-
Πωλείται Mazda2 1500cc Touring Alloy SAP 5d
Χρώμα Λευκό πέρλα (Crystal White Pearl)
μοντ 10ος 2008, 60000χλμ
Εργοστασιακό Bodykit SAP
Εργοστασιακή εγγύηση σε ισχύ
Συναγερμός
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι
Κεντρικό κλείδωμα
Προβολείς ομίχλης
a/c
abs,ebd,eba
Ηλεκτρικοί καθρέπτες,θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι
Αντηλιακές μεμβράνες Llumar
Ζάντες αλουμινίου
Ρυθμιζόμενη ανάρτηση
115hp
πολλά έξτρα ακόμαΕικόνες εδω: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1483851/
Ανταλλαγή δεκτή με mx5 1.8 μόνο.
-
Πωλείται Mazda2 1500cc Touring Alloy SAP 5d
Χρώμα Λευκό πέρλα (Crystal White Pearl)
μοντ 10ος 2008, 60000χλμ
Εργοστασιακό Bodykit SAP
Εργοστασιακή εγγύηση σε ισχύ
Συναγερμός
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι
Κεντρικό κλείδωμα
Προβολείς ομίχλης
a/c
abs,ebd,eba
Ηλεκτρικοί καθρέπτες,θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι
Αντηλιακές μεμβράνες Llumar
Ζάντες αλουμινίου
Ρυθμιζόμενη ανάρτηση
115hp
πολλά έξτρα ακόμαΕικόνες εδω: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1483851/
Ανταλλαγή δεκτή με mx5 1.8 μόνο.
-
Πωλείται Mazda2 1500cc Touring Alloy SAP 5d
Χρώμα Λευκό πέρλα (Crystal White Pearl)
μοντ 10ος 2008, 60000χλμ
Εργοστασιακό Bodykit SAP
Εργοστασιακή εγγύηση σε ισχύ
Συναγερμός
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι
Κεντρικό κλείδωμα
Προβολείς ομίχλης
a/c
abs,ebd,eba
Ηλεκτρικοί καθρέπτες,θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι
Αντηλιακές μεμβράνες Llumar
Ζάντες αλουμινίου
Ρυθμιζόμενη ανάρτηση
115hp
πολλά έξτρα ακόμαΕικόνες εδω: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1483851/
Ανταλλαγή δεκτή με mx5 1.8 μόνο.
-
Διαμόρφωσε την αγγελία σου σύμφωνα με τους κανονισμούς (πλήρη στοιχεία και όχι ένας απλός σύνδεσμος) [mod]
-
Η τιμή έπεσε και θα μείνει εκεί.Είναι συζητήσιμη ανάλογα τα έξτρα που θα μείνουν.
-
115 bhp ??
Πως γένεν αυτό; -
1.500cc
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
1.500cc'Ο γνωστός δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας των 1,500 αποδίδει 103 ίππους στις 6,000 σαλ και 14 κιλά ροπής στις 4,000 σαλ. '
http://www.fabiatou.com/2008/07/mazda-2-15.html.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
1.500cc
'Ο γνωστός δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας των 1,500 αποδίδει 103 ίππους στις 6,000 σαλ και 14 κιλά ροπής στις 4,000 σαλ. '
http://www.fabiatou.com/2008/07/mazda-2-15.html.
Προφανώς έχει κάποια έξτρα το αυτοκίνητο.
-
Τι έξτρα είναι αυτά που του δίνουν +12 άλογα χωρίς να χαλάει η εγγυηση?!
-
Παιδιά όλα τα 1500ρια mazda2 είναι στην πραγματικότητα 107-108 άλογα σε εργοστασιακή κατάσταση.
Το συγκεκριμένο εχει αλλαγμένη εξάτμιση και εισαγωγή εδω και 1,5 χρόνο (χωρίς λαμπάκια,χωρίς φόβο για νερά,βγάζει κάρτα,υπάρχουν 2 τελικά καζάνια ενα για θορυβο και ενα εντελως αθόρυβο) και εχει δυναμομετρηθει 115,8 άλογα.
Αυτές τις λεπτομέρειες όπως και άλλες πολλές θα τις συζητήσουμε με όποιον ενδιαφέρεται.Φιλικά
Βαγγέλης.ΥΓ:Η εγγύηση ισχύει κανονικά με τα παραπάνω.Επίσης υπάρχουν όλα τα εργοστασιακά πράγματα και μπορεί ανα πάσα στιγμή να ξαναγίνει το αμάξι full stock.Οτι εχει μπει πάντως είναι προσεγμένο και 100% αξιόπιστο.
-
Ο χρήστης vdsracing έγραψε:
Παιδιά όλα τα 1500ρια mazda2 είναι στην πραγματικότητα 107-108 άλογα σε εργοστασιακή κατάσταση.
Το συγκεκριμένο εχει αλλαγμένη εξάτμιση και εισαγωγή εδω και 1,5 χρόνο (χωρίς λαμπάκια,χωρίς φόβο για νερά,βγάζει κάρτα,υπάρχουν 2 τελικά καζάνια ενα για θορυβο και ενα εντελως αθόρυβο) και εχει δυναμομετρηθει 115,8 άλογα.
Αυτές τις λεπτομέρειες όπως και άλλες πολλές θα τις συζητήσουμε με όποιον ενδιαφέρεται.Φιλικά
Βαγγέλης.ΥΓ:Η εγγύηση ισχύει κανονικά με τα παραπάνω.Επίσης υπάρχουν όλα τα εργοστασιακά πράγματα και μπορεί ανα πάσα στιγμή να ξαναγίνει το αμάξι full stock.Οτι εχει μπει πάντως είναι προσεγμένο και 100% αξιόπιστο.
δηλαδή η μαζντα κοροιδευει τους πελατες της κατα της??
και με μια εισαγωγη και μια εξατμιση πήρε (ας θεωρήσουμε οτι είναι 107hp... ) 9 αλογα???? -
Τη διαφορά δε την υπολογίζουμε μέτρηση δυναμόμετρου - εργοστασιακή τιμή αλλά μέτρηση πριν και μετά. Χωρίς την εξάτμιση και στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο μάλλον εργοστασιακό θα έβγαζε 115.7 άλογα.
Δε θελώ να σου χαλάσω την αγγελία, ίσα ίσα το ότι διευκρινίζεις πως απλώς έχεις αλλάξει εξάτμιση ή και φίλτρο είναι καλύτερο -πιστεύω- από το να είχες βάλει τσιπάκια κλπ.
-
Ειναι το υπερατού της mazda αυτο και βγάζει τόσο!
Τι σας νοιάζει τι γράφει ο ανθρωπος, αφρομή ψάχνετε να αποδειξετε τις μηχανολογικές γνώσεις που? σε αγγελία?
Φυσικά και χαλάτε την αγγελία.Βαγγελη αν τυχόν το πουλήσεις χωρις το καθισμα ... πες μου
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τη διαφορά δε την υπολογίζουμε μέτρηση δυναμόμετρου - εργοστασιακή τιμή αλλά μέτρηση πριν και μετά. Χωρίς την εξάτμιση και στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο μάλλον εργοστασιακό θα έβγαζε 115.7 άλογα.Δε θελώ να σου χαλάσω την αγγελία, ίσα ίσα το ότι διευκρινίζεις πως απλώς έχεις αλλάξει εξάτμιση ή και φίλτρο είναι καλύτερο -πιστεύω- από το να είχες βάλει τσιπάκια κλπ.
Τα πράγματα είναι απλά.
Η mazda δηλώνει το 1500 103 άλογα σε εργοστασιακή μορφή.
#Όλα τα εργοστασιακά 1500ρια παγκοσμίως μετριούνται στο δυναμόμετρο 107-108 άλογα.
#Το δικό μου εχει αλλαγμένη εξάτμιση(4-2-1 χταπόδι,καταλύτη euro4 hjs 200cpi,μεσαίο-τελικό-σωληνώσεις) και βαρελάκι Bmc στην εισαγωγή και με τα παραπάνω(+ τα μπουζί ιριδίου που αλλάζω αρκετά συχνά, + το πάντα φρέσκο λαδάκι ανα 5000χλμ, + το πολύ προσετικό στρώσιμο) εχουν σαν αποτέλεσμα το αμάξι όπως είναι τώρα να εχει δυναμομετρηθεί 115,8 άλογα.Χωρίς λαμπάκια,χωρίς παραπάνω κατανάλωση,με απόλυτη αξιοπιστία εδω και αρκετά χλμ.
Υπάρχουν και άλλες λεπτομέρειες-έξτρα που εχει το αμάξι τα οποία θα συζητηθούν με όποιον ενδιαφέρεται και ανάλογα του αν θα μείνουν ή οχι θα διαμορφωθεί η τιμή.
-
αλλαζεις μπουζι ιριδιου πολυ συχνα;;;
στον παπακωνσταντινου το ειπες;;;
Πωλείται Mazda2 1.5 Tοuring Alloy SAP