-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
παιδια πριν απο λιγο ακουσα στο δελτιο ειδησεων του mega το εξης (το εδειξαν σε καρτα και ελεγε αυτο ακριβως): 'προσθηκη/αυξηση φόρου στο υγραεριο'. Καλημερα μας
Έπιασα σήμερα τα 22.000 χλμ με το υγραέριο...
Σε 1-2 μήνες θα έχω κάνει άλλα 4000 τουλάχιστον.
Η απόσβεση έχει σχεδόν γίνει...Και τι σημαίνει αυτό? Δεν θες να βγάλεις κέρδος ή δεν σε ενδιαφέρει ο υπόλοιπος κόσμος? Είναι λογική αυτή που εκφράζετε από το post σου?
Πρώτον : το 'εκφράζετε' γράφεται με -αι στο τέλος γιατί είναι παθητική φωνή
Δεύτερον : Το συμπέρασμά σου είναι αυθαίρετο. Τα όσα έγραψα λειτουργούν προφανώς ως αντίδραση στις φήμες που κυκλοφορούν από την πρώτη στιγμή που η επιλογή της υγραεριοκίνησης απέκτησε μεγάλη δυναμική. Από την πρώτη στιγμή που άρχισα να ασχολούμαι με το υγραέριο ακούω την ίδια φράση : 'Θα αυξηθεί η τιμή του'. Η καλύτερη απάντηση είναι τα χιλιόμετρα στη μισή τιμή από αυτήν της βενζίνης καθώς και το ότι όσοι μέχρι στιγμής έχουν επιλέξει υγραέριο δε βγήκαν χαμένοι. Καλύτερα να αξιολογείς με βάση αυτό που έχεις μπροστά σου παρά με αυτό που φαντάζεσαι.
Κανείς δεν ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον. Αλλά και οι φήμες δεν μπορεί να είναι ασφαλές κριτήριο επιλογής...Σε ευχαριστώ για την διόρθωση (το έγραψα καλά μήπως έκανα λάθος στην ορθογραφία?). Άλλη φορά μέγα φιλόλογε θα σε ρωτάω πριν κάνω ένα post.
-
Για το 'μέγας' δεν μπορώ να απαντήσω ο ίδιος. Αυτό θα το πρέπει να το κάνουν οι φοιτητές και οι μαθητές μου.
Φιλόλογος πάντως είμαι και μάλιστα κατ' επάγγελμα. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Για το 'μέγας' δεν μπορώ να απαντήσω ο ίδιος. Αυτό θα το πρέπει να το κάνουν οι φοιτητές και οι μαθητές μου.
Φιλόλογος πάντως είμαι και μάλιστα κατ' επάγγελμα.Επείσθην
-
Ο χρήστης xaris-cd έγραψε:
μια ερωτησουλα....
το 5ης το prins εφτασε ελλαδα ?...και αν ναι ποιοι το βαζουν?...Είχα πάει σήμερα το Leon για αλλαγή φίλτρου (25000 χλμ) σε έναν από τους αντιπροσώπους της Prins στην Αθήνα. Τον ρώτησα για της 5ης και μου είπε ότι δεν είχε επίσημη ενημέρωση ακόμη, αλλά ότι μάλλον θα αφορά σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και απαιτήσεων (π.χ. freelander). Οψόμεθα!
Περπιπτόντως, είναι τα 80 ευρώ πολλά (αλλαγή φίλτρου γενικό τσεκάρισμα και μικρορυθμίσεις); Εννοείται με απόδειξη. Πόσα έχετε δώσει όσοι έχετε κάνει service;
-
Ο χρήστης hpdra έγραψε:
ΟΚ συμφωνω αλλα απο το μηχανολογικο μου ειπαν οτι πρεπει να δωσω 67 ευρω για να αλλαξω συγκοινωνιαλογικη διευθυνση.
Αλλιως πρεπει να παραλαβω την αδεια απο κει που πηρα το αυτοκινητο δηλ. Αθηνα ειναι δυνατον ??
Εγώ το αυτοκίνητο το αγόρασα (μεταχειρισμένο) από Θεσσαλονίκη, με Θεσσαλονικιώτικες πινακίδες κλπ, αλλά η νέα άδεια για το υγραεριο βγήκε (δωρεάν) από τη διεύθυνση συγκοινωνιών στις Σέρρες, όπου και είμαι δημότης. Μου είπαν κιόλας δηλαδή, ότι γενικά εκεί που υπάγεται ο ιδιοκτήτης του οχήματος, απο εκεί παίρνει τη νέα άδεια.
Και σίγουρα έτσι είναι. Το που θα σε βρίσκουν ενδιαφέρει το δημόσιο, όχι που θα κυκλοφορείς!!!.... αλλιώς και εφόσον δεν έχεις διεύθυνση, πετάς από λουλούδι σε λουλούδι!!!!!!....... ορίζετε αντίκλητος.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης hpdra έγραψε:
Το ΚΤΕΟ στέλνει τα δικαιολογητικα στην αρμοδια διευθυνση συγκοινωνιών, και αυτή εκδίδει την άδεια. Απλά πρέπει μετά κάπως να την παραλάβεις από εκεί.Δηλαδη πρεπει να παω Αθηνα για την παρω αλλιως δεν γινεται ?
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Για το 'μέγας' δεν μπορώ να απαντήσω ο ίδιος. Αυτό θα το πρέπει να το κάνουν οι φοιτητές και οι μαθητές μου.
Φιλόλογος πάντως είμαι και μάλιστα κατ' επάγγελμα.
Εγώ πάντως και εφόσον θέλεις, σε εξουσιοδοτώ με μεγάλη χαρά, να με διορθώνεις. Οι μαθητές μου με διόρθωναν!!!!, τεχνικός μέχρι κόκαλο, αθεράπευτα ελληνιστής, μα τελείωσα ‘πρακτικό’ και πωρώθηκα με την εμμονή που διακατέχετε η ελληνική γλώσσα.
Εγώ θα έγραφα καθ’ επάγγελμα, και όχι «κατ’ επάγγελμα». Γιατί θα ήμουν λάθος?.
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ. -
To σωστο ειναι 'κατ' επαγγελμα' γιατι το 'επαγγελμα' εχει ψιλη και οχι δασεια στο 'ε'. (τα πνευματα ειναι η ψιλη και η δασεια για οσους ακομα τα θυμουνται και τα αναπολουν οπως εγω, και δεν ειμαι φιλολογος, καθε αλλο).
Παρομοιως λεμε 'κατ' εξακολουθηση' οχι 'καθ' εξακολουθηση' κλπ κλπ γιατι το 'ε' στο 'εξακολουθηση' παιρνει ψιλη.
Οπως φυσικα λεμε πχ 'καθ' υμας΄γιατι το 'υμας' παιρνει δασεια στο 'υ'.
Δηλαδη το 'τ' γινεται 'θ' μπροστα απο δασεια μονο.
Για οσους δεν θυμουνται η δεν ξερουν (λογω προδοτικων κυβερνητικων επιλογων στην εκπαιδευση που μονο σκοπο ειχαν την αλλοτριωση του ελληνικου στοιχειου και συνειδησης) η ψιλη ηταν ΄ (με κλιση αριστερα) και η δασεια ' (με κλιση δεξια).
Δυσκολα χρονια στα θρανια αλλα ΩΡΑΙΑ. Το μυαλο δουλευε, αλλα τωρα οι αρμοδιοι της εκπαιδευσης θελουν το μυαλο να μην δουλευει και το εχουν κατορθωσει. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
To σωστο ειναι 'κατ' επαγγελμα' γιατι το 'επαγγελμα' εχει ψιλη και οχι δασεια στο 'ε'. (τα πνευματα ειναι η ψιλη και η δασεια για οσους ακομα τα θυμουνται και τα αναπολουν οπως εγω, και δεν ειμαι φιλολογος, καθε αλλο).
Παρομοιως λεμε 'κατ' εξακολουθηση' οχι 'καθ' εξακολουθηση' κλπ κλπ γιατι το 'ε' στο 'εξακολουθηση' παιρνει ψιλη.
Οπως φυσικα λεμε πχ 'καθ' υμας΄γιατι το 'υμας' παιρνει δασεια στο 'υ'.
Δηλαδη το 'τ' γινεται 'θ' μπροστα απο δασεια μονο.
Για οσους δεν θυμουνται η δεν ξερουν (λογω προδοτικων κυβερνητικων επιλογων στην εκπαιδευση που μονο σκοπο ειχαν την αλλοτριωση του ελληνικου στοιχειου και συνειδησης) η ψιλη ηταν ΄ (με κλιση αριστερα) και η δασεια ' (με κλιση δεξια).
Δυσκολα χρονια στα θρανια αλλα ΩΡΑΙΑ. Το μυαλο δουλευε, αλλα τωρα οι αρμοδιοι της εκπαιδευσης θελουν το μυαλο να μην δουλευει και το εχουν κατορθωσει.
Με 8 αλλοδαπούς στους 10, μέσα σε μια ταξί, μάλλον τα ελληνικά πάνε περίπατο. Σίγουρα οι σημερινοί κρατούντες έκοψαν τα πρότυπα σχολεία, που σήμερα θέλουν να τα ανοίξουν…… απέχθεια από αυτούς για την Ελλάδα, εμείς τι κάνουμε έχει σημασία.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ. Όλοι σήμερα στης πλατέες που έχουν οριστεί, για να τους διατρανώσουμε με στεντόρεια φωνή, ότι παν να σώσουν την Ελλάδα των συμφερόντων τους, πτωχεύοντας τους πολίτες της.
Ραντεβού εκεί….. 6 μμ έως 11. -
-
Ο χρήστης konos έγραψε:
μια ερωτησουλα....
το 5ης το prins εφτασε ελλαδα ?...και αν ναι ποιοι το βαζουν?...Είχα πάει σήμερα το Leon για αλλαγή φίλτρου (25000 χλμ) σε έναν από τους αντιπροσώπους της Prins στην Αθήνα. Τον ρώτησα για της 5ης και μου είπε ότι δεν είχε επίσημη ενημέρωση ακόμη, αλλά ότι μάλλον θα αφορά σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και απαιτήσεων (π.χ. freelander). Οψόμεθα!
Περπιπτόντως, είναι τα 80 ευρώ πολλά (αλλαγή φίλτρου γενικό τσεκάρισμα και μικρορυθμίσεις); Εννοείται με απόδειξη. Πόσα έχετε δώσει όσοι έχετε κάνει service;
Πολλα είναι σε ποιον πήγες;
δυο φίλτρα 30 €. Φιλτρο Πνευμονα και εισαγωγής τι άλλο εκανε ;
Ή πόση Ώρα εκανε ρυθμίσεις ; Ναι το υγρού αφορά ως επι το πλείστον μεγάλα κυβικα και κατάργηση βενζίνης αν θέλει και επιτρέπει η νομοθεσία ( που δεν επιτρέπει η δικη μας ) -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
To σωστο ειναι 'κατ' επαγγελμα' γιατι το 'επαγγελμα' εχει ψιλη και οχι δασεια στο 'ε'. (τα πνευματα ειναι η ψιλη και η δασεια για οσους ακομα τα θυμουνται και τα αναπολουν οπως εγω, και δεν ειμαι φιλολογος, καθε αλλο).
Παρομοιως λεμε 'κατ' εξακολουθηση' οχι 'καθ' εξακολουθηση' κλπ κλπ γιατι το 'ε' στο 'εξακολουθηση' παιρνει ψιλη.
Οπως φυσικα λεμε πχ 'καθ' υμας΄γιατι το 'υμας' παιρνει δασεια στο 'υ'.
Δηλαδη το 'τ' γινεται 'θ' μπροστα απο δασεια μονο.
Για οσους δεν θυμουνται η δεν ξερουν (λογω προδοτικων κυβερνητικων επιλογων στην εκπαιδευση που μονο σκοπο ειχαν την αλλοτριωση του ελληνικου στοιχειου και συνειδησης) η ψιλη ηταν ΄ (με κλιση αριστερα) και η δασεια ' (με κλιση δεξια).
Δυσκολα χρονια στα θρανια αλλα ΩΡΑΙΑ. Το μυαλο δουλευε, αλλα τωρα οι αρμοδιοι της εκπαιδευσης θελουν το μυαλο να μην δουλευει και το εχουν κατορθωσει.Άριστα κύριε Καψαλάκη!
Ομολογώ ότι το 'τράβηξα' λίγο, μάλλον λόγω εκνευρισμού για τις ανυπόστατες φήμες. Ωστόσο, είναι καλό να μιλάμε σωστά τη γλώσσα. Από την άλλη πλευρά και η γλώσσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που διαπλάθεται καθημερινά και προσαρμόζεται στις ανάγκες αυτών που την μιλούν. Η τάση απλοποίησής της αλλά και παραβίασης καθιερωμένων κανόνων της από άλλους εκλαμβάνεται ως παρακμή (γλωσσική πενία) και από άλλους ως φυσιολογική εξέλιξη.
Αρκετά με τη γλώσσα! Άλλωστε είναι off topic όπως έγραψε και κάποιος λίγο παραπάνω.Παρεπιπτόντως πλησιάζω κι εγώ τα 25.000 χλμ...Άρα πρέπει να ετοιμάζομαι για '80άρα' ή λιγότερα ;
Για το Prins 5ης γενιάς έμαθα ότι εδώ στα Γιάννενα το έβαλε σε μια Mercedes ο πατέρας ενός μαθητή μου.
Δεν πιστεύω να μου είπε ψέματα...ποιο λόγο θα είχε άλλωστε ; -
Οταν καποτε οι νεωτεροι ανακαλυψουν, και το ευχομαι αυτο, τον πλουτο της ελληνικης γλωσσας και οχι την απλοποιηση της στην μορφη της οπως τους την επεβαλαν με την 'δημοτικια', τοτε θα καταλαβουν την ομορφια της γλωσσας μας.
Διατηρηθηκε ετσι για πανω απο 2500 χρονια σαν εργαλειο προοδου, μην ξεχναμε οτι ειχε επιβληθει στον τοτε κοσμο και μεχρι την πτωση του Βυζαντιου σαν πρωτιστως ομιλουμενη και γραπτη. Το οτι τα Ευαγγελια/Καινη και Παλαια Διαθηκη ειχαν γραφτει στην ελληνικη δειχνει το ευρος αποδοχης της. Παρ'αυτα οι εθνοπροδοτες την εξαλειψαν μεσα σε 20 χρονια γιατι ετσι οπως εχω πει τους βολευε. Με την απλοποπιηση της γλωσσας σε επιπεδο λεξιλογιου δημοτικου αμεσα απλοποιουν και τα σκεπτομενα μυαλα των νεων αντιστοιχως. Εμαθαν στους νεους να μην χρειαζεται να κουραζονται για να αποκτησουν κατι (την γνωση εν προκειμενω), να μην αγωνιζονται για να κατακτησουν κατι και αυτο ειναι συνειδητο γιατι ετσι οι νεοι και οι επομενες γενιες εθιζονται στα ετοιμα και ευκολα και χανεται η αγωνιστικη τους προδιαθεση.
Αντιθετως τα βομβαρδιζουν και γεμιζουν τα ωραρια τους με 'σκουπιδια' γνωσεις εφημερες και μη δημιουργικες.
Και αυτο βεβαια ειναι η απολυτη δικαιολογια τους, δηλαδη τα παιδια δεν εχουν ωρα να ασχολουνται ΚΑΙ με την σωστη μαθηση της Ελληνικης γλωσσας, γιατι ηδη το προγραμμα που αυτοι εχουν κατασκευασει δεν αφηνει περιθωρια χρονου γι'αυτην.
Μολις προχτες ακουγα την κορη μου που ειναι στην 3η δημοτικου να λεει 'αιτος' (ετσι ακριβως γραφοταν στο βιβλιο αναγνωσης της) και οταν της ειπα οτι το σωστο ειναι 'αετος' δεν ηξερε τι να πιστεψει.
Εχουν μπερδεψει οι Μπαμπινιωτηδες (αυτος ειδικα οικειοποιηθηκε και εκμεταλλευτηκε ολη αυτη την τεχνητη αλλαγη) την χωρις συντακτικο, γραμματικη και αρθρωση 'δημοτικια' (βλεπε δημοτικα τραγουδια για λεξιλογιο) με την σωστη γλωσσα μας που ακομα και για ενα αρθρο υπαρχει συντακτικο και ριζα. Τι λεω τωρα, ψιλα γραμματα!
Μπραβο και στο 'Ραδιο Αρβυλα' που εχτες εστειλε ενα μηνυμα για την απαλειψη των 'greeklish' μιας μοδας που ταχυτατα τεινει στην καταστροφη της γλωσσας μας.
Ξερω οτι το θεμα γλωσσας ειναι 'εκτος θεματος' στη συγκεκριμενη συζητηση και δεν θα συνεχισω φυσικα, αλλα πρεπει οταν μας δινεται η ευκαιρια εστω και περιστασιακα να προασπιζομαστε την κληρονομια και τα κεκτημενα της φυλης μας, κατι για το οποιο οι προγονοι μας εχυσαν το αιμα τους και εχουμε υποχρεωση να θυμομαστε, γιατι οτι ακομα ειναι γυρω μας σε αυτους ανηκει και οχι σε μας που δεν εχουμε κατορθωσει τιποτα παρα την πληρη απαξιωση της 'συγχρονης' Ελλαδας και γιατι μονο μεσω αυτης της κληρονομιας θα μπορεσουμε καποτε να ξεφυγουμε απο την νεο-ραγιαδικη κατασταση που μας επιβαλανε και εμεις απο την μερια μας δεχθηκαμε.Συγγνωμη και παλι για το 'εκτος θεματος'.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Οταν καποτε οι νεωτεροι ανακαλυψουν, και το ευχομαι αυτο, τον πλουτο της ελληνικης γλωσσας και οχι την απλοποιηση της στην μορφη της οπως τους την επεβαλαν με την 'δημοτικια', τοτε θα καταλαβουν την ομορφια της γλωσσας μας.
Διατηρηθηκε ετσι για πανω απο 2500 χρονια σαν εργαλειο προοδου, μην ξεχναμε οτι ειχε επιβληθει στον τοτε κοσμο και μεχρι την πτωση του Βυζαντιου σαν πρωτιστως ομιλουμενη και γραπτη. Το οτι τα Ευαγγελια/Καινη και Παλαια Διαθηκη ειχαν γραφτει στην ελληνικη δειχνει το ευρος αποδοχης της. Παρ'αυτα οι εθνοπροδοτες την εξαλειψαν μεσα σε 20 χρονια γιατι ετσι οπως εχω πει τους βολευε. Με την απλοποπιηση της γλωσσας σε επιπεδο λεξιλογιου δημοτικου αμεσα απλοποιουν και τα σκεπτομενα μυαλα των νεων αντιστοιχως. Εμαθαν στους νεους να μην χρειαζεται να κουραζονται για να αποκτησουν κατι (την γνωση εν προκειμενω), να μην αγωνιζονται για να κατακτησουν κατι και αυτο ειναι συνειδητο γιατι ετσι οι νεοι και οι επομενες γενιες εθιζονται στα ετοιμα και ευκολα και χανεται η αγωνιστικη τους προδιαθεση.
Αντιθετως τα βομβαρδιζουν και γεμιζουν τα ωραρια τους με 'σκουπιδια' γνωσεις εφημερες και μη δημιουργικες.
Και αυτο βεβαια ειναι η απολυτη δικαιολογια τους, δηλαδη τα παιδια δεν εχουν ωρα να ασχολουνται ΚΑΙ με την σωστη μαθηση της Ελληνικης γλωσσας, γιατι ηδη το προγραμμα που αυτοι εχουν κατασκευασει δεν αφηνει περιθωρια χρονου γι'αυτην.
Μολις προχτες ακουγα την κορη μου που ειναι στην 3η δημοτικου να λεει 'αιτος' (ετσι ακριβως γραφοταν στο βιβλιο αναγνωσης της) και οταν της ειπα οτι το σωστο ειναι 'αετος' δεν ηξερε τι να πιστεψει.
Εχουν μπερδεψει οι Μπαμπινιωτηδες (αυτος ειδικα οικειοποιηθηκε και εκμεταλλευτηκε ολη αυτη την τεχνητη αλλαγη) την χωρις συντακτικο, γραμματικη και αρθρωση 'δημοτικια' (βλεπε δημοτικα τραγουδια για λεξιλογιο) με την σωστη γλωσσα μας που ακομα και για ενα αρθρο υπαρχει συντακτικο και ριζα. Τι λεω τωρα, ψιλα γραμματα!
Μπραβο και στο 'Ραδιο Αρβυλα' που εχτες εστειλε ενα μηνυμα για την απαλειψη των 'greeklish' μιας μοδας που ταχυτατα τεινει στην καταστροφη της γλωσσας μας.
Ξερω οτι το θεμα γλωσσας ειναι 'εκτος θεματος' στη συγκεκριμενη συζητηση και δεν θα συνεχισω φυσικα, αλλα πρεπει οταν μας δινεται η ευκαιρια εστω και περιστασιακα να προασπιζομαστε την κληρονομια και τα κεκτημενα της φυλης μας, κατι για το οποιο οι προγονοι μας εχυσαν το αιμα τους και εχουμε υποχρεωση να θυμομαστε, γιατι οτι ακομα ειναι γυρω μας σε αυτους ανηκει και οχι σε μας που δεν εχουμε κατορθωσει τιποτα παρα την πληρη απαξιωση της 'συγχρονης' Ελλαδας και γιατι μονο μεσω αυτης της κληρονομιας θα μπορεσουμε καποτε να ξεφυγουμε απο την νεο-ραγιαδικη κατασταση που μας επιβαλανε και εμεις απο την μερια μας δεχθηκαμε.Συγγνωμη και παλι για το 'εκτος θεματος'.
Γιατί διαμαρτύρεσαι για τα πνεύματα και την περισπωμένη, ενώ δε χρησιμοποιείς ούτε την οξεία;
-
Πολυ απλα γιατι και η οξεια σαν ο μονος τροπος τονισμου στην 'δημοτικια' αντιπροσωπευει την απλοποιηση και φθορα της γλωσσας μας. Αν γνωριζες καλυτερα θα ηξερες οτι οι τονοι δεν ηταν απλα και μονο για να δειχνουν που τονιζεται η λεξη, αυτο ηταν σχεδον αυτονοητο, αλλα για να δινουν ενα τονο ειτε πιο οξυ (οξεια γαρ) ειτε πιο διαρκειας (περισπωμενη) γιατι η γλωσσα μας αρχαιστι δεν ειχε την πεζη προφορα που εχουμε τωρα αλλα ειχε μια προφορα σαν πανω σε νοτες, ηταν σαν να λεμε μουσικος ο ηχος της προφορας. Γι'αυτο υπηρχαν και τα πνευματα. Δεν τους ενδιεφερε μονο η γραμματικη αλλα και η τελεια ακουστικη των φωνηεντων/διφθογγων κλπ. Ψιλα γραμματα βεβαια και παλι!
Φυσικα και δεν υποστηριζω οτι ετσι επρεπε να μιλαμε σημερα αν και πιστευω οτι θα ηταν αρκετα πιο ευχαριστο.
Τα ιταλικα ακομα και σημερα (με βαση τα λατινικα) εχουν αυτη την ιδιαιτερη μελωδικοτητα που δεν ειναι λογω της γλωσσας σαν συνταξη αλλα λογω της προφορας της γλωσσας με πρωτευοντα ρολο τα αντιστοιχα φωνηεντα.Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
υ.γ. Το πιο σωστο ειναι 'δεν χρησιμοποιεις' οχι 'δε χρησιμοποιεις' . Το αρνητικο μοριο/επιρρημα/μερος του λογου (υπαρχουν διαστασεις αποψεων για το τι τελικα ειναι) ειναι 'δεν' και οχι 'δε' το οποιο παραπεμπει στα 'μεν' και 'δε' που ειναι αλλης εννοιας και δειχνει αντιθεση της δευτερης εννοιας (δε) σε σχεση με την πρωτη εννοια (μεν)..
Ειναι και αυτο αποτελεσμα της εμπεδωσης της 'δημοτικιας'. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Πολυ απλα γιατι και η οξεια σαν ο μονος τροπος τονισμου στην 'δημοτικια' αντιπροσωπευει την απλοποιηση και φθορα της γλωσσας μας. Αν γνωριζες καλυτερα θα ηξερες οτι οι τονοι δεν ηταν απλα και μονο για να δειχνουν που τονιζεται η λεξη, αυτο ηταν σχεδον αυτονοητο, αλλα για να δινουν ενα τονο ειτε πιο οξυ (οξεια γαρ) ειτε πιο διαρκειας (περισπωμενη) γιατι η γλωσσα μας αρχαιστι δεν ειχε την πεζη προφορα που εχουμε τωρα αλλα ειχε μια προφορα σαν πανω σε νοτες, ηταν σαν να λεμε μουσικος ο ηχος της προφορας. Γι'αυτο υπηρχαν και τα πνευματα. Δεν τους ενδιεφερε μονο η γραμματικη αλλα και η τελεια ακουστικη των φωνηεντων/διφθογγων κλπ. Ψιλα γραμματα βεβαια και παλι!
Φυσικα και δεν υποστηριζω οτι ετσι επρεπε να μιλαμε σημερα αν και πιστευω οτι θα ηταν αρκετα πιο ευχαριστο.
Τα ιταλικα ακομα και σημερα (με βαση τα λατινικα) εχουν αυτη την ιδιαιτερη μελωδικοτητα που δεν ειναι λογω της γλωσσας σαν συνταξη αλλα λογω της προφορας της γλωσσας με πρωτευοντα ρολο τα αντιστοιχα φωνηεντα.Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Μου θυμίζεις πολλά χρόνια πίσω, όταν οι καθηγητές αντιδρούσαν στην κατάργηση της περισπωμένης και των πνευμάτων και ρωτούσαν γιατί δεν καταργείται και η οξεία!!!!
υ.γ. Το πιο σωστο ειναι 'δεν χρησιμοποιεις' οχι 'δε χρησιμοποιεις' . Το αρνητικο μοριο/επιρρημα/μερος του λογου (υπαρχουν διαστασεις αποψεων για το τι τελικα ειναι) ειναι 'δεν' και οχι 'δε' το οποιο παραπεμπει στα 'μεν' και 'δε' που ειναι αλλης εννοιας και δειχνει αντιθεση της δευτερης εννοιας (δε) σε σχεση με την πρωτη εννοια (μεν)..
Ειναι και αυτο αποτελεσμα της εμπεδωσης της 'δημοτικιας'.Μέσα στην έρημο ανορθογραφίας, είσαι όαση γνώσεων. Να είσαι καλά.
-
Επεισθην και εγω Φιλε ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΨΑΛΑΚΗ Απο την Λεβεντομανα ΚΡΗΤΗ , ευχαριστουμε που μας θυμισες τι διαμαντι ειναι η Ελληνικη γλωσσα . Παραθετω ενα θεμα που θα υπεπεσε και στην αντιληψη σας , και ζηταω απο τους mods τον φιλο μου τον antonis -team και οποιον εχει γνωμη ,να παρουν θεση .Αναφερομαι στην Υδρογονοκινηση ,η οποια στην ουσια εναι ηλεκτρολυση και τον τελευταιο μηνα στην αγορα ακουγεται πολυ , γυρω στα 500-600 Ευρα και την οποια παινευουν ολοι πολυ . BILL33 ? μηπως να ανοιγες ξεχωριστο θεμα ? Μαστραντωνη τι λες ? παραθετω και βιντεακι http://youtu.be/T8H89tIOLIw το οποιο κυκλοφορει . Εδω να αναφερω πως το κιτ απο οτι καταλαβα ειναι ' no name' κοινως πατεντα .
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ έγραψε:
Επεισθην και εγω Φιλε ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΨΑΛΑΚΗ Απο την Λεβεντομανα ΚΡΗΤΗ , ευχαριστουμε που μας θυμισες τι διαμαντι ειναι η Ελληνικη γλωσσα . Παραθετω ενα θεμα που θα υπεπεσε και στην αντιληψη σας , και ζηταω απο τους mods τον φιλο μου τον antonis -team και οποιον εχει γνωμη ,να παρουν θεση .Αναφερομαι στην Υδρογονοκινηση ,η οποια στην ουσια εναι ηλεκτρολυση και τον τελευταιο μηνα στην αγορα ακουγεται πολυ , γυρω στα 500-600 Ευρα και την οποια παινευουν ολοι πολυ . BILL33 ? μηπως να ανοιγες ξεχωριστο θεμα ? Μαστραντωνη τι λες ? παραθετω και βιντεακι http://youtu.be/T8H89tIOLIw το οποιο κυκλοφορει . Εδω να αναφερω πως το κιτ απο οτι καταλαβα ειναι ' no name' κοινως πατεντα .Μπαααααααααααα!!!
Ασε καλύτερα...θα βάλω μαγνητάκια...πολλά μαγνητάκια!!!
...μετά θα εγκαταστήσω σύστημα φυσικού αερίου και θα το ρίξω στη...φασολάδα -
Και για να εξηγηθώ, κάνω τον εξής υπολογισμό:
-
Θεωρούμε ότι από την ηλεκτρόλυση και την καύση του υδρογόνου που προκύπτει, έχουμε απώλεια 0 (που δεν ισχύει, δηλαδή υπάρχει κάποια απώλεια, αλλά ας το αφήσουμε εκεί).
-
Πρέπει να βρούμε πόση είναι η βενζίνη που δεν καταναλώνεται στον κινητήρα, αλλά στον καταλύτη.
Ενα αμαξάκι που είχα δεν είχε καταλύτη, έβγαζε 250 ppm υδρογονάνθρακες, δηλαδή άκαυστη βενζίνη που αυτό το σύστημα ισχυρίζεται ότι θα την κάνει να καεί.
Έστω ότι βάζουμε 100 γραμμάρια αέρα. Για να έχουμε στοιχειομετρικό μίγμα 14,7:1, χρειαζόμαστε 6,8 γραμμάρια βενζίνη.
Βάρος μίγματος 106,8 γραμμάρια. Επειδή η συνολική μάζα δεν αλλάζει κατά την καύση, στην εξάτμιση θα πάρω 106,8 γραμμάρια καυσαέριο.Χοντρικά μπορώ να πω ότι όλα τα αέρια στο καυσαέριο αυτό έχουν το ίδιο ειδικό βάρος και άρα θα έχω
106,8/1000000*250=0,0267 γραμμάρια άκαυστη βενζίνη στο καυσαέριό μου.Το ποσοστό λοιπόν της βενζίνης που δεν κάηκε και που με 'βοηθά' αυτό το σύστημα να κάψω είναι
0,0267/6,8*100 = 0,3925%.......................................................Τρομερή οικονομία
Παρακαλώ για τα σχόλιά σας.
-
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ έγραψε:
Επεισθην και εγω Φιλε ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΨΑΛΑΚΗ Απο την Λεβεντομανα ΚΡΗΤΗ , ευχαριστουμε που μας θυμισες τι διαμαντι ειναι η Ελληνικη γλωσσα . Παραθετω ενα θεμα που θα υπεπεσε και στην αντιληψη σας , και ζηταω απο τους mods τον φιλο μου τον antonis -team και οποιον εχει γνωμη ,να παρουν θεση .Αναφερομαι στην Υδρογονοκινηση ,η οποια στην ουσια εναι ηλεκτρολυση και τον τελευταιο μηνα στην αγορα ακουγεται πολυ , γυρω στα 500-600 Ευρα και την οποια παινευουν ολοι πολυ . BILL33 ? μηπως να ανοιγες ξεχωριστο θεμα ? Μαστραντωνη τι λες ? παραθετω και βιντεακι http://youtu.be/T8H89tIOLIw το οποιο κυκλοφορει . Εδω να αναφερω πως το κιτ απο οτι καταλαβα ειναι ' no name' κοινως πατεντα .στο video ειναι ο ιδιος μηχανικος που ειναι αντιθετος με τη χρηση λαδιερας . εχω δει σε συνεργειο αυτοκινητων διπλα στη δουλεια μου τη συγκεκριμμενη πατεντα και ο εδω μηχανικος συνεργαζεται μαζι του! κατα τα λεγομενα του δεν ειδε μεγαλη διαφορα ως προς την καταναλωση καυσιμου, αλλα ειδε αυξηση ιπποδυναμης και μια καλυτερη λειτουργια στον κινητηρα. οσο για την τιμη, αναλογο ποσο μου ειπε, αλλα δε νομιζω οτι το αξιζει. βεβαια ο ανθρωπος το εβαλε για το λογο που ειδε το αποτελεσμα και οχι για οικονομια καυσιμου στο SUBARU IMPREZA.
Υγραεριοκίνηση!