-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Καλό κουραγιο με την vw .Kαλό επισης το μαρκετιν και οι επιδοσεις αλλά μην τα θελουμε όλα.Σιγουρα θα εχουμε ''ξεβρακωμα''της εταιρίας στο μέλλον.Εδω θα ειμαστε!Δεν είναι τίποτα αυτό.Το παθαίνουν γενικα οι εταιρείες που είναι πρώτες σε πωλήσεις αλλά απ' όσο φαίνεται στην VW μάλλον πήραν πολύ γρήγορα τα μυαλά τους αέρα.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Καλό κουραγιο με την vw .Kαλό επισης το μαρκετιν και οι επιδοσεις αλλά μην τα θελουμε όλα.Σιγουρα θα εχουμε ''ξεβρακωμα''της εταιρίας στο μέλλον.Εδω θα ειμαστε!
Δεν είναι τίποτα αυτό.Το παθαίνουν γενικα οι εταιρείες που είναι πρώτες σε πωλήσεις αλλά απ' όσο φαίνεται στην VW μάλλον πήραν πολύ γρήγορα τα μυαλά τους αέρα.
Καμια σχεση..
-
Και μεις ημασταν καποτε πρωτοι και ξεβρακωθηκαμε Ορεστη...Παντως ειναι κριμα να παιρνεις καινουριο αυτοκινητο και ν αντιμετωπιζεις προβληματα και ποσο μαλλον να μην εχεις σωστη αντιμετωπιση, γιατι αν τη βρισκεις την ακρη ολα καλα μετα...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλό κουραγιο με την vw .Kαλό επισης το μαρκετιν και οι επιδοσεις αλλά μην τα θελουμε όλα.Σιγουρα θα εχουμε ''ξεβρακωμα''της εταιρίας στο μέλλον.Εδω θα ειμαστε!
Δεν είναι τίποτα αυτό.Το παθαίνουν γενικα οι εταιρείες που είναι πρώτες σε πωλήσεις αλλά απ' όσο φαίνεται στην VW μάλλον πήραν πολύ γρήγορα τα μυαλά τους αέρα.
Καμια σχεση..
Για πες γιατί όχι?
Και μεις ειμασταν καποτε πρωτοι και ξεβρακωθηκαμε Ορεστη...Παντως ειναι κριμα να παιρνεις καινουριο αυτοκινητο και ν αντιμετωπιζεις προβληματα και ποσο μαλλον να μην εχεις σωστη αντιμετωπιση, γιατι αν τη βρισκεις την ακρη ολα καλα μετα...
Εγώ τα ξέρω στον νονό που διαφωνεί πες τα
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εγώ αυτό που έχω διαπιστώσει την τελευταία δεκαετία από την μεγάλη μου εμπειρία σε ημιαυτόματα κιβώτια (cambiocorsa, f1, SMG ,PDK και DSG φίλου) και σε αυτόματα με μεταροπέα ροπής (Mercedes,Toyota,BMW,Porsche) είναι ότι τα ημιαυτόματα σε χαμηλές ταχύτητες δεν μπορούν να διαχειριστούν τον συμπλέκτη όπως θα κάναμε με το πόδι μας.Σκορτσαρίσματα και περίεργοι θόρυβοι είναι συνηθισμένοι.Σαν τα σύγχρονα αυτόματα με μετατροπέα δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ.Tα χειροκίνητα κιβώτια συμφωνούν: 'Σαν τα σύγχρονα αυτόματα με μετατροπέα δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ'.
Τα ημιαυτόματα κιβώτια συμφωνούν: 'Σαν τα σύγχρονα αυτόματα με μετατροπέα δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ'.
Τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα συμφωνούν: 'Σαν τα... Σαν τα... Σαν τα... σύγχρονα... σύχρονα αυτόματα... σύγχρονα... με μετατροπέα αυτόματα σύγχρονα... σύγχρονα... αυτόματα... με μετατροπέα... με μετατροπέα.. δεν είναι... δεν είναι... με μετατροπέα... δεν είναι... ΚΑΝΕΝΑ... μετατροπέα... δεν είναι... ΚΑΝΕΝΑ... δεν είναι... μετατροπέα' -
Ρε Ορεστη οτι θες να βγαζεις χολη και να καταντας γραφικος με τα vag οκ.. αλλα απο εκει και περα ιστορικα αν το δεις αυτο δε συμβαινει σχετικα με τους πρωτους..Απλα καποιοι τους φτανουν εν καιρο, αλλαζει η μοδα για το καλυτερο 'πακετο' ,αλλαζουν τα φιλικα σπρωξιματα απο τα περιοδικα, αλλαζει το μαρκετινγκ ( ) και φυσικα και το ιδιο το προιον επι της ουσιας παιζει το ρολο του.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Tα χειροκίνητα κιβώτια συμφωνούν: 'Σαν τα σύγχρονα αυτόματα με μετατροπέα δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ'.
Τα ημιαυτόματα κιβώτια συμφωνούν: 'Σαν τα σύγχρονα αυτόματα με μετατροπέα δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ'.
Τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα συμφωνούν: 'Σαν τα... Σαν τα... Σαν τα... σύγχρονα... σύχρονα αυτόματα... σύγχρονα... με μετατροπέα αυτόματα σύγχρονα... σύγχρονα... αυτόματα... με μετατροπέα... με μετατροπέα.. δεν είναι... δεν είναι... με μετατροπέα... δεν είναι... ΚΑΝΕΝΑ... μετατροπέα... δεν είναι... ΚΑΝΕΝΑ... δεν είναι... μετατροπέα'Τα διπλού συμπλέκτη είναι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Το γράφουν όλα τα περιοδικά εξάλλου! -
Λινκ περιοδικου εχεις?
-
Όχι!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ρε Ορεστη οτι θες να βγαζεις χολη και να καταντας γραφικος με τα vag οκ.. αλλα απο εκει και περα ιστορικα αν το δεις αυτο δε συμβαινει σχετικα με τους πρωτους..Απλα καποιοι τους φτανουν εν καιρο, αλλαζει η μοδα για το καλυτερο 'πακετο' ,αλλαζουν τα φιλικα σπρωξιματα απο τα περιοδικα, αλλαζει το μαρκετινγκ ( ) και φυσικα και το ιδιο το προιον επι της ουσιας παιζει το ρολο του.Ενταξει δεν ειναι εκλογες . ......Eιδικά τωρα που οι Γερμανοί έχουν το πάνω χέρι!..Δηλ γι'αυτο ηθελαν να αγορασουν την Αλφα?....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ρε Ορεστη οτι θες να βγαζεις χολη και να καταντας γραφικος με τα vag οκ.. αλλα απο εκει και περα ιστορικα αν το δεις αυτο δε συμβαινει σχετικα με τους πρωτους..Απλα καποιοι τους φτανουν εν καιρο, αλλαζει η μοδα για το καλυτερο 'πακετο' ,αλλαζουν τα φιλικα σπρωξιματα απο τα περιοδικα, αλλαζει το μαρκετινγκ ( ) και φυσικα και το ιδιο το προιον επι της ουσιας παιζει το ρολο του.Απλα ειναι τετοια η προκαταληψη του κοσμου (κυριως εδω στην Ελλαδα) για τα γερμανικα αυτοκινητα που οτι και να γινει οτι και να γραφτει οτι και να παθουν δεν προκειτε να το παραδεχτουν. Εγω υποστηριζω οτι τα γερμανικα αυτοκινητα χαλανε τοσο συχνα οσο τα υπολοιπα συγχρονα αυτοκινητα. Ουτε οτι ειναι πιο προβληματικα, ουτε οτι ειναι αχαλαστα.
Να σου περιγραψω ενα περιστατικο ομως.
Φιλος εχει το Tiguan 1,5 χρονο τωρα. Το ειχε παει στο συνεργειο ν αλλαξει κατι που ειχε προβλημα και φευγοντας απο κει διαπιστωσε οτι δεν δουλευε το αυτοματο ανεβοκατεβασμα του παραθυρου. Μουρλαμενος αυτος, του κανω πλακα εγω ¨εμ Γερμανικο αυτοκινητο ηθελες που δεν χαλαει, τρεξε στα συνεργεια τωρα' και γυρναει και μου λεει 'εσυ συνηθισμενος εισαι σ αυτα, εχεις μαθει με το γαλλικο', που το κλιακι μου δεν εχει κανει κιχ!
-
Εδώ και χρόνια έχουν πάψει να υπάρχουν αξιόπιστα αυτοκίνητα. Πλέον υπάρχουν μόνο αξιόπιστοι χρήστες. Όποιος συνδέει τον τόπο καταγωγής του αυτοκινήτου του με την αξιοπιστία του είναι μακριά νυχτωμένος.
Επίσης δεν είδα να σχολιάζει κανείς την επίσημη παραδοχή του μηχανικού της ΕΤΕΑ ότι με το update ρίχνουν την ιπποδύναμη και αυξάνουν την κατανάλωση στα αυτοκίνητα με τουρμποκομπρέσσορα. Επομένως όλα αυτά που ακούγονται καιρό δεν είναι ούτε ζήλιες των Ιταλόφιλων, ούτε κακίες των Γαλλόφιλων κτλ...είναι πραγματικότητα και είναι και μεγάλη ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ. Αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που έχεις πληρώσει και το κάνουν γαργάρα...έχω φοβερή απορία πόσοι τελικά θα κατέληγαν σε αμάξια με αυτό το μοτέρ αν ήξεραν εκ των προτέρων ότι με το πρώτο service τα 150-160-170 άλογά τους θα γίνονταν λιγότερα και η υποσχόμενη χαμηλή κατανάλωση θα αυξανόταν...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εδώ και χρόνια έχουν πάψει να υπάρχουν αξιόπιστα αυτοκίνητα. Πλέον υπάρχουν μόνο αξιόπιστοι χρήστες. Όποιος συνδέει τον τόπο καταγωγής του αυτοκινήτου του με την αξιοπιστία του είναι μακριά νυχτωμένος.Επίσης δεν είδα να σχολιάζει κανείς την επίσημη παραδοχή του μηχανικού της ΕΤΕΑ ότι με το update ρίχνουν την ιπποδύναμη και αυξάνουν την κατανάλωση στα αυτοκίνητα με τουρμποκομπρέσσορα. Επομένως όλα αυτά που ακούγονται καιρό δεν είναι ούτε ζήλιες των Ιταλόφιλων, ούτε κακίες των Γαλλόφιλων κτλ...είναι πραγματικότητα και είναι και μεγάλη ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ. Αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που έχεις πληρώσει και το κάνουν γαργάρα...
Το ειχε γραψει και ενας ιδιοκτητης Tiguan στο αντιστοιχο τοπικο, οτι με τις αναβαθμισεις που τους κανουν εχει μειωθει η αποδοση του.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το ειχε γραψει και ενας ιδιοκτητης Tiguan στο αντιστοιχο τοπικο, οτι με τις αναβαθμισεις που τους κανουν εχει μειωθει η αποδοση του.
Το ξέρω βρε συ. Ο κολλητός μου έχει Golf GT και έχει πάθει τα ίδια. Τα ξέρω από πρώτο χέρι. Απλά με αυτή την απάντηση στην επιστολή του παιδιού έρχεται και από τα πλέον επίσημα χείλη και έτσι δεν υπάρχουν δικαιολογίες ότι πρόκειται περί αίσθησης του οδηγού, ότι έγινε πιο ομαλή η μετάβαση από κομπρέσσορ σε τούρμπο και άλλες τέτοιες παπαριές...
-
o rallye40 το χει αναφερει και λεει ακριβως αυτο που λεει ο stefan, οτι πως ειναι δυνατον να μου μειωνεις τις δυνατοτητες του αυτοκινητου που εχω χρυσοπληρωσει!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ρε Ορεστη οτι θες να βγαζεις χολη και να καταντας γραφικος με τα vag οκ.. αλλα απο εκει και περα ιστορικα αν το δεις αυτο δε συμβαινει σχετικα με τους πρωτους..Απλα καποιοι τους φτανουν εν καιρο, αλλαζει η μοδα για το καλυτερο 'πακετο' ,αλλαζουν τα φιλικα σπρωξιματα απο τα περιοδικα, αλλαζει το μαρκετινγκ ( ) και φυσικα και το ιδιο το προιον επι της ουσιας παιζει το ρολο του.Τι σχέση έχει η χολή που βγάζω εγώ με το αυτοκίνητο του ανθρώπου.
Τέλως πάντων σου είπα.Δες Renault 2002-2007 και VW 2008-2011 και άσε τα περι marketing(γιατί άξια βασιλεύει εκέι η VW καθώς τεχνολογικά στην πλειονότητα των περιπτώσεων προσφέρει τρομερά καλό και ποιοτικό τεχνολογικό προιόν κλπ και όχι εκτός από το Gruppo κανένας δεν μπορεί να ακολουθήσει τεχνολογικά αυτή τη στιγμή.Σε 2-3 χρόνια ίσως κάποιος να βρεθεί) και θα καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ.
Μοιάζουν τρομακτικά οι δύο αυτές περιπτώσεις -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
o rallye40 το χει αναφερει και λεει ακριβως αυτο που λεει ο stefan, οτι πως ειναι δυνατον να μου μειωνεις τις δυνατοτητες του αυτοκινητου που εχω χρυσοπληρωσει!viewtopic.php?f=15&t=8082&start=1860 το βρηκα
-
Ποιος ηταν αυτος που μου ελεγε ότι γραφω ότι ακουω στο καφενείο?......
Δεν τον βλέπω καλά τον φίλο!....Ευχομαι να πέσω εξω και εγω και το καφενείο......ακομα νωρις ειναι. -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ρε Ορεστη οτι θες να βγαζεις χολη και να καταντας γραφικος με τα vag οκ.. αλλα απο εκει και περα ιστορικα αν το δεις αυτο δε συμβαινει σχετικα με τους πρωτους..Απλα καποιοι τους φτανουν εν καιρο, αλλαζει η μοδα για το καλυτερο 'πακετο' ,αλλαζουν τα φιλικα σπρωξιματα απο τα περιοδικα, αλλαζει το μαρκετινγκ ( ) και φυσικα και το ιδιο το προιον επι της ουσιας παιζει το ρολο του.
Απλα ειναι τετοια η προκαταληψη του κοσμου (κυριως εδω στην Ελλαδα) για τα γερμανικα αυτοκινητα που οτι και να γινει οτι και να γραφτει οτι και να παθουν δεν προκειτε να το παραδεχτουν. Εγω υποστηριζω οτι τα γερμανικα αυτοκινητα χαλανε τοσο συχνα οσο τα υπολοιπα συγχρονα αυτοκινητα. Ουτε οτι ειναι πιο προβληματικα, ουτε οτι ειναι αχαλαστα.
Αλλο αυτο με το οποιο συμφωνω και αλλο οτι υπαρχει 'αποκαθηλωση' του εκαστοτε πρωτου καθε φορα επειδη ειναι 'φουσκα' απο αποψη αξιοπιστιας.. Αυτη ειναι η αντιθεση μου.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εδώ και χρόνια έχουν πάψει να υπάρχουν αξιόπιστα αυτοκίνητα. Πλέον υπάρχουν μόνο αξιόπιστοι χρήστες. Όποιος συνδέει τον τόπο καταγωγής του αυτοκινήτου του με την αξιοπιστία του είναι μακριά νυχτωμένος.Επίσης δεν είδα να σχολιάζει κανείς την επίσημη παραδοχή του μηχανικού της ΕΤΕΑ ότι με το update ρίχνουν την ιπποδύναμη και αυξάνουν την κατανάλωση στα αυτοκίνητα με τουρμποκομπρέσσορα. Επομένως όλα αυτά που ακούγονται καιρό δεν είναι ούτε ζήλιες των Ιταλόφιλων, ούτε κακίες των Γαλλόφιλων κτλ...είναι πραγματικότητα και είναι και μεγάλη ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ. Αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που έχεις πληρώσει και το κάνουν γαργάρα...έχω φοβερή απορία πόσοι τελικά θα κατέληγαν σε αμάξια με αυτό το μοτέρ αν ήξεραν εκ των προτέρων ότι με το πρώτο service τα 150-160-170 άλογά τους θα γίνονταν λιγότερα και η υποσχόμενη χαμηλή κατανάλωση θα αυξανόταν...
Ειναι ομως δυνατον σε ΟΛΑ τα μοντελα (ανεξαρτητως ιππων) να πεφτει η ιπποδυναμη? Δε μου πολυστεκει...
Πχ θα κανεις 150 αυτον με τα 170, θα κανεις ομως και 130 αυτον με τα 150?
Δε στεκει... τα μοτερ ειναι υποτιθεται ιδια ,αρα θα πρεπε για ολα να υπηρχε να υπηρχε μια συγκεκριμενη μεγιστη ιπποδυμη, οχι να τα ψοφανε ολα
Μετρησεις υπαρχουν ή μονο αισθηση?
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα