σαν κατοχος 206 1,6 του 2004 συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα του walker οσον αφορα την πισω αναρτηση του 206 γιαυτο τον λογο το αμαξι για να οδηγηθει γρηγορα και με ασφαλεια χρειαζεται οδηγηση με γραμμες και τοποθετηση πριν την στροφη ετσι ωστε η πισω αναρτηση να φορτιζεται οσο το δυνατον λιγοτερο.διαφορετικα,μεγαλες γωνιες στριψιματος μεσα στην στροφη οδηγουν σε υπερστροφη κλισης λιγο μετα την κορυφη της στροφης με απροβλεπτες συνεπειες!!!επισης οσον αφορα το θεμα της ζαντας θα ηθελα και εγω να ρωτησω αν με την υπαρχουσα 6επι15 ζαντα μπορω νακατεβασω προφιλ χωρις να αυξησω το πλατος (σκεφτομαι το εξαλτο 2 σε 195-50-15. αν γινεται ποια θα ειναι τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα μιας τετοιας κινησης?
-
Παιδιά για σας.
Έχω το 206 XS 1600 16V (110hp) με μαμά ζαντολάστιχο 195/55/15 Continental Premium Cοntact 85H και με σιδερένια μαμά ζάντα 6Χ15 με offset ΕΤ27.**Ψάχνω για αλλαγή ζάντας με νέα ελαφριά πάλι 15άρα αλλά την θέλω πολύ ελαφριά. **
Έχω ψάξει πολλούς και όλοι μου προτείνουν την Kosei K1 με διάσταση 7Χ15 και offset 28. Ζυγίζει 5,2 Κg μόνο η ζάντα και σαν σχέδιο μου αρέσει.Μου την προτείνουν 3 καταστήματα.Σήμερα που πήγα στο Fit and Go στη Φιλολάου, ρώτησα για την Kosei K1 και μου ειπε ότι επειδή είναι 7Χ15 δεν κάνει στο 206 παρά μόνο με 50άρι προφίλ και ότι κάνει μόνο 6,5Χ15. **Αυτό αληθεύει ότι χρειάζομαι μόνο 6,5άρα ζάντα; **Tι άποψη έχετε για την Kosei K1;
Tι προβλήματα θα υπάρξουν αν βάλω 7Χ15 ζάντα;
Υ.Γ. Επειδή η ζάντα είναι πολύ ελαφριά, θα δω διαφορά στο δρόμο στην επιτάχυνση; -
Παιδιά για σας.
Έχω το 206 XS 1600 16V (110hp) με μαμά ζαντολάστιχο 195/55/15 Continental Premium Cοntact 85H και με σιδερένια μαμά ζάντα 6Χ15 με offset ΕΤ27.**Ψάχνω για αλλαγή ζάντας με νέα ελαφριά πάλι 15άρα αλλά την θέλω πολύ ελαφριά. **
Έχω ψάξει πολλούς και όλοι μου προτείνουν την Kosei K1 με διάσταση 7Χ15 και offset 28. Ζυγίζει 5,2 Κg μόνο η ζάντα και σαν σχέδιο μου αρέσει.Μου την προτείνουν 3 καταστήματα.Σήμερα που πήγα στο Fit and Go στη Φιλολάου, ρώτησα για την Kosei K1 και μου ειπε ότι επειδή είναι 7Χ15 δεν κάνει στο 206 παρά μόνο με 50άρι προφίλ και ότι κάνει μόνο 6,5Χ15. **Αυτό αληθεύει ότι χρειάζομαι μόνο 6,5άρα ζάντα; **Tι άποψη έχετε για την Kosei K1;
Tι προβλήματα θα υπάρξουν αν βάλω 7Χ15 ζάντα;
Υ.Γ. Επειδή η ζάντα είναι πολύ ελαφριά, θα δω διαφορά στο δρόμο στην επιτάχυνση; -
Παιδιά για σας.
Έχω το 206 XS 1600 16V (110hp) με μαμά ζαντολάστιχο 195/55/15 Continental Premium Cοntact 85H και με σιδερένια μαμά ζάντα 6Χ15 με offset ΕΤ27.**Ψάχνω για αλλαγή ζάντας με νέα ελαφριά πάλι 15άρα αλλά την θέλω πολύ ελαφριά. **
Έχω ψάξει πολλούς και όλοι μου προτείνουν την Kosei K1 με διάσταση 7Χ15 και offset 28. Ζυγίζει 5,2 Κg μόνο η ζάντα και σαν σχέδιο μου αρέσει.Μου την προτείνουν 3 καταστήματα.Σήμερα που πήγα στο Fit and Go στη Φιλολάου, ρώτησα για την Kosei K1 και μου ειπε ότι επειδή είναι 7Χ15 δεν κάνει στο 206 παρά μόνο με 50άρι προφίλ και ότι κάνει μόνο 6,5Χ15. **Αυτό αληθεύει ότι χρειάζομαι μόνο 6,5άρα ζάντα; **Tι άποψη έχετε για την Kosei K1;
Tι προβλήματα θα υπάρξουν αν βάλω 7Χ15 ζάντα;
Υ.Γ. Επειδή η ζάντα είναι πολύ ελαφριά, θα δω διαφορά στο δρόμο στην επιτάχυνση; -
Οι kosei ειναι πολυ καλες ζαντες και ανθεκτικες.
Ειναι και Ιαπωνικες οποτε απο θεμα ποιοτητας δεν θα εχεις προβλημα.Διαφορα στο δρομο θα δεις εφοσον θα μειωσεις το βαρος καθε τροχου και δε θα αλλαξεις το βημα (διασταση ελαστικου) του αμαξιου.
Βεβαια μην περιμενεις χαοτικες διαφορες...Τωρα για το θεμα της 7 αρας ζαντας εγω θα σου ελεγα προχωρα. Δεν πιστευω να αντιμετωπισεις καποιο προβλημα αν το offset ειναι σωστο.
Στην χειροτερη να βρισκει λιγο ο τροχος στον θολο οταν ειναι τερμα στριμενο το τιμονι.Επισης το 195 λαστιχο καθεται μια χαρα στην 7 αρα ζαντα.
Καλες αγορες.
-
Καμιά άποψη παιδιά;
-
Υπομονή!!!Σαββατοκύριακο είναι!!
Περίμενε μέχρι να μπούν οι 'μάστοροι'!!!! -
Δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα μάλλον. Το θέμα είναι οτι με 7x15 ζάντα θέλεις τουλάχιστον 205 λάστιχο για να κάθονται καλά τα πλαινά (να είναι κάθετα σε σχέση με το πέλμα). Έτσι θα πρέπει να πάς σε 205/50/15. Αν κρατήσεις 195/55/15 τότε το λάστιχο θα είναι πολύ στενό σε σχέση με τη ζάντα, θα είναι άσχημο και το χειρότερο δε είναι σωστό τεχνικά.
Αν βρείς τη ζάντα αυτή σε 6,5χ15 πάρε καλύτερα αυτή. -
Με πλάτος ελαστικού 195 μπορείς να βάλεις και 7άρα ζάντα.
Το ζήτημα είναι ότι τα 206 έχουν πολύ λίγο offset (28 αν θυμάμαι καλά).
Αυτό σημαίνει ότι η ζάντα πρακτικά θα μπαίνει 6 ίντσες προς τα μέσα στο αμάξι και είναι πιθανό να βρίσκει στο γόνατο ή στο εσωτερικό του θόλου όταν στρίβεις τέρμα.
Αν βάλεις 7άρα ζάντα το λάστιχο θα θέλει (κατά την άποψή μου) μεγαλύτερη πίεση από ότι σε 6.5 για να πατήσει και στο κέντρο.
Καλύτερο μέγεθος ζάντας γενικά θεωρώ όχι τη μέγιστη δυνατή αλλά την μέση(προς τα πάνω) λύση.
Και αυτό γιατί τα λάστιχα αυτά είναι φτιαγμένα για να υπάρχει ορθή γωνία πέλματος πλαινού.
Η μεγάλη ζάντα όμως (και αντίστοιχα η μικρή) αναγκάζουν σε αμβλία γωνία το πλαινό με το πέλμα και αυτό δημιουργεί προβλήματα πατήματος (αντίστοιχα η μικρή ζάντα οδηγεί σε οξεία γωνία).
Η 6.5άρα πιστεύω ότι είνα ΟΚ για 195 πέλμα.
Επιπλέον με την 6.5 γλυτώνει βάρος
Κατά τα άλλα θα σου πρότεινα να περάσεις σε 50άρι πλαινό.
Το έχουν κάνει ήδη δύο γνωστοί μου.
Η διαφορά στο βήμα είναι στα νόμιμα πλαίσια (10mm).Και κάποιες γαργαλιστικές λεπτομέριες...
Τα 206 δεν έχουν διαφορές στην γεωμετρία τους από το 1.4 (πιθανά και απο το 1.1) έως το Gti.
Έχουν απλά διαφορές στην σκληρότητα των ελατηρίων και των αντιστρεπτικών (και πίσω αντίστοιχα στις ράβδους στρέψης).
Αν θυμάστε τα 1.1 έβγαιναν με πολύ μικρή ρόδα και τα 1.6 βγαίνουν με τη ρόδα του 307.
Προσωπική άποψη είναι ότι η ρόδα του 307 (με τα απαράδεκτα Continental) μπήκαν για λόγους οικονομίας (τα βρήκαν κοψοχρονιά... ).
Πιστεύω ότι η κατάλληλη διάσταση για το αμάξι αυτό είναι το 185/55/15 που φορούσε το Gti.
Πιστεύω όμως ότι και το 195/50/15 είναι μία πολύ καλή επιλογή.
Οι ρεπρίζ θα βελτιωθούν
Να έχεις υπόψη σου ότι το αυτοκίνητο θα γίνει περισσότερο πρόθυμο σε αλλαγές πορείας.
Επιπλέον χαμηλώνεις κατά 1 πόντο και χάνεται σε έναν βαθμό η αίσθηση που έχει το αυτοκίνητο ότι βάζει τρικλοποδιά στον εαυτό του στις στροφές.Προσωπικά προτείνω 195/50/15 σε 6.5άρα.
Αυτό που μένει πλέον στο αμάξι είναι να βρεθεί και ένας τρόπος να αντιμετωπισθεί οι υπερ το δέον υπερστροφικές τάσεις που του μειώνουν την ικανότητα στριψίματος και την αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό.
Γνωστος μου αναρωτιέται αν μπαίνει η πίσω ανάρτηση από RC (σωστή επιλογή κατ'εμέ.)
Μία δική μου (οικονομική) σκέψη είναι η χρήση προσθηκών στους πίσω τροχούς που θα αυξήσει το μετατρόχιο πίσω και κατά συνέπεια την μεταφορά φορτίου πίσω.
Δεν ξέρω όμως αν θα βρίσκουν μετά οι πίσω τροχοί στους θόλους και επιπλέον αν θα επιτευχθεί κάποια ουσιαστική διαφορά στην απόδοση.Η πίσω ανάρτηση έχει πρόβλημα ακαμψίας με αποτέλεσμα να μεταβάλλεται πολύ η γεωμετρία πίσω όταν φορτίζεται η ανάρτηση (η peugeot το λέει παθητική τετραδιεύθυνση ? . Μην το ανοίξω....)
-
σαν κατοχος 206 1,6 του 2004 συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα του walker οσον αφορα την πισω αναρτηση του 206 γιαυτο τον λογο το αμαξι για να οδηγηθει γρηγορα και με ασφαλεια χρειαζεται οδηγηση με γραμμες και τοποθετηση πριν την στροφη ετσι ωστε η πισω αναρτηση να φορτιζεται οσο το δυνατον λιγοτερο.διαφορετικα,μεγαλες γωνιες στριψιματος μεσα στην στροφη οδηγουν σε υπερστροφη κλισης λιγο μετα την κορυφη της στροφης με απροβλεπτες συνεπειες!!!επισης οσον αφορα το θεμα της ζαντας θα ηθελα και εγω να ρωτησω αν με την υπαρχουσα 6επι15 ζαντα μπορω νακατεβασω προφιλ χωρις να αυξησω το πλατος (σκεφτομαι το εξαλτο 2 σε 195-50-15. αν γινεται ποια θα ειναι τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα μιας τετοιας κινησης?
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Μία δική μου (οικονομική) σκέψη είναι η χρήση προσθηκών στους πίσω τροχούς που θα αυξήσει το μετατρόχιο πίσω και κατά συνέπεια την μεταφορά φορτίου πίσω.
Δεν ξέρω όμως αν θα βρίσκουν μετά οι πίσω τροχοί στους θόλους και επιπλέον αν θα επιτευχθεί κάποια ουσιαστική διαφορά στην απόδοση.Υπόψη ότι αν χρησιμοποιηθούν τέτοιες προσθήκες χάνεται η ασφάλεια του αυτοκινήτου, δηλαδή δεν σε καλύπτει η ασφάλεια σε τυχών ατύχημα.
Άσε που καταπονούν πολύ τα ρουλεμάν των τροχών και έχεις αυξημένες φθορές. -
Παιδιά πόσο ζυγίζει μια σιδερένια ζάντα 6Χ15 με offset ΕΤ27;
Επίσης πόσο ζυγίζει ένα ελαστικό Continental Premium Contact 85Η 195/55/15;
-
la νομίζω ότι καλύτερα να έχεις περισσότερο βάρος στην ζάντα και νορμάλ κατάσταση παρα μία ζάντα πανάλαφρη που όμως μπορεί στο μέλλον να σου δημιουργήσει προβλήματα με το μεγαλύτερο οφσετ που θέλεις να βάλεις!
Γνώμη μου πάντα
-
Παιδιά άλλες απόψεις επί του θέματος υπάρχουν;
-
Ο χρήστης sosos έγραψε:
επισης οσον αφορα το θεμα της ζαντας θα ηθελα και εγω να ρωτησω αν με την υπαρχουσα 6επι15 ζαντα μπορω νακατεβασω προφιλ χωρις να αυξησω το πλατος (σκεφτομαι το εξαλτο 2 σε 195-50-15. αν γινεται ποια θα ειναι τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα μιας τετοιας κινησης?όσα έγραψα για την 6.5άρα ισχύουν και για την εξάρα.
Έχω δύο φίλους με το ίδιο αμάξι που το έχουν κάνει ήδη (ο ένας πρόσφατα).
Το παιδί που το έχει κάνει καιρό δηλώνει ικανοποιημένος... -
9 κιλά το λάστιχο κάπου εκεί μάλλον.
6 κιλά η ζάντα. -
Η μόνη παρατήρηση που έχει γίνει είναι ότι γίνεται λιγότερο ευθύβολο στην εθνική οδό.
Δλδ αν αφήσεις το τιμόνι σε ανωμαλία μπορεί λίγο να αποκλείνει της τροχιάς του.
Αυτό βέβαια συνεπάγεται και λίγο καλύτερη πληροφόρηση από το δρόμο... - topic:timeago_later,2 months
-
Να 'σηκώσω' λίγο το θέμα για μία απορία μου:
Οι ζάντες στο 206 1,6 16ν, όπως αναφέρθηκε είναι 6Jx15H2 (το Η2 αυτό τι σημαίνει; ) και offset ΕΤ27. Μέχρι εδώ είμαστε εντάξει... Πάνω στην ζάντα όμως αναγράφονται και άλλα 'ιερογλυφικά': X335, 254A, 51, 3502A. Τι σημαίνουν αυτά;;;
Το καρρέ τι ακριβώς είναι;
Πόσο μπορώ να αποκλίνω από τις εργοστασιακές διαστάσεις χωρίς να έχω προβλήματα με την οδική συμπεριφορά;;; και τις ανοχές του αυτοκινήτου γενικότερα;;;