάρα πολλά.
-
Επειδή κάποιος/οι επιχειρηματίες δεν είναι σωστοί αυτο δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποδίδουε ευθύνες στη VW για όσο αφορά το service κ την εξηπηρέτηση πελατών. Σε αυτό φταίει η νοοτροποία του Έλληνα. Αυτό πάλι συβαίνει σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία. Ευρωπαίοι είμαστε μόνο εκεί που μας συμφαίρει. Τις υποχρεώσεις μας όμως δεν τις κοιτάμαι. Έχεις επίγνωση το πώς λειτουργούν οι αντιπροσωπείες του εξωτερικού; Καμία σχέση με την δική μας τη καφρίλα.
-
Τα Ηyundai μιας κ τα ανέφερες δε πιστεύω ότι είναι αξιόπιστα (προσωπική γνώμη) Μπορεί να είναι αξιόπιστα για κάποιον που θέλει να πηγαίνει απλά στη δουλειά του κ να θεωρεί το αυτοκίνητο μόνο ως ένα μέσο μεταφοράς. Αλλά ως εκεί.
-
Όλες οι αυτοκινητοβιοηχανίες μπορούν να φτιάξουν αυτοκίνητα σαν το Golf αλλά το θέμα είναι τι αγοραστικό κοινό στοχεύουν να προσελκύσουν, κ τη εμπειρία έχουν στην κάθε κατηγορία. Δεν είναι εύκολο να εισβάλεις σε μια κατηγορία στην οποία δεν έχεις καμία ιδέα κ να ανταγωνιστείς εταιρείες που έχουν δημιουργήσει αυτη την κατηγορία κ έχουν ξοδέψει χρόνια κ χρόνια για να εξελιχθούν πάνω σε αυτό.
To VAG GROUP έχει αγκαλιάσει ένα Μεγάλο αγοραστικό κοινό κ ένα πολυ μεγάλο μερίδιο αγοράς. Απο τα Πολυτελές κ ακριβά AUDI μέχρι κ τα φθηνά κ οικονοικά SEAT.
-
-
Δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω αυτά που λες, απλά ο τρόπος που τα λες μου έκανε εντύπωση.
Ωστόσο σε βρίσκω λίγο επιλεκτικό.
Καταρχάς οι πωλήσεις δεν αποτελουν κριτήριο ειδικά για το Golf που σαν μοντέλο πουλάει περισσότερο το όνομα και λιγότερο τη χάρη, ανεξάρτητα αν αυτή η χάρη υπάρχει όντως, όπως συμβαίνει με την τελευταία γενιά, ή δεν υπάρχει, όπως συνέβαινε με την προηγούμενη.
Η τιμή του αυτοκινήτου με το κλειδί στο χέρι πλησιάζει ή και ξεπερνάει τα 20000 ευρώπουλα και μην ξεχνάς οτι μιλάμε για μικρομεσαίο 1600άρι. Βέβαια η προγιαγιά σου έχει δίκιο σ' αυτά που λέει αλλά εγώ απαντώ οτι οι κορυφαίες προτάσεις της μεσαίας κατηγορίας στα 1800 (mazda 6 + ford mondeo) είναι με αντίστοιχο εξοπλισμό φθηνότερες του Golf, για να μη μιλήσουμε για τον άμεσο ανταγωνιστή του που είναι το Astra και μας πάρουν τα ζουμιά.
Τώρα αν αυτό εσένα σου φαίνεται φυσιολογικό πάω πάσο. Για ανταλλακτικά, κόστος συντήρησης και εγγυήσεις μάλλον δεν αξίζει να επεκταθώ. Κιεδώ κρύβεται μια λυπητερή ιστορία.
Δεν αμφισβητώ ότι το νέο Golf είναι πολύ καλό αυτοκίνητο είδικά σε τομείς που υστερούσε παραδοσιακά απλώς το όνοματου από οτι φαίνεται είναι υπερβολικά βαρύ για αυτα που προσφέρει σε συνάρτηση μετον ανταγωνισμό. -
Λοιπόν, περί αξιοπιστίας και golf θα γελάσουν μέχρι και τα τσιμέντα....
Όταν θα περάσουν τα δύο χρόνάκια της εγγύησης και το αυτοκίνητο θα βγάζει προβλήματα (που αποδεδειγμένα βγάζει) και οι ιδιοκτήτες θα πληρώνουν τα κερατιάτικα της επιλογής τους, τότε όλα τα άλλα πάνε περίπατο....
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Λοιπόν, περί αξιοπιστίας και golf θα γελάσουν μέχρι και τα τσιμέντα....Όταν θα περάσουν τα δύο χρόνάκια της εγγύησης και το αυτοκίνητο θα βγάζει προβλήματα (που αποδεδειγμένα βγάζει) και οι ιδιοκτήτες θα πληρώνουν τα κερατιάτικα της επιλογής τους, τότε όλα τα άλλα πάνε περίπατο....
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9258
Σπύρος
-
Ο χρήστης tony έγραψε:
Δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω αυτά που λες, απλά ο τρόπος που τα λες μου έκανε εντύπωση.
Ωστόσο σε βρίσκω λίγο επιλεκτικό.
Καταρχάς οι πωλήσεις δεν αποτελουν κριτήριο ειδικά για το Golf που σαν μοντέλο πουλάει περισσότερο το όνομα και λιγότερο τη χάρη, ανεξάρτητα αν αυτή η χάρη υπάρχει όντως, όπως συμβαίνει με την τελευταία γενιά, ή δεν υπάρχει, όπως συνέβαινε με την προηγούμενη.
Η τιμή του αυτοκινήτου με το κλειδί στο χέρι πλησιάζει ή και ξεπερνάει τα 20000 ευρώπουλα και μην ξεχνάς οτι μιλάμε για μικρομεσαίο 1600άρι. Βέβαια η προγιαγιά σου έχει δίκιο σ' αυτά που λέει αλλά εγώ απαντώ οτι οι κορυφαίες προτάσεις της μεσαίας κατηγορίας στα 1800 (mazda 6 + ford mondeo) είναι με αντίστοιχο εξοπλισμό φθηνότερες του Golf, για να μη μιλήσουμε για τον άμεσο ανταγωνιστή του που είναι το Astra και μας πάρουν τα ζουμιά.
Τώρα αν αυτό εσένα σου φαίνεται φυσιολογικό πάω πάσο. Για ανταλλακτικά, κόστος συντήρησης και εγγυήσεις μάλλον δεν αξίζει να επεκταθώ. Κιεδώ κρύβεται μια λυπητερή ιστορία.
Δεν αμφισβητώ ότι το νέο Golf είναι πολύ καλό αυτοκίνητο είδικά σε τομείς που υστερούσε παραδοσιακά απλώς το όνοματου από οτι φαίνεται είναι υπερβολικά βαρύ για αυτα που προσφέρει σε συνάρτηση μετον ανταγωνισμό.Όπως έγραψες κ ο ίδιος φίλε tony με το κλειδί στο χέρι ξεπερνάει τα 20.000 euro. κ επιδή ζούε στην Ελλάδα που επικρατεί η μεσαία τάξη, κανείς δεν έχει λεφτά για πέταμα. Οι πωλήσεις δείχνουν ότι ο κόσμος το εμπιστεύεται το Golf κ δεν το θεωρεί αναξιόπιστο κ ασύμφορο. Όσο για τις πωλήσεις του astra είναι απόλυτα λογικό λόγο της τιμής του. Πιστεύεις ότι οι ΜΗ κολλημένοι εαν κ τα 2 αυτοκίνητα ήταν στην ίδια τιμή θα το επέλεγαν; (δεν έχω τίποτα με τα opel). Όπότε επέτρεψέ μου να πώ ότι τα νούμερα δείχνουν κάποια επιστοσύνη απέναντι στο Golf. κ θα το δούμε κ στην συνέχεια αυτό. Όταν το μοντέλο θα αρχίσει να κυκλοφορεί περισσότερο. Κ εαν οι πωλήσεις δεν έχουν την ίδια πορεία τότε θα δεχτώ ότι κάποιοι το αγοράζουν μόνο κ μόνο για το όνομα κ δεν υπολογίζουν τα οποιαδήποτε μειονεκτήματα.[/u][/b]
-
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
......
2. Επειδή κάποιος/οι επιχειρηματίες δεν είναι σωστοί αυτο δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποδίδουε ευθύνες στη VW για όσο αφορά το service κ την εξηπηρέτηση πελατών. Σε αυτό φταίει η νοοτροποία του Έλληνα. Αυτό πάλι συβαίνει σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία. Ευρωπαίοι είμαστε μόνο εκεί που μας συμφαίρει. Τις υποχρεώσεις μας όμως δεν τις κοιτάμαι. Έχεις επίγνωση το πώς λειτουργούν οι αντιπροσωπείες του εξωτερικού; Καμία σχέση με την δική μας τη καφρίλα.....................
Αλλου περισσοτερο αλλου λιγοτερο συμφωνω μαζι σου , εκτος απο το παραπανω...
Μην τα ριχνουμε τωρα στην νοοτροπια ολων των Ελληνων επιδει η συγκεκριμενη εταιρεία συμπεριφερεται κατα αυτον τον τροπο στους πελατες της, στην toyota δλδ δεν δουλευουν Ελληνες?? γιατί αυτοι ειναι αψογοι επι το πλειστον τουλαχιστον!!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
......
2. Επειδή κάποιος/οι επιχειρηματίες δεν είναι σωστοί αυτο δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποδίδουε ευθύνες στη VW για όσο αφορά το service κ την εξηπηρέτηση πελατών. Σε αυτό φταίει η νοοτροποία του Έλληνα. Αυτό πάλι συβαίνει σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία. Ευρωπαίοι είμαστε μόνο εκεί που μας συμφαίρει. Τις υποχρεώσεις μας όμως δεν τις κοιτάμαι. Έχεις επίγνωση το πώς λειτουργούν οι αντιπροσωπείες του εξωτερικού; Καμία σχέση με την δική μας τη καφρίλα.....................
Αλλου περισσοτερο αλλου λιγοτερο συμφωνω μαζι σου , εκτος απο το παραπανω...
Μην τα ριχνουμε τωρα στην νοοτροπια ολων των Ελληνων επιδει η συγκεκριμενη εταιρεία συμπεριφερεται κατα αυτον τον τροπο στους πελατες της, στην toyota δλδ δεν δουλευουν Ελληνες?? γιατί αυτοι ειναι αψογοι επι το πλειστον τουλαχιστον!!
Χωρίς να θέλω να φανώ ειρωνικός Αυτό το συμπερανες απο αυτά που λένε διάφοροι ή έχεις προσωπική εμπειρία απο VW φίλε GFON; Αν ναί ποιά αντιπροσωπεία δεν σου φέρθηκε καλά;
-
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
Το Golf στούς τομείς της ποιότητας, ασφάλειας και τεχνολογίας θέτει για μια ακόμα φορά τα στάνταρ.Δηλαδή? Ποιά στάνταρ ξεπέρασε το Golf και έθεσε νέα?
Σε σχέση με ένα Megane, ας πούμε (γιατί για το Focus τα είπαμε, ή μαλλόν τα ψηφίσαμε).
-
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
......
2. Επειδή κάποιος/οι επιχειρηματίες δεν είναι σωστοί αυτο δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποδίδουε ευθύνες στη VW για όσο αφορά το service κ την εξηπηρέτηση πελατών. Σε αυτό φταίει η νοοτροποία του Έλληνα. Αυτό πάλι συβαίνει σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία. Ευρωπαίοι είμαστε μόνο εκεί που μας συμφαίρει. Τις υποχρεώσεις μας όμως δεν τις κοιτάμαι. Έχεις επίγνωση το πώς λειτουργούν οι αντιπροσωπείες του εξωτερικού; Καμία σχέση με την δική μας τη καφρίλα.....................
Αλλου περισσοτερο αλλου λιγοτερο συμφωνω μαζι σου , εκτος απο το παραπανω...
Μην τα ριχνουμε τωρα στην νοοτροπια ολων των Ελληνων επιδει η συγκεκριμενη εταιρεία συμπεριφερεται κατα αυτον τον τροπο στους πελατες της, στην toyota δλδ δεν δουλευουν Ελληνες?? γιατί αυτοι ειναι αψογοι επι το πλειστον τουλαχιστον!!
Χωρίς να θέλω να φανώ ειρωνικός Αυτό το συμπερανες απο αυτά που λένε διάφοροι ή έχεις προσωπική εμπειρία απο VW φίλε GFON; Αν ναί ποιά αντιπροσωπεία δεν σου φέρθηκε καλά;
Δεν εχω ποτε παει σε συνεργειο VW, ουτε ειχα ποτε αυτοκινητο της εν λογο εταιρειας..... αυτο που ειπα το στηριζω σε λογια γνωστων και φιλων, και επισης σε πολλα παραπονα που εχω διαβασει απο κατοχους εδω στο forum.
Και τους πιστευω , εξαλλου δεν νομιζω οτι εχουν λογο να πουν ψεματα για κατι που στο κατω κατω αφορά αυτους!!
ΥΣ. δεν το περνω ειρωνικα, δεν ειμαι απο αυτους!!!
-
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
......
2. Επειδή κάποιος/οι επιχειρηματίες δεν είναι σωστοί αυτο δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποδίδουε ευθύνες στη VW για όσο αφορά το service κ την εξηπηρέτηση πελατών. Σε αυτό φταίει η νοοτροποία του Έλληνα. Αυτό πάλι συβαίνει σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία. Ευρωπαίοι είμαστε μόνο εκεί που μας συμφαίρει. Τις υποχρεώσεις μας όμως δεν τις κοιτάμαι. Έχεις επίγνωση το πώς λειτουργούν οι αντιπροσωπείες του εξωτερικού; Καμία σχέση με την δική μας τη καφρίλα.....................
Αλλου περισσοτερο αλλου λιγοτερο συμφωνω μαζι σου , εκτος απο το παραπανω...
Μην τα ριχνουμε τωρα στην νοοτροπια ολων των Ελληνων επιδει η συγκεκριμενη εταιρεία συμπεριφερεται κατα αυτον τον τροπο στους πελατες της, στην toyota δλδ δεν δουλευουν Ελληνες?? γιατί αυτοι ειναι αψογοι επι το πλειστον τουλαχιστον!!
Χωρίς να θέλω να φανώ ειρωνικός Αυτό το συμπερανες απο αυτά που λένε διάφοροι ή έχεις προσωπική εμπειρία απο VW φίλε GFON; Αν ναί ποιά αντιπροσωπεία δεν σου φέρθηκε καλά;
Eγώ έχω εμπειρία από 3 συγγενείς μου και 4 οικογενειακούς φίλους.
Από τους 7 οι 5 τα πούλησαν! Γιατί?Οι 3 έκριναν ασύμφορο το κόστος συντήρησης ενώ οι 2 πλήρωσαν αρκετά για επισκευές!
Στον ένα μάλιστα έβγαλε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά στο 1,5 χρόνο και αναγκάστηκε να πλήρωσει 1800 ευρώ γιατί η εγγύηση του 1 (!) έτους τότε είχε λήξει! -
Ρε παιδιά, πάλι τα ίδια ????
Όποιος θέλει να πληρώνει κερατιάτικα στην vw για τα προβλήματα των αυτοκινήτων της, ας το κάνει....
Με γειά του, με χαρά του...
Δεν προσπαθούμε να αλλάξουμε γνώμες...
-
θεωρείς οτι υπάρχει πιο αξιόπιστο κ πιο ασφαλές αυτοκίνητο; Εγώ θεωρώ το Golf κορυφή. Κ το megane θεωρώ ότι είναι καλό, αξιόπιστο κ ασφαλές αυτοκίνητο αλλά όχι στο επίπεδο του Golf. Προσωπικά εμένα το megane δε μου αρέσει. Η απάντηση πάντως δε βασίζεται σε αυτό.
-
1 χρόνο εγγύηση ΜΟΝΟ??? Γιατί? Τι μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο?
(τι διάολο, μέχρι και στα κινητά 2 χρόνια εγγύηση δίνουν πλέον...)
Σπύρος
FORD FOCUS II vs VW GOLF