-
φυσικα και οχι αλλα οχι τοσο μηχανολογικα οσο για τα λοιπα περιφερειακα του
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι... σε τι κατάσταση θα είναι όμως, είναι άλλο θέμα (π.χ. με αμορτισερ 20 ετών και 250.000 χλμ...).A.., εξαιρετική! Όλα και όλα.
-
Το Α και το Ω ειναι η συντηρηση.Δεν υπαρχουν μονο αξιοπιστα αυτοκινητα,υπαρχουν κυριως συστηματικοι ιδιοκτητες οι οποιοι συντηρουν σωστα το αυτοκινητο τους και φροντιζουν να αντιμετωπιζουν δυσλειτουργιες εν τη γεννεσει τους.190Ε φιλου η οποια δεν δεχθηκε αναλογη φροντιδα οσο η δικια μας κατα τη διαρκεια της ζωης της εχει αρκετα ''θεματα'' αυτη τη στιγμη...
Φανταζομαι οτι οι περισσοτεροι θα το εχετε δει,αν εχει ποσταριστει στο παρελθον ζηταω συγνωμη...
http://www.youtube.com/watch?v=d8eXlJKR ... re=related
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Fiat 500 δεν ξέρω αλλά υπάρχουν πολλά μοντέλα που αν χρειαστεί και δεν απαξιωθούν από τον ιδιοκτήτη τους μπορούν να κυκλοφορούν και μετά από 20 χρόνια ανετότατα. Νομίζω είμαστε στα πρόθυρα δημιουργίας κάποιου μύθου (ανάλογου της απόλυτης οδηγικά F40 κλπ). Μιά χαρά αυτοκίνητο ήταν η 190 αλλά ένα toyota starlet πχ είναι πιο ανθεκτικό στο χρόνο και ας φτιάχτηκε τη σημερινή καταναλωτική εποχή μπλαμπλα που εχουν εκπέσει οι αξίες και τα ήθη κλπ κλπ.
Δυστυχώς, στη σημερινή καταναλωτική εποχή μπλαμπλαμπλα οι υπόλοιπες παρενέργειες του μαλακισμένου καταναλωτικού οργίου που μας χαρακτηρίζει (και συνεχίζεται άκοπα)είναι πολύ σημαντικότερες από το αν η 190 είναι καλύτερη από το yaris...
Επι του θέματος, φυσικά και έχεις δίκιο, με τη διαφορά ότι ένα στάρλετ ήταν σα ντενεκές με ρόδες, που παρακαλούσες το Θεό μη σου την πέσει κανείς γιατί θα σε αναγνωρίσουν από την οδοντοστοιχία και μόνο.Και πράγματι, η 190 απολαμβάνει κάπου το μύθο της παλαιάς μερσεντές, ενώ στην ουσία είναι στον απόηχο της χρυσής εποχής της μάρκας... σκέψου ότι όταν βγήκε η σύγχρονη της 201, η 124, οι ταξιτζήδες στη Στουτγγαρδη έκαναν πορεία γιατί τους πήρανε τις 123 και τους έδωσαν αυτά τα ρημάδια (που και πάλι, επειδή υπάρχει στην οικογένεια ένα 124 280Ε '94 και το ξέρω από πρώτο χέρι, είναι από άλλο πλανήτη από πλευράς ποιότητας κατασκευής και κύλισης).
Υπάρχουν σίγουρα μύθοι αλλά υπάρχει και μια δόση πραγματικότητας. Η αλήθεια είναι οτι η μερσεντές εκείνης της εποχής ΔΕΝ έκανε εκπτώσεις στους προμηθευτές της, κάθε ένας από τους οποίους ήταν η κορυφαία μάρκα στον τομέα του, συνθέτοντας ένα σύνολο που ήταν εξαιρετικά αξιόπιστο (ρωτήστε οποιον θέλετε που είχε εμπειρία από 116-123-126!). Από την άλλη πολυτελές δε θα χαρακτήριζα ένα αυτοκίνητο με βινύλιο στα καθίσματα πλαστικό ταμπλώ, 4 ταχύτητες και 95 ίππους απο 2000κυβικά. Εκεί ακριβώς είναι και το παραμύθι της (Ελληνικής μάλλον) ιστοριας: Από τη μία ο γύφτος που πήρε το ακριβό αυτοκίνητο και το μοστράρει για λιμουζίνα και από την άλλη οι παραδίπλα που βλέπουν το γύφτο και λένε κοίτα το γύφτο που κυκλοφοράει με μερσεντέ (=>μερσεντέ =ακριβό αυτοκίνητο=μόστρα από γύφτους).
Προσωπικά, πέρα από συναισθηματισμούς και προτιμήσεις, θεωρώ ότι τα αυτοκίνητα, σα μηχανήματα που είναι, καλό είναι να τα βλέπουμε με λογική και ψυχραιμία για να μην καταντήσουμε καφενείομπαλαδόροι και εδώ. Έτσι, όπως στα μηχανήματα παίρνεις αυτό που χρειάζεσαι ακριβώς, ούτε μεγαλύτερο ούτε και μικρότερο, έτσι και εδώ (Θα έπρεπε να) έχεις τη δυνατότητα να κάνεις επιλογές. Η λογική πίσω από την αγορά της μερσεντές εκείνης της εποχής (σε έναν άνθρωπο που μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λογική του, εννοείται) ήταν ένα αυτοκίνητο με τα καλύτερα εξαρτήματα, κατά συνέπεια και ακριβό για την κατηγορία του αλλά ποιοτικά συναρμολογημένο και κατά το δυνατό ασφαλές. Σήμερα δε βρίσκω καμία λογική στην αγορά μιας c180, πχ έναντι σε ένα octavia 1.8tsi, μιας και σα μηχάνημα δυσκολεύομαι να καταλάβω που ακριβώς στοχεύει και τα καταφέρνει καλύτερα από τη σκοντάρα...Το αυτό και για το 500ράκι (ένα αυτοκίνητο του οποίου το σημαντικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μοιάζει με ένα παλιότερο!!).
Τώρα αν θα γίνει συλλεκτικό και άλλες ιστορίες δεν ξέρω μιας και όλα αυτά συνήθως ξεφέυγουν από την απλή λογική του μηχανήματος και αποκτούν άλλες προεκτάσεις... -
-
Έχετε παρκάρει σε ανηφόρα με τον κώλο προς τα πάνω... πως στο καλό θα ξεπαρκάρετε με το ποδόφρενο; οεο;!
-
Που είναι το πρόβλημα? Αφού με το χέρι λύνεται
-
Ρε συ, πηγα να το κανω (οκ οκ δεν επιανε και καλα το συγκεκριμενο ¨χειροφρενο¨) και πήγα να πέσω πανω στον μπροστά
-
Δεν είναι πρόβλημα του ποδόφρενου, φταίει η δύναμη της βαρύτητας, σε κατηφόρα σε έλκει προς τα κάτω. Είναι αναμενόμενο
-
Duh!
Ρε συ αλλο εννοώ...
Πως μπορεί κάποιος να συνηθίσει κάτι τετοιο...
Πχ θες να κανεις μανουβρες για να βγεις απο αυτη την δύσκολη (για εμενα) φάση με ένα απλό αυτοκίνητο, μαλλον με ένα κλασικο χειρόφρενο.
Βαζεις οπισθεν και πατας συμπλεκτη και φρενο... τραβας χειρόφρενο και αφηνεις φρενο ενω πατας γκαζι...
Με το χειρόφρενο... πως το κανεις;
Θα πρεπει να βαζεις και να βγαζεις συνεχεια την οπισθεν για να μπορεσεις να δουλεψεις με το ποδι το ποδόφρενο. -
Δεν σε καταλαβαίνω, κάνεις ακριβώς ότι θα έκανες και με το χειρόφρενο, απλώς αντί για το δεξί χεράκι χρησιμοποιείς το αριστερό για να το λύσεις.
Προφανώς όταν το λύνεις πρέπει να πατάς φρένο, αλλιώς θα κυλίσεις μπροστά. Είτε είναι ποδόφρενο, είτε χειρόφρενο, εφόσον πατάς φρένο, το λύνεις με το χέρι (αριστερό ή δεξί ανάλογα). Πού είναι το πρόβλημα?
-
Πρόβλημα νούμερο 1: Δεν εχεις στο χέρι το δέσιμο του, παρα μόνο το λύσιμο.
Με το κλασικό χειρόφρενο, μπορεί και δένεις λύνεις πανεύκολα, ενω με το ποδόφρενο πρέπει να βγάλεις ταχύτητα για να ελευθερωθεί το αριστερό πόδι, για να ξαναπατήσεις ποδοφρενο.Πρόβλημα νούμερο 2: Είναι on-off... με το χέρι μπορείς να το λασκάρεις λίγο και με γκάζι να κάνεις όπισθεν.
Σε αυτό δεν έχει λίγο, λασκάρεις όλο αμέσως. -
Δίκιο έχεις και στα δύο αυτά, προσωπικά δεν βλέπω να υπερισχύει πουθενά του κλασσικού χειρόφρενου (εκτός της χωροταξίας βέβαια). Πάντως δεν είναι και τόσο σημαντικά προβλήματα τα 2 που σωστά αναφέρεις, στη πράξη το συνηθίζεις (όλα συνηθίζονται βέβαια )
-
Δηλαδη αν θες να ξεπαρκάρεις γρήγορα, θα πρέπει οι απέξω να νομίζουν οτι είσαι ντράμερ;
Πάτα, τράβα, σπρωξε, τράβα, πατα, πατα, ασε, τραβα, άσε, σπρώξε, τράβα, τράβα, σπρώξε...
-
Αν θες να ξεπαρκάρεις γρήγορα το ξεμπλοκάρεις και φεύγεις, δεν κάθεσαι να ψειρίζεις τη μαϊμού με το χειρόφρενο
-
Δεν παίζει ρε συ αυτό... με ενα ξεπλοκάρισμα μπορει να μην χωράς να βγεις.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Δεν παίζει ρε συ αυτό... με ενα ξεπλοκάρισμα μπορει να μην χωράς να βγεις.Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα... Απο νεκρά και φρένο, δένεις το 'χειρόφρενο', αφήνεις το φρένο, πατάς συμπλέκτη, βάζεις ταχύτητα, πατάς γκάζι, αφήνεις λίγο συμπλέκτη μέχρι να κάνει πως ανεβαίνει το πίσω, λύνεις το χειρόφρενο και τελείωσε...
Στην πράξη είναι αυτόματο και δεν πάει μπροστά!Το χρήσιμο του ποδόφρενου το έχει πει ένα παλαιό μέλος: Κοτσάρεις κάτι και μαγκώνεις στο 'τραβηγμένο' το συρταράκι (ή κουμπί, στη δική μου) οπότε έχεις πρώτης τάξεως χειροφρενοπαντιλικοκατάσταση με το ποδι και τα δύο χέρια στο τιμόνι... είμαι σίγουρος πως αυτο σκέφτονταν όταν το έφτιαχναν!
-
Mια κασέτα χωράει ακριβώς!
-
Δεν ειναι τιποτα το ποδοφρενο , ισα ισα που ειναι και ανετο και πρεπει να το μαθεις. Εγω δεν εχω προβλημα σε ανηφορες.
-
Άντε να με μπέρδεψε τις πρώτες 2 φορές που μπήκα μέσα το ποδόφρενο αλλά γενικά η μόνη χρήση που του κάνω είναι να το δένω όταν παρκάρω και να το λύνω όταν ξεπαρκάρω! Σε ανηφόρες κτλ δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, βοηθάει και το αμάξι στο να φύγεις ωραία χωρίς πολλά ντράβαλα
MERCEDES-BENZ FORUM