Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μπορείς να μας πεις 2 πράγματα για την μετατροπή??
προγραμματιστής??
ιντερκούλερ αρκεί το εργοστασικό??
πυρόμετρο έχεις??
ανοιξες καθόλου μοτέρ?? τι μπιέλες έχει fire??
καμία δυναμομέτρηση?
πως και δεν πήγες στην δοκιμασμένη λύση του abarth setup??
ευχαριστημένος από το τελικό αποτέλεσμα??
να σου πω την αλήθεια πολύ λίγα μου φαίνονται τα 1000ευρα...
Καλυτερα να γραψω εδω για να μην χαλασουμε το topic του παιδιου:
Τουρμπινα 200ευρω
μπεκ 80 ευρω
εργατικα 110 ευρω +60 ευρω τα σωληνακια υψηλης νερου και λαδιου για την τουρμπινα
πλακακι για τη μαμα πολλαπλη εξαγωγης 80 ευρω
Downpipe 140 ευρω
υπολοιπη εξατμιση 70 ευρω(σε κουρμπαδορο)
Τελικο εχω αφησει το μαμα αλλα θα το αλλαξω στο μελλον μαζι με καταλυτη.
Για το προγραμμα δεν μπορω να πω πολλα εδω μεσα για ευνοητους λογους εκτος απο το οτι το εβαλα στον Revlimit οποιος ειναι κορυφη στα Fiat.Aν θες στειλε μου π.μ. για περισσοτερα.
Στην αρχη ημουν abarth setup αλλα δεν με ευχαριστουσε στις υψηλες στροφες , μετα τις 6000 ψοφαγε , τωρα μεχρι τις 7000(μεχρι εκει αντεχουν τα μαμα ελατηρια βαλβιδων) εχω σταθερη πιεση.
-Το intercooler αντεχει διαπιστωμενα μεχρι 240 αλογα.
-Πυρομετρο θα βαλω συντομα οπως και AFR αλλα ετσι κι αλλιως η τουρμπινα δουλευει πολυ χαλαρα σε αυτο το setup οποτε δεν εχεις προβλημα με θερμοκρασιες.(Το συγλεκριμενο setup ειναι πιο αξιοπιστο απο Abarth setup λογω μεγαλυτερης τουρμπινα αρα μικροτερου backpressure.Η vl36 ειναι απιστευτα μικρη και σε μηχανακι να τη βαλεις παλι θα σηκωνει πιεση χα χα χα)
-Μοτερ δεν πειραξα ουτε βιδα , αλλωστε δεν χρειαζεται κιολλας αντεχει για πολλα παραπανω.Οι μπιελες που εχει ο T-jet ειναι σκυλια.Υπαρχουν T-jet με παραπανω απο 270 αλογα με μαμα μπιελες οπως και συμπλεκτη και αυτο γιατι το Abarth SS που τα σωθικα ειναι τα ιδια με του απλου T-jet εχει πολυ μεγαλες καταπονησεις λογω υψηλου overboost οποτε χρειαζεται και μεγαλη αντοχη.
-Δεν μπορω να κανω δυναμομετρηση γιατι εδω στη πατρα δεν υπαρχει δυναμομετρο , αλλα πιστευω πως ο δρομος ειναι ο καλυτερος κριτης.
-Παρα πολυ ευχαριστημενος ειδικα για τα λεφτα που χαλασα , σκεψου οτι πουλησα και τα παλια πραγματα απο το abarth setup και ουσιαστικα δεν χαλασα καθολου λεφτα.
http://www.youtube.com/user/hammerswords παρε και ενα βιντεακι να δεις πως παει T-jet 2554 με μονο πιστονια ελατηρια βαλβιδων , εκκετροφορους και καλα περιφερειακα.