-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Αλέξανδρε, μήπως είχες οδηγήσει καμιά w201 που είχε αναρτήσεις από τον καιρό της πρώτης οικουμενικής επί Ζολώτα;Δεν λέω ότι η w201 είναι η επιτομή της οδήγησης (γιατί δεν είναι φυσικά), αλλά τουλάχιστον στις στροφές σε εμπνέει αυτοπεποίθηση. Επίσης μούτρα δεν έχει πετάξει ποτέ ενώ και το πίσω μέρος ελέγχεται εύκολα.
Πάνο, πάνε πολλά χρόνια από τότε που την οδήγησα και έτσι ήταν σχετικά καινούρια. Αλλά κρίνω με διαφορετικά κριτήρια και μάλλον εκεί είναι το πρόβλημα. Την συγκρίνω στο μυαλό μου με τα αντίστοιχα 155, Ε36 και Xedos 6 της εποχής, δηλαδή αυτοκίνητα με εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό (σπορτίβ). Σίγουρα δεν είναι αυτό το κοινό της!
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Αλέξανδρε (REALZEUS), το a/c της w201 το 1992 κόστιζε 1.500.000 δραχμές ως επιπλέον εξοπλισμός, όταν το ίδιο το αυτοκίνητο με την τότε απόσυρση πρέπει να μας κόστισε περίπου 12.000.000 δραχμές. ABS έχει, αλλά θυμάμαι για παράδειγμα ότι το στροφόμετρο που έχουμε εμείς δεν υπήρχε σε όλες τις εκδόσεις (νομίζω ότι ερχόταν με τη sportline έκδοση ).Πάνο δίκιο έχεις για το a/c.
Ενας θείος μου την είχε αγοράσει τότε από Γερμανία και εκεί το χρέωναν πολύ το a/c ... τόσο που δεν το έβαλε και του έκαναν δώρο την ηλιοροφή!
Το αυτοκίνητο κυκλοφορεί ακόμα και τωρα επικουρικά μαζί με την επόμενη W202 και έχει γραψει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα έως τωρα. Αν θυμάμαι καλά ... μου είχε πει 500.000 χλμ! Για ατμοσφαιρικό ... δεν είναι κακό!!! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...
όπως και αερόσακο στάνταρ από το '91 (και ως εξτρά από πολύ παλιότερα).
...Νομίζω ότι ο αερόσακος δεν ήταν στάνταρ. Τουλάχιστον στη δικιά μας που είναι του 92.
-
H αμεση αντιπαλος της 190Ε εκεινη την εποχη στην Ελλαδα τουλαχιστον (λογω τιμης κυριως) ηταν η 518.Πιο αναιμικες επιδοσεις απο την 190,καλυτερη συμπεριφορα ωστοσο...Η συμπεριφορα της παντως με καινουριες αναρτησεις αλλαζει αρδην,το διαπιστωσα εγω οταν αλλαξαμε στη δικια μας.
Οσον αφορα στο βαρυ βολαν αν θελεις να διατηρεις υψηλες μουαγεν χωρις να χρειαζεται να καταφευγεις διαρκως στο γκαζι και στο κιβωτιο ειναι μονοδρομος και ταιριαζει απολυτα με το χαρακτηρα του αυτοκινητου.
Οπως και να εχει σκοπευω να τη κρατησω για παρα πολλα χρονια αφου το συναισθηματικο δεσιμο με τη γιαγια baby benz ειναι μεγαλο.Το συναισθημα της πρωτης υπερστροφης ισχυος ως 18χρονος καπου 10 χρονια πριν δεν ξεχνιεται με τιποτα,οπως αλλωστε και πολλες αλλες στιγμες με αυτο το αυτοκινητο..
Δεν ξερω αν ειναι future classic,δε νομιζω αφου παρηχθησαν γυρω στο 1.850.000 κομματια στα 11 χρονια παραγωγης της αλλα δεν με απασχολει κιολας... -
Χμ... η 318 μάλλον εννοεις... Η 5άρα ήταν πάντα αντίπαλος της Ε. Τώρα διαφορές στις τιμές πάντα υπήρχαν, είτε υπερ της MB είτε της BMW.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χμ... η 318 μάλλον εννοεις... Η 5άρα ήταν πάντα αντίπαλος της Ε. Τώρα διαφορές στις τιμές πάντα υπήρχαν, είτε υπερ της MB είτε της BMW.Δλδ ένα σαφώς χειρότερο αυτοκίνητο
-
Η Ε36 χειρότερη Θανάση; Δε νομίζω... μη ξεχνάς ότι μιλάμε για τις αρχές της δεκαετίας του 1990.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χμ... η 318 μάλλον εννοεις... Η 5άρα ήταν πάντα αντίπαλος της Ε. Τώρα διαφορές στις τιμές πάντα υπήρχαν, είτε υπερ της MB είτε της BMW.Οχι,518.Στην Ελλαδα ειχαν τη ταση να συγκρινουν τις 200αρες με τις 520...Παντως και ο πατερας μου και ο πατερας ενος φιλου μου αμφιταλαντευονταν αμφοτεροι μεταξυ αυτων των 2.Παρακατω παραθετω συγκριτικο των 4 τροχων (τευχος 237 Ιουνιος 1990)
Η 190 αντιπαρατεθηκε με την 318 Ε36 ουσιαστικα για 1-2 χρονια περιπου οπου και εχανε κατα κρατος αφου ηταν και μια γενια πισω σε εξελιξη.Σε σχεση με την Ε30 δε νομιζω οτι ειχε να ζηλεψει κατι...
Τωρα που ξαναβλεπω τους πινακες βλεπω οτι η 190 εχανε παντου στις επιδοσεις...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Ε36 χειρότερη Θανάση; Δε νομίζω... μη ξεχνάς ότι μιλάμε για τις αρχές της δεκαετίας του 1990.Εγώ μιλάω για την Ε30. Η Ε36 ήταν καλύτερη σε ορισμένους τομείς αλλά όχι παντού.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φυσικά και με πείραξε η έλλειψη κλιματισμού και ηλεκτρικών ευκολιών. Αν θεωρείς ως ένδειξη πολυτέλειας το να ιδρωκοπάς το καλοκαίρι και να βρίζεις Θεούς και δαίμονες, be my guest! Το αυτό και με τους ηλεκτρομηχανισμούς σε παράθυρα, πόρτες, καθρέπτες κλπ. Ήταν μερικοί μόνο από τους λόγους που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο απορρίφθηκε γρήγορα αν και ήταν υποψήφιο προς αγορά. Το ότι τα είχαν οι ακριβές Mercedes, δεν μου λέει τίποτα. Είναι αυτοννόητο ότι θα έπρεπε να υπάρχουν! Όσο για το ότι το αυτοκίνητο πρωτοβγήκε το 1982, δεν νομίζω ότι αφορά τον αγοραστή που ήθελε να σκάσει 7 εκ. Δρχ το 1992 για ένα καλό οικογενειακό αυτοκίνητο και η Mercedes με αυτά τα λεφτά προσέφερε ανεμικές επιδόσεις, συμπεριφορά στο περίπου και εξοπλισμό για γέλια...ΥΓ: Πάνο, καμία επίθεση προς το αυτοκίνητό σου, το οποίο και αντέχει στον χρόνο. Εκφράζω προσωπική άποψη για την τότε πολιτική της ΜΒ. Τώρα έχει αλλάξει άρδην!
Διαφωνώ...Για αυτό ακριβώς και η ΜΒ σήμερα είναι άλλη μια εταιρία από τις καλές αλλά τίποτα ιδιαίτερο... η ποιότητα στο αυτοκίνητο δε φαίνεται από 5 μοτεράκια και 2 τ.μ. δέρμα...Αν απορρίψατε την 190 μόνο για αυτό το λόγο πιστεύω ότι δε σας ταίριαζε από την αρχή. Ρίξε μια ματιά γύρω σου και πες μου πόσα αυτοκίνητα 29-19ετών βλέπεις να κυκλοφορούν γύρω σου, στην ίδια κατάσταση και με τις χρηστικές δυνατότητες των 201 των φίλων μας (που άμα λάχει κάνουν και 2 ταξίδια): Το αν γελάσε ο υποψήφιος ιδιοκτήτης το ξέρει πολύ καλά από τη μεταπώληση της 190, που ακόμα πιάνει πολύ καλά χρήματα σε σχέση με οτιδήποτε άλλο της εποχής της.
Πολύ περισσότερο γέλασαν αυτοί που τις κατάστρεψαν σε κάποιο ατύχημα και σώθηκαν (ξέρω 2 περιπτώσεις τέτοιες) την εποχή που η παθητική ασφάλεια ήταν κοκτέιλ στη Μύκονο...Επίσης κάνεις λάθος όσο αφορά τις ακριβές μερσέντες στο παρελθόν: Η δική μου (W107) είναι , φυσικά, αυτόματη αλλά δεν έχει ούτε a/c, ούτε ηλεκτρικά παράθυρα και επειδή της πρώτης ιδιοκτήτριας της άρεσε ο Van Gogh έχει μόνο έναν καθρέφτη. Έκανε δε όσο μια πολυκατοικία όταν ήταν καινούργια και άλλη μια μαζί με το οικόπεδο έτσι και την έπαιρνες με τα έξτρα της.
Επειδή ρωτήσατε, ούτε η 124 είχε στάνταρ κλιματισμό (αν και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με αυτόματο κλιματισμό)... τι να λέμε, μέχρι το '89 ήταν τετρατάχυτη!Η σύγκριση με την Ε36 (4/91) δεν είναι σωστή, μιας και το αυτκίνητο ήταν ανταγωνιστής της Ε30, με τελείως διαφορετικό χαρακτήρα όμως. Ποιοτικά δεν υπάρχει σύγκριση, όπως και να έχει.
Για να καταλαβαίνουμε τι λέμε, δεν είναι σπάνιο φαινόμενο μια 201/124 με 500+χιλ. χιλιόμετρα, οχι ακριβώς δλδ το τυπικό αμάξι του '90. Μια 123 μπορεί εύκολα να αντέξει με σωστή συντήρηση 750χιλ με 1Μ χιλιόμετρα ενώ ακόμα παλιότερα (πχ τα 114/5, 108 κλπ κλπ) λεφτά να έχεις να αλλάζεις μηχανές...Εκεί δε που αντιλαμβάνεσαι την ποιότητα της κατασκευής και των υλικών (και ας είναι πλαστικά, χωρίς δέρματα και ξύλα) είναι όταν πας να βάλεις ένα μεγάλο ανταλλακτικό σε αυτοκίνητο που είναι 45 χρόνια σε υπηρεσία στον ήλιο και οι βίδες σου έρχονται στο δέκατο. Αυτό ήταν γνωστό τότε και για αυτό όσοι πήγαιναν για 190 (μην κοιτάς την ψωροκώσταινα που καμάρωνε ο γύφτουλας λες και ήξερε τι είχε, στο εξωτερικό ήταν απλώς ένα καλό και γερό αυτοκίνητο) ήξεραν πολύ καλά τι έπαιρναν και γιατί (και σίγουρα δεν ήταν μοτεράκια).
Τέλος, το '90 130-140 άλογα είχαν μόνο τα 16βάλβιδα σπορ μοντέλα (η Μ40 3/518 είχαν 118 και πριν τον Μ40 104, τα vw audi είχαν 90!!!, τα alfa 90/75 είχαν 118 , ένα φιατ τεμπρα 111 άλογα και πάει λέγοντας). Τα 109 αλογάκια της 201 ήταν υπέραρκετα για το ύφος του αυτοκινήτου.
@ernani το '92 είχε στάνταρ Α/Β οδηγού... ίσως η ημερομηνία παραγωγής της είναι παλιότερη (από το '89 ως το 92 είναι ίδιες ουσιαστικά).
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Διαφωνώ...Για αυτό ακριβώς και η ΜΒ σήμερα είναι άλλη μια εταιρία από τις καλές αλλά τίποτα ιδιαίτερο... η ποιότητα στο αυτοκίνητο δε φαίνεται από 5 μοτεράκια και 2 τ.μ. δέρμα...Αν απορρίψατε την 190 μόνο για αυτό το λόγο πιστεύω ότι δε σας ταίριαζε από την αρχή. Ρίξε μια ματιά γύρω σου και πες μου πόσα αυτοκίνητα 29-19ετών βλέπεις να κυκλοφορούν γύρω σου, στην ίδια κατάσταση και με τις χρηστικές δυνατότητες των 201 των φίλων μας (που άμα λάχει κάνουν και 2 ταξίδια): Το αν γελάσε ο υποψήφιος ιδιοκτήτης το ξέρει πολύ καλά από τη μεταπώληση της 190, που ακόμα πιάνει πολύ καλά χρήματα σε σχέση με οτιδήποτε άλλο της εποχής της.
Πολύ περισσότερο γέλασαν αυτοί που τις κατάστρεψαν σε κάποιο ατύχημα και σώθηκαν (ξέρω 2 περιπτώσεις τέτοιες) την εποχή που η παθητική ασφάλεια ήταν κοκτέιλ στη Μύκονο...Επίσης κάνεις λάθος όσο αφορά τις ακριβές μερσέντες στο παρελθόν: Η δική μου (W107) είναι , φυσικά, αυτόματη αλλά δεν έχει ούτε a/c, ούτε ηλεκτρικά παράθυρα, επειδή της πρώτης ιδιοκτήτριας της άρεσε ο Van Gogh έχει μόνο έναν καθρέφτη. Έκανε δε όσο μια πολυκατοικία όταν ήταν καινούργια και άλλη μια μαζί με το οικόπεδο έτσι και την έπαιρνες με τα έξτρα της.
Επειδή ρωτήσατε, ούτε η 124 είχε στάνταρ κλιματισμό (αν και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με αυτόματο κλιματισμό)... τι να λέμε, μέχρι το '89 ήταν τετρατάχυτη!Η σύγκριση με την Ε36 (4/91) δεν είναι σωστή, μιας και το αυτκίνητο ήταν ανταγωνιστής της Ε30, με τελείως διαφορετικό χαρακτήρα όμως. Ποιοτικά δεν υπάρχει σύγκριση, όπως και να έχει.
Για να καταλαβαίνουμε τι λέμε, δεν είναι σπάνιο φαινόμενο μια 201/124 με 500+χιλ. χιλιόμετρα, οχι ακριβώς δλδ το τυπικό αμάξι του '90. Μια 123 μπορεί εύκολα να αντέξει με σωστή συντήρηση 750χιλ με 1Μ χιλιόμετρα ενώ ακόμα παλιότερα (πχ τα 114/5, 108 κλπ κλπ) λεφτά να έχεις να αλλάζεις μηχανές...Εκεί δε που αντιλαμβάνεσαι την ποιότητα της κατασκευής και των υλικών (και ας είναι πλαστικά, χωρίς δέρματα και ξύλα) είναι όταν πας να βάλεις ένα μεγάλο ανταλλακτικό σε αυτοκίνητο που είναι 45 χρόνια σε υπηρεσία στον ήλιο και οι βίδες σου έρχονται στο δέκατο. Αυτό ήταν γνωστό τότε και για αυτό όσοι πήγαιναν για 190 (μην κοιτάς την ψωροκώσταινα που καμάρωνε ο γύφτουλας λες και ήξερε τι είχε, στο εξωτερικό ήταν απλώς ένα καλό και γερό αυτοκίνητο) ήξεραν πολύ καλά τι έπαιρναν και γιατί (και σίγουρα δεν ήταν μοτεράκια).
Τέλος, το '90 130-140 άλογα είχαν μόνο τα 16βάλβιδα σπορ μοντέλα (η Μ40 3/518 είχαν 118 και πριν τον Μ40 104, τα vw audi είχαν 90!!!, τα alfa 90/75 είχαν 118 , ένα φιατ τεμπρα 111 άλογα και πάει λέγοντας). Τα 109 αλογάκια της 201 ήταν υπέραρκετα για το ύφος του αυτοκινήτου.
@ernani το '92 είχε στάνταρ Α/Β οδηγού... ίσως η ημερομηνία παραγωγής της είναι παλιότερη (από το '89 ως το 92 είναι ίδιες ουσιαστικά).
Σήμερα η Mercedes προσφέρει σύγχρονα αυτοκίνητα, μερικές φορές με ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπείς επιδόσεις, ακόμα και στα μικρότερα μοντέλα της. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην αρέσει η πρόοδος.
Υπάρχει στην κατοχή αυτοκίνητο 18 ετών (μοντέλο που παρουσιάστηκε το 1991), σε τέτοια κατάσταση και μάλιστα χωρίς να έχει βγάλει καμία βλάβη και με μαμά συμπλέκτη μετά από 230.000 χλμ. Δεν μου φαίνεται περίεργο. Επίσης πολλά αυτοκίνητα, ίδιας μάρκας με αυτό που ανέφερα, έβγαζαν 1 εκ. χλμ ως βενζινοκίνητα ταξί. Αυτό το αυτοκίνητο επίσης έσωσε τον αδερφό μου όταν τον Αύγουστο του 2008, την ημέρα έναρξης των Ολυμπιακών (το θυμάμαι γιατί ήμουν Αξ. Υπηρεσίας στο Πολύκαστρο και πήρα να μιλήσω εγώ με την Αστυνομία) ενεπλάκη σε σοβαρό τροχαίο. Μιλάμε δε για αυτοκίνητο πολύ ταχύτερο και πλήρες εξοπλισμένο (από ABS και ηλεκτρική ηλιοροφή, μέχρι θερμαινόμενους καθρέπτες και ειδικές πλακέτες στις χειρολαβές για την απορρόφηση του στατικού ηλεκτρισμου για να μη σε τινάζει όταν βγαίνεις και κλείνεις την πόρτα). Δεν είχε ανακαλύψει η ΜΒ την Αμερική, υπήρχαν και άλλοι που έφτιαχναν καλά αυτοκίνητα και μάλιστα σε πολλούς τομείς, πολύ καλύτερα.
-
@D-Jet: Η δικιά μας νομίζω ότι έχει ημερομηνία παραγωγής Απρίλιο του 92.
Άσχετο, αλλά θυμάστε κάποια εποχή που έκλεβαν τα σήματα; Νόμιζα ότι είχε σταματήσει αυτή η ανοησία. Ε, λοιπόν, πρόσφατα έκλεψαν το σήμα από ενός γείτονα που έχει τη δίλιτρη.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Η δικιά μας νομίζω ότι έχει ημερομηνία παραγωγής Απρίλιο του 92.Άσχετο, αλλά θυμάστε κάποια εποχή που έκλεβαν τα σήματα; Νόμιζα ότι είχε σταματήσει αυτή η ανοησία. Ε, λοιπόν, πρόσφατα έκλεψαν το σήμα από ενός γείτονα που έχει τη δίλιτρη.
Πως και ξαναθυμηθηκαν το αθλημα???
-
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Η δικιά μας νομίζω ότι έχει ημερομηνία παραγωγής Απρίλιο του 92.
Άσχετο, αλλά θυμάστε κάποια εποχή που έκλεβαν τα σήματα; Νόμιζα ότι είχε σταματήσει αυτή η ανοησία. Ε, λοιπόν, πρόσφατα έκλεψαν το σήμα από ενός γείτονα που έχει τη δίλιτρη.
Πως και ξαναθυμηθηκαν το αθλημα???
Έλα ντε.
Το δικό μου το είχαν βουτήξει το 2004. Τότε το είχαν κόψει απλά.
Τώρα στον άνθρωπο πρέπει να χρησιμοποίησαν τρυπάνι ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, γιατί έλειπε ολόκληρος ο μηχανισμός και φαινόταν μια τρύπα.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είχε ανακαλύψει η ΜΒ την Αμερική, υπήρχαν και άλλοι που έφτιαχναν καλά αυτοκίνητα και μάλιστα σε πολλούς τομείς, πολύ καλύτερα.Σε πάρα πολλούς τομείς, σίγουρα. Από πλευράς ποιότητας κατασκευής και παθητικής ασφάλειας εκείνη την εποχή, ωστόσο, πολύ αμφιβάλλω (και έχω προσωπική εμπειρία ανακατασκευών οπότε μπορώ να μπω και σε λεπτομέρειες αν θέλεις!). Ας έχεις υπόψη σου δε και την ανωμαλία της ελληνικής αγοράς με τα κυβικά- ο Γερμανός θα έπαιρνε με μικρό επιπλέον κόστος μια 2.3 ή μια εξακύλινδρη 2.6 που ήταν ένα από τα καλύτερα επιβατικά που έχουν ποτέ φτιαχθεί.
Η 'πρόοδος', όπως την αντιλαμβάνεσαι τουλάχιστον, δεν έρχεται χωρίς θυσίες. Ένα αυτοκίνητο της εποχης αυτής δεν είχε αναλώσιμο χαρακτήρα, τη στιγμή που ένα σημερινό ξέρεις ότι έχει ημερομηνία λήξης. Ο πατέρας σου μπορεί να ζορίστηκε για να πάρει ένα καλό αυτοκίνητο (ποιο, αλήθεια; ) γνωρίζοντας ότι για τα επόμενα χρόνια θα τον εξυπηρετήσει. Σήμερα, εσύ ούτε το σκέφτεσαι να επενδύσεις σε ένα αυτοκίνητο παραπάνω από τις δυνατότητές σου γνωρίζοντας ότι σε 5 χρόνια θα τρίζει και τα μισά μοτέρ θα θέλουν αλλαγή και θα έχει απαξιωθεί εντελώς- είναι σα να χρονομισθώνεις το αυτοκίνητο σου ανάλογα με αυτά που βγάζεις... και μη μου πεις όχι, γιατί εδώ το σκέφτεσαι στο καινούργιο να πας να αλλάξεις μπουζί, έτσι πολύπλοκα και κουκουλωμένα που είναι τα πάντα, γιατί θα σου ζητήσει όσο ένα τροπέτο από 190!Ασφαλώς τα καινούργια αυτοκίνητα είναι γρηγορότερα, ασφαλέστερα (αν δεν πας εσύ πιο γρήγορα και έχεις και ένα παράθυρο ανοικτό), πιο χλιδάτα, καίνε λιγότερη βενζίνη (αλλά δεν είναι πιο οικονομικά αν βάλεις και την απαξίωσή τους!) και σίγουρα πιο ήσυχα. Ταυτόχρονα έγιναν όμως πιο άχρωμα, όλα μοιάζουν μεταξύ τους (σκέψου τι σχέση είχε μια 190 με μια 318, μια Α75 και ένα audi 80 και πες μου αν έχουν τόσες διαφορές μια 204 από μια 3άρα σύγχρονη, ένα Α4 και μια Α159) και πραγματικά για να απολαύσεις ένα καλό αυτοκίνητο πρέπει να επενδύσεις πολύ χρήμα.
-
Πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα απλά έγιναν πιο ολοκληρωμένα, όχι απαραίτητα πιο άχρωμα (σε μερικές περιπτώσεις ισχύει πάντως αυτό που λες) και για αυτό συγκλίνανε προς έναν κοινό παρονομαστή. Πιστεύω επίσης ότι τα σημερινά αυτοκίνητα αντέχουν πολύ περισσότερο από τα παλιά, τουλάχιστον στα μηχανικά μέρη και στο αμάξωμα. Πριν 30 χρόνια άκουγες για ρεκτιφιέ στα 100.00 χλμ, σήμερα είναι ψωμοτύρι αυτό το νούμερο. Επίσης σάπιο αμάξωμα είναι κάτι ανήκουστο σήμερα! Αυτό που άλλαξε είναι ότι είναι πολύ πιο πολύπλοκα με χιλιάδες ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα που σίγουρα θα χαλάσουν κάποια στιγμή (ένα ηλεκτρικό παράθυρο κάτι θα πάθει, το μανιβελάτο τι να πάθει;).
-
Eχει παραγγειλει καποιος C250 ή αλλο φεισλιφτ μοντελο; Εδωσα προκαταβολη για μια αλλα μου λενε παραδοση Σεπτεμβρη η Οκτωβρη.
-
Κάποιος μάλλον όχι τόσο ικανοποιημένος πελάτης:
MERCEDES-BENZ FORUM