-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Tραγικη η Scuderia για αλλη μια φορα.Χμ... ψάχνω καινούριο hobby. Προτάσεις;
-
Πως βλέπετε μερικοί ότι ο Vettel 'τους έκανε πλάκα' και σήμερα, δεν μπορώ να το καταλάβω.
Πως τα βλέπετε όλα τελειωμένα όταν σε δύο μόνο αγώνες μπορούν να έρθουν τα πάνω κάτω, πάλι δεν μπορώ να το καταλάβω.
Το να παραθέσω ανατροπές που έχουν γίνει στην F1 το θεωρώ περιττό (και μόνο η προηγούμενη χρονιά φτάνει).Φαβορί ναι, τελειωμένο όχι.
-
οκ οκ πες 'τελειωμενο υπο Κ.Σ.'
-
Η RB πλεον οπως δειχνουν αυτοι οι 5 αγωνες,δεν σπαει,δεν χαλαει.
Ο Γουεμπερ ειναι ανυπαρκτος σε σχεσξ με το 2010
Ο Βεττελ δειχνει αλανθαστος και πιο ωριμος
Εχουν τετοια ανεση στα δοκιμαστικα (+1 σεκ περιπου) που παντα θα σωζουν ενα σετ φρεσκων option.
Οταν λοιπον εχεις να καλυψεις τοσο δρομο (μιλαω για την φερραρι )και εισαι ηδη τοσους ποντους πισω τοτε τα πραγματα λογικα εχουν τελειωσει..Βαθμολογια
1 Sebastian Vettel 118 2 Lewis Hamilton 77 3 Mark Webber 67 4 Jenson Button 61 5 Fernando Alonso 51 6 Nico Rosberg 26 7 Nick Heidfeld 25 8 Felipe Massa 24
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Πως βλέπετε μερικοί ότι ο Vettel 'τους έκανε πλάκα' και σήμερα, δεν μπορώ να το καταλάβω.
Πως τα βλέπετε όλα τελειωμένα όταν σε δύο μόνο αγώνες μπορούν να έρθουν τα πάνω κάτω, πάλι δεν μπορώ να το καταλάβω.
Το να παραθέσω ανατροπές που έχουν γίνει στην F1 το θεωρώ περιττό (και μόνο η προηγούμενη χρονιά φτάνει).Φαβορί ναι, τελειωμένο όχι.
Σωστά, έχουμε ακόμα 15 αγώνες, και αν καταφέρουν στην McLaren να βρουν 0,5sec τότε θα είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Στην Ferrari ta πράγματα είναι ποιο περίεργα, και φαίνεται οτι και στον αγώνα δεν είναι τόσο καλά, αν δεν βρουν 1sec δεν βλέπω τον FA να κάνει κάτι παραπάνω απο 4ος/5ος, και ευτυχώς που η renault και Mercedes κάνουν βήματα προς τα πίσω. -
O Φετελ ηταν αλανθαστος σημερα υπο πιεση, αλλα και η ομαδα τον βοηθησε βαζοντας τον για ενα φαινομενικα πολυ προωρο 2ο στοπ, και καθαριζοντας ετσι την μπουγαδα. Τη νικη βεβαια την πηρε μονος του, οχι μονο αντεχοντας στο τελος, αλλα κυριως με τον τροπο που εφαγε με συνοπτικες διαδικασιες τους μπροστινους, οταν βρεθηκε μεσα στην κινηση.
Ο Χαμιλτον ηταν το ιδιο (αν οχι και παραπανω) εντυπωσιακος, ενω και το αυτοκινητο δειχνει βελτιωμενο. Κανει καλη διαχειριση των ελαστικων, και ειναι λογικος χωρις να εχει χασει πολυ απο την 'εκρηκτικοτητα' του. Ειναι προφανως ο μονος ικανος να στερησει τον τιτλο απο τον Φετελακο, αν ανατραπουν οι ισορροπιες λογω των diffusers. Αν οχι, το πρωταθλημα εχει ηδη τελειωσει.
Ο Μπατον με τα νεα σκληρα, εχει λαμπρο μελλον μπροστα του. Συστηματικα θα βγαζει στρατηγικη -1 πιτ στοπ, κατι που με τη μεγαλυτερη διαρκεια ζωης του νεου σκληρου μπορει να εχει περισσοτερο νοημα απο δω και περα. Αυτο ειναι καλο για τον Φετελ, που θελει ζωντανους τους Μπατον-Αλονσο-Γουεμπερ για να κοβουν βαθμους απο τον Λουη.
Γενικα η νεα σκληρη γομα θα προσθεσει στο στοιχειο της στρατηγικης και θα χρησιμοποιηθει περισσοτερο απ' οτι στην αρχη γραφτηκε.
Ο Γουεμπερ εχασε και την τελευταια (θεωρητικη) 'ευκαιρια' να σταθει διπλα στον Φετελ. Απο την πολ σε εναν αγωνα που του παει και τα καταφερε να τερματισει 4ος στους 4. Το τρενο περασε μπροστα του και τον αφησε οριστικα στο σταθμο...
Γενικα αν τα RBR λυσουν το θεμα με το KERS θα ξανανοιξουν σημαντικα την ψαλιδα, οπως φανηκε στην Τουρκια. Αν επηρεαζεται η λειτουργια του ομως απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος, θα εχουμε ενα πιο ενδιαφερον καλοκαιρι.
Πολυ καλη εκκινηση και γενικα μεγαλειωδης εμφανιση απο τον Σουμαχερ. Ασημαντη λεπτομερεια οτι ηταν κινητο εμποδιο για τον Ροζμπεργκ, που δεν ειχε ασυρματο και DRS...
Μπραβο στον Χαιντφελντ, στον Περεζ και στον Κομπαγιασι.
Αφησα τελευταιο τον Αλονσο. Ηταν αναμενομενο οτι χωρις φρεσκα λαστιχα ο αγωνας του προς το τελος θα χειροτερευε, αλλα αυτο που ειδαμε στο β' ημιχρονο ηταν τραγικο. Φανηκε ποσο πανω απο τις δυνατοτητες του μονοθεσιου ηταν η επιδοση του στα δοκιμαστικα και το κρατημα της 1ης θεσης για τοσους γυρους. Αν η Φερραρι ειναι τοσο χαλια και στο μελλον με τα σκληρα, η 5η θεση στο πρωταθλημα θα ειναι φυσικα η οροφη του. Κριμα, γιατι πιστευω οδηγικα ειναι στην ακμη του και αδικειται. Η ομαδα, αντι να κοιταει ποτε θα μπει μεσα ο Γουεμπερ, για να τον 'καλυψει' (καταστρεφοντας ετσι τον Αυστραλο και πιθανως και τον ιδιο τον Αλονσο) καλο θα ηταν να προσπαθει να μεγιστοποιει το αποτελεσμα στον τερματισμο και οχι στον 20ο γυρο.
Τα πολλα παραδειγματα ανακαμψης απο τις πισω θεσεις δειχουν οτι τα δοκιμαστικα για φετος εχουν τελειωσει. Ελπιζω, μετα τις 'θυσιες' του Q3, να μην δουμε καποιους να προτιμουν να κατεβουν με σκληρα και να αποκλειονται στο Q1, απο το να ξοδεψουν ενα σετ μαλακα. Ας δοθει ενα επιπλεον σετ μαλακα σε ολους, να τελειωνουμε με αυτο το καραγκιοζιλικι.ΥΓ: Περιμενω αναλυση απο τον Εντι για τον αγωνα του Μασσα και απο τον Γκρεο (ή οποιον αλλο εχει ματια και βλεπει) τη συγκριση Ναυαγου-Πετροφ...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
οκ οκ πες 'τελειωμενο υπο Κ.Σ.'Οι Κ.Σ. ποιες είναι; Το να μην αλλάξει τίποτα σε ένα σπορ που τα πάντα αλλάζουν ταχύτατα;
@Geo:
Εδώ δεν είναι ούτε Ferrari forum ούτε Alonso forum. Όταν λέμε δεν είναι τελειωμένο εννοούμε για όλους. Αλλά και για την Ferrari να στο κάνω αν θέλεις, πόσες πιθανότητες έδινες μετά την Τουρκία πέρυσι; Στον προηγούμενο μόλις αγώνα ο Alonso δεν κινούταν στον ρυθμό του Vettel;
Ούτε όλων των ειδών πίστες έχουμε δει, ούτε όλα τα ελαστικά έχουμε δει, ούτε καν SC δεν έχει βγει, ούτε τρακαρίσματα, ούτε βροχή, ούτε τι θα γίνει μετά την ημι-απαγόρευση του blown diffuser, ούτε πως θα εξελιχθούν τα μονοθέσια ξέρουμε.Αν εσείς είστε τόσο σίγουροι, βάλτε ένα σπίτι στον Vettel, να βγάλετε σίγουρο χρήμα.
-
Ακολουθεί ανάλυση για τον αγώνα του Massa σήμερα
Σήμερα ήταν κακός όλο το Σ/Κ. Δεν ήθελε πολύ μυαλό για να διαλέξουν μια διαφορετική στρατηγική ούτως ώστε να πειραματιστούν σε ένα προβλεπόμενα κακό αγώνα. Πχ αν ήμουνα Κυριάκος και έβλεπα το Massa να μην φέρνει βόλτα τα λάστιχα, θα τον άφηνα στα δοκιμαστικά μόνο με σκληρά (στην τελική και 15ος να ξεκίναγε) αλλά θα είχε φρέσκα μαλακά, οπότε λίγο με drs, λίγο με kers κάτι καλύτερο θα πιανε, βλέπε Heidfeld.
Δυστυχώς και στην αρχή της χρονιάς που ήταν πιο γρήγορος από τον Alonso χαντακωνόταν επειδή στο τέλος του αγώνα έμενε από γόμα και τον πέρναγαν όσοι προλάβαιναν.
Σε ότι αφορά τον Heidfeld μην τρελαίνεσαι. ΟΚ είναι καλός οδηγός αλλά σήμερα αξιοποίησε στο έπακρο (έστω και κατά λάθος) το πλεονέκτημα της παραπάνω μαλακής γόμας.
Alba δεν σχολίασες καθόλου Κυριάκο...Αν εσείς είστε τόσο σίγουροι, βάλτε ένα σπίτι στον Vettel, να βγάλετε σίγουρο χρήμα
+1
Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια. Από το Μάιο βγαίνει πρωταθλητής. 40 βαθμοί σήμερα δεν είναι ούτε 16 βαθμοί με το παλιό σύστημα βαθμολογίας. Αν στον επόμενο αγώνα μπουρδουκλωθούν Λούης-Vettel σε μια στροφή και κερδίσει ο Alonso, ξαφνικά δεν θα ναι και τόσο τελειωμένο ε;ΥΓ: Περί Massa. Τα τελευταία 2-3 χρόνια στα Moto GP υπήρχε ένα αδιάκοπο κράξιμο προς τον Stoner. Ότι πήρε τον τίτλο από τύχη, ότι χαντάκωνε την Ducati και αχ και να χαμε το Rossi και αφού δεν μπορεί, δεν το χει ο άνθρωπος τι το παιδεύει, να πάει να πλύνει κανά πιάτο κλπ.
Τελικά άλλαξε ομάδα και ξεκαθάρισαν πολλά πράγματα. Ξεχνάνε πολλοί ότι το μηχανοκίνητο έχει να κάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό και με τη μηχανή. -
οι rbr ειναι 3 βηματα μπροστα απο 'τα παντα που αλλαζουν ταχυτατα' και μαλον αυτη καθοριζει το παιχνιδι..
με μισο κερς (θυμαμαι χαρακτιριστικά ο λουης να το αδειαζει πριν την γραμη και να το ξανα-αδειαζει στην ευθεια ενω ο Vet ισα που το παταγε διακοπτώμενα) και 20 χλμ λιγοτερα στην ευθεια και παλι ο Λουης δεν μπορουσε να την φτασει οπως επρεπε για να περασει ουτε με προσπερασμα - αυτοκτονια
Τελος παντων Ιδωμεν.
-
Μετα την τουρκια του 2010 εδινα ελπιδες γιατι η βαθμολογια ηταν καπως ετσι
1 Mark Webber 93 2 Jenson Button 88 3 Lewis Hamilton 84 4 Fernando Alonso 79 5 Sebastian Vettel 78 ```... και τετοιες διαφορες που βλεπουμε φετος τις ειχαμε ουσιαστικα μονο στην Ουγγαρια. Τεσπα απλα διαφωνουμε..Και μακαρι να βγεις εσυ σωστος...
-
Τελειωμένο δεν είναι σε καμία περίπτωση.
Η σεζόν είναι μεγάλη. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να έρθουν τα πάνω κάτω.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Πολυ καλη εκκινηση και γενικα μεγαλειωδης εμφανιση απο τον Σουμαχερ. Ασημαντη λεπτομερεια οτι ηταν κινητο εμποδιο για τον Ροζμπεργκ, που δεν ειχε ασυρματο και DRS...
Εξαιρώντας τα 5-6 δέκατα το γύρο που προφανώς σου δίνει ο ασύρματος ( ), είναι εντυπωσιακό πώς ξαφνικά το DRS θεωρείται ήδη απαραίτητο στοιχείο και η απώλειά του σημαίνει τρελλό μειονέκτημα... απέναντι στον μπροστινό σου που ΔΕΝ έχει δικαίωμα να το χρησιμοποιήσει . Στο μεταξύ, δεν ξέρω πότε ακριβώς δεν δούλευε το DRS του, αλλά ειδικά στο πρώτο μισό του αγώνα φαινόταν ότι η αεροτομή άνοιγε κανονικότατα. Εκτός αν εννοεί τους τελευταίους 5 γύρους που βρέθηκε πίσω από τον team mate του, που δεν είδαμε πολλά κοντινά πλάνα.
Συνήθως βρισκόταν αρκετά δευτερόλεπτα πιό πίσω από τον MS και λίγο πριν τα pit stops τον έφτανε. Ο Michael έμπαινε ένα κλικ νωρίτερα για pits και μετά πάλι από την αρχή.
Έτσι κι αλλιώς και ο Schumacher δεν είχε DRS όσο ήταν μπροστά (με εξαίρεση τις λίγες φορές που πετύχαινε backmarkers λίγο πριν το σημείο ανίχνευσης διαφορών). Αν ήθελε και μπορούσε, ας περνούσε. Με τον παλιό, καλό τρόπο.
Πρέπει όπως κριτικάρουμε τον Γερμανό για τις μέτριες έως κακές εμφανίσεις του, να αναγνωρίζουμε και τις καλές του προσπάθειες. Απέναντι στα 25χρονα που είναι στην κορυφή των δυνατοτήτων τους.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τελειωμένο δεν είναι σε καμία περίπτωση.Η σεζόν είναι μεγάλη. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να έρθουν τα πάνω κάτω.
Ακολουθούν 3 αγώνες που οι αντίπαλοι της Red Bull μπορούν να πάρουν τους βαθμούς στις πρώτες θέσεις, με λίγη προσπάθεια. Μονακό/Καναδάς/Βαλένθια και μετά Red Bull party στο Silverstone. Που και στο Silverstone, δηλαδή, θα έχει περάσει τόσος καιρός (επιπλέον, το θέμα του διαχύτη και των εξατμίσεων παραμένει ανοιχτό να δούμε τί θα γίνει...) που δεν ξέρουμε τί θα ξημερώσει.
Αν στη Βαρκελώνη ο Hamilton κατάφερε να φέρει τον αγώνα στη γραμμή του τερματισμού, σε άλλες πίστες ίσως τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα γι'αυτόν.
Η Ferrari δεν είναι ξεγραμμένη... για την ακρίβεια απορώ μερικές φορές πώς βγάζει ταχύτητα με τέτοια προβλήματα στα πατήματά της. Εκτιμώ ότι θα είναι σύντομα σε διεκδίκηση καλύτερων θέσεων.
-
Εγω εγραψα κι αλλη φορα οτι, αν δεν αλλαξει κατι δραματικα, ειναι τελειωμενο. Η διαφορα με περυσι ειναι οτι ο Γουεμπερ φετος δεν φαινεται να μπορει να κοψει τιποτα απο τον Φετελ. Αν ο Φετελ ειναι κατα 90% η πρωτη Ρεντ Μπουλ, ειναι και κατα 80% ο νικητης του αγωνα, οπως και εχει γινει, με 4/5 νικες. Τυχαιο; Δε νομιζω.
Επισης οτι η αξιοπιστια βρισκεται μεχρι τωρα σε εξωφρενικα επιπεδα και ταυτοχρονα οι συγκρουσεις εχουν μειωθει, γιατι δεν τους πιανει πρεμουρα να προσπεραουν με ρισκο, λογω DRS και Πιρελι. Ολα αυτα ειναι υπερ του οποιου προηγειται στη βαθμολογια.
Αν τωρα καταφερει ο Λιουις να ξεχωρισει απο τους αλλους και να μην εχει απωλειες, ολα μπορουν να γινουν. Ομως περασαμε ηδη το πρωτο 1/4 της σεζον και ο Φετελ ειναι σχεδον στο μεγιστο (βλ. Μπατον 2009) και πολυ καλυτερος απο περυσι. Προσωπικα βλεπω πιθανοτερο ο Γουεμπερ και ο Μπατον να τερματιζουν κατα περιπτωση μπροστα απο τον Χαμιλτον, παρα ολοι αυτοι μπροστα απο τον Φετελ.
Θελω να το σηκωσει και παλι ο Φετελ, αλλα με λιγη αγωνια... -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Τελειωμένο δεν είναι σε καμία περίπτωση.
Η σεζόν είναι μεγάλη. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να έρθουν τα πάνω κάτω.
Ακολουθούν 3 αγώνες που οι αντίπαλοι της Red Bull μπορούν να πάρουν τους βαθμούς στις πρώτες θέσεις, με λίγη προσπάθεια. Μονακό/Καναδάς/Βαλένθια και μετά Red Bull party στο Silverstone. Που και στο Silverstone, δηλαδή, θα έχει περάσει τόσος καιρός (επιπλέον, το θέμα του διαχύτη και των εξατμίσεων παραμένει ανοιχτό να δούμε τί θα γίνει...) που δεν ξέρουμε τί θα ξημερώσει.
Αν στη Βαρκελώνη ο Hamilton κατάφερε να φέρει τον αγώνα στη γραμμή του τερματισμού, σε άλλες πίστες ίσως τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα γι'αυτόν.
Η Ferrari δεν είναι ξεγραμμένη... για την ακρίβεια απορώ μερικές φορές πώς βγάζει ταχύτητα με τέτοια προβλήματα στα πατήματά της. Εκτιμώ ότι θα είναι σύντομα σε διεκδίκηση καλύτερων θέσεων.
Ο Brundle είπε ότι και να αποφασίσει η FIA για το θέμα του off-throttle, χρειάζονται οι μηχανικοί αρκετό καιρό για να ξαναγράψουν όλο το κώδικα, οπότε σίγουρα μιλάμε για Silverstone.
Ο Χάμιλτον για πρώτη χρονιά οδηγάει στρωτά και σωστά. Μόνο από αυτόν έχει ελπίδες η McLaren.
Η Ferrari αν βρει το κουμπί της F150 και τη ξεκλειδώσει, ίσως δούμε δραματική βελτίωση.
Ακόμα στην αρχή είμαστε...έτσι λέγαμε και πέρσι και ήρθαν τα πάνω κάτω.
Patience is a virtue...
-
Πραγματικά θα είχε ενδιαφέρον να ψάξει κάποιος περσινά ποστ και να βρεί πόσα τέτοια σιγουράκια είχαν γραφτεί. Τελειωμένος ο Vettel μετά τη στούκα στην Τουρκία, τελειωμένος ο Alonso μετά τη στούκα στο Μονακό, τελειωμένος ο Webber μετά τη στούκα στη Βαλένθια... Δηλαδή ήμαρτον που λέει και ο φαφούτης.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 3 πιλότοι (Vettel, Λούης, Webber) που παίζουν στα ίσα για τον τίτλο, συν άλλους δυο ρούμπο (Button, Alonso) για τους οποίους θα γυρίζει μέχρι και μέσα καλοκαιριού.
Στο κατασκευαστών θεωρούσα αρκετά πιθανή την κυριαρχία της RB αλλά με τις εμφανίσεις του Button και αντίστοιχα του Webber θεωρώ ότι και αυτό είναι καραντερμπάρα μέχρι νεωτέρας.
Στο πολύ πρόχειρο θα λεγα ότι Λούης και Vettel, όντες και πιο ώριμοι απ' όσο τους ξέραμε είναι οι πιο επικίνδυνοι αντίπαλοι. Με μια καλή Ferrari και λίγη τύχη άνετα μπορεί να μπει σφήνα ο Alonso.Στους επόμενους τρεις αγώνες διάβασα ότι θα έχουν μόνο μαλακά και πολύ μαλακά. Μακάρι να βρέξει στο Μονακό να δούμε αγώνα και όχι πρωτάθλημα βουλκανιζατέρ...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Πολυ καλη εκκινηση και γενικα μεγαλειωδης εμφανιση απο τον Σουμαχερ. Ασημαντη λεπτομερεια οτι ηταν κινητο εμποδιο για τον Ροζμπεργκ, που δεν ειχε ασυρματο και DRS...
Εξαιρώντας τα 5-6 δέκατα το γύρο που προφανώς σου δίνει ο ασύρματος ( ), είναι εντυπωσιακό πώς ξαφνικά το DRS θεωρείται ήδη απαραίτητο στοιχείο και η απώλειά του σημαίνει τρελλό μειονέκτημα... απέναντι στον μπροστινό σου που ΔΕΝ έχει δικαίωμα να το χρησιμοποιήσει . Στο μεταξύ, δεν ξέρω πότε ακριβώς δεν δούλευε το DRS του, αλλά ειδικά στο πρώτο μισό του αγώνα φαινόταν ότι η αεροτομή άνοιγε κανονικότατα. Εκτός αν εννοεί τους τελευταίους 5 γύρους που βρέθηκε πίσω από τον team mate του, που δεν είδαμε πολλά κοντινά πλάνα.
Συνήθως βρισκόταν αρκετά δευτερόλεπτα πιό πίσω από τον MS και λίγο πριν τα pit stops τον έφτανε. Ο Michael έμπαινε ένα κλικ νωρίτερα για pits και μετά πάλι από την αρχή.
Έτσι κι αλλιώς και ο Schumacher δεν είχε DRS όσο ήταν μπροστά (με εξαίρεση τις λίγες φορές που πετύχαινε backmarkers λίγο πριν το σημείο ανίχνευσης διαφορών). Αν ήθελε και μπορούσε, ας περνούσε. Με τον παλιό, καλό τρόπο.
Πρέπει όπως κριτικάρουμε τον Γερμανό για τις μέτριες έως κακές εμφανίσεις του, να αναγνωρίζουμε και τις καλές του προσπάθειες. Απέναντι στα 25χρονα που είναι στην κορυφή των δυνατοτήτων τους.Nico finished the race in Barcelona in seventh place today. His car unfortunately lost radio communication early in the race, and his overtaking ability was hampered by a DRS malfunction. Nico followed the same strategy as Michael, stopping one lap later than him on laps 11, 27, 42.
“It was a difficult race for me after I lost radio communication with the team early on which was tough, and my DRS was not working properly which made any overtaking almost impossible. I had fun in the battle with Michael for P6, although I wasn’t able to attack him fully and was therefore stuck behind him for most of the race. I’m now looking forward to my home Grand Prix in Monaco. I love the track and I’m sure we can be closer to the front there.”
Πισω απο τις γραμμες, που λενε και στο χωριο μου, φαινεται η δυσαρεσκεια του καθαρα.
Ο Ροζμπεργκ τον εφτασε σε αρκετες περιπτωσεις και εμεινε κολλημενος για ωρα πισω του. Δεν εγραψα για τη στρατηγικη της ομαδας, για να μην ειμαι αδικος, αλλα ειναι αξιοπεριεργο πως εχεις εναν οδηγο ταχυτερο (αφου τον εφτανε συνεχως) και δεν τον βοηθας να περασει, κρατωντας την ιδια ακριβως στρατηγικη, που ευνοει τον μπροστινο. Αν εσυ δεν βλεπεις μειονεκτημα την απωλεια του ασυρματου και του DRS, τοτε ετσι θα 'ναι.
Για την ηλικια του τα χουμε ξαναπει. Αν ηθελε ας πηγαινε σε αγωνες βετερανων να νικαει με ενα χερι. Εδω θα συγκρινεται με τους 25αρηδες, τι να κανουμε;;; -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Για την ηλικια του τα χουμε ξαναπει. Αν ηθελε ας πηγαινε σε αγωνες βετερανων να νικαει με ενα χερι. Εδω θα συγκρινεται με τους 25αρηδες, τι να κανουμε;;;
Δεν συμφώνησα ιδιαίτερα με την επιστροφή του και μάλιστα πίστευτα ότι η καταλληλότερη στιγμή να αποσυρθεί ήταν μετά το 2004, που του έτυχε μια εύκολη χρονιά μετά το αναπάντεχα δύσκολο 2003. Συμφωνώ σε αυτό που λες, όμως δε μπορώ να μη βάζω τα πάντα στην εξίσωση.
-
Νομίζω ότι ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο φέτος είναι ακλόνητο φαβορί η Red Bull είναι γιατί είναι μια ομάδα πολύ σοβαρή, με σωστές αποφάσεις, στρατηγική, pit stops κλπ κλπ. H μέρα με τη νύχτα με την ομάδα του 2009 που ως δια μαγείας έχανε αγώνες τζάμπα. Κι αυτό φυσικά είναι επίσης μαγκιά τους. Ο Vettel όντως φαίνεται πολύ ώριμος, δεν έχει να αποδείξει τίποτα πια, αλλά ακόμα και η ψυχολογία μπορεί ν' αλλάξει άρδην σ' ένα τόσο μακρύ και πολύπλοκο πρωτάθλημα. Αρκεί να κάνει μια κοτσάνα τύπου Βέλγιο πέρσι και να πέσει ο τύπος πάλι να τον ειρωνευτεί.
Η καταστροφολογία για τη Ferrari είναι εντελώς υπερβολική. Έχουμε μεγαλύτερο πρόβλημα απ' ό,τι οι RBR και οι McLaren με τη νέα σκληρή. So fucking what? Θα τη βρούμε κι εμείς την άκρη. Αύριο-μεθαύριο μπορεί αυτοί να έχουν πρόβλημα με μια άλλη γόμα, με μια άλλη πίστα, με άλλες θερμοκρασίες. Στην Τουρκία ήταν εντελώς αλλιώς τα πράματα. Πέρσι η McLaren στην ουσία έχασε το πρωτάθλημα γιατί δεν τις βγήκαν τα updates τη στιγμή που έπρεπε. Γιατί να μη συμβεί και στη Red Bull μια φορά αυτό;
Κανένα σχόλιο για τον Peter Prodromou ? Chief αεροδυναμιστής δεν είναι θαρρώ;
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Πολυ καλη εκκινηση και γενικα μεγαλειωδης εμφανιση απο τον Σουμαχερ. Ασημαντη λεπτομερεια οτι ηταν κινητο εμποδιο για τον Ροζμπεργκ, που δεν ειχε ασυρματο και DRS...
Εξαιρώντας τα 5-6 δέκατα το γύρο που προφανώς σου δίνει ο ασύρματος ( ), είναι εντυπωσιακό πώς ξαφνικά το DRS θεωρείται ήδη απαραίτητο στοιχείο και η απώλειά του σημαίνει τρελλό μειονέκτημα... απέναντι στον μπροστινό σου που ΔΕΝ έχει δικαίωμα να το χρησιμοποιήσει . Στο μεταξύ, δεν ξέρω πότε ακριβώς δεν δούλευε το DRS του, αλλά ειδικά στο πρώτο μισό του αγώνα φαινόταν ότι η αεροτομή άνοιγε κανονικότατα. Εκτός αν εννοεί τους τελευταίους 5 γύρους που βρέθηκε πίσω από τον team mate του, που δεν είδαμε πολλά κοντινά πλάνα.
Συνήθως βρισκόταν αρκετά δευτερόλεπτα πιό πίσω από τον MS και λίγο πριν τα pit stops τον έφτανε. Ο Michael έμπαινε ένα κλικ νωρίτερα για pits και μετά πάλι από την αρχή.
Έτσι κι αλλιώς και ο Schumacher δεν είχε DRS όσο ήταν μπροστά (με εξαίρεση τις λίγες φορές που πετύχαινε backmarkers λίγο πριν το σημείο ανίχνευσης διαφορών). Αν ήθελε και μπορούσε, ας περνούσε. Με τον παλιό, καλό τρόπο.
Πρέπει όπως κριτικάρουμε τον Γερμανό για τις μέτριες έως κακές εμφανίσεις του, να αναγνωρίζουμε και τις καλές του προσπάθειες. Απέναντι στα 25χρονα που είναι στην κορυφή των δυνατοτήτων τους.Nico finished the race in Barcelona in seventh place today. His car unfortunately lost radio communication early in the race, and his overtaking ability was hampered by a DRS malfunction. Nico followed the same strategy as Michael, stopping one lap later than him on laps 11, 27, 42.
“It was a difficult race for me after I lost radio communication with the team early on which was tough, and my DRS was not working properly which made any overtaking almost impossible. I had fun in the battle with Michael for P6, although I wasn’t able to attack him fully and was therefore stuck behind him for most of the race. I’m now looking forward to my home Grand Prix in Monaco. I love the track and I’m sure we can be closer to the front there.”
Πισω απο τις γραμμες, που λενε και στο χωριο μου, φαινεται η δυσαρεσκεια του καθαρα.
Ο Ροζμπεργκ τον εφτασε σε αρκετες περιπτωσεις και εμεινε κολλημενος για ωρα πισω του. Δεν εγραψα για τη στρατηγικη της ομαδας, για να μην ειμαι αδικος, αλλα ειναι αξιοπεριεργο πως εχεις εναν οδηγο ταχυτερο (αφου τον εφτανε συνεχως) και δεν τον βοηθας να περασει, κρατωντας την ιδια ακριβως στρατηγικη, που ευνοει τον μπροστινο. Αν εσυ δεν βλεπεις μειονεκτημα την απωλεια του ασυρματου και του DRS, τοτε ετσι θα 'ναι.
Για την ηλικια του τα χουμε ξαναπει. Αν ηθελε ας πηγαινε σε αγωνες βετερανων να νικαει με ενα χερι. Εδω θα συγκρινεται με τους 25αρηδες, τι να κανουμε;;;μα τι ηθελες να κανει δηλαδη? ειχε drs ο nico σαφως και τον εφτανε εκανε 2-3 προσπαθειες στο τελος δεν τον περασε στην ευθεια και αυτο ηταν παντου φαντασματα βλεπουμε..
Gran Premio de Espana Santander 2011