Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 423
    • 424
    • 129 / 424
    Περί αυτοκίνησης
    90
    8472
    108167
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pipinos1976 last edited by

      Ο χρήστης kostaskg έγραψε:
      Ατύχημα στην εθνική Θεσσαλονίκης-Νέων Μουδανιών στο ύψος της Καρδίας. Γκρί Mercedes C-Class μάλλον έχασε τον έλεγχο την ώρα της έντονης βροχής γύρω στις 12:00 και έφυγε στο χαντάκι... Δυο ώρες μετά που πέρασα είδα νεκροφόρα στο σημείο και το αυτοκίνητο ακόμη εκεί.

      Κρίμα, άλλος ένας που πήγε χωρίς λογο.

      Ο δρόμος πάντως επικίνδυνος. Τον έχω περάσει πολλές φορές. Τελευταία φορά το καλοκαίρι του 2009 που πήγαινα για μπάνια. Έχουν φτιάξει ΛΕΑ στο κομμάτι με τις 2 λωρίδες βγαίνοντας από Θεσσαλονίκη ή είναι ακόμα όπως τότε; 110 Km/h και πουθενά σημείο να σταματήσεις;

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostaskg last edited by

        Μάλλον εννοείς τον δρόμο πιο κάτω. Στο σημείο που λέω είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με 2 λωρίδες ανα κατευθυνση + ΛΕΑ και τσιμεντένιο διαχωριστικό στη μέση. Στο σημείο εκείνο το όριο είναι 90. Όσοι έρχονται με φόρα(γιατί είναι ανηφόρα) συνήθως πάνε με 110-120. Όσοι είναι δεξιά πάνε από 80 μέχρι 100..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pipinos1976 last edited by

          Ο χρήστης kostaskg έγραψε:
          Μάλλον εννοείς τον δρόμο πιο κάτω. Στο σημείο που λέω είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με 2 λωρίδες ανα κατευθυνση + ΛΕΑ και τσιμεντένιο διαχωριστικό στη μέση. Στο σημείο εκείνο το όριο είναι 90. Όσοι έρχονται με φόρα(γιατί είναι ανηφόρα) συνήθως πάνε με 110-120. Όσοι είναι δεξιά πάνε από 80 μέχρι 100..

          Δε θυμάμαι ακριβώς. Θυμάμαι ένα δρόμο που είχε χαρακτηριστικά όπως τα λες, δηλαδή 2 λωρίδες, ήταν ταχείας κυκλοφορίας, αλλά δεν είχε ΛΕΑ. Αν θυμάμαι καλά, πέρασα και από μία γέφυρα. Σε κάποιο σημείο, είχα συναντήσει και ένα μπλόκο των αγροτών παλαιότερα, αλλά δε θυμάμαι καλά το σημείο. Θα ρίξω μια ματιά στο google earth και αν το βρω θα το ανεβάσω.

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            blackpug106 last edited by

            Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
            παρανομιες στους δρομους κανω, αλλα δεν προσπαθω τουλαχιστον να τις εμφανισω ως αξιωματα και δικαιολογημενες...

            Η διαφορά μας είναι ότι εγώ ΔΕΝ κάνω 'π@π@ριες'. Παρανομίες ναι, 'π@π@ριες' όχι. Ούτε οι παρανομίες μου είναι αξιώματα ή δικαιολογημένες κατά ΚΟΚ. Μπορεί να είναι ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ (αν μη τι άλλο, χρησιμοποιώ σωστά τη γλώσσα) σαφώς, [/quote]

            οπως αγαπας ωστε να συμβαδιζουμε με την ορολογια σου

            το πως χαρακτηριζεται η προσπεραση κονβοι οδηγωντας πανω σε ζεβρα ειναι θεμα οπτικης, ψυχολογιιας και σπουδων

            καλα καταλαβα δηλαδη, η ΑΠΟΛΥΤΗ γνωση δινει το ελευθερο σε καποιους να πραττουν αιτιολογημενες παραβασεις

            πως οριζεται το απολυτο και ποιος το κατεχει

            (μηπως μονο ο chuck norris ξερει...)

            το ατυχημα που λεει ο kostaskg παντως εγινε στην ανηφορα της καρδίας, και ειναι μετα απο το σημειο που λες εσυ, λεα παντως εχει παντου ο δρομος αλλα ειναι στενη, ειναι απο τοτε που εδω πανω ειχαμε καρα με ενα βοδι, τωρα που αποκτησαμε καρα με δυο βοδια δε μας βολευει

            παει και ο φτωχος μου νους σε ενα ατυχημα που εγινε 35 χρονια πριν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pipinos1976 last edited by

              Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
              οπως αγαπας ωστε να συμβαδιζουμε με την ορολογια σου

              Να συμβαδίζουμε με την ελληνική γλώσσα, όχι με εμένα. Άλλο δικαιολογώ, δηλαδή λέω ότι καλώς έκανε για τους κάτωθι λόγους και άλλο αιτιολογώ, δηλαδή λέω ότι έκανε αυτό για τους κάτωθι λόγους. Το 1ο σημαίνει αποδοχή, το 2ο απλά εξηγεί.

              το πως χαρακτηριζεται η προσπεραση κονβοι οδηγωντας πανω σε ζεβρα ειναι θεμα οπτικης, ψυχολογιιας και σπουδων

              Το πολλαπλό προσπέρασμα επιτρέπεται από τον ΚΟΚ, οπότε την περίπτωση παρανομίας σε αυτό το κομμάτι τη αφαιρούμε. Το πρόβλημα είναι η ζέμπρα, λόγω αριστερής στροφής προς κάποιο χωριό. Αυτό εξηγείται εύκολα: προφανώς, όταν ξεκίνησα το προσπέρασμα, είχα δει αν υπάρχει κάποιος που έρχεται από τον κάθετο δρόμο, σίγουρα έβλεπα στο αντίθετο ρεύμα και είχα παρατηρήσει και ότι οι 50 μπροστά μου ήταν τέρμα δεξιά, άρα δεν είχαν σκοπό να κινηθούν προς την έξοδο αριστερά.

              καλα καταλαβα δηλαδη, η ΑΠΟΛΥΤΗ γνωση δινει το ελευθερο σε καποιους να πραττουν αιτιολογημενες παραβασεις

              Λάθος κατάλαβες γιατί δε διάβασες αυτό που έγραψα. Αυτό που έγραψα, παραφρασμένο για να το καταλάβεις, είναι: η απόλυτη γνώση του δρόμου σου δίνει το δικαίωμα να κάνεις κάποια πράγματα λιγάκι 'περίεργα' χωρίς να έχεις επιπτώσεις στο επίπεδο ασφαλείας σου. Το ελεύθερο δε στο δίνει, εφόσον απαγορεύεται από το νόμο, αλλά δε στο αφαιρεί κιόλας. Όχι ότι ο νόμος είναι σοφός, απλά κωδικοποιεί κάποιες συμπεριφορές για να μην υπάρχουν προβλήματα, οπότε καλό είναι να τον ακολουθούμε.

              Αυτό που οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν (το έγραψα στο post μου και καλό είναι να το διαβάσεις) είναι το εξής: αν έχεις περάσει από το δρόμο 100 φορές, γνωρίζεις από το τι υπάρχει τριγύρω σου, μέχρι το πόσο αριστερά θα φέρεις το αυτοκίνητο και πότε για να μην πατήσεις ούτε την παραμικρή λακκούβα (αν γίνεται δηλαδή γιατί αν πας προς Συκούλα όλος ο δρόμος είναι μία λακκούβα). Ο άλλος που βρίσκεται μπροστά μπορεί να βαριέται, μπορεί να παίζει με τα παιδιά του, μπορεί να μη γνωρίζει το δρόμο, μπορεί να δυσκολεύεται γιατί δε θυμάται ή γιατί δε βλέπει τις λακκούβες (πήγαινε στα 5 m από τον μπροστά και αν αποφύγεις λακκούβα σφύρα μου κι εμένα), μπορεί να είναι κουρασμένος, πολλά πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Γι' αυτό, επιλέγει να κινηθεί δεξιά και χαλαρά, για να γλυτώσει και λίγο καύσιμο. Αυτός, λοιπόν, που γνωρίζει το δρόμο, μπορεί, εκεί που εσύ ψάχνεις να βρεις τι γίνεται, να κινηθεί με άνεση με την ίδια ταχύτητα και, με λίγη επιπλέον προσοχή, να κινηθεί πολύ γρηγορότερα.

              πως οριζεται το απολυτο και ποιος το κατεχει

              Το απόλυτο ορίζεται ως εξής: όταν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, γνωρίζεις όσα σου είναι απαραίτητα για να εκτελέσεις μία εργασία, τότε, η γνώση σου είναι απόλυτη. Ό,τι μάθεις επιπλέον, θα είναι, είτε άχρηστο, είτε άσχετο.

              (μηπως μονο ο chuck norris ξερει...)

              Και ο απαραίτητος αστεϊσμός για να δώσουμε μια ειρωνική νότα στη δημοσίευσή μας...

              Ευχαριστώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                blackpug106 last edited by

                merci beaucoup

                πραγματικα μου λυθηκαν ολες οι αποριες που ειχα

                (ο αστεισμος ηταν για να ελαφρυνει η κουβεντα, οχι ειρωνεια,
                καθοτι η μοδα τον τελευταιο καιρο ειναι chuck norris)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vangskg last edited by

                  ένας 26χρονος μοτοσυκλετιστής σκοτώθηκε τα ξημερώματα όταν η μηχανή του εξετραπη της πορειας της και ανατπραπηκε στη συμβολή των οδών Παλαιού Σταθμού και Βουτυρά στη Θεσ/νίκη....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zorz last edited by

                    Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
                    Γιατί φροντίζω να μην πάω με 90 μέσα σε πεζούς,

                    ενώ στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα:

                    • Χτες, ξεκινάμε από φανάρι. (...) 5η μέχρι τα 90 (όριο 50)

                    Το πρόβλημα είναι η ζέμπρα, λόγω αριστερής στροφής προς κάποιο χωριό. Αυτό εξηγείται εύκολα: προφανώς, όταν ξεκίνησα το προσπέρασμα, είχα δει αν υπάρχει κάποιος που έρχεται από τον κάθετο δρόμο, σίγουρα έβλεπα στο αντίθετο ρεύμα και είχα παρατηρήσει και ότι οι 50 μπροστά μου ήταν τέρμα δεξιά, άρα δεν είχαν σκοπό να κινηθούν προς την έξοδο αριστερά.

                    Αλήθεια, πώς προεξοφλείς ότι ούτε από αυτούς τους 50 που πάνε αργά και δεξιά, δεν είναι γνώστης της περιοχής, πάει πρώτη φορά στο χωριό των πεθερικών, βλέπει τελευταία στιγμή την πινακίδα και προκειμένου να μην χάσει την έξοδο, στρίβει απότομα χωρίς φλας και χωρίς να ελέγξει αν προσπερνάει ο pipinos1976 από πίσω εκείνη την ώρα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pipinos1976 last edited by

                      Ο χρήστης zorz έγραψε:

                      Γιατί φροντίζω να μην πάω με 90 μέσα σε πεζούς,

                      ενώ στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα:

                      • Χτες, ξεκινάμε από φανάρι. (...) 5η μέχρι τα 90 (όριο 50)

                      Πώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι στο περιστατικό της 2ης παράθεσης υπάρχουν πεζοί; Επειδή έχει όριο 50; Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι όριο 50 και πεζοί δε συνδέονται απαραίτητα. Όριο 50 έχει στην Πανεπιστημίου που έχει πεζούς, όριο 90 έχει στη Συγγρού που στο πλάι περνάνε πεζοί, όριο 50 έχει και στο σημείο που ο δρόμος του χωριού μου ενώνεται με την Ε.Ο. και μπορείς να ξαπλώσεις στη μέση του δρόμου και να σε ξυπνήσει η αλλαγή βάρδιας των συνοριακών. Δε βλέπω κάποια συσχέτιση, λοιπόν, όπως θα σε βόλευε.

                      Το πρόβλημα είναι η ζέμπρα, λόγω αριστερής στροφής προς κάποιο χωριό. Αυτό εξηγείται εύκολα: προφανώς, όταν ξεκίνησα το προσπέρασμα, είχα δει αν υπάρχει κάποιος που έρχεται από τον κάθετο δρόμο, σίγουρα έβλεπα στο αντίθετο ρεύμα και είχα παρατηρήσει και ότι οι 50 μπροστά μου ήταν τέρμα δεξιά, άρα δεν είχαν σκοπό να κινηθούν προς την έξοδο αριστερά.

                      Αλήθεια, πώς προεξοφλείς ότι ούτε από αυτούς τους 50 που πάνε αργά και δεξιά, δεν είναι γνώστης της περιοχής, πάει πρώτη φορά στο χωριό των πεθερικών, βλέπει τελευταία στιγμή την πινακίδα και προκειμένου να μην χάσει την έξοδο, στρίβει απότομα χωρίς φλας και χωρίς να ελέγξει αν προσπερνάει ο pipinos1976 από πίσω εκείνη την ώρα;

                      Αν έχεις γράψει κάποια χιλιόμετρα στο δρόμο, πολύ εύκολα καταλαβαίνεις από την κίνηση του αυτοκινήτου τι θέλει να κάνει ο κάθε οδηγός. Ειδικά ημέρα επιστροφής των εκδρομέων, το 90% των οχημάτων έχουν προορισμό την Πάτρα ή την Αθήνα. Επιπλέον αυτού, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που δεν έχεις υπολογίσει: α) δε γνωρίζεις το δρόμο, άρα δε γνωρίζεις αν υπάρχει πινακίδα (δεν υπάρχει, οπότε για να στρίψει κάποιος θα ξέρει πού στρίβει), β) το προσπέρασμα, ακριβώς για λόγους ασφαλείας (και οικονομίας) γινόταν με πολύ μικρή διαφορά ταχύτητας (όριο 50, οι υπόλοιποι με 80-90 κι εγώ με 100-110), ώστε να υπάρχει χρόνος αντίδρασης, και γ) οι πιθανότητες να στρίψει κάποιος χωρίς λόγο είναι πολύ μικρότερες από το να ξεκινήσει κάποιος υπέρβαση, χωρίς να κοιτάξει. Με βάση όλα αυτά, καταλαβαίνει ο κάθε καλοπροαίρετος ότι, ο κίνδυνος ήταν ελαχιστοποιημένος και ίδιος ακριβώς με το πολλαπλό προσπέρασμα στον ίδιο δρόμο. Θα μπορούσα βέβαια να ανάψω φώτα και να κορνάρω καθώς περνάω, ώστε να αυξήσω ακόμα περισσότερο την ασφάλεια, αλλά κάτι τέτοιο δε θα το κάνω γιατί περνάει λανθασμένο μήνυμα στους υπόλοιπους οδηγούς (κάντε στην άκρη, είμαι ο μάγκας του δρόμου κτλ).

                      Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που διαβάζεις τόσο προσεκτικά τις δημοσιεύσεις μου και αναλύεις τα θέματα διεξοδικά. Αν και χάνω λίγο χρόνο στην εξήγηση, είναι χρήσιμο να έχεις απορίες που, με χαρά μου, σου απαντάω κάθε φορά.

                      Ευχαριστώ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zorz last edited by

                        Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
                        Πώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι στο περιστατικό της 2ης παράθεσης υπάρχουν πεζοί; Επειδή έχει όριο 50; Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι όριο 50 και πεζοί δε συνδέονται απαραίτητα. Όριο 50 έχει στην Πανεπιστημίου που έχει πεζούς, όριο 90 έχει στη Συγγρού που στο πλάι περνάνε πεζοί, όριο 50 έχει και στο σημείο που ο δρόμος του χωριού μου ενώνεται με την Ε.Ο. και μπορείς να ξαπλώσεις στη μέση του δρόμου και να σε ξυπνήσει η αλλαγή βάρδιας των συνοριακών. Δε βλέπω κάποια συσχέτιση, λοιπόν, όπως θα σε βόλευε.

                        Κατ'αρχάς αμφιβάλλω πολύ αν ο δρόμος ήταν έξω από το χωριό σου. Δεν νομίζω με τέτοιο όγκο κίνησης που περιγράφεις να υπάρχει εκεί έστω και ένα φανάρι. Από τη περιγραφή σου, πρακτικά φωτογραφίζεις κατοικημένη περιοχή μέσα στην Αττική (>1 φανάρια, και για πεζούς, παρκαρισμένα κλπ). Σε αυτή τη περίπτωση λοιπόν, δεν εικάζω με σιγουριά ότι υπήρχαν πεζοί, απλά απορώ με τη δική σου σιγουριά ότι δεν υπήρχαν πεζοί, προκειμένου να πας με 90 σε ζώνη των 50 και να ισχυρίζεσαι μετά ότι είναι ασφαλές.

                        Αν έχεις γράψει κάποια χιλιόμετρα στο δρόμο, πολύ εύκολα καταλαβαίνεις από την κίνηση του αυτοκινήτου τι θέλει να κάνει ο κάθε οδηγός.

                        Πράγματι συμβαίνει αυτό, αλλά δεν είναι και θέσφατο. Τέτοιου είδους '6η αίσθηση' αναγκάζεσαι να αναπτύξεις αν κυκλοφορείς με δίκυκλο, όπου το όχημα δεν σου παρέχει καθόλου παθητική ασφάλεια, ούτε έχει υπολογίσιμο όγκο για τους άλλους χρήστες του δρόμου, οπότε και η αρτιμέλεια σου επαφίεται 100% στην δική σου εγρήγορση.
                        Ε λοιπόν, όσες φορές μαντεύω τις κινήσεις των άλλων, είναι πάντα με τη μορφή πρόβλεψης της του άλλου. Το αυτό και για τα χαρακτηριστικά των δρόμων (λχ. στη τάδε διασταύρωση, το στοπ του κάθετου δρόμου κρύβεται από κλαδιά δέντρων, οπότε περνάς από εκεί κάθε φορά φυλαγμένα).

                        Αντίθετα, αυτό που ευαγγελίζεσαι, είναι ουσιαστικά η τακτική 'εδώ έχει στοπ, αλλά δεν σταματάω γιατί ξέρω ότι σπάνια περνάει κάποιος' κλπ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Δε θα σου απαντήσει, δυστυχώς...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanos last edited by

                            Τι πάει να πει ad-hominem ;

                            Ad hominem [Mod]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bayern7 last edited by

                              Ο χρήστης taurus έγραψε:
                              Δε θα σου απαντήσει, δυστυχώς...

                              Κράτα γερά πιπίνε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cabala10 last edited by

                                Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                                Τι πάει να πει ad-hominem ;

                                Ad hominem [Mod]

                                ε το μισο φορουμ τοτε επρεπε να εχει φαει τουλαχιστον ενα ban

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Διεγράφη ειρωνική δημοσίευση [Mod]

                                  Ενταξει να γραψουμε κανα μηνυμα συμπαραστασης τοτε..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cabala10 last edited by

                                    ενα χιουνται στην υπαπαντη καπως καταφερε να ανεβει επανω σε 2 καθετα κολωνακια μπροστα απο ενα μαγαζι
                                    (υποθετω οτι πηγε να στριψει αλλα σαν κλασσικο κορεατικο εχασε τα μουτρα και καπως ανεβηκε εκει που ανεβηκε)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hannibal last edited by

                                      Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                                      ενα χιουνται στην υπαπαντη καπως καταφερε να ανεβει επανω σε 2 καθετα κολωνακια μπροστα απο ενα μαγαζι
                                      (υποθετω οτι πηγε να στριψει αλλα σαν κλασσικο κορεατικο εχασε τα μουτρα και καπως ανεβηκε εκει που ανεβηκε)

                                      Μαλλον οπως αυτος με το SUV

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cabala10 last edited by

                                        λιγο χειροτερα φαντασου:lol:
                                        πως και γραφεις με ελληνικα?!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Οι δημοσιεύσεις για τα mac πήγαν εδώ. [mod]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hannibal last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Οι δημοσιεύσεις για τα mac πήγαν εδώ. [mod]

                                            Ας αφηνες ομως την απαντηση προς τον cabala10 στο πως και καταφερα να γραφω ελληνικα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 129 / 424
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr