-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Οχι.Απλά όταν αυξανουμε την πίεση και το οριο περιστροφής του κινητηρα αυξανουμε και την παροχή καυσίμου.
γιατί?
Για να μείνει σταθερός ο λόγος αερά-καυσίμου.
Αυτό το λέω χωρίς να έχω καμία επαφή με το αντικείμενο. Ας με διορθώσει κάποιος που ξέρει...
αυτή είναι πολύ απλοική προσέγιση...
σε κάθε περίπτωση θες να έχεις σχεδόν στοιχειομετρική καύση αλλά πως ξέρουμε πόσο? δεν υπάρχει κανόνας που να λέει οτι ας πούμε τα μεγέθη είναι ανάλογαΠροφανώς και είναι απλοική προσέγγιση.
Γράφει ο κουπέας ότι όταν αυξάνουμε την πίεση του αέρα εισαγωγής πρέπει να αυξήσουμε και την παροχή καυσίμου, εσύ ρωτάς 'γιατί' και σου απαντάω ότι πρέπει να μείνει σταθερός (ή 'σταθερός' ΠΟΛΥ πιο σωστά) ο λόγος α/κ. Προφανώς και δεν πρέπει να μείνει ΑΚΡΙΒΩΣ σταθερός (και λάθος μου που το έγραψα έτσι). Συμφωνούμε σε αυτά;
η αναλογία α/κ είναι σχεδόν σταθερή ... όχι πάντα όμως... αλλού χρειάζεσαι φτωχότερο μίγμα και αλλού πλουσιότερο(δεν εξετάζουμε γιατι το ένα και γιατί το άλλο)
το θέμα είναι πως ξέρει -εμπειρικά όπως ανέφερε σε άλλο τοπικ- πως να ρυθμίσει τον ψεκασμό... -
@redmonster
Η μετατροπή του Evgenios πάντως πρέπει να είναι η παρακάτω : http://revlimit.forumotion.net/t133-topic
Θα μας απαντήσει και ο ίδιος μόλις το δει λογικά (στο γούγλη το βρήκα το εν λόγω site) -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
@redmonsterΗ μετατροπή του Evgenios πάντως πρέπει να είναι η παρακάτω : http://revlimit.forumotion.net/t133-topic
Θα μας απαντήσει και ο ίδιος μόλις το δει λογικά (στο γούγλη το βρήκα το εν λόγω site)Ακριβως αυτο.
Εγω εχω μπεκ απο Opel 1.6T , ακριβως ιδια με τα μαμα (EV14) αλλα μεγαλυτερη παροχη , εξατμιση 70-63.5mm.H τουρμπινα (TD04-13T-6L) ειναι απο Subaru impreza WRX 225 και μπαινει κουτι στον T-jet.H ολη μετατροπη ειναι πολυ φτηνη(λιγοτερο απο 1000 ευρω) και εχεις ενα αμαξι που δεν εχει καμια επαφη με το μαμα χωρις να εχεις Lag.
Αν αλλαξεις και εκκεντροφορους(απο το ατμοσφαιρικο 1.4 16v μπαινουν κουτι και ειναι η καλυτερη λυση για big turbo εφαρμογες) η ιπποδυναμη εκτοξευεται στα 230 αλογα μιας και οι εργοστασιακοι εκκεντροφοροι ειναι ελεεινα μικροι(200 μοιρες εισαγωγη-εξαγωγη) δεν ισχυει το ιδιο για τον T-jet 155 που εχει αλλους εκκεντροφορους.Το μαμα intercooler αντεχει μεχρι 240 αλογα.
Τελικα ο T-jet ειναι απο τα πιο δυνατα(σε αντοχη) μοτερ.Μονο ο 1.4TSI εχει μεγαλυτερη αντοχη σε βελτιωσεις σε αυτα τα κυβικα(μεχρι 300 αλογα με κλειστο μοτερ).Αντεχει 250 αλογα με κλειστο μοτερ χωρις κανενα προβλημα αρκει να εχεις καλα περιφερειακα.
-
Τι βενζίνη βάζεις; 95αρα ή 100αρα;
-
100αρα , με 95αρα θα ειχα 195 αλογα περιπου λογω μειωμενου αβανς.
-
Άρα καίει και 95αρα με λιγότερα άλογα. Μια χαρά.
Να το χαίρεσαι!
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
100αρα , με 95αρα θα ειχα 195 αλογα περιπου λογω μειωμενου αβανς.Ρε ψυχη ποτε θα πατησουμε??
-
Ρε Ευγενιε 10 ωρες πεταγα φωτα ,ψευτοκορναρα, μεχρι που σου φωναξα χθες στη Γουναρη, δε καταλαβες τιποτα.. Μαυρα ματια καναμε να σε δουμε δω μεσα..
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
οποιαδηποτε τετοια αλλαγη ειτε σε τουρμπινα λη σε χαρτογραφηση αλλαζει τα δεδομενα καταναλωσης κατα πολυΣυνηθως ο κατασκευαστης για να εχει το κεφαλι του ησυχο ρυθμιζει το κινητηρα με αρκετα πλουσιο μειγμα και μικρη προπορεια αναφλεξης.Ετσι ο προγραμματιστης μπορει π.χ. στις χαμηλομεσαιες να κανει πιο φτωχο το μειγμα και να ανεβασει τη προπορεια και στις ψηλες οπου εχεις και τα μεγαλυτερα φορτια και πιεσεις να κανει το αντιθετο.
Πολυ απλοικο αυτο που ειπα αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα (σωστα) φτιαγμενα εχουν μικροτερη καταναλωση οταν πηγαινουν χαλαρα.Βεβαια οταν το πατας αστο καλυτερα...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
100αρα , με 95αρα θα ειχα 195 αλογα περιπου λογω μειωμενου αβανς.
Ρε ψυχη ποτε θα πατησουμε??
Εδω ειμαι περιμενω
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ρε Ευγενιε 10 ωρες πεταγα φωτα ,ψευτοκορναρα, μεχρι που σου φωναξα χθες στη Γουναρη, δε καταλαβες τιποτα.. Μαυρα ματια καναμε να σε δουμε δω μεσα..Στο τελος σε καταλαβα (απο τις ζαντες!!!!) αλλα ηταν πολυ αργα χα χα χα χα χα
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Άρα καίει και 95αρα με λιγότερα άλογα. Μια χαρά.Να το χαίρεσαι!
Μπορω να βαλω και 95 αλλα να πηγαινω κανονικα , αν το πατησω τερμα θα αρχισουν τα πυρακια και θα παρω τα πιστονια στο χερι!!!
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
100αρα , με 95αρα θα ειχα 195 αλογα περιπου λογω μειωμενου αβανς.
Ρε ψυχη ποτε θα πατησουμε??
Εδω ειμαι περιμενω
Θα τα πιουμε...
-
χα χα χα πινω πολυ βενζινη και δεν κανει καλο!!!
-
Δεν Έχεις λαγκ ; Σε σχέση με το εργοσιακο ;
Καεναλωση χαλαρά και σχετικά σβελτα πριν και μετα; -
Φυσικα και μεχρι τις 3000 δεν τραβαει σαν την Vl37-vl36 αλλα εχει αρκετη πιεση για να κανεις τη δουλεια σου ικανοποιητικα.Βασικα μεχρι τις 3000 ειναι λιγο χειροτερο απο μαμα Abarth SS.Δηλαδη εγω εχω over 1.2 bar στις 3100 το SS εχει 1.6(υπερβολικα πολυ για μαμα αλλα αυτος ειναι ο λογος που εχουμε τοσο δυνατο συμπλεκτη και μπιελες)
Χαλαρα , καιει κατι λιγοτερο απο μαμα .Αν πηγαινεις σβελτα , δηλαδη να κανεις πατηματα κλπ περιπου 1-2 λιτρα/100 πανω απο μαμα.Σκεψου εχω 8 λιτρα/100 μεση καταναλωση για 15 περιπου χιλιομετρα με χαλαρη πδηγηση και παταω μια τριτη μεχρι κοφτη και παει με το καλημερα 9+ λιτρα/100 αν το κανεις αυτο 2-3 φορες θα εχεις 11.
-
μπορείς να μας πεις 2 πράγματα για την μετατροπή??
προγραμματιστής??
ιντερκούλερ αρκεί το εργοστασικό??
πυρόμετρο έχεις??
ανοιξες καθόλου μοτέρ?? τι μπιέλες έχει fire??
καμία δυναμομέτρηση?
πως και δεν πήγες στην δοκιμασμένη λύση του abarth setup??
ευχαριστημένος από το τελικό αποτέλεσμα??
να σου πω την αλήθεια πολύ λίγα μου φαίνονται τα 1000ευρα... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
να σου πω την αλήθεια πολύ λίγα μου φαίνονται τα 1000ευρα...
Κι εμένα Μόνο το τούρμπο και τα μπεκ σαν ανταλλακτικά δε ξεπερνάνε τα 1000 ευρώ; Όπως και να χει πες μας λίγα λόγια για τη μετατροπή, στο fiat forum καλύτερα, για να μη χαλάμε το τοπικ του παιδιού που ψάνχει για G.punto
-
Ευγένιε πήρες τηλ στη φιατ να πείς τι εκανες? ......Ξερεις καποτε οταν σχεδίαζε η φιατ τον 175Α3.000 5κύλινδρο 20βαλβιδο πήρε τηλ την garet ,μια εταιριούλα για να βρεί προκοπή.
Ποιός ξέρει ίσως να σε χρειάζεται...Οκ χωρις πλάκα μπράβο σου για το αποτέλεσμα!........μη λες για λεφτά.Θα τα ρίξουν πάνω σου να σε πλακώσουν στο τελος.Αστους να ψαχνονται.
Φιλικά. -
Coupeas, κάνεις σαν ξυδιασμένη γκόμενα, ξεκόλλα. Φιλικά.
fiat GP t-jet μεταχειρισμενο αποριες