Oct 31, 2004, 11:49 AM

σαν κατοχος 206 1,6 του 2004 συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα του walker οσον αφορα την πισω αναρτηση του 206 γιαυτο τον λογο το αμαξι για να οδηγηθει γρηγορα και με ασφαλεια χρειαζεται οδηγηση με γραμμες και τοποθετηση πριν την στροφη ετσι ωστε η πισω αναρτηση να φορτιζεται οσο το δυνατον λιγοτερο.διαφορετικα,μεγαλες γωνιες στριψιματος μεσα στην στροφη οδηγουν σε υπερστροφη κλισης λιγο μετα την κορυφη της στροφης με απροβλεπτες συνεπειες!!!επισης οσον αφορα το θεμα της ζαντας θα ηθελα και εγω να ρωτησω αν με την υπαρχουσα 6επι15 ζαντα μπορω νακατεβασω προφιλ χωρις να αυξησω το πλατος (σκεφτομαι το εξαλτο 2 σε 195-50-15. αν γινεται ποια θα ειναι τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα μιας τετοιας κινησης?