-
καλησπερα και απο μενα . μολις εκανα εγραφη και ειναι το πρωτο μου ποστ . εχω στην κατοχη μου το συγκεκριμενο αυτοκινητο ( ειναι με τα οβαλ φαναρια ) τα χαρακτηριστικα του ειναι : κυβισμος 1349 αλογα : 88 . θα ηθελα να το φτασω περιπου στα 120-130 αλογα αν ειναι δυνατον με το ιδιο μοτερ . τι μου προτινεται ? ( ισως χρειαστω και βελτιωση στο συστημα πεδισης διοτι πισω εχει ταμπουρα και μπροστα σχετικα μικρα δισκοφρενα ) επισης και το κοστος θα με απασχολουσε αρκετα
-
καλησπερα και απο μενα . μολις εκανα εγραφη και ειναι το πρωτο μου ποστ . εχω στην κατοχη μου το συγκεκριμενο αυτοκινητο ( ειναι με τα οβαλ φαναρια ) τα χαρακτηριστικα του ειναι : κυβισμος 1349 αλογα : 88 . θα ηθελα να το φτασω περιπου στα 120-130 αλογα αν ειναι δυνατον με το ιδιο μοτερ . τι μου προτινεται ? ( ισως χρειαστω και βελτιωση στο συστημα πεδισης διοτι πισω εχει ταμπουρα και μπροστα σχετικα μικρα δισκοφρενα ) επισης και το κοστος θα με απασχολουσε αρκετα
-
καλησπερα και απο μενα . μολις εκανα εγραφη και ειναι το πρωτο μου ποστ . εχω στην κατοχη μου το συγκεκριμενο αυτοκινητο ( ειναι με τα οβαλ φαναρια ) τα χαρακτηριστικα του ειναι : κυβισμος 1349 αλογα : 88 . θα ηθελα να το φτασω περιπου στα 120-130 αλογα αν ειναι δυνατον με το ιδιο μοτερ . τι μου προτινεται ? ( ισως χρειαστω και βελτιωση στο συστημα πεδισης διοτι πισω εχει ταμπουρα και μπροστα σχετικα μικρα δισκοφρενα ) επισης και το κοστος θα με απασχολουσε αρκετα
-
φιλε για μενα δεν αξιζει η βελτιωση διοτι αν βαλεις μεσα οτι χρειαζεσαι μηχανικα μερη, εργασια, λαστιχα, ζαντες ,φρενα (δηλαδη πολλα λεφτα) θα εχεις ενα αμφιβολο αποτελεσμα και αυτο νομιζω ειναι οτι χειροτερο. καλυτερα να το πουλαγες και μαζι με τα λεφτα που θες να δωσεις για βελτιωση να παρεις ενα yaris t sport μκ1 που θα ειναι και πιο γρηγορο απο αυτο που θες να φτιαξεις
-
Απλα ξεχασε το αυτο που θες, με το ιδιο μοτερ μαλιστα..
-
βασικα το μονο που με ενδιαφερει ειναι να ανεβασω λιγο την υποδιναμη τα υπολοιπα ( ζαντες και τετοια δεν με ενδιαφερουν προστοπαρον ) οσο για αλαγη αυτοκινητου δεν θελω γιατι το μοτερ που εχει πανω ειναι σε αριστη κατασταση και δεν εχει ανοιχτει ποτε ( ενοω να εχει πιασει στροφες ωστε να ζοριστει ποτε ) γιαυτο και δεν το ρισκαρω να το αλαξω .
-
ε εαν δε σκοπευεις να το ζορισεις κ να το φτασεις στα ορια νομιζεις οτι αξιζει να παρεις 3-4 αλογα που θα σου δωσει ενα φιλτρο κ μια εξατμιση?
-
επιδη δεν ξερω και πολλα ισως πω μλ....ια . σκευτομουν για κανενα turbo μεταχειρισμενο και κανενα φιλτρο εξατμιση ποσα αλογακια να φτασει ετσι ?
-
σκεψου απλα το εξης..μιλαμε για ενα κοστος 3000-4000 στη καλυτερη..αντε εγω σου λεω κανα διχιλιαρο για αμφιβολη δουλεια..αξιζει?
-
Ο χρήστης stelios_aN έγραψε:
καλησπερα και απο μενα . μολις εκανα εγραφη και ειναι το πρωτο μου ποστ . εχω στην κατοχη μου το συγκεκριμενο αυτοκινητο ( ειναι με τα οβαλ φαναρια ) τα χαρακτηριστικα του ειναι : κυβισμος 1349 αλογα : 88 . θα ηθελα να το φτασω περιπου στα 120-130 αλογα αν ειναι δυνατον με το ιδιο μοτερ . τι μου προτινεται ? ( ισως χρειαστω και βελτιωση στο συστημα πεδισης διοτι πισω εχει ταμπουρα και μπροστα σχετικα μικρα δισκοφρενα ) επισης και το κοστος θα με απασχολουσε αρκεταγιατί μόνο 130?? εδώ τα μικρά κουρ@δομίνι έχουν 150+, εσύ στους 130 θα μείνεις????
ζήτα καμια 180αρα -
Κάντα 200 στρόγγυλα ρε, τσάμπα είναι
-
Τροπέτο 1600 με χτυπημένα νούμερα?
-
Βάλε 2λιτρο και μην το δηλώνεις.Θα ειναι πολύ της μοδας λίγο πριν το τελος του χρόνου!.... .......Και μη φοβασαι,δώσε 20 ευρουλάκια στο κτεο και πέρασες.
-
- το ξεχνάς
- βάζεις 4AGE (1.6) και το αφήνεις ως έχει (~140 άλογα) ==> ~3000e
- το ξεχνάς
- βάζεις 4ΕFΤE (1.3T) και το αφήνεις ως έχει (~135 άλογα) ==> ~3000e
- το ξεχνάς
-
παιδια εγω ζητησα κατι συγκεκριμενο .. γιατι μου λετε αλλα πραγματα .. θελω να μου πειτε τι μπορω να κανω για να φτασω αυτο το μοτερ σε αυτα τα αλογα τα υπολοιπα δεν με ενδιαφερουν
-
Τίποτα δεν μπορείς να κάνεις. Στο είπαν αλλά κάνεις πως δεν το βλέπεις.
-
Ο χρήστης stelios_aN έγραψε:
παιδια εγω ζητησα κατι συγκεκριμενο .. γιατι μου λετε αλλα πραγματα .. θελω να μου πειτε τι μπορω να κανω για να φτασω αυτο το μοτερ σε αυτα τα αλογα τα υπολοιπα δεν με ενδιαφερουνγια αρχή θες ενα διπλοτυπο από την εφορία και μετά για σφραγίδα και υπογραφή στην πολεοδομία...
-
επισης σκευτομουν το σεναριο στο να παρω ενα αλλο αυτοκινητο μιας και τωρα θα το ζηταει και ο αδερφος μου το αυτοκινητο ( νεος οδηγος και ξερετε την τρελα και σκευτομουν για καποιο saxo 1.6 αλλα επιδη ειναι ολα πειραγμενα αυτα ηθελα να ρωτησω με τα προγραματα και τις εξατμισης που τους εχουν βαλει κτεο περναει το αυτοκινητο ?
-
Αν στο ρελαντί η καταναλωση χτυπάει κόκκινο (λογο chip) ,εκεί θα γινει ενα θέμα.Με μια εξηγηση επι του θέματος λύνεται.Κατα τα άλλα δεν τρέχει τίποτα.Εγω που πέρασα ήταν ολα κοκκινα .Ακαυτη την πέταγα έξω.Πειραγμενο? μου λέει.Ναι του λέω.Οκ θα σε περασω με του προηγούμενου!.....Impreza είχε και αυτός ''πειραγμένη'' οπότε.....συναδελφος!
Πληροφοριακά ......μετα τις 2000 στροφες ημουν οκ!! -
Ο χρήστης stelios_aN έγραψε:
επισης σκευτομουν το σεναριο στο να παρω ενα αλλο αυτοκινητο μιας και τωρα θα το ζηταει και ο αδερφος μου το αυτοκινητο ( νεος οδηγος και ξερετε την **τρελα **;) και σκευτομουν για καποιο saxo 1.6 αλλα επιδη ειναι ολα πειραγμενα αυτα ηθελα να ρωτησω με τα προγραματα και τις εξατμισης που τους εχουν βαλει κτεο περναει το αυτοκινητο ?Δεν τον αγαπάς τον αδερφό σου και θες να τον βάλεις στο Corolla? Πέρασα όλη την νεανική τρέλα μου μέσα σε μιά Corolla του 84, την πισωκίνητη, και ένας θεός ξέρει πως βρίσκομαι εδώ και γράφω τώρα, αντί να με έχουν φάει τα σκουλήκια...
βελτιωση σε toyota corolla xli 1.3 sedan 1994