-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Βασικά το Koleos δεν το λες και άσχημο
Σαν υπερυψωμένο Espace είναι.νομιζω οτι δεν εχουν καμια σχεση τα δυο αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Βασικά το Koleos δεν το λες και άσχημο
Σαν υπερυψωμένο Espace είναι.νομιζω οτι δεν εχουν καμια σχεση τα δυο αυτοκινητα.
+1
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Βασικά το Koleos δεν το λες και άσχημο
Σαν υπερυψωμένο Espace είναι.νομιζω οτι δεν εχουν καμια σχεση τα δυο αυτοκινητα.
Χάρηκα.
Αυτό το ξέρω κι εγώ
Σχεδιαστηκά λέμε αν το δεις απο μπροστά έχει την ταυτότητα που λάνσαρε η Renault με VelSatis,Avantime,Espace και το Koleos φέρνει πολύ στα προαναφερόμενα
Αυτό λέω δεν λέω ότι είναι το ίδιο(και βεβαίως το Koleos είναι και πολύ πιο αξιόπιστο σε σχέση με to Espace) -
Λοιπόν έγινε ο επαναπρογραμματισμός της ανάκλισης
Είχα το χρόνο να δω καιι κάποια πράγματα που ήθελα σε Duster(τι ωραίο που είναι τελικά να καθεσαι ψηλά ),Clio και Megane.Μάλλον στο Duster θα κάνω κι ένα test drive από βδομάδα
Επίσης στην επόμενη επίσκεψη θα κάνουμε παραγγελία ένα τιμόνι γιατι άρχισε να ξεφλουδίζει σ' ένα σημείο και στις φωτογραφίες που βγάλαμε για να στείλουμε στα κεντρικά δεν φαινόταν άρα θα το χρησιμοποιήσω λίγο ακόμα για να χαλάσει λίγο περισσότερο και να φαίνεται για να το αλλάξουμε.Ο μηχανικός πάντως είπε ότι θα αλλαχτεί χωρις δεύτερη κουβέντα αφού δεν δικαιολογείται να χαλάει το τιμόνι έτσι και μου είπε επίσης πως μάλλον είναι πρόβλημα από το εργοστάσιο καθώς δεν έχει παρατηρηθεί αντίστοιχο φαινόμενο σε άλλα αυτοκίνητα.Τώρα όσον αφορά το λάστιχο της πόρτας αγνοείται η τύχη του -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Σχεδιαστηκά λέμε αν το δεις απο μπροστά έχει την ταυτότητα που λάνσαρε η Renault με VelSatis,Avantime,Espace και το Koleos φέρνει πολύ στα προαναφερόμενα
Αυτό λέω δεν λέω ότι είναι το ίδιο(και βεβαίως το Koleos είναι και πολύ πιο αξιόπιστο σε σχέση με to Espace)Αισθητική ομοιότητα υπάρχει. Οδηγική δεν ξέρω αλλά το Koleos έκατσε στην καρδιά μου με την άνεση του και την σταθερή συμπεριφορά στον δρόμο. Πιο μαλακό από το QQ (και φυσικά πολύ πιο γρήγορο) αλλά πιο σταθερό από το πλοίο ... XTrail. Και σε θέμα εσωτερικής ποιότητας αν δεν είχε το σήμα Renault στο τιμόνι άνετα θα ήταν Nissan.
Επίσης στην επόμενη επίσκεψη θα κάνουμε παραγγελία ένα τιμόνι γιατι άρχισε να ξεφλουδίζει σ' ένα σημείο και στις φωτογραφίες που βγάλαμε για να στείλουμε στα κεντρικά δεν φαινόταν άρα θα το χρησιμοποιήσω λίγο ακόμα για να χαλάσει λίγο περισσότερο και να φαίνεται για να το αλλάξουμε.Ο μηχανικός πάντως είπε ότι θα αλλαχτεί χωρις δεύτερη κουβέντα αφού δεν δικαιολογείται να χαλάει το τιμόνι έτσι και μου είπε επίσης πως μάλλον είναι πρόβλημα από το εργοστάσιο καθώς δεν έχει παρατηρηθεί αντίστοιχο φαινόμενο σε άλλα αυτοκίνητα.
Δεν είναι σπάνιο. Στην πρώτη χρονιά είχα φθορά στο δέρμα στο τιμόνι στο Passat, 406 και στο Micra. Στο 406 μάλιστα αυτοί είχαν δει ότι σε κάποιο σημείο είχε γίνει από μαυρο γκρι (σαν να ξέβαψε) και μου το άλλαξαν χωρίς να με ρωτήσουν. Μου είχαν πει ότι ξεβαψε από τον ήλιο!
-
Για βάλε καμμιά φωτό..
Δερμάτινο είναι το τιμόνι..?
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Για βάλε καμμιά φωτό..Δερμάτινο είναι το τιμόνι..?
Ιάσωνα τσάμπα θα τις βγάλω .Δεν φαίνεται καν στις φωτογραφίες αυτή τη στιγμή
Βέβαια αν φθαρεί λίγο ακόμα που θα φαίνεται γιατί υπάρχει χρωματική διαφορά θα κάνει μπαμ
Δερμάτινο λέει αλλά κατά 90% είναι δερματίνη
Μόλις έχω αρκετά μεγάλη έκταση στο πρόβλημα που θα φαίνετα καθαρά θα ανεβάσω
Πάντως δεν με πολυ απασχολούν τέτοια προβλήματα να πω την αλήθεια.Γι αυτό το χρησιμοποιώ αρκετά έτσι ώστε ότι είναι να χαλάσει να χαλάσει τώρα κι όχι μετά και να πληρώνωΣχεδιαστηκά λέμε αν το δεις απο μπροστά έχει την ταυτότητα που λάνσαρε η Renault με VelSatis,Avantime,Espace και το Koleos φέρνει πολύ στα προαναφερόμενα
Αυτό λέω δεν λέω ότι είναι το ίδιο(και βεβαίως το Koleos είναι και πολύ πιο αξιόπιστο σε σχέση με to EspaceΑισθητική ομοιότητα υπάρχει. Οδηγική δεν ξέρω αλλά το Koleos έκατσε στην καρδιά μου με την άνεση του και την σταθερή συμπεριφορά στον δρόμο. Πιο μαλακό από το QQ (και φυσικά πολύ πιο γρήγορο) αλλά πιο σταθερό από το πλοίο ... XTrail. Και σε θέμα εσωτερικής ποιότητας αν δεν είχε το σήμα Renault στο τιμόνι άνετα θα ήταν Nissan.
Βασικά Samsung είναι .Ποιοτικά το θεωρώ πολύ καλό και εκτός από την αίσθηση ποιότητας που σου δίνει έχει και καλά (όσο μπορείς να χουφτώσεις και να δεις τουλάχιστον) υλικά
Επίσης στην επόμενη επίσκεψη θα κάνουμε παραγγελία ένα τιμόνι γιατι άρχισε να ξεφλουδίζει σ' ένα σημείο και στις φωτογραφίες που βγάλαμε για να στείλουμε στα κεντρικά δεν φαινόταν άρα θα το χρησιμοποιήσω λίγο ακόμα για να χαλάσει λίγο περισσότερο και να φαίνεται για να το αλλάξουμε.Ο μηχανικός πάντως είπε ότι θα αλλαχτεί χωρις δεύτερη κουβέντα αφού δεν δικαιολογείται να χαλάει το τιμόνι έτσι και μου είπε επίσης πως μάλλον είναι πρόβλημα από το εργοστάσιο καθώς δεν έχει παρατηρηθεί αντίστοιχο φαινόμενο σε άλλα αυτοκίνητα.
Δεν είναι σπάνιο. Στην πρώτη χρονιά είχα φθορά στο δέρμα στο τιμόνι στο Passat, 406 και στο Micra. Στο 406 μάλιστα αυτοί είχαν δει ότι σε κάποιο σημείο είχε γίνει από μαυρο γκρι (σαν να ξέβαψε) και μου το άλλαξαν χωρίς να με ρωτήσουν. Μου είχαν πει ότι ξεβαψε από τον ήλιο!
Να πω την αληθεία παρηγορήθηκα λίγο καθώς το πρωί πήγα κάπως στεναχωρημένος-εκνευρισμένος που ξεφλούδησε
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Λοιπόν έγινε ο επαναπρογραμματισμός της ανάκλισηςΈγινε και εδώ. Πήρε περίπου 30' στο συνεργείο της DIM, εξυπηρετικοί, για άλλη μια φορά.
Κάνω σκέψεις για το νέο κινητήρα με τα 130 άλογα παντρεμένο στο fluence. Ήδη βγήκαν
τα scenic με αυτόν & έκπέμπουν πιο λίγο CO2 από το fluence, παρά τη χειρότερη αεροδυναμική. -
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Λοιπόν έγινε ο επαναπρογραμματισμός της ανάκλισης
Έγινε και εδώ. Πήρε περίπου 30' στο συνεργείο της DIM, εξυπηρετικοί, για άλλη μια φορά.
Κάνω σκέψεις για το νέο κινητήρα με τα 130 άλογα παντρεμένο στο fluence. Ήδη βγήκαν
τα scenic με αυτόν & έκπέμπουν πιο λίγο CO2 από το fluence, παρά τη χειρότερη αεροδυναμική.Κάτσε να δούμε που θα τον βάλουν paddler γιατί μέχρι στιγμής ούτε στα megane δεν τον έχουμε δει που έχουν άμεση συγκένεια με το δικό μας
-
Γιατί βιάζεστε? Αφήστε τον να δοκιμαστεί από τους άλλους!
-
Ορεστη...
....ε λεω ετυχε...
δεν πρεπει να εχει αλλο χρωμα στην κορεα
-
έχει αλλά πρέπει οι επιλογές χρωμάτων να είναι λιγότερες απ' ότι στην Ευρώπη.
Σε άσπρο ,σε μαύρο ,σε σαμπανιζέ και σε ένα μπλε μεταλλικό που είδα σε έκθεση πραγματικά του πάνε πάρα πολύ
Κάτι ανθρακί(το έχει ένας γείτονάς μου) και γκρι ανοιχτό δεν μ' αρέσουν καθόλου -
Από την σελίδα τους http://www.renaultsamsungm.com/main/index.jsp?load=sm3&movieplay=n φαίνεται ότι το διαθέτουν σε 6 χρώματα. Μαυρο, μπλε σκούρο, μπλε ανοιχτό (οινοπνευματί και όχι τόσο καλό!), λευκό, εκρού (μπορεί να είναι και μπεζ ανοιχτό) και ασημί.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Από την σελίδα τους http://www.renaultsamsungm.com/main/index.jsp?load=sm3&movieplay=n φαίνεται ότι το διαθέτουν σε 6 χρώματα. Μαυρο, μπλε σκούρο, μπλε ανοιχτό (οινοπνευματί και όχι τόσο καλό!), λευκό, εκρού (μπορεί να είναι και μπεζ ανοιχτό) και ασημί.Αρκετά λιγότερα σε σχεση με μας τότε
-
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=4485
Που είσαι paddler.Κι άλλη ανάκληση (μας σπάσανε τα νεύρα.μια τα λάστιχα δεν έρχονται μια οι ανακλήσεις)
Εμένα το κάνει αυτο που λέει.Είναι ένας τριγμός μέσα από το τιμόνι.Το γελοίο είναι ότι ήθελα να του πω να το κοιτάξει όταν θα άλλαζα το τιμόνι επειδή ξέφτισε -
Τι που είμαι; Βράζω από τα νευρα μου! Δεύτερη ανάκληση; Γιατί ρε παιδιά; Τι σας έχω κάνει; Με ρωτάνε αν μπορώ να τρέχω στο (εξυπηρετικότατο κατά τα άλλα) συνεργείο της DIM και τι μου κοστίζει αυτό σε χρόνο και κόπο; Ειλικρινά ρε Ορέστη, δεν ξέρω αν θα ξαναπάρω renault. Οκ, στα 39.000+ χλμ σε 9 μήνες, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τηρουμένων των αναλογιών, δηλαδή του κόστους αγοράς και μετακίνησης, σε συνδυασμό με χώρους κλπ. Πάνω που είπα πως το επόμενο θα έχει τον νέο 1.6 με τα 130, τώρα με 2 απανωτές ανακλήσεις το ξανασκέφτομαι...
Σου χω πει πως μου χει ξεφτίσει λίγο το χρώμα στο λεβιέ ταχυτήτων ε;
Ακρόπολις έρχεται και θα πάω με το fluence (με αρκετή προσοχή!), θα υπάρξει ανταπόκριση!
-
Να ζητήσεις να σου τον αλλάξουν τον λεβγέ
Ε δεν είναι και τίποτε το φοβερό.Όποτε μπορεσεις πας.
Από το να είναι εσωτερικού τύπου και να μείνεις για να σου το αλλάξουν αυτό είναι καλύτερο και δείχνει και την ευαισθησία στο θέμα ασφάλεια τις εταιρείας -
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Τι που είμαι; Βράζω από τα νευρα μου! Δεύτερη ανάκληση; Γιατί ρε παιδιά; Τι σας έχω κάνει; Με ρωτάνε αν μπορώ να τρέχω στο (εξυπηρετικότατο κατά τα άλλα) συνεργείο της DIM και τι μου κοστίζει αυτό σε χρόνο και κόπο; Ειλικρινά ρε Ορέστη, δεν ξέρω αν θα ξαναπάρω renault. Οκ, στα 39.000+ χλμ σε 9 μήνες, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τηρουμένων των αναλογιών, δηλαδή του κόστους αγοράς και μετακίνησης, σε συνδυασμό με χώρους κλπ. Πάνω που είπα πως το επόμενο θα έχει τον νέο 1.6 με τα 130, τώρα με 2 απανωτές ανακλήσεις το ξανασκέφτομαι...Σου χω πει πως μου χει ξεφτίσει λίγο το χρώμα στο λεβιέ ταχυτήτων ε;
Ακρόπολις έρχεται και θα πάω με το fluence (με αρκετή προσοχή!), θα υπάρξει ανταπόκριση!
Δλδ ειλικρινα ειναι λογος λογω 2 ανακλησεων (να λες παλι καλα που τις κανουν και δε κανουν τους κινεζους) σε ενα αμαξι που δε κανει τσικ να λες οτι δε θα ξαναπαρεις τη μαρκα?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τι που είμαι; Βράζω από τα νευρα μου! Δεύτερη ανάκληση; Γιατί ρε παιδιά; Τι σας έχω κάνει; Με ρωτάνε αν μπορώ να τρέχω στο (εξυπηρετικότατο κατά τα άλλα) συνεργείο της DIM και τι μου κοστίζει αυτό σε χρόνο και κόπο; Ειλικρινά ρε Ορέστη, δεν ξέρω αν θα ξαναπάρω renault. Οκ, στα 39.000+ χλμ σε 9 μήνες, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τηρουμένων των αναλογιών, δηλαδή του κόστους αγοράς και μετακίνησης, σε συνδυασμό με χώρους κλπ. Πάνω που είπα πως το επόμενο θα έχει τον νέο 1.6 με τα 130, τώρα με 2 απανωτές ανακλήσεις το ξανασκέφτομαι...
Σου χω πει πως μου χει ξεφτίσει λίγο το χρώμα στο λεβιέ ταχυτήτων ε;
Ακρόπολις έρχεται και θα πάω με το fluence (με αρκετή προσοχή!), θα υπάρξει ανταπόκριση!
Δλδ ειλικρινα ειναι λογος λογω 2 ανακλησεων (να λες παλι καλα που τις κανουν και δε κανουν τους κινεζους) σε ενα αμαξι που δε κανει τσικ να λες οτι δε θα ξαναπαρεις τη μαρκα?
Ειλικρινά και εντελώς φιλικά, έχω πάρει ένα εργαλείο με συγκεκριμένο σκοπό, με χρήματα που βγήκαν με κόπο, χωρίς λαμογιές και φοροδιαφυγή και επειδή δεν έχω πουθενά 'μετοχές' (=συναισθηματικό δέσιμο με μάρκα), έχω την απαίτηση να μην παρουσιάζει 'νεογνικά προβλήματα' με τέτοια συχνότητα. Σίγουρα εύχομαι να μην ξανασυμβεί και ακόμα πιο σίγουρα μπράβο τους που κοινοποίησαν τα προβλήματα, ειδικά το 2ο που ήρθε 'στο καπάκι' από το 1ο, αλλά αυτό δεν αναιρεί τον προβληματισμό μου. Ταμείο θα κάνω όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης, να είσαι βέβαιος φίλε νονέ, όμως στο σακούλι υπάρχουν τόσο θετικοί (κατανάλωση, άνεση, χώροι, εξοπλισμός) όσο και αρνητικοί (οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, 2+1 ανακλήσεις) πόντοι.
Επίσης, συνυπολόγισε πως ένα αυτοκίνητο που κάνει ΜΟΝΟ εθνική, δε φθείρεται όσο ένα που ζει μόνο στην πόλη. Ενδεικτικά, το polo (6N) 100ps έκανε 200.000χλμ σε 10 χρόνια (εθνική το +95%) και άλλαξε μόνο 1 γρύλο στο παράθυρο του οδηγού. Η corolla (E120) που ήρθε με 35.000 & έφυγε με 80.000 & 2 ακρόπολις σε 1,5 χρόνο, δεν άλλαξε ούτε λαμπάκι. Το Α4 1.8t μόνο τους γνωστούς πολλαπλασιαστές. Για να μην πω για τα 2 seicentA που ήταν super αξιόπιστα και έκαναν (προφανώς) μόνο πόλη. Με τόσα (έχω χάσει το μέτρημα) που έχουν περάσει από τα χέρια μου έχω άποψη και απλά την καταθέτω, μαζί και τον προβληματισμό μου και προφανώς όλα αυτά δε σημαίνουν πως θέλω 'να σου την πω', κουβέντα κάνουμε και φίλοι θα είμαστε και πάλι... Μόνο για opel μη μου πεις, ποτέ δε βρήκα ένα που να διακαιολογεί την αγορά του έναντι οποιουδήποτε ανταγωνιστή.
-
Πάντως εγώ που κυκλοφορώ μέσα στην πόλη δεν έχω κάποιο θέμα
Ο τριγμός αυτός είναι ο μόνος που έχω(κάτι άλλα ψιλά τα έπνιξα με σπρευ σιλικόνης .Δοκίμασε το paddler σε μένα απέδωσε)
Τα πλαστικά όντως θα μπορούσαν να είναι Megane
Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα νεότητας εγώ τα ανέμενα.Απλά λόγω του ότι πήραμε από τις πρώτες παρτίδες ήμουν ενδόμιχα προετοιμασμένος για 'περιπέτειες'
Renault Fluence